Tyfus, 525kcal voor 1 stukje!! Ik sla ff over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga deze maken (ook ff patsen)
http://www.ah.nl/allerhan(...)rrot-cake-wortelcake
Maar er zitten wortels in!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tyfus, 525kcal voor 1 stukje!! Ik sla ff over.
Als ik kijk naar de ingrediënten, en dat die voor 8 man zouden zijn, klopt er geen kont van die 525kcal.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
maar ik ga hem veel kleiner snijdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat we hem zo makkelijk aan Peru konden slijten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
Dan is Q wel flink in waarde gestegen de afgelopen maanden
Eten ze een maand van?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat we hem zo makkelijk aan Peru konden slijten?
Ik ga redelijk vaak uit eten, ook in goede restaurants, maar het gebeurt zelden dat er iets op de kaart staat van meer dan 50e voor één persoon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef Litpho het volgende:
Godt, zo belachelijk duur ziet de Harbour Club er nu ook niet uit. Niet alles kan een studentencafé zijn tenslotte.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga deze maken (ook ff patsen)
http://www.ah.nl/allerhan(...)rrot-cake-wortelcake
Dan weet je ook waarom die lama's zo spugen. Gewoon proberen de laatste restjes tussen de tanden weg te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog spullen in huis om weer eens spekkoek maken. Alleen een zooi eieren nodig, maar misschien in het weekend eens doen.
Ik vind het ook niet belachelijk duur. Maar kennelijk is dat flink subjectief.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef Litpho het volgende:
Godt, zo belachelijk duur ziet de Harbour Club er nu ook niet uit. Niet alles kan een studentencafé zijn tenslotte.
Oh, die kaviaar ging ik ook niet aan beginnen, maar voor goed (en goed klaargemaakt) rundvlees zag deze prijs er niet vreemd uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga redelijk vaak uit eten, ook in goede restaurants, maar het gebeurt zelden dat er iets op de kaart staat van meer dan 50e voor één persoon.
Stukjes Q. Kan je weer soep van trekken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom die lama's zo spugen. Gewoon proberen de laatste restjes tussen de tanden weg te krijgen.
Het is voor mij wel het duurste segment waar ik zo even ga eten. Voorbij dit prijspunt moet het heel bijzonder zijn (of iemand anders mag de rekening hebben).quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet belachelijk duur. Maar kennelijk is dat flink subjectief.
Gewoon een gemiddeld restaurant wat mij betreft. Niet goedkoop niet duur
Beetje verliefd op Q? beetje aparte fixatie...quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stukjes Q. Kan je weer soep van trekken.
Ach altijd beter dan negatief in het leven staan en hele dagen zeiken op mensen met kinderen, de pvda en allochtonen. En dat jaar in en jaar uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje verliefd op Q? beetje aparte fixatie...
Ja, want zo ben ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach altijd beter dan negatief in het leven staan en hele dagen zeiken op mensen met kinderen, de pvda en allochtonen. En dat jaar in en jaar uit.
Pot, ketelquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach altijd beter dan negatief in het leven staan en hele dagen zeiken op mensen met kinderen, de pvda en allochtonen. En dat jaar in en jaar uit.
Zeker voor waar ik zo even ga eten. Maar daar komen nog wel af en toe geplande speciale gelegenheden bij. Ritme variabel. Kan twee keer per jaar zijn of zo een jaar niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is voor mij wel het duurste segment waar ik zo even ga eten. Voorbij dit prijspunt moet het heel bijzonder zijn (of iemand anders mag de rekening hebben).
Ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
(en na 1 zo'n klein stukje zit je ook echt wel vol)
Tuurlijk knullie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want zo ben ik.
Jij loopt hier alleen maar je eigen ego te boosten door op Q af te geven de hele tijd.
je mist het punt een beetjequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet belachelijk duur. Maar kennelijk is dat flink subjectief.
Gewoon een gemiddeld restaurant wat mij betreft. Niet goedkoop niet duur
Nee, dat niet. Maar het ging om het linken van het restaurant, zonder verdere uitleg. En dan vind ik het patsen. Niet omdat er ook goedkope dingen op de kaart staan, maar juist omdat er ook zoveel dure dingen op staan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, die kaviaar ging ik ook niet aan beginnen, maar voor goed (en goed klaargemaakt) rundvlees zag deze prijs er niet vreemd uit.
Iig een stuk vaker dan jij stuk verdrietquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuurlijk knullie.
Jij hebt gelijk. Zo zit het! Het grote HW gelijk.
Ik ook nietquote:
Zegt de simpele burgerlul die niet verder komt dan vreemdelingenhaat en 23 jarige meisjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iig een stuk vaker dan jij stuk verdriet.
Wat stbab zegt, je doet zelf niets anders, maar valt gewoon elke keer iemand persoonlijk aan, die er niet eens is..
get a life.
De simpele burgerlul nog welquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zegt de simpele burgerlul die niet verder komt dan vreemdelingenhaat en 23 jarige meisjes.
Chapeau
Ik wil best wat aan nemen van mensen maar jij bent inderdaad wel 1 van de laatste.
Ik denk een stuk positiever over Q in elk geval.
Jaloers op wat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De simpele burgerlul nog wel.
Je bent 1 brok sjagrijn man... En vreemdelingenhaat. Wat een droevig mannetje ben jij geworden zeg..
En 23 jarigen, jaloers? De laatste was overigens gewoon 30 hoor.
Alles wat over is moet diegene zelf maar oplossen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
De taart is ook voor iemand die iets te vieren is dus ik geef hem af
goed die persoon gaat vast delen maar goed
Nog best lastig ook. Lijkt zo makkelijk tot je het moet doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef Pheno het volgende:
En komt mooi uit, dan heb ik de handen vrij om iemand sushi te leren maken op de dag zelf. Hoop ik, want zelf kan ik me geen chef daarin noemen
Ik heb vrij vaak zin om 'zomaar' iets te maken, maar ik word niet blij van het idee dat het dan allemaal opgaat. Ik kan me inhouden, 'kan' ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef Pheno het volgende:
Alles wat over is moet diegene zelf maar oplossen.
De spekkoek zou voor 'zo maar' zijn, maar ik bedenk me net dat ik me beter even kan inhouden. Een verjaardag is handiger, dus midden oktober kan ik dan aan de slag. Spekkoek is toch pas echt lekker na een nachtje te hebben gestaan. En komt mooi uit, dan heb ik de handen vrij om iemand sushi te leren maken op de dag zelf. Hoop ik, want zelf kan ik me geen chef daarin noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |