abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117106389
Jeetje Mango .. dus toch ..
Afwachten dan maar. Spannend idd. Zeker als je niet goed weet hoe en wat. Wat er ook gaat gebeuren .. wil je vanaf hier veel succes wensen!
pi_117106393
Kan me voorstellen dat je zo in spanning zit :* succes en sterkte!
pi_117106420
Komt helemaal goed Mango. Straks is je man weer bij je en samen kunnen jullie dit. Succes!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117106423
Mango :* Hopelijk komt je man weer snel thuis, dat zal vast een hoop schelen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117106427
Ik ben absoluut niet van het uitslapen, maar om 10 voor half 7 al 2 meiden aan je deur dat ze wakker zijn is ook wat overdreven... Maargoed, lekker met een deken op de bank en een film op :)
Zo maar eens een appel voor ze schillen en in stukjes en dan eens kijken wat we vandaag kunnen gaan doen :)

Kwisted, ben benieuwd hoe het gegaan is vanacht :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 22 september 2012 @ 06:59:57 #156
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117106433
Mango, jeetje :o fijn dat je moeder bij je is en dat je gisteravond de geest had om niet alleen thuis te blijven! Snap enorm goed dat je er bibberig van bent, pfff! Dikke :* joh, en ik duim voor je, welke kant het ook opgaat, dat het mag gaan zoals het voor jou fijn is. Ik weet niet waarom je lief weg moest, maar ik hoop dat hij snel bij je is!!

Ik kwam eigenlijk kijken of Kwisted zich al had gemeld, ben heel benieuwd!
3!
  zaterdag 22 september 2012 @ 07:09:52 #157
258612 nytar
boys boys boys
pi_117106434
dat wordt een spannend ochtend hier. Reken er maar op dat ik elk kwartier ga inloggen om te checken :)

go girls go!!
pi_117106477
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

Liemerscare. Maar ik heb in het ziekenhuis gekraamd dus geen kraamzorg gehad. Ik heb me nu in elk geval weer daar ingeschreven. Heb ook goede ervaringen gehoord.
Woon je gewoon in de buurt?:o

Heb 2x liemerscare gehad,erg goed bevallen.

Had wel 2x een vriendin van ons,wat ouder iemand,erg fijn.
pi_117106479
Bevallende dames,succes!

Spannend......hopelijk is je man er snel mango
pi_117106508
Oeh Mango, spannend! Op een leuke en op een niet-leuke manier!

Kwisted, ik hoop dat je je meisje al in je armen hebt!
pi_117106567
Oef spannende tijden! Fijn dat je man eraan komt Mango, en je wordt in elk geval goed verzorgd daar! Zet hem op!
pi_117106587
Mango, wat spannend. En heel goed dat je je gisteravond op hebt laten halen door ouders. Succes meid :*

Kwisted, ik hoop dat jij je meisje inmiddels in je armen hebt :*
pi_117106643
Ohh Mango, wat spannend! Ik hoop dat alles goed gaat met je nu.. :*

Ben ook erg benieuwd naar nieuws van Kwisted. Hopelijk lig je lekker te genieten nu!
pi_117106686
Mango, ik snap dat je bibberig bent. Gelukkig dat je gisteren naar je moeder bent gegaan. :*

En ik hoop dat Kwisted nu ligt te genieten van haar kleine meisje
pi_117106855
Kwisted heeft vast al haar meisje in haar armen O+ Ben heel benieuwd naar nieuws!

Mango, kan me voorstellen dat je bent geschrokken en dat het vooral erg spannend is, hopelijk is alles goed daar. :*
pi_117106907
Kwisted hopelijk lig je al te genieten.

Mango hopelijk is je man er snel, dan doen jullie het samen.
Fijn dat je moeder er is.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:09:00 #167
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117106919
Jee wat spannend allemaal!

Kwisted, ik hoop dat alles goed is gegaan! :)

Mango, hopelijk is ie er inmiddels en weet je al wat meer over hoe en wat er nu gaat gebeuren. Komt goed! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:23:55 #168
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117107049
Mango goed dat je hebt gebeld!

Ik ben ook nieuwsgierig naar updates!

Zo maar even naar het centrum de schade opnemen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117107076
Kwisted, nieuwsgierig naar je kleine meid!

Mango, je nam tot hiertoe al de juiste beslissingen. Kan me voorstellen dat je je niet zo goed voelt even, maar je kan het samen met manlief!
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:39:24 #170
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117107195
zooooo wat een actie hier vandaag zeg :o
mango goed dat je naar je ouders bent gegaan, ik ben benieuwd hoe de dag voor je gaat lopen :)

kwisted je hebt vast je meisje al O+

hier in de ochtend even rustig aan, ik kwam vanacht omhoog in m'n bed en ik moet toch echt eens leren dat ik niet meer vanuit een liggende positie gelijk naar zittend kan, ik spande allerlei spieren aan en toen schoot het zo in m'n nek zeg maar :')
dus die voelt niet lekker aan.

ik verwacht zo een paar pakketjes en bij m'n schooonouders wordt er ook het een en ander bezorgd.
en dan vanmiddag even de gordijnen ophalen want die zijn klaar en kleurtjes verf uitzoeken *O*
W
Z
E
pi_117107257
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:23 schreef pessie het volgende:
Mango goed dat je hebt gebeld!

Ik ben ook nieuwsgierig naar updates!

Zo maar even naar het centrum de schade opnemen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohooww :D

Hier rustig aan vandaag!
Rebel, dat lukte mij ook van de een op de andere dag ineens niet meer, vanuit lighouding zo uit bed hupsen :') ... Valt dan ineens tegen he, dat je lichaam niet doet wat jij wil :')
pi_117107433
Kwisted ik hoop dat je heerlijk ligt te genieten :*

Mango wat een schrik zo opeens! Ik hoop dat alles goed gaat. Je man zal er nu al wel zijn. Die zal zich straks wel voor zn hoofd slaan.
Snap dat je het spannend vind.
Wat zijn nu de opties eigenlijk? Kan het bijv nog stoppen? Of komt er sowieso n stuitbevalling/ ks? Geen verstand van heeft... :@
pi_117107579
Mango wat een schrik zo ineens :*

Kwisted ik hoop dat je nu lekker ligt te genieten O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117107639
Mango! Hopelijk gaat alles goed! :*

Kwisted, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je kleine meisje :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117108333
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Kwisted het volgende:
Kort berichtje, had niet gedacht dat ik er toe in staat zou zijn haha.

Ik lig sinds 19u in t ziekenhuis en heb n ruggeprik gehad. Details later. Voel me nu heel goed, heb 7cm ontsluiting. Rond middernacht zal ze komen. Nu is t n beetje saai.. Afwachten dus tot het moment supreme!
Fijn dat de ruggenprik z'n werk doet!

Hoop dat je lekker aan het genieten bent :*

Mango
Jeetje wat spannend.. Succes :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')