xDquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
DICK IS BOOS
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
DICK IS BOOS
[ afbeelding ]
Dat deden we met Frank de Boer ook niet, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
2 keer verliezen in 5 wedstrijden, van FC Utrecht en RKCMaar we mogen geen conclusies trekken..
Jawel, dat maakte het zo mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deden we met Frank de Boer ook niet, toch?
Prachtige radio, VI moet maar even wijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Ga dit luisteren!
Goud! Met z'n hockeystickie!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Ga dit luisteren!
Toch is ie wel voor ajaxquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept Gijp heletijd Ajax?
96 wedstrijden Ajax, 170 wedstrijden PSV volgens wiki.
Welke? Rasti Rostelli?quote:
EHM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef tech4u het volgende:
Ik snap die haat jegens Kieft nooit zo. Kieft
Bloedirritant bij Sport1 als co-commentatorquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef tech4u het volgende:
Ik snap die haat jegens Kieft nooit zo. Kieft
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef onlogisch het volgende:
De Mobiele Eenheid treedt op in Haren. Er wordt gegooid met flessen, dranghekken, vuurwerk en andere spullen. Onbekend is met hoeveel mensen de ME aanwezig is in Haren.
Het is begonnen
*snuif*quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bloedirritant bij Sport1 als co-commentator
Stukkie eerste helft gekeken, wat een drama teams. Beide kunnen ze helemaal niets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht voor.
Verliezen van Utrecht
waar kan je dat zien?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet meer over psv, dus ik ga lekker naar Haren kijken
Pelle?quote:
baas inderdaad.quote:
Nergens. Ik nok ´m.quote:
Ik ga fulltime aandacht besteden aan de zemel in Harenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is dat er weinig anders is, maar anders zapte ik ook weg ja.
tuurlijk man, wat is VI nu, kan ik iedere week 2x zienquote:
Ik niet, zo gelijk terug kijken. Zit niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef marcodej het volgende:
Ik begin een beetje af te haken bij VI, merk ik de laatste weken.
Iedere week Kraaij doet het inderdaad geen goed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef marcodej het volgende:
Ik begin een beetje af te haken bij VI, merk ik de laatste weken.
quote:
kopiëren mislukte even;)quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Trading,.secrets,.cheats,.ma... .apk?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef elby1988 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)92c2833a7285791c.mp4
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef elby1988 het volgende:
Overigens is de snelheid ook weer normaal..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Trading,.secrets,.cheats,.ma... .apk?
Hier met zo'n 900kb/squote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechts 5 uur resterend bij mij
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef elby1988 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)92c2833a7285791c.mp4
Alsjeblieft, maar probeer de volgende keer eens 2 centimeter verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Voor het eerst niet live erbij... IEMAND LINKJE!
Hoe kom je daar bij? Handjevol idioten waren erquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Harde kern van Groningen was er
Ja en die gaat tenminste af en toe tegen Gijp in als hij onzin praat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:23 schreef Jivis het volgende:
Best aardig showtje. Ik mag die Kieft wel, lekker realistisch.
meer Hansie Hansie overkill maar idd af en toe een rustige gast is ook nosig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
De laatste tijd was er een beetje overkill aan Jan Boskamp, dus nu af en toe Kieft of Schelvis is wel prima.
Bel jij nog in met een ISDN lijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
20120921201313_0f68fcdffc28308092c2833a7285791c.mp4Onbekende netwerkfout.
FFFUUUUUUU
meer iets van de franse slag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bel jij nog in met een ISDN lijn?
Haha, wees maar blij dat je in dat Frankrijk zit Jantje! Chaos hier in Nederland! Maar ja, jij hebt waarschijnlijk niemand in je familie die een pilletje neem en erbij drink!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
meer iets van de franse slag.
Maar ik heb 'm vannacht laten downloaden en ik heb het inmiddels teruggekeken.
Leuk showtje, niks mis mee.
Zoals je begrijpt ben ik bezig een franse schoonfamilie te krijgen, daar heb ik via JD zoveel positieve verhalen over gehoord.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wees maar blij dat je in dat Frankrijk zit Jantje! Chaos hier in Nederland! Maar ja, jij hebt waarschijnlijk niemand in je familie die een pilletje neem en erbij drink!
Maar goed, ik zit hem nu terug te kijken. Tot dusverre leuke discussies tussen Gijp en Kieft
Haha, is toch heerlijk man. Heel de dag uit elkaar trekken, dat meisje. Hahahha. Prima manquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je begrijpt ben ik bezig een franse schoonfamilie te krijgen, daar heb ik via JD zoveel positieve verhalen over gehoord.
Tussendoor lekker roken bij de afzuigkap.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, is toch heerlijk man. Heel de dag uit elkaar trekken, dat meisje. Hahahha. Prima man
Een echte VI-Hooligan komt niet met een Hollandse thuis! Geneetje een Iraanse, Hansie en Boskamp een Belgische en Derksen een Franse!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussendoor lekker roken bij de afzuigkap.
Of natuurlijk gewoon op de pot.
Is Escha half Belgisch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Een echte VI-Hooligan komt niet met een Hollandse thuis! Geneetje een Iraanse, Hansie en Boskamp een Belgische en Derksen een Franse!
Gelukkig is mijn a.s. vriendin half Belgisch half Indonesisch!
Nee, die is voor het zangertje. Volgens mij is Escha half Moluks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Escha half Belgisch?
Je vergeet ook nog eens dat Hans binnen een week in Engeland met een local ging trouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, die is voor het zangertje. Volgens mij is Escha half Moluks.
Ja ja, maar ik had het over de huidige situatie. Maar goed, er zit er eentje in je oortje te gillen, maar ik heb er schijt aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog eens dat Hans binnen een week in Engeland met een local ging trouwen.
We moeten dóór ZuidGrensie, je snapt toch dat dit programma vaste onderdelen heeft? We moeten naar de Kantineheld, ken je die?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ja, maar ik had het over de huidige situatie. Maar goed, er zit er eentje in je oortje te gillen, maar ik heb er schijt aan.
Nee, maar lijkt me een heel leuk onderdeel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We moeten dóór ZuidGrensie, je snapt toch dat dit programma vaste onderdelen heeft? We moeten naar de Kantineheld, ken je die?
Het is net zoiets als die mafkezen uit de Gamma dugout, maar nu zijn die naar de studio gehaald, hoe vind je die!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me een heel leuk onderdeel.
Nee nee Johannes, ik laat me hier niet voor het karretje spannen door één of andere popi-jopie presentatorquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net zoiets als die mafkezen uit de Gamma dugout, maar nu zijn die naar de studio gehaald, hoe vind je die!
Vandaag de kantineheld van de VI Hooligans, lees ik op mijn kaartje. Hun woordvoerder ZuidGrens, de vraag is: wie is jullie kantineheld en waarom?
Dan onthul ik het wel, waarom is DentzieDentzie voor jullie de ideale kantineheld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee nee Johannes, ik laat me hier niet voor het karretje spannen door één of andere popi-jopie presentator
Dentzie drinkt graag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan onthul ik het wel, waarom is DentzieDentzie voor jullie de ideale kantineheld?
Nou nee hoor dat doe ik echt niet, of het publiek moet Dentzie Dentzie gaan roepen, maar ik doe dat liever niet hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat ons eventueel een paaldansact in het verschiet?
DENTZIE! DENTZIE!quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou nee hoor dat doe ik echt niet, of het publiek moet Dentzie Dentzie gaan roepen, maar ik doe dat liever niet hoor.
DENTZIE DENTZIE DENTZIEquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou nee hoor dat doe ik echt niet, of het publiek moet Dentzie Dentzie gaan roepen, maar ik doe dat liever niet hoor.
Ik ga het voortaan ook maar opnemen (ook al moet ik dan de reclame zelf doorspoelen), het staat nu nog steeds niet bij programma gemist van mijn KPN Interactieve TV. Uitzending is ook pas 28 uur afgelopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lang leve de opname functie van digitale tv
Bij mij werkt die mp4 nooit, kan het bestand niet afspelen geeft hij altijd aan. Zal wel een verouderde versie van WMP hebben of zo.quote:
VLC playerquote:Op zondag 23 september 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij werkt die mp4 nooit, kan het bestand niet afspelen geeft hij altijd aan. Zal wel een verouderde versie van WMP hebben of zo.
Maar ik pak hem altijd mee via RTL XL. Prima man, niets mis mee!
Ah klasse jongen!quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
VLC player
Speelt alles af ouwe reus. Zonder fratsen!
Als ik die reacties zo leest zou ik denken: bijna louter.quote:Op maandag 24 september 2012 01:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zijn er ook Abrona-boerderijen?
Wil jij dan eens openbaren hoe vaak jij de toto hebt gewonnen?quote:Op maandag 24 september 2012 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
3 goed, 3 fout.
Ondanks het feit dat JD zelf dacht dat hij ze allemaal goed zou hebben.
Toto op FOK!quote:Op maandag 24 september 2012 01:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wil jij dan eens openbaren hoe vaak jij de toto hebt gewonnen?
Ik ben een eerlijke man, en ik houd niet van onwaarheden en dan moet de heer Kessler niet gaan zeggen dat ik in de onderste regionen fungeer.quote:Op maandag 24 september 2012 01:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
He, man. Zeg dan gewoon: "Net zo vaak als jij, nog nooit!"
Zet het anders even op de mail?quote:Op maandag 24 september 2012 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een eerlijke man, en ik houd niet van onwaarheden en dan moet de heer Kessler niet gaan zeggen dat ik in de onderste regionen fungeer.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel koekie's gaat Johan weer uitdelen vanavond
En gaat Wilfred nog zeuren over de navelbreuk
Dat is natuurlijk een open deur van-heb-ik-me-jou-daarquote:Op maandag 24 september 2012 14:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit.
Het kan vriezen en het kan dooien.
Die mevrouw met dat bord kan nu weer weg.quote:Op maandag 24 september 2012 14:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een open deur van-heb-ik-me-jou-daar
Ik zit niet op die nutteloze toevoegingen van jou te wachten, en zeker vanavond niet.quote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord kan nu weer weg.
Als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik zit niet op die nutteloze toevoegingen van jou te wachten, en zeker vanavond niet.
Of het zit beter dan ooit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef Evertjan het volgende:
hopenlijk is het haar van Genee niet in de war geraakt met al die stormwind buiten
quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef Paxcon het volgende:
Is dat filmpje waarin Johan op een gegeven moment zegt ''Als jij nou tussen elke zin een tussenzinnetje gaat zeggen, kap ik ermee!'' nog ergens te vinden?
Oh de tekst was iets anders, maar toch leukquote:
Die kop van Genee op 0:30quote:
Het gaat best goed ja voor die juffrouw . Verder moet die gewoon opdonderen want Ajax heeft al genoeg van dat soort halve gastjesquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Blind snapt niets van Ajax: 'Het gaat toch best goed?'![]()
![]()
Daley Blind krijgt tijdens de winterstop meer duidelijkheid over zijn toekomst bij Ajax. De 22-jarige verdediger is in het bezit van een aflopend contract bij de kampioen uit Amsterdam.
Blind baalt van het feit dat Ajax hem nog geen aanbieding heeft gedaan. 'Of dat teleurstellend is? Tuurlijk denk je wel: waarom komen ze niet met een aanbieding? Het gaat toch best goed? (...) Als ze alsnog komen, zal ik zeker luisteren, maar ik ga niet blind tekenen', zegt hij tegen NUsport.
Blind stond afgelopen zomer in de belangstelling van Norwich City, dat 1 miljoen euro voor de verdediger wilde betalen. Trainer Marco van Basten polste de speler van Jong Oranje voor een overgang naar sc Heerenveen.
Ajax wilde met het oog op de blessure van Nicolai Boilesen niet meewerken aan een vertrek van Blind. De linksbenige verdediger is de laatste weken vaak basisspeler bij de club waar hij zijn opleiding genoot. Trainer Frank de Boer is tevreden met de progressie die Blind boekt
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)toch-best-goed.dhtml
Misschien wil Johan vanavond nog eventjes uitleggen dat hij er geen reet van kan en dat nu zijn pappie weg is hij ook weg MOET en wel zo snel mogelijk
Nou nou nouquote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Het gaat best goed ja voor die juffrouw . Verder moet die gewoon opdonderen want Ajax heeft al genoeg van dat soort halve gastjes
dat is jouw meningquote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Het gaat best goed ja voor die juffrouw . Verder moet die gewoon opdonderen want Ajax heeft al genoeg van dat soort halve gastjes
Cruijff moet dat ventje ook niet hoorquote:
ik vind het nogal notdun dat een ene meneer DrommelsDrommels een mening verkondigt en wij dat allemaal voor waarheid moeten aannemenquote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Cruijff moet dat ventje ook niet hoorvolgens zijn visie is dat mannetje niet goed genoeg en moet die dus weggestuurd worden. Het is dat er nu even niks beters rondloopt .
Tommeke Beugelsdijk natuurlijkquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wie er dit keer speler van de week is.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Blind snapt niets van Ajax: 'Het gaat toch best goed?'![]()
![]()
Daley Blind krijgt tijdens de winterstop meer duidelijkheid over zijn toekomst bij Ajax. De 22-jarige verdediger is in het bezit van een aflopend contract bij de kampioen uit Amsterdam.
Blind baalt van het feit dat Ajax hem nog geen aanbieding heeft gedaan. 'Of dat teleurstellend is? Tuurlijk denk je wel: waarom komen ze niet met een aanbieding? Het gaat toch best goed? (...) Als ze alsnog komen, zal ik zeker luisteren, maar ik ga niet blind tekenen', zegt hij tegen NUsport.
Blind stond afgelopen zomer in de belangstelling van Norwich City, dat 1 miljoen euro voor de verdediger wilde betalen. Trainer Marco van Basten polste de speler van Jong Oranje voor een overgang naar sc Heerenveen.
Ajax wilde met het oog op de blessure van Nicolai Boilesen niet meewerken aan een vertrek van Blind. De linksbenige verdediger is de laatste weken vaak basisspeler bij de club waar hij zijn opleiding genoot. Trainer Frank de Boer is tevreden met de progressie die Blind boekt
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)toch-best-goed.dhtml
Misschien wil Johan vanavond nog eventjes uitleggen dat hij er geen reet van kan en dat nu zijn pappie weg is hij ook weg MOET en wel zo snel mogelijk
quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit HansieHansie nooit meer aan tafel de laatste tijd...
Boskamp is een Feijenoorder voor het leven want niets is sterker dan dat ene woordquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Thas het volgende:
Genee weer haten op "we" flikker toch op
Bijna elke maandag hiervoor zat ie er clownquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit HansieHansie nooit meer aan tafel de laatste tijd...
Niks mis met "we" zeggen. Ja, je bent geen onderdeel van de club, maar je bent wel een heel grote mongool als je niet snapt wat er mee wordt bedoelt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boskamp is een Feijenoorder voor het leven want niets is sterker dan dat ene woord
Bossie is scout he bij Feyenoordquote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Niks mis met "we" zeggen. Ja, je bent geen onderdeel van de club, maar je bent wel een heel grote mongool als je niet snapt wat er mee wordt bedoelt.
Ja "scout" als in hij kijkt 70 uur per week voetbal waaronder de Qatarese divisie en als hij wat ziet geeft hij het door aan Feyenoordquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bossie is scout he bij Feyenoord
nee hoor hij scout heel Belgie en Frankrijk afquote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja "scout" als in hij kijkt 70 uur per week voetbal waaronder de Qatarese divisie en als hij wat ziet geeft hij het door aan Feyenoord
Die houdt z'n vorm toch op peil bij NEC ofzo?quote:
Ik dacht Utrecht.quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die houdt z'n vorm toch op peil bij NEC ofzo?
Hmm ok, nouja dan mag Bossie al helemaal "we" zeggenquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor hij scout heel Belgie en Frankrijk af
NEC, Utrecht, zelfde soort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |