no shit, sherlockquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef E.H. het volgende:
Is natuurlijk met opzet dat de ME charges uitvoert. Snel alles uit elkaar slaan, zodat mensen weg gaan.
Ze hebben dit uitgelokt is standaard, als straks de groep compleet zou zijn ( de jongeren ) Dan kunnen ze het niet meer ontruimen omdat ze niet genoeg personeel daar tegenover kunnen zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef E.H. het volgende:
Is natuurlijk met opzet dat de ME charges uitvoert. Snel alles uit elkaar slaan, zodat mensen weg gaan.
Ik spreek uit ervaring, my dear Watson.quote:
twitter:CorneGinkel twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:07:43Omwonenden zouden de ME met hockeysticks helpen om hun huizen te beschermen.. wat bizar!! #haren #ontspoordemens reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, my dear Watson. [ afbeelding ]
Dat commentaar trouwens.twitter:CorneGinkel twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:07:43Omwonenden zouden de ME met hockeysticks helpen om hun huizen te beschermen.. wat bizar!! #haren #ontspoordemens reageer retweet
Dat radioverslag is veel leukerquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Die beelden zijn wel ruk man van rtl
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat radioverslag is veel leuker
Daarna is Stino losgegaan op die dikke homo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |