Dubbele dafaK?quote:Een inbreker heeft zaterdag twee bejaarden in Rotterdam de schrik van hun leven bezorgd. De man drong een huis binnen en liet ten overstaan van de 76-jarige bewoonster en haar 70-jarige mantelzorgster zijn broek zakken. Hij is aangehouden op verdenking van inbraak en schennispleging, meldt de politie vrijdag.
De mantelzorgster wist de man met een schaar weg te jagen. Ze belde het alarmnummer waarna de man kon worden gearresteerd. De arrestant heeft geen vaste woon- of verblijfplaats. Zijn identiteit is nog onbekend omdat hij geen legitimatie bij zich had.
De man wordt verdacht van meerdere incidenten. In de ochtend van 29 augustus zou hij drie vrouwen in het centrum van Rotterdam hebben lastiggevallen. Het signalement dat de getuigen geven komt overeen met de verdachte.
De man wordt vrijdag aan de rechter-commissaris voorgeleid.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef TJV het volgende:
Nee, ik heb alleen mendertje geblokkeerd want dat vind ik zo'n irritante sukkel, niet normaal meer.MenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bannen ze hem gewoon
quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogelkooi mijn man, wat is een "roeg"?
Ik heb hem al een tijdje aan staan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
nog 6 minuten
"Hey, zullen we samen poepen"quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:53 schreef Lorrelies het volgende:
... dit wist ik dus echt niet.
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepen
Maar er is niks?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje aan staan.
En wat is nou de achterliggende gedachte eigenlijk? In simpel nederlands? Wie/wat/waar/waarom?quote:
ik zie allemaal lekkere wijven, je internet is denk stukquote:
Slap geouwehoer met vrienden, en we heten de roegers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En wat is nou de achterliggende gedachte eigenlijk? In simpel nederlands? Wie/wat/waar/waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |