Google.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer the F is aller heiligen?
Dat behoort een stuk ongelovig vreten als ik niet te weten.
1 november?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer the F is aller heiligen?
Dat behoort een stuk ongelovig vreten als ik niet te weten.
That sucksquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij is op een fout gezakt voor zijn theorie examen.
Gewoon blijven f5en op die cbr site, dan kan je een dag later weer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij is op een fout gezakt voor zijn theorie examen.
Zoek op All Saints.quote:
YUM.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt pannenkoeken uit .....
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
Omnomnomquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
Het is 1 november.quote:
dat klopt want het is een dag na halloweenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
1 november jonge! Ik weet het zeker
Dat wist ik niet, ik wist het vanwege die verkoopdatum van Rock Werchter en toen zei je dat het 1 dag na je verjaardag wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat klopt want het is een dag na halloweenen die 2 dagen hebben met elkaar te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
1 november jonge! Ik weet het zeker
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzoquote:
purrrrquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzo
Dag gaat lastig aangezien het gewoon bij het CBR wordt afgenomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon blijven f5en op die cbr site, dan kan je een dag later weer.
Cool. Ik was vorig jaar een luipaardvrouwtje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzo
Schat, ik moet 2 pakken mix opbakken ... Heb je even?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bak jij een pannenkoek voor mij, dan bak ik er een voor jou.
Je begrijpt mij niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dag gaat lastig aangezien het gewoon bij het CBR wordt afgenomen.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je begrijpt mij niet.
Je moet je aanmelden voor je theorie examen... Via de site van het CBR.
Maar de eerst mogelijke keer om theorie examen te doen ligt vaak pas een maand later oid...
Als je op f5 blijft klikken komen de annuleringen naar boven.. En kan je gelijk mee doen zogezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |