en toch klopt mijn schijfquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe je goed.. Ik euh, had er maar 13..
Ik weet niet eens waar jij woontquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bluf, je durft niet eens aan te bellen bij mij thuis
quote:
Link?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit nu al vanaf 16.15 op de webchat voor klanten.. ik heb er 0 gesproken
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij woont.
dat kan welquote:
Zullen wij als fokkertjes de chat eens komen opleuken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Welquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken.
Ja vind het gek:quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geef me je adres maar.quote:
Oké. Begin maar alvast met etenquote:
neee je moet doorklikken.. verder zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja vind het gek:
[ afbeelding ]
Nou toevallig ben ik daar een paar weken geleden mee begonnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef me je adres maar.
[..]
Oké. Begin maar alvast met eten.
Ja ik snap er geen kut van, kutsite.... Doorklikken waarop dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neee je moet doorklikken.. verder zoekenik heet toch geen heleen
Ik zat net ook al te kijken maar kon t zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze uiteindelijk niet ontstaan als je maar door blijft etenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik daar een paar weken geleden mee begonnenMaar het feit dat ik 63kg weeg zal t nog wel even duren
ik heb nog pannenkoeken overquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/259040]Vinniiee[/url] het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik daar een paar
weken geleden mee begonnenMaar het feit dat ik 63kg weeg zal t nog wel even duren
Volgensmij kunnen alleen klanten met je chattenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Correct.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze uiteindelijk niet ontstaan als je maar door blijft eten.
Lekkerquote:
Oh, als je hard genoeg doorgaat krijg je daar ook tieten vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct.
Toevallig doe ik ook nog eens aan krachttraining
[..]
Lekker
Ik krijg nu al beetje tietenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als je hard genoeg doorgaat krijg je daar ook tieten van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg nu al beetje tietenNou, ik heb dus gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geef me de eer, gimme! GIMME
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |