en toch klopt mijn schijfquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe je goed.. Ik euh, had er maar 13..
Ik weet niet eens waar jij woontquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bluf, je durft niet eens aan te bellen bij mij thuis
quote:
Link?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit nu al vanaf 16.15 op de webchat voor klanten.. ik heb er 0 gesproken
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij woont.
dat kan welquote:
Zullen wij als fokkertjes de chat eens komen opleuken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Welquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken.
Ja vind het gek:quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geef me je adres maar.quote:
Oké. Begin maar alvast met etenquote:
neee je moet doorklikken.. verder zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja vind het gek:
[ afbeelding ]
Nou toevallig ben ik daar een paar weken geleden mee begonnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef me je adres maar.
[..]
Oké. Begin maar alvast met eten.
Ja ik snap er geen kut van, kutsite.... Doorklikken waarop dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neee je moet doorklikken.. verder zoekenik heet toch geen heleen
Ik zat net ook al te kijken maar kon t zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze uiteindelijk niet ontstaan als je maar door blijft etenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik daar een paar weken geleden mee begonnenMaar het feit dat ik 63kg weeg zal t nog wel even duren
ik heb nog pannenkoeken overquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/259040]Vinniiee[/url] het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik daar een paar
weken geleden mee begonnenMaar het feit dat ik 63kg weeg zal t nog wel even duren
Volgensmij kunnen alleen klanten met je chattenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Correct.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze uiteindelijk niet ontstaan als je maar door blijft eten.
Lekkerquote:
Oh, als je hard genoeg doorgaat krijg je daar ook tieten vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct.
Toevallig doe ik ook nog eens aan krachttraining
[..]
Lekker
Ik krijg nu al beetje tietenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als je hard genoeg doorgaat krijg je daar ook tieten van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg nu al beetje tietenNou, ik heb dus gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geef me de eer, gimme! GIMME
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
* Vinniiee geeft eerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus gewonnen. Geef me de eer, gimme! GIMME
!
Jonge, ik ga straks met knettert IRL chattenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb met knettert gechat op essent wat leuk
BLABLABLABLAquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft eer
[..]
Jonge, ik ga straks met knettert IRL chatten
Wel jammer dat we niet om meer gewed haddenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft eer
[..]
Jonge, ik ga straks met knettert IRL chatten
Nee, deze zijn zelfs voor mij te flauw om in te koppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef sararaats het volgende:
Ik heb 1 stijve tepel. De andere wil niet.
Sla erop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef sararaats het volgende:
Ik heb 1 stijve tepel. De andere wil niet.
Waar had je om willen wedden danquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel jammer dat we niet om meer gewed hadden.
Met beleid...quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik wil echt geen blauw-paarse tepels
neequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
Als je als vrouw met een heel opvallend en mooi decollete rondloopt...
Kan je als man dan verweten worden dat je er naar gaat kijken?
Ik vind van niet ... Dat is wel een beetje de reden dat ik 'm laat zien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie niks hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind van niet ... Dat is wel een beetje de reden dat ik 'm laat zien.
quote:
Oh, dus als ik je een keer ontmoet dan mag ik gewoon starenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee maar als vrouw heb je waarschijnlijk een mot (lees: rammeling) vast.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee maar als vrouw heb je waarschijnlijk een mot (lees: rammeling) vast.
Pics or GTFO!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ervoor kies mijn cleavage te laten zien, is het wel met een reden.quote:
Hoe wil jij dan benaderd worden?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ervoor kies mijn cleavage te laten zien, is het wel met een reden.
Moet je me maar eens toevallig tegen komen in dit mooie land, dan kun je er van genieten.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef sararaats het volgende:
Ik ga even een klein dutje doen.
Tot later
Nou ja, hoeft niet per se. Maar ik laat het wel zien omdat ik er verleidelijk uit wil zien en omdat ik er trots op ben. Meestal ook als ik uitging met mijn vriend, dan was het voornamelijk voor hem. Maar nu ik vrijgezel ben kan het misschien ook met een andere reden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan benaderd worden?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je me maar eens toevallig tegen komen in dit mooie land, dan kun je er van genieten.
Stiekem houden vrouwen zich enorm in qua hun geiligheid toonbaar maken volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hoeft niet per se. Maar ik laat het wel zien omdat ik er verleidelijk uit wil zien en omdat ik er trots op ben. Meestal ook als ik uitging met mijn vriend, dan was het voornamelijk voor hem. Maar nu ik vrijgezel ben kan het misschien ook met een andere reden.
Om weerloze mannen te strikkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hoeft niet per se. Maar ik laat het wel zien omdat ik er verleidelijk uit wil zien en omdat ik er trots op ben. Meestal ook als ik uitging met mijn vriend, dan was het voornamelijk voor hem. Maar nu ik vrijgezel ben kan het misschien ook met een andere reden.
112quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf, auto klapt hier HARD op een boom
quote:
Ligt eraan hoe je dat bedoeld ... Ik wil best laten zien dat ik mooi en sexy ben, maar ik ga niet tegen iemand aan lopen hijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem houden vrouwen zich enorm in qua hun geiligheid toonbaar maken volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |