Klink als een leermoment voor je moeder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht tot ma terug komt. Die is de hond uitlaten en ik wil weg, maar ze heeft geen sleutel
.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is op zn zweeds? (ik doe niet aan seks voorlopigen heb geen idee of ik dat met jou wil, want ik ken je niet he?!)
Ik wist niet eens dat die laatste term bestondquote:Engels
De Britten zijn gek op sm-achtige seks. Geef hem dus een goed pak billenkoek!
Florentijns
Laat hem intensief klaarkomen door tijdens de penetratie je vingers als een penisring om zijn penis vast te houden. Dit doe je door de huid naar zijn lichaam te duwen en te omklemmen.
Frans
Seks op z’n Frans houdt in dat je elkaar oraal bevredigt, liefst tegelijkertijd. Standje 69 is dus ideaal.
Grieks
De Grieken houden wel van billen. Anale seks is daarom ook een hit in Griekenland.
Italiaans
Italiaanse seks betekent okselseks. Huh, wat? Ja, okselseks. Klem zijn penis tussen je oksel en voer zelf de druk op. Kijk wel uit met je deo, niet zo fijn voor zijn tere huidje.
Russisch
Russen zijn gek op borsten en willen daar dan ook graag hun penis tussen stoppen. Ga op je rug liggen en duw je borsten tegen elkaar als hij met zijn penis tussen jouw borsten zit. Let him do the job!
Zweeds
Ben je van de luie seks? Ga dan naar Zweden! Daar heb je seks zonder veel te bewegen. Hij ligt op zijn rug en jij gaat zijwaarts bovenop hem zitten. Schommel langzaam heen en weer.
Wrijf het er maar in hoor.. dat genot gun ik je nog net een beetjequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar klinkt het herkenbaar.
Die ondertitel is er natuurlijk niet voor nietsquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geniet van de momenten dat ik mijn ondertitel in de praktijk kan brengen.
Nah, wacht wel even.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klink als een leermoment voor je moeder.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet eens dat die laatste term bestond
Gelukkig is er geen enkele relatie tussen de mate van genot die jij mij gunt en de mate van genot die ik daadwerkelijk beleef.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
Wrijf het er maar in hoor.. dat genot gun ik je nog net een beetje
In tegenstelling tot ander genot![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen enkele relatie tussen de mate van genot die jij mij gunt en de mate van genot die ik daadwerkelijk beleef.
Lees hem nog een keer dan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]Ik kan niet zo goed stilzitten/liggen.... Gaat m niet worden dus...
Luie mannen in bed.. is niet erg lang leukquote:
Dat gun je mij juist heel veel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef Evie het volgende:
Jup.. al was het niet op die manier bedoelt schatje
Voor een keer lieverd... niet altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Luie mannen in bed.. is niet erg lang leuk![]()
Bovendien houden ze dat niet lang vol als ik bovenop ga en dan is het dus snel over... (en dat ligt niet aan mn 180 kilo)
Degenen die hier al langer zitten, kennen de uitgebreide verslagen van Peu nog wel. Dus dat was al bekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef Evie het volgende:
Luie mannen in bed.. is niet erg lang leuk![]()
Bovendien houden ze dat niet lang vol als ik bovenop ga en dan is het dus snel over... (en dat ligt niet aan mn 180 kilo)
Hmz.. sjah ik ben niet zo van de geplande seks.. dat je van te voren bepaald welk standje het moet gaan worden enzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een keer lieverd... niet altijd
Whut?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degenen die hier al langer zitten, kennen de uitgebreide verslagen van Peu nog wel. Dus dat was al bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Geplande sex is saaiquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. sjah ik ben niet zo van de geplande seks.. dat je van te voren bepaald welk standje het moet gaan worden enzoMaar dat gaat vast een keer ooit weer voorkomen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Evie, Mur? Ik heb het doorgegeven. Haar reactie was "Благодарю за предложение, но не нужно, спасибо".
Jammer maar helaas dus, dat wordt handwerken voor jullie.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef xFriendx het volgende:
Zo, squashen gehad, al mn gras gemaaid en het is pas kwart voor 2
Ah, het idee om zoiets een keer te doen lijkt me wel grappigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. als het niet spontaan is laat dan maar idee
Hmz.. ik weet het niet.. zoiets moet bij mij spontaan.. Ben niet zo van de regeltjes het plannen en het luisterenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, het idee om zoiets een keer te doen lijkt me wel grappig.
En de groetjes van Sveta natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |