Bianca gaat psychologisch flink huishouden. Ja, zij trekt terug in dat huis en eist hetzelfde van Anton, en van de langharige zoon en van die Joep Serton look-a-like dat ze ook daar wonen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik kon vanavond niet kijken, heb ik nog wat gemist?
(ik verwacht eigenlijk van niet, maar je weet maar nooit)
Dan gaan die mensen maar aan een PC zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey geweldige toffe op en Ger verdient het ook maar voor mobiel is hij net iets te groot eerlijk gezegd.
Ik zie dat we nu op pagina 2 zittten dus oke.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan gaan die mensen maar aan een PC zitten.
Ze zullen moeten schikken voor Ger Smit.
Jij wel, ik heb 50 posts per pagina.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie dat we nu op pagina 2 zittten dus oke.
Nina houdt een feestje maar bij Kwebbelkous vergeet ze een vinkje neer te zetten bij privé. Vervolgens komen Bing, Sjors, Jack, Maxime, Bilal, Nuran, Ludo, Lucas, Janine, Mike, Anton, Tim, Sjoerd, Noud, Rik, Rikki, Yvon, Aysen, Robert, Lorena, Laura, Arnie, Ron, Edwin, Danny, Charlie, Harmsen, Frits van Houten, en alle doden van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Frey het volgende:
Misschien moeten ze via Kwebbel mensen uitnodigen voor een feest in Meerdijk dat dan gigantisch uit de hand loopt.
Klinkt leuk, alleen Harmsen gaat erg moeilijk wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nina houdt een feestje maar bij Kwebbelkous vergeet ze een vinkje neer te zetten bij privé. Vervolgens komen Bing, Sjors, Jack, Maxime, Bilal, Nuran, Ludo, Lucas, Janine, Mike, Anton, Tim, Sjoerd, Noud, Rik, Rikki, Yvon, Aysen, Robert, Lorena, Laura, Arnie, Ron, Edwin, Danny, Charlie, Harmsen, Frits van Houten, en alle doden van de afgelopen jaren.
Jef maakt topomzet met bier, en Nick veroorzaakt ook nog een brandende Toko. Charlie zit daar toevallig opgesloten met Bing. De Koran van Nuran wordt verbrand waardoor Bilal's vrienden ook nog langs komen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alleen Harmsen gaat erg moeilijk worden
Wat mij betreft hadden er nog wel een paar gemogen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Woelli het volgende:
Die OP is een beetje too much.
Zoveel foto's waren toch niet nodig geweest...
In ieder geval de mijnequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n smaak nietwaar?
Vind het sowieso jammer dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed, vooral op televisie. Volgens mij heeft het niet eens op de frontpage gestaan hier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden er nog wel een paar gemogen.
[..]
In ieder geval de mijne
Tuurlijk wel, waarom niet? De man is overleden...quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Woelli het volgende:
Die OP is een beetje too much.
Zoveel foto's waren toch niet nodig geweest...
Waarom richten we dan niet meteen een fanclub opquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, waarom niet? De man is overleden...
nou, wat let je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom richten we dan niet meteen een fanclub op
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
Daar waar onze Frits van Houten (weliswaar niet in de serie) losging op het nummer "Een banaantje gaat er altijd in", ging de Duitse Frits (Jo Gerner) los op een andere manier:
Kun je nagaan dat ik de huidige Ludo ook tot zoiets in staat zie?quote:
Of een quiz.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik de huidige Ludo ook tot zoiets in staat zie?
Straks treedt Ludo op tijdens de karaokeavond in De Koning
Of een geldquiz:quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Of een quiz.
''Hoeveel orgasmes heeft een varken?''
''Ja, dat weet ik!''
Volgens mij heeft er wel gestaan als de stem van de Fabeltjeskrant is overleden. In het NOS journaal kwam het wel naar voren. Deze man was overigens wel sinds 2000 ongeveer gepensioneerd, wat misschien de reden is dat ze bij de media denken 'ach die kennen ze toch nauwelijks'. Wat wel jammer is want hij heeft wat betekent in de televisiegeschiedenis en er ook veel aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Vind het sowieso jammer dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed, vooral op televisie. Volgens mij heeft het niet eens op de frontpage gestaan hier.
Tja, daar zou ik ook niet vrolijk van wordenquote:Ludo neemt A&A (en de schulden) over, maar hier wordt Jef ook niet gelukkig van. Zijn takenpakket is weinig uitdagend en hij voelt er weinig voor Lucas en Nick als baas te hebben.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, wéér een opzienbarende "plotwending" op de officiële site, nu bij de bio van Jef:
[..]
Tja, daar zou ik ook niet vrolijk van worden
quote:Is ontroostbaar na het overlijden van dochter Dian en zakt steeds dieper weg in zijn verdriet. Voor Dorothea wordt hij onbereikbaar. De emoties lopen zo hoog op, dat hij dreigt Laura, die hij verantwoordelijk acht voor Dians dood, te vermoorden. Gelukkig komt hij net op tijd bij zinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |