Studio Brussel, daar zeiden ze het net.quote:
Facebook:quote:
quote:With the beginning of autumn 2012 comes the start of summer 2013! Because -raka taka tak- Rock Werchter which takes place from Thursday 4 to Sunday 7 July 2013, has had its first big bite from a big name. Rammstein will headline on Saturday 6 July on the Main Stage! Ticket sales for Rock Werchter 2013 start on Friday 2 November. Stay tuned for more!
4, woensdag ook nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Jawel man, Werchter kost 3 vrije dagen. Donderdag, vrijdag en maandag.
4, met de woensdag erbijquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Jawel man, Werchter kost 3 vrije dagen. Donderdag, vrijdag en maandag.
Muse was toch al half bevestigd? Zou echt heel gaaf zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat is ook weer zo. Oh, heb er al weer helemaal zin in. En het is nog niet eens drie maanden geleden.
Ik durf bijna voor heel veel geld te wedden dat Muse ook komt.
Daar ben je 3 maanden te laat voorquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:07 schreef Impect het volgende:
Al 2 jaar gezegd dat ik er heen wil, 2 jaar aan mn neus voorbij gegaan!
Dit jaar ga ik er sowieso heen!!!
Ik ben er.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Muse, Green Day & The Killers.
Headliners compleet
Bijdehandje.....quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar ben je 3 maanden te laat voor
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:29 schreef Impect het volgende:
[..]
Bijdehandje.....![]()
Volgend jaar ga ik er heen
Geen metallica, die zijn toch ook 2 jaar niet geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Muse, Green Day & The Killers.
Headliners compleet
Dit jaar op Boutique. Volgens mij zitten ze volgend jaar ook in de studio.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Geen metallica, die zijn toch ook 2 jaar niet geweest.![]()
En niet te vergeten de heideroosjes met een reunie tournee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |