Dag Fok!vriendjes
Het jaar was 2005. SBS6
(hier stopte ik met lezen) kwam met een nieuwe serie: Probleemwijken.
Het bleek een schitterend portret te zijn van helden van het gewone volk. Fok!-legende Kees Kankerkachel vond door middel van de aflevering over Eindhoven-Woensel zijn welverdiende eeuwige faam. Ik weet nog goed dat na de aflevering over 's-Hertogenbosch-Graafsewijk er 4 dagen rellen waren. Ik moest zelfs omrijden naar school!
Maar nu is het 7 jaar later, en het begint bij mij te knagen. Hoe vergaat het deze inspirerende personen? Heeft Samantha ooit haar school afgemaakt en haar brommerbewijs gehaald? Hebben Fransien en Bennie na hun uitzetting vanwege illegale wietteelt ooit nog een huurwoning toegewezen gekregen? Is Tonnie ooit nog op het rechte pad gekomen? Is Bart erin geslaagd om de uitkeringen wat omhoog te doen zodat de mensen niet zo veel hoeven te stelen?
Wel weet ik dat Jan zich opgehangen heeft in de gevangenis, en dat Tina aan kanker is overleden. RIP aan de nabestaanden.
Klacht: Geen vervolg op Probleemwijken.
Er is een aflevering over Utrecht-Geuzenwijk die nooit uitgezonden is!
[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 21-09-2012 16:53:35 ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.