Groetjes terugquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de groetjes van Sveta natuurlijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AltijdEn volgende week nog vrij ook.
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ze dat doet...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Groetjes terug![]()
Mocht ze ooit wel op vrouwen vallen dan weet ze me te vinden he?!
Het kan toch ook spontaan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. ik weet het niet.. zoiets moet bij mij spontaan.. Ben niet zo van de regeltjes het plannen en het luisteren![]()
Geeft niet ik ook niet.. maar voor een schone russische vrouw kan dat veranderen he?!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ze dat doet...
Kan het niet alleen koffie drinken zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]Kom je dan hier schoonmaken in je nakie?
Ze is zeker mooi, maar dat "gehihihihi" de hele tijd he?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Geeft niet ik ook niet.. maar voor een schone russische vrouw kan dat veranderen he?!![]()
hahaha
Mag ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan het niet alleen koffie drinken zijn?
Kan je dat niet hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is zeker mooi, maar dat "gehihihihi" de hele tijd he?
Geniet!quote:
Wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag ookMaar euhm iets met troepje van gemaakt
![]()
Ik word er altijd een beetje nerveus vanquote:
Schilderen Soggen Verslagen schrijven en mn bed in de 3 uur slaap die ik gehad heb overhoop gegooidquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer uitgespookt?
Ga je dan ook blozen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word er altijd een beetje nerveus van
Aha, wild dreams dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Schilderen Soggen Verslagen schrijven en mn bed in de 3 uur slaap die ik gehad heb overhoop gegooid
Blijkbaar genoeg om alle lakens en hoezen overal vanaf te werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee, dat doe ik niet zo snel. Ik ga dan naar haar tieten staren, das nog veul ergerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga je dan ook blozen?(Blozende mannen
![]()
![]()
![]()
![]()
oei)
Lijkt mij wel vermakelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet zo snel. Ik ga dan naar haar tieten staren, das nog veul erger![]()
Ze vind me ook maar een weird but funny dutchiequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vermakelijk eigenlijk
Ojaquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitgang is Grieks.
En je mag best in bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |