Google.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer the F is aller heiligen?
Dat behoort een stuk ongelovig vreten als ik niet te weten.
1 november?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer the F is aller heiligen?
Dat behoort een stuk ongelovig vreten als ik niet te weten.
That sucksquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij is op een fout gezakt voor zijn theorie examen.
Gewoon blijven f5en op die cbr site, dan kan je een dag later weer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij is op een fout gezakt voor zijn theorie examen.
Zoek op All Saints.quote:
YUM.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt pannenkoeken uit .....
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
Omnomnomquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
Het is 1 november.quote:
dat klopt want het is een dag na halloweenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
1 november jonge! Ik weet het zeker
Dat wist ik niet, ik wist het vanwege die verkoopdatum van Rock Werchter en toen zei je dat het 1 dag na je verjaardag wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat klopt want het is een dag na halloweenen die 2 dagen hebben met elkaar te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
1 november jonge! Ik weet het zeker
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzoquote:
purrrrquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzo
Dag gaat lastig aangezien het gewoon bij het CBR wordt afgenomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon blijven f5en op die cbr site, dan kan je een dag later weer.
Cool. Ik was vorig jaar een luipaardvrouwtje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word een kittig katje met halloween met bloed om de mond enzo
Schat, ik moet 2 pakken mix opbakken ... Heb je even?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bak jij een pannenkoek voor mij, dan bak ik er een voor jou.
Je begrijpt mij niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dag gaat lastig aangezien het gewoon bij het CBR wordt afgenomen.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je begrijpt mij niet.
Je moet je aanmelden voor je theorie examen... Via de site van het CBR.
Maar de eerst mogelijke keer om theorie examen te doen ligt vaak pas een maand later oid...
Als je op f5 blijft klikken komen de annuleringen naar boven.. En kan je gelijk mee doen zogezegd.
Zoals een feest in katwijk, alleen dan de katwijk van brabant?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is feest in harenalleen andere locatie
No wayquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is feest in harenalleen andere locatie
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Damn you Samzz
Nu heb ik dat deuntje in mijn hoofd
Dan krijg je dus gewoon weer een standaard feest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ze zouden het gewoon commericieel moeten uitbuiten, men neme een weiland stuur daar iedereen heen, zorg voor muziek, zet een paar tenten neer waar je eten en drinken kunt kopen. Klaar.
Gewoon zeggen dat het een noodoplossing is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus gewoon weer een standaard feest.
Als je het gaat organiseren moet je weer aan allerlei eisen voldoen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html
waarom zou je dat stiekem doenquote:Vrouwen gooien stiekem lelijke kleren van hun man weg
Ja zo zijn jullie hequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou je dat stiekem doengewoon te heet wassen, of zeggen.. nee hij is lelijk en klaar
Dan zeg ik iets in de trend van: Nee jij bent lekker opgedroogd vanmorgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou je dat stiekem doengewoon te heet wassen, of zeggen.. nee hij is lelijk en klaar
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh als JJH een shirt heeft die ik lelijk vind dan benoem ik dat gewoon elke keer dat hij het draagt.. dan is hij er gauw genoeg flauw vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan zeg ik iets in de trend van: Nee jij bent lekker opgedroogd vanmorgen.![]()
Niet fucken met mijn batman shirt
Daar moeten ze sowieso vanaf blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan zeg ik iets in de trend van: Nee jij bent lekker opgedroogd vanmorgen.![]()
Niet fucken met mijn batman shirt
Hahaha.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh als JJH een shirt heeft die ik lelijk vind dan benoem ik dat gewoon elke keer dat hij het draagt.. dan is hij er gauw genoeg flauw van
gelukkig hebben we redelijk dezelfde smaak op schoenen na
De bitch!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moeten ze sowieso vanaf blijven.
Mijn ex heeft ooit mijn spiderman boxershort weg gedaan
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh als JJH een shirt heeft die ik lelijk vind dan benoem ik dat gewoon elke keer dat hij het draagt.. dan is hij er gauw genoeg flauw van
The bitchquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is ze nou helemaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schoenen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daarom is het ook je ex.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik knap niet op veel dingen af, maar mensen die niet de goede maat dragen ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schoenen..
Haast de enige kleding item waar ik op kan afknappen eigenlijk.. Ergens.
KILL HER!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knap niet op veel dingen af, maar mensen die niet de goede maat dragen ...
Was niet persoonlijk schat.quote:
Ze vond dat ik er te oud voor was.quote:
En Pokémon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vond dat ik er te oud voor was.
Terwijl je nooit te oud bent voor Marvel.
En voor de Simpsons.
En Star Wars
Al ben je natuurlijk wel een prachtig voorbeeld.quote:
En Phineas and Ferb. En sowieso Disney.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de Simpsons.
En Star Wars
Dat kan ik dan nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Toen ik net bij hem was heb ik wel al zijnslips weggegooit..
die had hij als reserve voor zijn boxers..
dat was weggooien en boxers bijkopen
Dusnie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Phineas and Ferb. En sowieso Disney.
Disney sowieso.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Phineas and Ferb. En sowieso Disney.
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor de Simpsons.
En Star Wars
Hahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Ik heb Perry als sms geluid. Krijg ik altijd leuke reacties op!
Ik ben dan ook gewoon een schwonz wat kleding betrefd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Al ben je natuurlijk wel een prachtig voorbeeld.
quote:
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
Trouwens iedere "vriendin" die meent dingen weg te gooien zonder het even te vragen doet een eerste solliciteert naar een plek bij de weggegooide spullen.
Ligt er uiteraard aan wat ze weggooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
Trouwens iedere "vriendin" die meent dingen weg te gooien zonder het even te vragen doet een eerste solliciteert naar een plek bij de weggegooide spullen.
Mijn ringtone is Geetchy geetchy gooquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Ik heb Perry als sms geluid. Krijg ik altijd leuke reacties op!
Ik had een jaartje terug een heeeuuuuul gaaf Whatchadoin sweater met Isabella erop gezien. Kindermaatquote:
Dat ook en wanneer, als je op dag een al dingen gaat weg doen is het feest wel voorbij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt er uiteraard aan wat ze weggooit.
Stoertjequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook en wanneer, als je op dag een al dingen gaat weg doen is het feest wel voorbij.
Maar stel voor ze geeft mijn console aan haar neefje omdat het "voor kinderen bedoeld is" dan heeft ze wel een probleem.
Ik gooi ook nooit iets weg van een ander. Stel dat hij het bij mij gaat doen, dan zou ik echt pissig zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
True that.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook en wanneer, als je op dag een al dingen gaat weg doen is het feest wel voorbij.
Maar stel voor ze geeft mijn console aan haar neefje omdat het "voor kinderen bedoeld is" dan heeft ze wel een probleem.
Ik was niet van plan over me heen te laten lopen, er zijn grenzen. Die moet je respecteren.quote:
Lijkt me niet eens erg..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
Blijkt die ene lelijke trui die je hebt weggemikt gemaakt te zijn door zijn overleden grootmoeder of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |