Ja, dat lijkt mij ook. In ieder geval het volk uit de wijk, richting voetbalvelden 'mennen'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef joppie_saus het volgende:
Collectief falen van politie en gemeente. Als je een noodverordening afkondigt waarin je aangeeft een algeheel alcoholverbod te handhaven, kan het niet zo zijn dat nieuwssites berichten dat er 'gemoedelijk een biertje gedronken wordt' om half 8 's avonds. En de gemeente had de optredens op de voetbalvelden moeten toestaan, dan waren ze tenminste uit de woonwijk weggeweest.
Hèhè. Het mooie is dat die sukkeltjes keihard wegrennen als de ME ook maar drie stappen naar voren doetquote:
nou boehoequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef Rickazio het volgende:
Typisch Nederland, anderen moeten schade/kosten opvangen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hadden ze maar gewoon prullenbakken en wc's moeten neerzetten
die kun je veel beter naar de ME gooien dan fietsenquote:
Mooi. Poetic justice ftw.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zo trouwens kijken of m'n auto nog ongedeerd is, toen we gister weg gingen gingen er nog een paar honderd man op die auto rammen en proberen dat ding om te tyfen
Dat zijn geen uitspraken waar je mij op kunt betrappen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jullie zijn ook een mooi stel, eerst maar hopen op rellen en als die dan komen gaan janken "dat dat toch niet zomaar kan"
boeie, er is een feestje geweest, haren heeft nog nooit zoiets meegemaakt en er zijn geen tot amper gewonden.
klinkt als een succes toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |