quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef Frey het volgende:
Wiet in potten babyvoeding verstopt
Wiet was ontsnapt, maar had helaas geen goede verstopplaats uitgezocht.
De filmpjes zijn leuk, maar verder vind ik het maar een slechte site.quote:
Bij mij doen zelfs die filmpjes het slechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
De filmpjes zijn leuk, maar verder vind ik het maar een slechte site.
Hé, deze is anders danquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze groepsfoto blijf ik toch wel de leukste vinden, ook al is-ie niet compleet en officieel
Dus daar ging het iedere keer bij Valentijn mis...quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef Frey het volgende:
Wiet in potten babyvoeding verstopt
Wiet was ontsnapt, maar had helaas geen goede verstopplaats uitgezocht.
Ja, dat klopt. Het album wat ik heb is die met die schuine foto en de blauwe achtergrond. Enig verschil op het album zelf is dat er een nummer extra op staat (volgens mij Alles of Niets).quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hé, deze is anders dan [ afbeelding ]
Volgens mij kwam GTST sinds het begin van seizoen 2 al om 20:00 uur, want:quote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Whehehe, al die fouten op die siteGeweldig, wat fout, heerlijk.
Het valt me op wanneer ik door het krantenarchief blader, dat in 1992 GTST al om 20:00 primetime kwam. Zo te lezen zouden de eerste twee seizoenen rond half 7 zijn uitgezonden, daarna half 8... En het derde seizoen dan vanaf 8 uur.
Bron: Alles voor de Kijkcijfers, Bert van der Veer.quote:'Slecht bericht voor vele ouders,' meldde Henk van der Meyden in augustus 1991. Want Goede Tijden ging naar acht uur.
ik heb 2 versies, de allereerste en dan nog eentje die precies is zoals de allereerste, maar wel alles of niets als bonustrack bevat. Overigens is er ook een vernieuwde versie van Arthur's lied, maar het boekje met lyrics bevat geen Alles of Niets en is precies zoals de eerste versie. raar, want het is niet blauw....quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het album wat ik heb is die met die schuine foto en de blauwe achtergrond. Enig verschil op het album zelf is dat er een nummer extra op staat (volgens mij Alles of Niets).
Dat er twee versies van "Nooit Alleen" zijn wist ik wel ja; op de 10 jaar RTL4-cd staat een andere versie dan op de GTST-cd die ik heb.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ik heb 2 versies, de allereerste en dan nog eentje die precies is zoals de allereerste, maar wel alles of niets als bonustrack bevat. Overigens is er ook een vernieuwde versie van Arthur's lied, maar het boekje met lyrics bevat geen Alles of Niets en is precies zoals de eerste versie. raar, want het is niet blauw....
En ook zonder boekje dus waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat er twee versies van "Nooit Alleen" zijn wist ik wel ja; op de 10 jaar RTL4-cd staat een andere versie dan op de GTST-cd die ik heb.
Overigens stonden er bij mij in het boekje geen lyrics. Wél stond er dat de GTST-tune (track 13) een instrumentale versie was, wat dus niet zo is (gewoon gezongen door Ingrid Simons en Martijn Schimmer).
Wel opvallend is dat Babette de meeste nummers (mee)zingt; track 1, 2, 4 (achtergrond), 6 en 12
Maar de conclusie is dus dat er 3 versies zijn: versie 1 zónder Alles of Niets, versie 2 mét Alles of Niets als bonustrack en een andere versie van Nooit Alleen, en versie 3, waarschijnlijk gelijkend aan versie 2, alleen met een ander hoesje.
Ben ik de enige die dit niet serieus kan nemenquote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
Paul Groot tijdens zijn GTST-periode in een andere rol:
De aflevering "Vanitas", waarvan Paul het scenario heeft geschreven, staat (nog) niet op YT.
De versie van Nooit Alleen waarin je ook een andere stem hoort van "Jimmy, vertel op man!" oid, die vind ik serieus wel het leukstequote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En ook zonder boekje dus waarschijnlijk.
Het rare is dat de tweede versie van nooit alleen veel langer is, maar op de achterkant staat er de tijdsduur van versie 1
Dat van kom bij mij en Babette is mij nog nooit opgevallen
Waarschijnlijk op dezelfde dag als hoeveel woorden opgenomen
Katja Schuurman is trouwens ook in heel wat liedjes te horen; 1, 2, 3 en 10 (als "het meisje")
Ook vind ik de eerste versie van nooit alleen het leukst, de tweede is echt zonder reden opgenomen en wat leuke inprovisaties zijn weggehaald..
Of Wilbert en Bartho met een duet.quote:Op zondag 23 september 2012 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat het voornamelijk vrouwen zijn die de liedjes zingen; alleen Bennie, Paul en Jimmy zijn de enige mannen van de cast. Wat mij betreft hadden Ferri of Reinout ook wel een nummer mogen (mee)zingen
Was ook wel leuk geweest jaquote:
Mooie verhaallijn ook.quote:Op zondag 23 september 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
Hier heb je een simpel, maar zeer doeltreffende muziekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |