Google.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer the F is aller heiligen?
Dat behoort een stuk ongelovig vreten als ik niet te weten.
1 november?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer the F is aller heiligen?
Dat behoort een stuk ongelovig vreten als ik niet te weten.
That sucksquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij is op een fout gezakt voor zijn theorie examen.
Gewoon blijven f5en op die cbr site, dan kan je een dag later weer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij is op een fout gezakt voor zijn theorie examen.
Zoek op All Saints.quote:
YUM.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt pannenkoeken uit .....
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
Omnomnomquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
Het is 1 november.quote:
dat klopt want het is een dag na halloweenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
1 november jonge! Ik weet het zeker
Dat wist ik niet, ik wist het vanwege die verkoopdatum van Rock Werchter en toen zei je dat het 1 dag na je verjaardag wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat klopt want het is een dag na halloweenen die 2 dagen hebben met elkaar te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
1 november jonge! Ik weet het zeker
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzoquote:
purrrrquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzo
Dag gaat lastig aangezien het gewoon bij het CBR wordt afgenomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon blijven f5en op die cbr site, dan kan je een dag later weer.
Cool. Ik was vorig jaar een luipaardvrouwtje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzo
Schat, ik moet 2 pakken mix opbakken ... Heb je even?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bak jij een pannenkoek voor mij, dan bak ik er een voor jou.
Je begrijpt mij niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dag gaat lastig aangezien het gewoon bij het CBR wordt afgenomen.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je begrijpt mij niet.
Je moet je aanmelden voor je theorie examen... Via de site van het CBR.
Maar de eerst mogelijke keer om theorie examen te doen ligt vaak pas een maand later oid...
Als je op f5 blijft klikken komen de annuleringen naar boven.. En kan je gelijk mee doen zogezegd.
Zoals een feest in katwijk, alleen dan de katwijk van brabant?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is feest in harenalleen andere locatie
No wayquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is feest in harenalleen andere locatie
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Damn you Samzz
Nu heb ik dat deuntje in mijn hoofd
Dan krijg je dus gewoon weer een standaard feest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ze zouden het gewoon commericieel moeten uitbuiten, men neme een weiland stuur daar iedereen heen, zorg voor muziek, zet een paar tenten neer waar je eten en drinken kunt kopen. Klaar.
Gewoon zeggen dat het een noodoplossing is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus gewoon weer een standaard feest.
Als je het gaat organiseren moet je weer aan allerlei eisen voldoen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html
waarom zou je dat stiekem doenquote:Vrouwen gooien stiekem lelijke kleren van hun man weg
Ja zo zijn jullie hequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou je dat stiekem doengewoon te heet wassen, of zeggen.. nee hij is lelijk en klaar
Dan zeg ik iets in de trend van: Nee jij bent lekker opgedroogd vanmorgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou je dat stiekem doengewoon te heet wassen, of zeggen.. nee hij is lelijk en klaar
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh als JJH een shirt heeft die ik lelijk vind dan benoem ik dat gewoon elke keer dat hij het draagt.. dan is hij er gauw genoeg flauw vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan zeg ik iets in de trend van: Nee jij bent lekker opgedroogd vanmorgen.![]()
Niet fucken met mijn batman shirt
Daar moeten ze sowieso vanaf blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan zeg ik iets in de trend van: Nee jij bent lekker opgedroogd vanmorgen.![]()
Niet fucken met mijn batman shirt
Hahaha.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh als JJH een shirt heeft die ik lelijk vind dan benoem ik dat gewoon elke keer dat hij het draagt.. dan is hij er gauw genoeg flauw van
gelukkig hebben we redelijk dezelfde smaak op schoenen na
De bitch!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moeten ze sowieso vanaf blijven.
Mijn ex heeft ooit mijn spiderman boxershort weg gedaan
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh als JJH een shirt heeft die ik lelijk vind dan benoem ik dat gewoon elke keer dat hij het draagt.. dan is hij er gauw genoeg flauw van
The bitchquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is ze nou helemaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schoenen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daarom is het ook je ex.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik knap niet op veel dingen af, maar mensen die niet de goede maat dragen ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schoenen..
Haast de enige kleding item waar ik op kan afknappen eigenlijk.. Ergens.
KILL HER!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knap niet op veel dingen af, maar mensen die niet de goede maat dragen ...
Was niet persoonlijk schat.quote:
Ze vond dat ik er te oud voor was.quote:
En Pokémon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vond dat ik er te oud voor was.
Terwijl je nooit te oud bent voor Marvel.
En voor de Simpsons.
En Star Wars
Al ben je natuurlijk wel een prachtig voorbeeld.quote:
En Phineas and Ferb. En sowieso Disney.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de Simpsons.
En Star Wars
Dat kan ik dan nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Toen ik net bij hem was heb ik wel al zijnslips weggegooit..
die had hij als reserve voor zijn boxers..
dat was weggooien en boxers bijkopen
Dusnie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Phineas and Ferb. En sowieso Disney.
Disney sowieso.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Phineas and Ferb. En sowieso Disney.
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de Simpsons.
En Star Wars
Hahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Ik heb Perry als sms geluid. Krijg ik altijd leuke reacties op!
Ik ben dan ook gewoon een schwonz wat kleding betrefd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Al ben je natuurlijk wel een prachtig voorbeeld.
quote:
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
Trouwens iedere "vriendin" die meent dingen weg te gooien zonder het even te vragen doet een eerste solliciteert naar een plek bij de weggegooide spullen.
Ligt er uiteraard aan wat ze weggooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
Trouwens iedere "vriendin" die meent dingen weg te gooien zonder het even te vragen doet een eerste solliciteert naar een plek bij de weggegooide spullen.
Mijn ringtone is Geetchy geetchy gooquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Ik heb Perry als sms geluid. Krijg ik altijd leuke reacties op!
Ik had een jaartje terug een heeeuuuuul gaaf Whatchadoin sweater met Isabella erop gezien. Kindermaatquote:
Dat ook en wanneer, als je op dag een al dingen gaat weg doen is het feest wel voorbij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt er uiteraard aan wat ze weggooit.
Stoertjequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook en wanneer, als je op dag een al dingen gaat weg doen is het feest wel voorbij.
Maar stel voor ze geeft mijn console aan haar neefje omdat het "voor kinderen bedoeld is" dan heeft ze wel een probleem.
Ik gooi ook nooit iets weg van een ander. Stel dat hij het bij mij gaat doen, dan zou ik echt pissig zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
True that.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook en wanneer, als je op dag een al dingen gaat weg doen is het feest wel voorbij.
Maar stel voor ze geeft mijn console aan haar neefje omdat het "voor kinderen bedoeld is" dan heeft ze wel een probleem.
Ik was niet van plan over me heen te laten lopen, er zijn grenzen. Die moet je respecteren.quote:
Lijkt me niet eens erg..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
Blijkt die ene lelijke trui die je hebt weggemikt gemaakt te zijn door zijn overleden grootmoeder of zo
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet van plan over me heen te laten lopen, er zijn grenzen. Die moet je respecteren.
Als ze 6 flessen verschillende shampoo heeft, gooi ik er ook niet 5 weg omdat ik het onzin vind dat je 6 flessen shampoo nodig hebt.
Aww wat lief een kusje van Samzz.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb allemaal veel te kleine kleding in de kast liggen
uitstallen of uitmesten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
Coming to think about it...
Ik ga mijn kledingkast eens uitstallen.
dat is vaak een overhemd en spijkerbroekquote:
Is het geen woord? Hmm dan uitmesten ook goed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uitstallen of uitmesten?
Woeiquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is vaak een overhemd en spijkerbroek
Garpje johquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Mobiel.
Misschien vannacht als ik thuiskom en er aan denk.
Ah, succesquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een fictief persoon in mijn gedachte.
oh geef maar aan mij.. krijg jij een kusje terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een laptop gekocht ook nog eens
Zo wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh geef maar aan mij.. krijg jij een kusje terug
hooooooooooohquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh geef maar aan mij.. krijg jij een kusje terug
oh ja jij mag ook wel een kusje hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hoooooooooooh
me first!!! mijnes is dead
Brol??quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:06 schreef sararaats het volgende:
ik ga friet met brol eten. tot later!
Ahhquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
algemene naam voor de bijgerechten
Zo algemeen vind ik het niet klinken ehhh kom je uit limburg of brabant?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
algemene naam voor de bijgerechten
Belg en ons ma kwam met die naamquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo algemeen vind ik het niet klinken ehhh kom je uit limburg of brabant?
Waarom heb je een pantalon?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel een pantalon, maar geen nette schoenen voor eronder
Ik doe het niet met andere mannenquote:
Ik had er een, nooit aangehad, maar ik ben 'm somehow kwijtgeraakt. Was jammer, was een mooie pantalon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel een pantalon, maar geen nette schoenen voor eronder
Spannend avontuurtje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik doe het niet met andere mannen
Ik ben bisexueel, en als ik al eens een avontuurtje zou willen hebben dan is dat met een vrouw
Wist ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben bisexueel, en als ik al eens een avontuurtje zou willen hebben dan is dat met een vrouw
Ik eerst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Royco1 het volgende:
Wie komt mij ff masseren?
Last van mijn rug
hoiquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mij een beetje dood maken met een geile musquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mij een beetje dood maken met een geile mus
Waarom mag hij niks doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat vriendlief mag toekijken en niks mag doen
Daarna mag hij toch wel meedoen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Teasen mijn schat, dat hij vastgebonden zit op een stoel en enkel mag toekijken
Dat bepalen wij welquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarna mag hij toch wel meedoen?
Das nou t leuke, waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarna mag hij toch wel meedoen?
of soms toch weer welquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das nou t leuke, waarschijnlijk niet
vertelquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet misschien wel een leuk scenario iets voor jou en je vriend
Wat zijn jullie gemeenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Eindeloos teasen, en hem dan dwingen zichzelf af te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat mag wel..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Eindeloos teasen, en hem dan dwingen zichzelf af te trekken
Hij krijgt al genoeg fun, dus we houden het beperktquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat mag wel..
Zou hem wel een keer laten mee doen though, anders wordt hij nog jaloers.
Jij een keer in slachtofferrol oid
Ik zeg alleen dat je het wel eerlijk moet verdelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij krijgt al genoeg fun, dus we houden het beperkt
hahaha. Uiteindelijk komt alles goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je het wel eerlijk moet verdelen
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn, nationale mcdonaldsdag vandaag ofzo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha. Uiteindelijk komt alles goed
Maar als hij niks kan, dan is hij de mijne, en na dat rollenspel ben ik van hem
Lol.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fucking druk, en het is hier nooit druk..
KFC is wel lekker ja, maar toch liever de BK of Subway's.quote:
Hotwingsquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
KFC is wel lekker ja, maar toch liever de BK of Subway's.
Alles beter dan de Febo of de Smullers
Bij smullers op de NS stations, echt, wat een kutzooi is dat. Niet te eten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hotwings
En dat laatste inderdaad
lovelyquote:
Eens, wat een graftakkenzooi is datquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bij smullers op de NS stations, echt, wat een kutzooi is dat. Niet te eten.
heb het een paar keer uit noodzaak moeten eten omdat de trein vertraging had en ik dus flinke trek had.
Broodje hamburger uit hun automaat? Nooit meer.
Ik had 1 hap genomen en het gelijk weggegooid.
De donerkebab tent in Breda was stukken beter.
had je die dan geenquote:
Mwah fysio, gezocht naar een winterjas maar geslaagd voor de laatste 3 seizoenen van The Shield...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik drink nu een wijntje
Hoe was jouw dag?
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah fysio, gezocht naar een winterjas maar geslaagd voor de laatste 3 seizoenen van The Shield...
Saai weekend tegemoet...
Ik lus ook wel een drankje.... En wat ontspanning...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik drink nu een wijntje
Hoe was jouw dag?
Zal ik langskomen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah fysio, gezocht naar een winterjas maar geslaagd voor de laatste 3 seizoenen van The Shield...
Saai weekend tegemoet...
Wat let jequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik lus ook wel een drankje.... En wat ontspanning...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef sararaats het volgende:
Fysio was vermoeiendvergeleken met 2 weken geleden kan ik nu springen.
Nu lig ik op bed want ben uitgeteld
A... Niet weten waar je woont.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, ik weet opeens waarom ik dates nooit trakteer op mac voer, het is gewoon geen gezicht om een leuke jongedame een hamburger te zien verorberen..
Weinig in de planning... Moet nog wel bureaublad ophalenquote:
Waarom ga je daar überhaupt eten met een date?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, ik weet opeens waarom ik dates nooit trakteer op mac voer, het is gewoon geen gezicht om een leuke jongedame een hamburger te zien verorberen..
Ohhh, nou schat, ga dan lekker jezelf verwennenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig in de planning... Moet nog wel bureaublad ophalen
En verder weinig, waarschijnlijk wat dingetjes in huis doen.
Hoe?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohhh, nou schat, ga dan lekker jezelf verwennen
mwhehe..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Volgende keer geef je haar een mes en vork
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ga je daar überhaupt eten met een date?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mwhehe..
"Sorry, maar een schoonheid als jij zou niet zo beestachtig in een hamburger moeten happen..."
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo kwartiertje pauze entertain me![]()
voor wat hoort watquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat denk je zelf? Ik ben moeder .... Die zetten zichzelf nooit op de eerste plekquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Denk altijd eerst aan jouwzelf, dan pas aan de rest
Een vriendin van mij, die is al getrouwd en ze hebben 2 kinderen, die vriend is echt ranzig. laat scheten in publiek, peuterd in zijn neus, echt, vieze kerelquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Opzicht wel een leuk idee though...
Mes en vork meenemen ga je naar de mac
oh wat kun jij mooi dansenquote:
sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een vriendin van mij, die is al getrouwd en ze hebben 2 kinderen, die vriend is echt ranzig. laat scheten in publiek, peuterd in zijn neus, echt, vieze kerel
Ohhh ja sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben moeder .... Die zetten zichzelf nooit op de eerste plek
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wat kun jij mooi dansen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben moeder .... Die zetten zichzelf nooit op de eerste plek
Die vriend? Of haar man?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een vriendin van mij, die is al getrouwd en ze hebben 2 kinderen, die vriend is echt ranzig. laat scheten in publiek, peuterd in zijn neus, echt, vieze kerel
Man dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vriend? Of haar man?
Maar ok, leuk...
Ik ben heel schoon.
Godver, je dochter ''teddy'' noemen, wat een lul ben je dan zeg.quote:LONDEN - Robbie Williams heeft de eerste foto van zijn pasgeboren dochtertje Teddy met de wereld gedeeld.
Ik vind er ook niks vreemds aan, Teddy is een koosnaampje voor Ted.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind Teddy best een leuke Engelse naam
Oh, geen last van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Man dus.
Anyway, als je een relatie begint zeggen héél veel mannen dat ze erg schoon en verzorgd zijn, tegendeel is vaak waar, douchen maar wanneer het hun uitkomt, en nagels knippen kennen ze niet, etc
Ik zou me zorgen gaan maken als men de zoon Tinus gaat noemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ted...
Dat klinkt als een mannen naam sorry hoor.
Peach, zo noemen ze een vrouwelijk geslachtsdeel toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef sararaats het volgende:
Tja, popsterren hebben nu eenmaal rare namen voor hun kinderen
Ik ben blij dat ik Sara heet en niet Peach ofzo
Is zij die jazz bazin uit 1950 oid?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Mistress_X het volgende:
Ik kan er geen genoeg van krijgen![]()
Ja, ik ga zo ook maar eens wat doen, vroeg slapenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, opwegwezen hier en naar huis
omg.. ik vind jou zooo tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Mistress_X het volgende:
Ik kan er geen genoeg van krijgen![]()
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is zij die jazz bazin uit 1950 oid?
Zij is sweetquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ella_Fitzgerald
Louis Armstrong en Ellaquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. ik vind jou zooo tof
ellawhoaa.
al is mijn favo dream a little dream samen met louis
Volgens mij ken je 'm niet, hij komt niet van de website die je stuurdequote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Peach, zo noemen ze een vrouwelijk geslachtsdeel toch?
Stuur me maar een foto via PM, dan kan ik het beoordelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ken je 'm niet, hij komt niet van de website die je stuurde.
Deze komt bij een winkeltje in Enschede weg. Vond 'm wel leuk, het is ook geen korset, he.
Succesquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef Mistress_X het volgende:
Lieverds, ik ga weer eens wat doen, morgen weer vroeg een afspraak.
Nu lekker douchen met Lush, en dan vroeg naar bed
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Stuur me maar een foto via PM, dan kan ik het beoordelen
Maar met jouw lichaam zal niks jouw misstaan
Ook Lush-verslaafd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef Mistress_X het volgende:
Lieverds, ik ga weer eens wat doen, morgen weer vroeg een afspraak.
Nu lekker douchen met Lush, en dan vroeg naar bed
quote:Een kwart van de mannen en 14 procent van de vrouwen houdt van seksspeeltjes en zo’n 10 procent van de ondervraagden vindt het spannend om betrapt te kunnen worden tijdens het vrijen.
Waar woon je, wat heb je aan, mag ik een camera in je huis plaatsen? Hur hurrrrrrquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:22 schreef sararaats het volgende:
Ik ben heel erg gesteld op privacy
quote:Naar aanleiding van je verzoekschrift d.d. 17 september 2012 kan ik je mededelen dat je verzoek tot inschrijving voor de opleiding B Bio-Farmaceutische Wetenschappen is gehonoreerd. Wij zullen je inschrijving zo snel mogelijk in het systeem gaan zetten. Om de betaling op tijd te regelen adviseer ik je om zo snel mogelijk langs te gaan bij de Front Office Studentenzaken in Plexus (Kaiserstraat 25, Leiden) om daar een machtigingsformulier in te vullen en in te leveren. Let op: dit moet voor 30 september 2012 in orde zijn!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
is vast blij dat zijn of haar naam voluit op internet staat.
Aww.. ik wilde juist lang opblijven.. iig tot ik in elkaar zak van de slaapquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo ook maar eens wat doen, vroeg slapen
denk n iet dat ik dat vandaag ga halenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww.. ik wilde juist lang opblijven.. iig tot ik in elkaar zak van de slaap
Ja, wat lief ben ik hequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
In een topic in sex nog wel![]()
Vindt hij/zij vast fijn.
Whehe ik ben er bang voor.. lenzen maar eens uit doen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk n iet dat ik dat vandaag ga halen
ik heb er 20 uur op zittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe ik ben er bang voor.. lenzen maar eens uit doen..
Dat je lenzen in hebt? Die heb ik al 2 dagen in volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er 20 uur op zitten
Ze is vast trots op je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:33 schreef sararaats het volgende:
Ik zei heel serieus tegen ons ma: wat er bij mij ingaat, komt er heel vlug langs achter uit
Maar soit, ik blijf lekker hangen
werkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je lenzen in hebt? Die heb ik al 2 dagen in volgens mij
Laat maar ik faal
Jaja, kusje erop, kan jij wel goed scheren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je lenzen in hebt? Die heb ik al 2 dagen in volgens mij
Laat maar ik faal
Ik las het net, vandaar de 'laat maar ik faal'quote:
Kusje erop wut?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, kusje erop, kan jij wel goed scheren?
Doe je goed.. Ik euh, had er maar 13..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er 20 uur op zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |