SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spdat was bij ons ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik was om half 5 bij de appie, daar stond op een onopvallende plek, naast de flessenautomaat, een verlepte schaal cherrytomaatjes met een prikkertje erin.
Woohoo!
dat was bij ons ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik was om half 5 bij de appie, daar stond op een onopvallende plek, naast de flessenautomaat, een verlepte schaal cherrytomaatjes met een prikkertje erin.
Woohoo!
Bij ons hebbencze helemaal niks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef Phone het volgende:
[update 19:55]
Kom net voor de tweede keer thuis met m'n zakken vol chocoladebonbons
Bij ons kreeg je tomaatjesquote:
WTF moet je met tomaatjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Bij ons kreeg je tomaatjes![]()
Btw, 2 keer naar de ah gaan voor gratis bonbons![]()
Typisch nederlands.
Cola is in de aanbieding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef Phone het volgende:
[..]
WTF moet je met tomaatjesIk zou d'r mee gaan lopen smijten
Ik woon vlakbij Appie dus kom er sowieso vaak meermaals daags, echt niet voor die fukking bonbons maar de cola was op.
Haha.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Phone het volgende:
[..]
Yep ! Nu bij de Gall&Gall ernaast de rum nog dan zijn we compleet
Van lays?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef spamcat het volgende:
Ik zag toen ik langs de AH kwam wel een springkussen
Zeker met leeftijdsrestricties tot 10 jaar of zo, das altijd jammerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef spamcat het volgende:
Ik zag toen ik langs de AH kwam wel een springkussen
Ik ben erop gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Phone het volgende:
[..]
Zeker met leeftijdsrestricties tot 10 jaar of zo, das altijd jammer
Dat was de Achmed Hussein.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef OVC_ het volgende:
hier stond een tafel met kankerchille turkse pizza stukjes en shit
Nope.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |