SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Succes joh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Vannacht HAReN leip maken al die groningers weten niet wzt ze overtkomt die boeren hopelijk plunderingen alle winkels daar toch geen cameras in die boerendorp![]()
![]()
heel zwolle ga man zelfs matties agga zoetermeer tilburg alles je weet zelf die boeren uit groningen vergeten deze dag nooit meerquote:
Godver, ben je er weerquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Vannacht HAReN leip maken al die groningers weten niet wzt ze overtkomt die boeren hopelijk plunderingen alle winkels daar toch geen cameras in die boerendorp![]()
![]()
no manquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Godver, ben je er weer? Ga je daarna nog even naar de hoertjes?
Doen alsof ze elders betere feesten hebben dan in Groningen Stadquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heel zwolle ga man zelfs matties agga zoetermeer tilburg alles je weet zelf die boeren uit groningen vergeten deze dag nooit meer
Ja man groningen is wel te doen maar voor de rest in die dorpen wonen alleen wereldvreemde boeren dus daarom is het mooier man hahaha zijn toch geen betere feesten vannacht in de rest van het landquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doen alsof ze elders betere feesten hebben dan in Groningen Stad
geef je nummer gaan we zien pussyquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Gulmez heb je zusje genakt haha was lkkr die hOertje kga nu je moeder pak ltr bakra
Hoe is het met je ex?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
geef je nummer gaan we zien pussy
was net een "relletje" , iemand gooide z'n peuk op de grond ofzoquote:
Stationweg 36 kom maar aankloppe heb blauwe pet op km mar stek je lek mangquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
geef je nummer gaan we zien pussy
oei, maar dat kan niet ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
was net een "relletje" , iemand gooide z'n peuk op de grond ofzo
stel je voor he, als dat al een rel isquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oei, maar dat kan niet ...
Opflikkeren ik wil geen rel in mijn wijk. Ik moet morgen weer werken en wil zo slapen. Flikker die gast gewoon in het oosterhamrikkanaal opgelost staat netjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
stel je voor he, als dat al een rel is
als Gulmez trouwens in de stad is en wil matten wil ik m'n adres wel ff DM'en
eerste biertjes zitten er al in en heb wel zin in een rel, dan wordt oosterpark groter nieuws dan haren
Kan je die niet gewoon bij je provider opvragen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weten jullie nog een goede/betrouwbare website waar je een code voor simlock vrij kan vinden?
Dat mag pas na één jaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon bij je provider opvragen?
tsja, dat is het risico dat je neemt door daar te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Gulmez het volgende:
tayfun me mattie is net door popo meegenomen net baksteene door ruite gegooid gwn niet van huis je weet zelf nwaar ze wonen en dan al oppakken waar kan ik hem ophalen en waar komt hij word hij naar cel in zwolle gebragt of waar popo zegt niks man klere lijers en wie zegt kom dan kom naar jou straat toe groningen zeg maar
Wat deed je daar? Sukkel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
van de 2-3k man die er was was er niet eentje die ook maar muziek draaide of ook maar tegen de 5(!) ME lui in ging
rellen!quote:
tsja, je vroeg er natuurlijk ook wel om he ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, heb een partij klappen gekregen van de ME
ik stond daar dus vooraan als een echte oosterparker, en er stonden zeker 3000 man achter me.
en alsnog krijg ik de klappen van 5 ME agenten VS. 3000 hooligans
m'n oog zit zeker een week dicht en een week stijf van de klappen maar verder was er niks
uiteraardquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, je vroeg er natuurlijk ook wel om he ...
absoluut. Laat ze maar krom liggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef MaxMark het volgende:
Echt hè. Dat iedereen die ook maar iets heeft gegooid opgepakt mag worden (mag ook later nav beelden) en ze allemaal dik laten betalen aan de schade.
als je dat kunt zeggen dan had het dus nog wel wat harder gemogen ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar zeg het eerlijk, ben nog nooit zo hard op m'n bek geslagen
De gast die het bedacht heeft komt waarschijnlijk niet eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef MaxMark het volgende:
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren Ben benieuwd hoeveel mensen dit daadwerkelijk gaan doen.
Idd. Lekker zo veel mogelijk likes scorenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De gast die het bedacht heeft komt waarschijnlijk niet eens.
Precies, even met je naam in het nieuws.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lekker zo veel mogelijk likes scoren
Ja, dat lijkt mij ook. In ieder geval het volk uit de wijk, richting voetbalvelden 'mennen'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef joppie_saus het volgende:
Collectief falen van politie en gemeente. Als je een noodverordening afkondigt waarin je aangeeft een algeheel alcoholverbod te handhaven, kan het niet zo zijn dat nieuwssites berichten dat er 'gemoedelijk een biertje gedronken wordt' om half 8 's avonds. En de gemeente had de optredens op de voetbalvelden moeten toestaan, dan waren ze tenminste uit de woonwijk weggeweest.
Hèhè. Het mooie is dat die sukkeltjes keihard wegrennen als de ME ook maar drie stappen naar voren doetquote:
nou boehoequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef Rickazio het volgende:
Typisch Nederland, anderen moeten schade/kosten opvangen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hadden ze maar gewoon prullenbakken en wc's moeten neerzetten
die kun je veel beter naar de ME gooien dan fietsenquote:
Mooi. Poetic justice ftw.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zo trouwens kijken of m'n auto nog ongedeerd is, toen we gister weg gingen gingen er nog een paar honderd man op die auto rammen en proberen dat ding om te tyfen
Dat zijn geen uitspraken waar je mij op kunt betrappen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jullie zijn ook een mooi stel, eerst maar hopen op rellen en als die dan komen gaan janken "dat dat toch niet zomaar kan"
boeie, er is een feestje geweest, haren heeft nog nooit zoiets meegemaakt en er zijn geen tot amper gewonden.
klinkt als een succes toch?
Dus jij was één van die hersenloze stukken tuig?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, heb een partij klappen gekregen van de ME
ik stond daar dus vooraan als een echte oosterparker, en er stonden zeker 3000 man achter me.
en alsnog krijg ik de klappen van 5 ME agenten VS. 3000 hooligans
m'n oog zit zeker een week dicht en een week stijf van de klappen maar verder was er niks
En hij is er nog trots op ook. Hoeveel hersencellen heb je danquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dus jij was één van die hersenloze stukken tuig?
tuurlijk, oosterparkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dus jij was één van die hersenloze stukken tuig?
ten koste van wie dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Lekker rellen, maar dan wel ten koste van anderen.
Lafbek.
Haha, mooi is dat. Het stikt daar van de camera's zowel van de media als iedereen met een telefoon. En dan ga je zulke dingen doen. Zag net nog een stukje dat ze de AH gingen plunderen, vol op de camera. Lekker snuggerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe ik heb drie stuks gooiend tuig herkend op tv
Ja, nee, het is natuurlijk jouw schuld niet. Beetje matten, maar wel op tijd weer naar huis.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ten koste van wie dan?
ik heb niks gesloopt ofzo hoor, met andermans spullen gooien enzo doe ik ook niet.
ik ga gewoon matten, meer niet
Ik ook nietquote:zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat 'rwina' betekent
Dat noem jij zeiken. Ik noem het ernstig dat je er zo lakoniek over doet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet ik toch lekker zelf weten
als ik dat leuk vind dan doe ik dat, vind je het niet leuk doe je het niet.
om daar nou zo over te zeiken
Die fantastische mentaliteit van je, heb je die van huis uit meegekregen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mooi voor je, dan verschillen we daarin
maar dat was al wel duidelijk
Aangemeld bij politie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe ik heb drie stuks gooiend tuig herkend op tv
Niet? Waarom mogen we er dan van meegenieten op dit forum? Leuk stoer doen over een potje matten. 'Als ik daar nou zin in heb.'quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mijn mentaliteit heb jij helemaal niks mee te maken
Ik heb liever dat hij een potje mat dan dat hij winkels, huizen en andermans spul kapot maakt. Desalniettemin heb ik liever dat al die relschoppers weg waren gebleven, want rond half 8 was de sfeer prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet? Waarom mogen we er dan van meegenieten op dit forum? Leuk stoer doen over een potje matten. 'Als ik daar nou zin in heb.'
omdat ik doe wat ik doe en daar hoef ik mij tegenover niemand over te verantwoorden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet? Waarom mogen we er dan van meegenieten op dit forum? Leuk stoer doen over een potje matten. 'Als ik daar nou zin in heb.'
Puik om zo je misdragingen goed te praten! Er is altijd wel iemand die het bonter maakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij een potje mat dan dat hij winkels, huizen en andermans spul kapot maakt. Desalniettemin heb ik liever dat al die relschoppers weg waren gebleven, want rond half 8 was de sfeer prima.
Wat is daar schijnheilig aan? Je zou liever een potje matten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat ik doe wat ik doe en daar hoef ik mij tegenover niemand over te verantwoorden.
ben toch zeker een volwassen vent, kan mij dat nou schelen dat een ander mijn daden niet goedkeurt
en al helemaal zo'n schijnheil als jij die wel ff achter de computer mij de les wil lezen doet mij bijzonder weinig hoor
ben je nu klaar maria?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Puik om zo je misdragingen goed te praten! Er is altijd wel iemand die het bonter maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |