Nee, liever nietquote:
Oh ik heb een geweldig antwoord op alles nu: als ik op kamers had gezeten...quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Samen... ook goed. Maar geen honderdmiljoenmiljard mensen/vragen/gezeik
Ik zit nu in zo'n periode dat ik het echt een beetje vervelend vind. Soms is het best dodelijk saai om iedere dag maar te kunnen doen en laten wat je wil.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Na een week was ik alweer gewend. Ik vind het heerlijk.
quote:
Zegquote:
Ik vind alleen zijn ook wel chill, gewoon op mn kamer met muziek aan. Maar alleen in een huis vind ik gewoon dood- en doodeng.quote:
NJah ik heb natuurlijk altijd de jongens, dus dat weekend dat ze naar hun papa gaan vind ik het heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu in zo'n periode dat ik het echt een beetje vervelend vind. Soms is het best dodelijk saai om iedere dag maar te kunnen doen en laten wat je wil.
Ik vind er niets aan, en het is een k*tnummerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goede stem heeft hij
Het wordt tijd voor een paar goede mannenstemmen
Stofzuigen valt toch nog wel mee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik heb een geweldig antwoord op alles nu: als ik op kamers had gezeten...
En samen, heb net te horen gekregen dat ik mag stofzuigen dus meeh hoeft ook niet hahaha
Afwisseling is the key.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu in zo'n periode dat ik het echt een beetje vervelend vind. Soms is het best dodelijk saai om iedere dag maar te kunnen doen en laten wat je wil.
Haha ja en als ik iets anders dan spaghetti wil eten zal 'k ook nog moeten kokenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stofzuigen valt toch nog wel mee?
spaghettiquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ja en als ik iets anders dan spaghetti wil eten zal 'k ook nog moeten koken't Is goei, gewerkt zal er worden
Ik woon nu alweer een jaar of 8? denk ik alleen, ik zou denk ik niet meer kunnen wennen aan nog een persoon in huis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel lekker hoorquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Vinden jonge meiden die langharige tekkel nou een lekker ding?
Hou op over etenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ja en als ik iets anders dan spaghetti wil eten zal 'k ook nog moeten koken't Is goei, gewerkt zal er worden
True, truequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel lekker hoorMaar alleen spaghetti en pizza, voor ontbijt lunch en avondeten, gaat vervelen
Dat is het he? Je hebt zo je eigen ding en regelmaat, en dan moet je je aanpassen, het werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon nu alweer een jaar of 8? denk ik alleen, ik zou denk ik niet meer kunnen wennen aan nog een persoon in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |