Niet als het om haar ging.quote:
Bye bye man bye byequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
Nu ga ik afsluiten. Kusjes schatjes!
Zulke vrouwen kunnen wel lachen zijn hoor heloefquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ze was een vreemd oversekst kind van 12, ik heb ook eigenwaarde ja.
Zou kunnen, maar dan moet ik ze wel eerst kunnen uitstaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zulke vrouwen kunnen wel lachen zijn hoor heloef
adiosss dude.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
Nu ga ik afsluiten. Kusjes schatjes!
Zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
nou en? dan geloof je het toch niet?
Bak zequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben weg. hamburgers bakken. chao.
Doeidoei!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben weg. hamburgers bakken. chao.
Wat wil er niet aan je haar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Blegh mn haar wil niet
Gelukkig wel een leuk shirtje gevonden voor vanavond
meisje-meisjequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Blegh mn haar wil niet
Gelukkig wel een leuk shirtje gevonden voor vanavond
iets.. haha. Wil de losse haren uit mn gezicht. Maar oook een staart. dus moet ze ergens kwijt en moet blijven zitten en er leuk uitzien (wat bij mij sowieso niet is met vast haar)quote:
Ik koop 2 keer per jaar een zak strooigoed. 1e keer is altijd wanneer het net in de winkel ligt (dan vreet ik hem in 2 dagen helemaal op en heb er weer genoeg van) en de 2e keer met st Maartenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef STING het volgende:
De gevulde speculaas van de AH is evil
Hehe, dus niet met Sinterklaas zelf?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik koop 2 keer per jaar een zak strooigoed. 1e keer is altijd wanneer het net in de winkel ligt (dan vreet ik hem in 2 dagen helemaal op en heb er weer genoeg van) en de 2e keer met st Maarten
Ik denk dat st Maarten sowieso z'n langste tijd wel gehad heeft. Hier wordt er ook nauwelijks nog wat aan gedaan. Wel jammer eigenlijk, vond het vroeger altijd wel leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, dus niet met Sinterklaas zelf?
St Maarten.. vroegah aardig wat opgehaaldWaar ik nu woon, doen ze er gelukkig nauwelijks aan
Nou, als het een beetje meezit, waait Halloween in z'n geheel over en hebben we straks hier de Nederlandse variant van Trick or Treatquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat st Maarten sowieso z'n langste tijd wel gehad heeft. Hier wordt er ook nauwelijks nog wat aan gedaan. Wel jammer eigenlijk, vond het vroeger altijd wel leuk
Nu komen ze met Halloween aan de deur. Alsof mensen daar wel aan meedoenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat st Maarten sowieso z'n langste tijd wel gehad heeft. Hier wordt er ook nauwelijks nog wat aan gedaan. Wel jammer eigenlijk, vond het vroeger altijd wel leuk
Nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee weken ofzo even pompoenen halen
Ik sloeg nooit anderen in elkaar voor snoepquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu komen ze met Halloween aan de deur. Alsof mensen daar wel aan meedoenStaan ze met St Maarten EN Halloween met een zaklamp aan de deur wat te prevelen in ruil voor wat snoep, graaien ze hele trommel leeg en slaan kleine kinderen in elkaar voor snoep.
Leuk man.
Eens kijken of er in de buurt een feestje isquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee weken ofzo even pompoenen halen
Gewoon lichten uit en gordijnen dicht. Works for mequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens kijken of er in de buurt een feestje is.
En hoe ik verkleed ga.
Nee maar jij woont toch ook in een ghetto?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Joysa het volgende:
met st maarten komen ze hier ook niet aan de deur hoor.
een limburgs ghetto, erger kan bijna niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee maar jij woont toch ook in een ghetto?
heeft daar niets mee te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee maar jij woont toch ook in een ghetto?
Knipjes haarlak schuifjes enzo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets.. haha. Wil de losse haren uit mn gezicht. Maar oook een staart. dus moet ze ergens kwijt en moet blijven zitten en er leuk uitzien (wat bij mij sowieso niet is met vast haar)
Palmboom op je hoofd kan ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n bolus draaien op je hoofd?
Je moet de zijkantjes wel een beetje opscheren en het einde van de staart wel even met de efileerschaar bewerken, anders wordt het zo massive.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet de zijkantjes wel een beetje opscheren en het einde van de staart wel even met de efileerschaar bewerken, anders wordt het zo massive.
quote:
Maar ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
evie. ik begrijp je, wat loopt er een hoop dom volk rond op fok/in het echte leven.
Ik moet zeggen dat als je hem hoog opzet maar terugwrapt naar hooggezet knotje, het geheel nog veel beter wordt. Afmaken met een paar nutteloze hebbedingetjes doet het goed.quote:
Leuk, die kaalgeschoren, ontvelde ballen op je kopquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als je hem hoog opzet maar terugwrapt naar hooggezet knotje, het geheel nog veel beter wordt. Afmaken met een paar nutteloze hebbedingetjes doet het goed.
[ afbeelding ]
Vertel..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
evie. ik begrijp je, wat loopt er een hoop dom volk rond op fok/in het echte leven.
Da's niet Halloween vierenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon lichten uit en gordijnen dicht. Works for me
Wat zijn die ballenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als je hem hoog opzet maar terugwrapt naar hooggezet knotje, het geheel nog veel beter wordt. Afmaken met een paar nutteloze hebbedingetjes doet het goed.
[ afbeelding ]
krijg je sowieso last van. En ik vind ze lelijk.quote:
Lelijk zijn ze ook ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krijg je sowieso last van. En ik vind ze lelijk.
Dat is het belangrijkstequote:
Ik vind het knotje leuk. Die ballen niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:24 schreef Watertornado het volgende:
Nou, dan ben ik de enige die zowel de vorm, kleur, hoeveelheid, plaatsing, grootte en haarstijl leuk vind.
ik vind zo'n hoog knotje gewoon niksquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het knotje leuk. Die ballen niet.
Ik merk het! Hoe is het?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Sammers
Tis een beetje dood hier
Ja, gaat goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima! Beetje last van spierpijn![]()
En met jou ook goed?
Ja ik ook, vrienden komen langsquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, gaat goedDruk weekend voor de boeg!
Gezellig! Ik zit nu the Voice te kijken, alleen.. reclamequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook, vrienden komen langs
Reclame...daarom kijk ik nooit tvquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gezellig! Ik zit nu the Voice te kijken, alleen.. reclame
Ach, ik volg het toch maar half. Zit andere dingen te doen ondertussenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Reclame...daarom kijk ik nooit tv
Ja ik ook. Zit met een vriend te skypenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ach, ik volg het toch maar half. Zit andere dingen te doen ondertussen
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zit met een vriend te skypen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
hotmail is gehacked...en mn nieuwe gegevens zijn naar een alternatief emailadres gestuurd, waar ik de inloggegevens allang niet meer van weet.
Nu een of andere vragenlijst ingevuld en moet ik 24 uur wachten tot ik (hopelijk) opnieuw toegang krijg .. ellende want verwacht een belangrijk mailtje met een adres waar ik morgen moet zijn
al geprobeerd, maar weet echt niet wat t alternatieve adres van mn alternatieve adres is... waarom wordt zoiets niet gewoon als sms verstuurd ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef Sammers het volgende:
[..]Kun je de gegevens van dat alternatieve e-mailadres niet achterhalen?
Kan dat niet? Bij GMail volgens mij wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
al geprobeerd, maar weet echt niet wat t alternatieve adres van mn alternatieve adres is... waarom wordt zoiets niet gewoon als sms verstuurd ofzo
mn alternatieve adres van hotmail was mn gmail account, maar inloggen daarop lukt niet, omdat ik gegevens daar niet van hem. heb dus een verzoek voor die gegevens gestuurd op mn zakelijk email adres (email nummer 3) maar dat duurt dus 24 uur... wat een gedoe ghehequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kan dat niet? Bij GMail volgens mij wel.
Heb je geen geheime vraag ingesteld?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn alternatieve adres van hotmail was mn gmail account, maar inloggen daarop lukt niet, omdat ik gegevens daar niet van hem. heb dus een verzoek voor die gegevens gestuurd op mn zakelijk email adres (email nummer 3) maar dat duurt dus 24 uur... wat een gedoe ghehe
jawel, maar die optie kreeg ik niet. stom gedoequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je geen geheime vraag ingesteld?
Inderdaad. Hopelijk kan je snel weer bij je e-mails..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel, maar die optie kreeg ik niet. stom gedoe![]()
blij dat ik geregeld heb dat mn zakelijke mail automatisch naar mn prive mail wordt doorgestuurd. Mocht ik daar ooit gehacked worden kan ik alsnog mn zakelijke mail beantwoorden. Maar prive heb ik t dus wat minder goed geregeld
Moe maar voldaan.quote:
Ahh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel, maar die optie kreeg ik niet. stom gedoe![]()
blij dat ik geregeld heb dat mn zakelijke mail automatisch naar mn prive mail wordt doorgestuurd. Mocht ik daar ooit gehacked worden kan ik alsnog mn zakelijke mail beantwoorden. Maar prive heb ik t dus wat minder goed geregeld
van mn email.... ja meermaal daagsquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moe maar voldaan.
[..]
Ahh.
Maak je er veel gebruik van?
WT, baas dat je bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het dáár?
Oké, ik was dus ook moe.
Ja, ik heb ook een hotmail, maar die gebruik ik zelden. Vandaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
van mn email.... ja meermaal daags
en moe en voldaan... waarvan, vertel
oooooooooooooh gewoon gewerkt, ik dacht "nu komt HET verhaal hihi"quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, baas dat je bent.
Nog mooie dingen meegemaakt? Nog naar de AH in Boxmeer geweest ofzo?
[..]
Ja, ik heb ook een hotmail, maar die gebruik ik zelden. Vandaar.
Ik heb gewoon gewerkt, gekkie.
En een beetje zitten flirten met een meisje aldaar.![]()
Beetje plagen.
Ja, een beetje wel he?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooooooooooh gewoon gewerkt, ik dacht "nu komt HET verhaal hihi"
meisjes plagen, zoentjes vragen
je baas even lief vragen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel he?
Ik vind het altijd wel fijn om met haar te werken. Helaas werken we meestal op verschillende dagen.
Nee man ik heb de hele dag met mijn handen in het haar gezeten (of eigenlijk meer met mijn hoofd in mijn handen maargoed) en nu nip ik aan een ultrabitter biertje dat eigenlijk bestemd was om in miauw haar kapsel te mikken maarja hij staarde nu te lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, baas dat je bent.
Nog mooie dingen meegemaakt? Nog naar de AH in Boxmeer geweest ofzo?
[..]
Nee, heeft te maken met dagen dat we beschikbaar zijn.quote:
Jammer. Ik had me wel verheugd op een mooi verhaal van jou. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man ik heb de hele dag met mijn handen in het haar gezeten (of eigenlijk meer met mijn hoofd in mijn handen maargoed) en nu nip ik aan een ultrabitter biertje dat eigenlijk bestemd was om in miauw haar kapsel te mikken maarja hij staarde nu te lang.
Haar tijd was nog niet rijp.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Ik had me wel verheugd op een mooi verhaal van jou. Volgende keer beter.
Je had met miauw afgesproken?
Weet je wanneer die wel rijp is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haar tijd was nog niet rijp.
Nee, moet langzaam binnendruppelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wanneer die wel rijp is?
O handig!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Nog wat boeiends te melden?
Mijn armband voor mn telefoon is binnen, hoef ik eindelijk mn telefoon niet meer vast te houden tijdens het hardlopen
Behalve in de topica over Haren. God ik voel me best dom nu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
HET IS GODVERDOMME OVERAL ZO STIL HIER OP FOK!
LINK?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Behalve in de topica over Haren. God ik voel me best dom nu.
Nee hoor.quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat gedipt betekent in de dans terminologie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:37 schreef Cue_ het volgende:
Dansen is leuk. Mn laatste dans tot nu toe werd ik 5x gedipt en allemaal gingen goed. Moet voortaan vaker eerst paar wijntjes drinken haha
Nee, die term is mij ook onbekendquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat gedipt betekent in de dans terminologie.
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat gedipt betekent in de dans terminologie.
Waarom dom?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Behalve in de topica over Haren. God ik voel me best dom nu.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Nog wat boeiends te melden?
Mijn armband voor mn telefoon is binnen, hoef ik eindelijk mn telefoon niet meer vast te houden tijdens het hardlopen
Goedquote:
Smakelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Zo eens wat eten, ben net thuis na de hele ochtend buffelen op het asiel.
Best een trieste bedoening idd!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik kan me toch wel druk maken om de straatkanker die haren overspoelde, en ME die in groepjes van 8 tot 10 man groepen van 500 tokkies in toom moesten houden, en al dat volk dat dat "lachen" vind.
Druk maken is wellicht wat overdreven, maar gadverdamme wat een enorme hoeveelheid zwakzinnig tuig bij elkaar zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Best een trieste bedoening idd!![]()
Niet te druk maken hoor, lachen en je niet te veel opwinden is ook goed voor een mens
Was al wel duidelijk waar Nederland heen gezien de verkiezingsuitslagquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Druk maken is wellicht wat overdreven, maar gadverdamme wat een enorme hoeveelheid zwakzinnig tuig bij elkaar zeg.
Ja, schandalig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik kan me toch wel druk maken om de straatkanker die haren overspoelde, en ME die in groepjes van 8 tot 10 man groepen van 500 tokkies in toom moesten houden, en al dat volk dat dat "lachen" vind.
Ik denk niet dat het de VVD stemmers zijn die daar rondliepen hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al wel duidelijk waar Nederland heen gezien de verkiezingsuitslag...
Over zwakzinnig gesproken haha
Ze kunnen beter een inzamelingsactie houden om de schade te helpen vergoeden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Op een ander forum waar ik actief ben gaan ze een kaartenactie houden om dat meisje op te beuren, best een leuk initiatief.
Mensen die pvv stemmen oa had ik het meer overquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de VVD stemmers zijn die daar rondliepen hoor.
PVV heeft juist enorm verloren deze verkiezingen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die pvv stemmen oa had ik het meer overoa..
De vvd-ers waren haren vast ontvlucht![]()
Zeker.. De politie had gewoon als je haren uit zou willen je naam en je reden om er te zijn op moeten schrijven. En dan de kosten verdelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een inzamelingsactie houden om de schade te helpen vergoeden.
Ja maar dat mensen er op stemmen zegt genoeg..quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
PVV heeft juist enorm verloren deze verkiezingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Direct cash afrekenen zeg ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. De politie had gewoon als je haren uit zou willen je naam en je reden om er te zijn op moeten schrijven. En dan de kosten verdelen
Die gasten hebben geen geld meer na de rit naar haren hoorquote:
Mening, zeer zeker geen feit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja maar dat mensen er op stemmen zegt genoeg..En daarvoor erop stemde.. Te triest voor woorden
Dwangarbeid danquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Die gasten hebben geen geld meer na de rit naar haren hoor![]()
whehehe
Moet je ze even voor laten sparen, want van een kale kip kan men niet plukken
Ik doe niet aan nuances als iets tegen al mijn principes en verstand ingaat... Dan noem ik het toch een beetje zwakzinnigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mening, zeer zeker geen feit.
Overigens is het zwakzinnig noemen van een politieke partij een flink zwaktebod. Het niet eens zijn met de standpunten is prima, afgeven op daden van bepaalde mensen is prima, maar het zwakzinnig noemen van een politieke partij en zijn volledige achterban getuige niet van inzicht, kennis en nuance.
Dat zegt meer over jou dan over de partij zelf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan nuances als iets tegen al mijn principes en verstand ingaat... Dan noem ik het toch een beetje zwakzinnig
Zweep? Gewoon met machinegeweren en honden rondlopen, dat werkt nog het bestequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Allemaal plantsoentjes schoffelen in harenMuhahaha met de zweep erover!
Er is daar geen plantsoen meer over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Allemaal plantsoentjes schoffelen in harenMuhahaha met de zweep erover!
Die kinderen kunnen zich nooit goed concentreren op school en willen daarom graag in het weekend uit hun dak gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zweep? Gewoon met machinegeweren en honden rondlopen, dat werkt nog het beste.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de partij zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Op foto's zag ik voornamelijk volwassen mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen zich nooit goed concentreren op school en willen daarom graag in het weekend uit hun dak gaan.
Kunnen we daar niet iets van kampen voor bouwen?
Hihihihi plantsoentjes aanleggen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is daar geen plantsoen meer over.
Die passen ook in het kamp.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op foto's zag ik voornamelijk volwassen mensen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op foto's zag ik voornamelijk volwassen mensen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]Ik weet..
Ik geloof je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil die holbewoners als proefkonijnen gebruiken? Ik dacht dat ik al te ver ging met mijn machinegewerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die passen ook in het kamp.
En we kunnen ook een unit oprichten om gelijk onderzoek te doen om belangrijke wetenschappelijke en medische doorbraken te regelen.
Ik dacht aan een naam als unit 713?
Laat ze de schade maar op de relschoppers verhalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een inzamelingsactie houden om de schade te helpen vergoeden.
En dan Arbeit macht frei erboven??quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die passen ook in het kamp.
En we kunnen ook een unit oprichten om gelijk onderzoek te doen om belangrijke wetenschappelijke en medische doorbraken te regelen.
Ik dacht aan een naam als unit 713?
Ach het idee opzich is wel grappig, jammer dat alles zonodig kapot moet he...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]Volwassen
![]()
Een beetje een meisje opschepen met een enorm schuldgevoel op deze manier
Ik heb gister ook gewoon alles en iedereen heel gelaten ..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach het idee opzich is wel grappig, jammer dat alles zonodig kapot moet he...
Ik geloof dat ik op moet passen gezien mijn vorige ban.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil die holbewoners als proefkonijnen gebruiken? Ik dacht dat ik al te ver ging met mijn machinegeweren
Ik dacht meer aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
En dan Arbeit macht frei erboven??![]()
![]()
![]()
Dat vind ik tof van jequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb gister ook gewoon alles en iedereen heel gelaten ..![]()
Is niet zo veel moeilijks aan!
Dit dialect spreek ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht meer aan
Главное управление исправительно-трудовых лагерей
Ik ben niet zo bekend met cyrillisch schrift..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op moet passen gezien mijn vorige ban.
Anders was ik er nog veel verder overheen gegaan.
[..]
Ik dacht meer aan
Hebben we weer iets gemeenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met cyrillisch schrift..kan je dat vertalen?
Directoraat-Generaal van correctieve werkkampen, whud?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op moet passen gezien mijn vorige ban.
Anders was ik er nog veel verder overheen gegaan.
[..]
Ik dacht meer aan
Hoofddirectoraat voor opvoedings- en werkkampenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met cyrillisch schrift..kan je dat vertalen?
Wat is de vertaling?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoofddirectoraat voor opvoedings- en werkkampen
Misschien zegt Goelag je meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Directoraat-Generaal van correctieve werkkampen, whud?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Directoraat-Generaal van correctieve werkkampen, whud?
Wel handig, een tekst die bijna niemand kan lezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zegt Goelag je meer?
Kan je dat serieus zo snel vertalen?
Exact.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel handig, een tekst die bijna niemand kan lezen.
Ah, die goede oude tijd, toen dissident nog gewoon betekende dat je midden in de nacht van je bed werd gelicht om spoorloos te verdwijnenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zegt Goelag je meer?
Kan je dat serieus zo snel vertalen?
Hmz ik moet maar eens aan een nieuwe hobby beginnen. Lijkt me best tof om Russisch te kunnen lezen spreken en schrijven!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel handig, een tekst die bijna niemand kan lezen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, die goede oude tijd, toen dissident nog gewoon betekende dat je midden in de nacht van je bed werd gelicht om spoorloos te verdwijnen![]()
En ik niet, maar mijn russische collega wel
Leuke Russische collega? Bijles nodig ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, die goede oude tijd, toen dissident nog gewoon betekende dat je midden in de nacht van je bed werd gelicht om spoorloos te verdwijnen![]()
En ik niet, maar mijn russische collega wel
Dank dank dank dankquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke baas he?![]()
Ze is lekker, maar ze giechelt teveel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Leuke Russische collega? Bijles nodig ...![]()
Giechelende vrouwquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank dank dank dank
[..]
Ze is lekker, maar ze giechelt teveel.En haar mannelijke collega bromt alleen maar
Laat maar doorkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Ze is lekker, maar ze giechelt teveel.En haar mannelijke collega bromt alleen maar
Of neuken op z'n Russisch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef Evie het volgende:
Hmz ik moet maar eens aan een nieuwe hobby beginnen. Lijkt me best tof om Russisch te kunnen lezen spreken en schrijven!
Wat niet is kan nog komen.quote:
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Geeft een bak koffieZelf ook moe
...
Goedgelovige mensen hierquote:
Excusesquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Zo maar eens naar het paard en daarna lekker in bad
.
nee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
sssst daar doe ik heel niet aan ja![]()
![]()
Shotgun.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Zo maar eens naar het paard en daarna lekker in bad
.
Shotgunquote:
Nu mag ik naast je in badje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shotgun?
Ik ga wel gewoon lekker paardrijden en daarna uitrusten in bad. Een heet bad, love it
.
Had gekund toch? Ik ken meerdere dames die echt een beest in bed zijn, maar hun uitgang echt als uitgang willen houden.quote:
Dacht dat russisch met borsten wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu mag ik naast je in badje.
[..]
Had gekund toch? Ik ken meerdere dames die echt een beest in bed zijn, maar hun uitgang echt als uitgang willen houden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Giechelende vrouwDan hebben we wat in gemeen
jeej
![]()
![]()
![]()
en ze is lekker
![]()
![]()
![]()
![]()
Hook me up scotty
lalala
Ik zal haar zeggen dat twee fok!kers in haar geinteresseerd zijn!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat maar doorkomen.Dat giechelen leert ze wel af.
Uitgang is Grieks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu mag ik naast je in badje.
[..]
Had gekund toch? Ik ken meerdere dames die echt een beest in bed zijn, maar hun uitgang echt als uitgang willen houden.
Dat is op zijn Grieksquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat russisch met borsten was
Stoere praat, maar Russische seks heeft niks met anale seks te maken. Dat is op z'n Grieks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
quote:
Denk dat ik het goed heb.. Ik vertrouw erop dat Airwin wel weet waar hij over praatquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stoere praat, maar Russische seks heeft niks met anale seks te maken. Dat is op z'n Grieks.
Je hebt het goed. Van zo'n intelligente dame als jij had ik ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik het goed heb.. Ik vertrouw erop dat Airwin wel weet waar hij over praat![]()
![]()
Heb je het nu over mij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het goed. Van zo'n intelligente dame als jij had ik ook niet anders verwacht.
Slijmbal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het goed. Van zo'n intelligente dame als jij had ik ook niet anders verwacht.
Ik heb me vergistquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef Evie het volgende:
Denk dat ik het goed heb.. Ik vertrouw erop dat Airwin wel weet waar hij over praat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
Heb je het nu over mij?
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast vind ik je ook regelmatig een irritante, naïeve, wereldvreemde zeikmuts hoor. Dus voel je vooral niet teveel geliefd.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Relax mormeltje van mij.quote:
quote:
Komt wel goed schatje.. dat houd ik ook lekker hoog dat gezeikquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja!Daarnaast vind ik je ook regelmatig een irritante, naïeve, wereldvreemde zeikmuts hoor. Dus voel je vooral niet teveel geliefd.
Netjes van je muhaha!quote:
Ik heb me direct ingelezen in de materiequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
Netjes van je muhaha!Had ik niet van je verwacht
Zijn bloed zat waarschijnlijk net ergens anders toen hij die post maakte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
Netjes van je muhaha!Had ik niet van je verwacht
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja!Daarnaast vind ik je ook regelmatig een irritante, naïeve, wereldvreemde zeikmuts hoor. Dus voel je vooral niet teveel geliefd.
Zolang je nog tijd hebt om hier te posten...quote:
Wat is op zn zweeds? (ik doe niet aan seks voorlopigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb me direct ingelezen in de materie
Zullen we het op zijn Zweeds doen?
Ik geniet van de momenten dat ik mijn ondertitel in de praktijk kan brengen.quote:
Hihihihiquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn bloed zat waarschijnlijk net ergens anders toen hij die post maakte.
Hey don't spoil itquote:
Ik wacht tot ma terug komtquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je nog tijd hebt om hier te posten...
Blijkbaar klinkt het herkenbaar.quote:
Klink als een leermoment voor je moeder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht tot ma terug komt. Die is de hond uitlaten en ik wil weg, maar ze heeft geen sleutel
.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is op zn zweeds? (ik doe niet aan seks voorlopigen heb geen idee of ik dat met jou wil, want ik ken je niet he?!)
Ik wist niet eens dat die laatste term bestondquote:Engels
De Britten zijn gek op sm-achtige seks. Geef hem dus een goed pak billenkoek!
Florentijns
Laat hem intensief klaarkomen door tijdens de penetratie je vingers als een penisring om zijn penis vast te houden. Dit doe je door de huid naar zijn lichaam te duwen en te omklemmen.
Frans
Seks op z’n Frans houdt in dat je elkaar oraal bevredigt, liefst tegelijkertijd. Standje 69 is dus ideaal.
Grieks
De Grieken houden wel van billen. Anale seks is daarom ook een hit in Griekenland.
Italiaans
Italiaanse seks betekent okselseks. Huh, wat? Ja, okselseks. Klem zijn penis tussen je oksel en voer zelf de druk op. Kijk wel uit met je deo, niet zo fijn voor zijn tere huidje.
Russisch
Russen zijn gek op borsten en willen daar dan ook graag hun penis tussen stoppen. Ga op je rug liggen en duw je borsten tegen elkaar als hij met zijn penis tussen jouw borsten zit. Let him do the job!
Zweeds
Ben je van de luie seks? Ga dan naar Zweden! Daar heb je seks zonder veel te bewegen. Hij ligt op zijn rug en jij gaat zijwaarts bovenop hem zitten. Schommel langzaam heen en weer.
Wrijf het er maar in hoor.. dat genot gun ik je nog net een beetjequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar klinkt het herkenbaar.
Die ondertitel is er natuurlijk niet voor nietsquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geniet van de momenten dat ik mijn ondertitel in de praktijk kan brengen.
Nah, wacht wel even.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klink als een leermoment voor je moeder.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet eens dat die laatste term bestond
Gelukkig is er geen enkele relatie tussen de mate van genot die jij mij gunt en de mate van genot die ik daadwerkelijk beleef.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
Wrijf het er maar in hoor.. dat genot gun ik je nog net een beetje
In tegenstelling tot ander genot![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen enkele relatie tussen de mate van genot die jij mij gunt en de mate van genot die ik daadwerkelijk beleef.
Lees hem nog een keer dan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]Ik kan niet zo goed stilzitten/liggen.... Gaat m niet worden dus...
Luie mannen in bed.. is niet erg lang leukquote:
Dat gun je mij juist heel veel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef Evie het volgende:
Jup.. al was het niet op die manier bedoelt schatje
Voor een keer lieverd... niet altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Luie mannen in bed.. is niet erg lang leuk![]()
Bovendien houden ze dat niet lang vol als ik bovenop ga en dan is het dus snel over... (en dat ligt niet aan mn 180 kilo)
Degenen die hier al langer zitten, kennen de uitgebreide verslagen van Peu nog wel. Dus dat was al bekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef Evie het volgende:
Luie mannen in bed.. is niet erg lang leuk![]()
Bovendien houden ze dat niet lang vol als ik bovenop ga en dan is het dus snel over... (en dat ligt niet aan mn 180 kilo)
Hmz.. sjah ik ben niet zo van de geplande seks.. dat je van te voren bepaald welk standje het moet gaan worden enzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een keer lieverd... niet altijd
Whut?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degenen die hier al langer zitten, kennen de uitgebreide verslagen van Peu nog wel. Dus dat was al bekend.
Geplande sex is saaiquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. sjah ik ben niet zo van de geplande seks.. dat je van te voren bepaald welk standje het moet gaan worden enzoMaar dat gaat vast een keer ooit weer voorkomen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Evie, Mur? Ik heb het doorgegeven. Haar reactie was "Благодарю за предложение, но не нужно, спасибо".
Jammer maar helaas dus, dat wordt handwerken voor jullie.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef xFriendx het volgende:
Zo, squashen gehad, al mn gras gemaaid en het is pas kwart voor 2
Ah, het idee om zoiets een keer te doen lijkt me wel grappigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. als het niet spontaan is laat dan maar idee
Hmz.. ik weet het niet.. zoiets moet bij mij spontaan.. Ben niet zo van de regeltjes het plannen en het luisterenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, het idee om zoiets een keer te doen lijkt me wel grappig.
En de groetjes van Sveta natuurlijk.quote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de groetjes van Sveta natuurlijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AltijdEn volgende week nog vrij ook.
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ze dat doet...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Groetjes terug![]()
Mocht ze ooit wel op vrouwen vallen dan weet ze me te vinden he?!
Het kan toch ook spontaan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. ik weet het niet.. zoiets moet bij mij spontaan.. Ben niet zo van de regeltjes het plannen en het luisteren![]()
Geeft niet ik ook niet.. maar voor een schone russische vrouw kan dat veranderen he?!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ze dat doet...
Kan het niet alleen koffie drinken zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]Kom je dan hier schoonmaken in je nakie?
Ze is zeker mooi, maar dat "gehihihihi" de hele tijd he?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Geeft niet ik ook niet.. maar voor een schone russische vrouw kan dat veranderen he?!![]()
hahaha
Mag ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan het niet alleen koffie drinken zijn?
Kan je dat niet hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is zeker mooi, maar dat "gehihihihi" de hele tijd he?
Geniet!quote:
Wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag ookMaar euhm iets met troepje van gemaakt
![]()
Ik word er altijd een beetje nerveus vanquote:
Schilderen Soggen Verslagen schrijven en mn bed in de 3 uur slaap die ik gehad heb overhoop gegooidquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer uitgespookt?
Ga je dan ook blozen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word er altijd een beetje nerveus van
Aha, wild dreams dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Schilderen Soggen Verslagen schrijven en mn bed in de 3 uur slaap die ik gehad heb overhoop gegooid
Blijkbaar genoeg om alle lakens en hoezen overal vanaf te werkenquote:
Nee, dat doe ik niet zo snel. Ik ga dan naar haar tieten staren, das nog veul ergerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga je dan ook blozen?(Blozende mannen
![]()
![]()
![]()
![]()
oei)
Lijkt mij wel vermakelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet zo snel. Ik ga dan naar haar tieten staren, das nog veul erger![]()
Ze vind me ook maar een weird but funny dutchiequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vermakelijk eigenlijk
Ojaquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitgang is Grieks.
En je mag best in bad.
Drankje erbij?quote:
Het is magnetronkoffie!quote:
Hoe is het leven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is magnetronkoffie!
Ook hallo
In levenquote:
Genoeg koffie naar binnen dirigeren en je blijft wel wakkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg straks bezoek dus ik blijf ook niet lang
Ben net een uurtje op
Ow, ik ben wel lekker uitgeslapen hoor. Kan ook niet anders nu!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg koffie naar binnen dirigeren en je blijft wel wakker
Heeft je bezoek ook wat aan je
Dat zou ik ook nog wel eens willen proberen, paardrijdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Twee paarden gereden. Nou ja, een paard en een pony. Jottem.
Doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog wel eens willen proberen, paardrijden
Ik stap niet op een pony. Laatste keer kon ik meestappen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Twee paarden gereden. Nou ja, een paard en een pony. Jottem.
Ik ben kleinquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stap niet op een pony. Laatste keer kon ik meestappen.
*Even FoBo checkt*quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben klein. Dat probleem heb ik niet snel
.
Paard is 1.75 op de schoft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Even FoBo checkt*
Yup, of dat paard is immens groot.
Hoe lang ben jij?quote:
Nee, ik ben een dwergjequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ben jij maar een lief klein meisje?![]()
Ik dacht dat je zo'n reuzin was van minstens 1,80
quote:
Als ik al niet over je heen kijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |