Weet ik. Maar als een troll vind ik dit wel ver gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef RickoKun het volgende:
Is gewoon een troll man reneniet zo happen op die jefer
Nee, mail inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, maar wat is daar erg aan. Bijna iedereen van onze leeftijd deed het al via email, nu gaat dat meer over naar FB. Of ben jij voorstander van het ouderwetse kaartjes versturen?
Het wordt tijd dat jij eens bij chimeids gaat slapen in roffa.quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als een troll vind ik dit wel ver gaan.
Gatverrrquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij eens bij chimeids gaat slapen in roffa.
I likeeeee!!quote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef Luco het volgende:
What what what what?
Ik ga al dagen hard op deze plaat
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef nietzman het volgende:
Bouwen die shit, wankers. Conservatieve broddelaars.
juist dat Forum had er imo nooit moeten komenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:03 schreef ShiningStar het volgende:
Mooi zo. Volgens mij wordt bijna niemand blij van zo'n tram. Plus laat ze eerst maar eens dat Forum afmaken voor ze de binnenstad nog verder in puin gaan leggen.
Nee maar dat wordt nu wel gebouwd dus wat mij betreft laten ze de bouw van die tram nog maar even lekker achterwege.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
juist dat Forum had er imo nooit moeten komen
hey kerel lang niet gezien...hoe is iequote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
juist dat Forum had er imo nooit moeten komen
mja, het alternatief voor de tram is de inzet van nog meer bussen. Met name nu zijn de lijnen tussen CS en Kardinge en de lijnen tussen CS en Zernike veevervoer. nog meer bussen inzetten zal Munnekeholm en de Brugstraat alleen maar meer verstoppen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee maar dat wordt nu wel gebouwd dus wat mij betreft laten ze de bouw van die tram nog maar even lekker achterwege.
Goed he. En met jou?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hey kerel lang niet gezien...hoe is ie
lekker even vrij dus?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:22 schreef TheClown1 het volgende:
ja prima een beetje aan het browsen hier. niets bijzonders.
Uhuh, zodat je straks nóg langer in een grote bouwput zit.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef ShiningStar het volgende:
Nee maar dat wordt nu wel gebouwd dus wat mij betreft laten ze de bouw van die tram nog maar even lekker achterwege.
optie is onderzocht en schijnt een stuk duurder te zijn dan eentje die door de binnenstad heen gaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef BradleyQ het volgende:
Als ik dictator van Groningen was zou er gewoon een bus- en autovrije binnenstad zijn waar iedereen verplicht fietst of loopt.
Met uitzondering van een busje voor gehandicapten en oudjes.![]()
Helemaal geen tram meer nodig. Fucking idioten die denken dat je in zo'n kleine binnenstad een tram nodig hebt. En als mensen zo nodig naar Zernike moeten met een tram, leg dan op z'n minst een tram vanaf station Noord aan, scheelt weer 30 miljoen euro ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |