Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef Frey het volgende:
[..]
En een betere componist voor prachtige muziek tijdens de geweldige verhaallijnen die deze personages gaan krijgen.
[ afbeelding ]

ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef Murmeli het volgende:
Zo, die mike is Nina lekker aan het dwingen. Domme Nina

Lauraquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
iemand raakt dit seizoen zwanger van Mike,dat moet gewoon

Me toooooquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Nina de enveloppe niet heeft gepost...

quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Frey het volgende:
Jammer, geen cliff deuntje van Frons Servies.

Amai amai, zou Mike in de prullenbak kijken dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
niet gepost dus...
wel in zijn geheel in de kliko... wat een sufferd...

niet persé Mike, maar er zijn genoeg anderen die daar wonen... en weleens iets weggooien...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ai ai, zou Mike in de prullenbak kijken dan?

Bing niet, Aysen niet, Nuran niet, Sjors niet....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
niet persé Mike, maar er zijn genoeg anderen die daar wonen... en weleens iets weggooien...

Mijn vriend zei ook al; verscheuren!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
niet gepost dus...
wel in zijn geheel in de kliko... wat een sufferd...

Jazeker; Mega Toby kijkt namelijk overal of er gevaar schuiltquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Amai amai, zou Mike in de prullenbak kijken dan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

maarja, dat kan prinsesje niet... ik zou m dan maar doorknippen... of in de fik steken buiten...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mijn vriend zei ook al; verscheuren!

in de fik, de ironiequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
maarja, dat kan prinsesje niet... ik zou m dan maar doorknippen... of in de fik steken buiten...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |