SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor een Sherlock ben je niet echt scherp.....quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
BF3
* SherlockHolmes pakt popcorn
Hoezo, MW2 is niet beter dan BF3, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
voor een Sherlock ben je niet echt scherp.....
I rest my casequote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoezo, MW2 is niet beter dan BF3, dat is duidelijk.
even voor de duidelijkheid 99% speelt hier bf3quote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Blijf maar komen, ik heb echt popcorn, dit wordt leuk
Oh.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid 99% speelt hier bf3
ja, slechtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente is gewoon slecht maar heeft een makkelijk programma gehad
Ze zijn niet slecht maar ze zijn ook weer niet zo goed als sommige zeggen. Ze hebben wel veruit het makkelijkste programma gehad van de top 4.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja, slechtvan PSV mag je dat zeggen. maar Twente speelt echt niet slecht.
Gelukkigquote:
sowiesoquote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering kut kut missie! Weer gerocked met je boy Bozz.
MW2 is de beste game OOITquote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Blijf maar komen, ik heb echt popcorn, dit wordt leuk
Krijg je dat bij elke versie?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:25 schreef Cliffy het volgende:
Hebben jullie ook dat Premiere Club spul? Is het iets?
Geen idee, sommige webwinkels hadden het als preorder bonusquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijg je dat bij elke versie?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 05:33 schreef Xblister het volgende:
Je boii blister is weer als laatste wakker!
Nice, welke mobiel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:54 schreef Fsmxi het volgende:
Zo, vandaag eindelijk nieuwe mobiel, broertje jarig, en toch maar borderlands 2 scoren om die lekker singleplayer vooral door te knallen
quote:Desondanks reizen mensen nu al naar Haren om zich op de foto te laten zetten voor het feesthuis. Cafés in Groningen kondigen al een afterparty aan.
Kip winkel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:46 schreef Rossdale het volgende:
Kusjes vanuit Jakarta! Heb zojuist een heuse rohit store gezienpica naar pjotr gewhatsappt
Yep, krijg je gouden key en wat wapens, character etc. Niks speciaals.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:25 schreef Cliffy het volgende:
Hebben jullie ook dat Premiere Club spul? Is het iets?
Nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sony Experia P, jwtz
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sony Experia P, jwtz
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2 is 40 keer beter dan battle faal 3. Niet kunnen quickscopen in een spel
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
BF3 gaat voor het realisme, niet voor de arcade.
Wat, kan je het niet aan?quote:
realisme zeggen, en toch gaan ventjes neit liggen als je ze in de knieen schietquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat, kan je het niet aan?
Gast, ik ga niet die punten behandelen, ik vergelijk CoD met BF3, en dan is het wel realistisch, en zulke kleine dingen ga je als gamemaker niet op letten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
realisme zeggen, en toch gaan ventjes neit liggen als je ze in de knieen schiet
dat is geen realisme
jawel, zie flashpointquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Gast, ik ga niet die punten behandelen, ik vergelijk CoD met BF3, en dan is het wel realistisch, en zulke kleine dingen ga je als gamemaker niet op letten.
Nokia Lumia 800 van Pierre.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sony Experia P, jwtz
Ja en, ArmA2, maar dat zijn oorlogsimulators, BF3 en CoD niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:59 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb nu college over internet,het gaat over lolcats
nee bf3 is gewoon een arcade shooter net als CoD, BF3 ziet er alleen iets strakker uit en je kan in voertuigen rijden. voor de rest geen verschil tussen de 2quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja en, ArmA2, maar dat zijn oorlogsimulators, BF3 en CoD niet.
tuurlijk wel, je kan niet zulke debiele maneuvres uithalen als in CoD. BF3, is veul realistischer. Graphics, Animatie, Effects, Wapens, Gunsounds, Besturing, alles.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee bf3 is gewoon een arcade shooter net als CoD, BF3 ziet er alleen iets strakker uit en je kan in voertuigen rijden. voor de rest geen verschil tussen de 2
Neger, waarom denk je dat Breivik CoD speelde om zijn aanslag te oefenen? Pure realiteit. Hitmarkers heb je ook in het echte leven en je health regenerate als je even in cover gaat, daarom was de politie zo blij dat hij zich overgaf. Daarnaast had hij stopping power pro wat je kon zien aan zijn killstreak, 77 man. Doen veel pro's hem niet na.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
En denken dat CoD realistisch is
geen debiele dingen uithalen? c4 op auto proppen opblazen en geen dmg krijgen van scherven, nee lekker realistischquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je kan niet zulke debiele maneuvres uithalen als in CoD. BF3, is veul realistischer. Graphics, Animatie, Effects, Wapens, Gunsounds, Besturing, alles.
Gast, van 10 hoog springen, 5 keer ronddraaien en random schieten en een kill hebben, ja lekker realistisch ;')quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen debiele dingen uithalen? c4 op auto proppen opblazen en geen dmg krijgen van scherven, nee lekker realistisch![]()
Open maar een topic in klb, doei.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Gast, van 10 hoog springen, 5 keer ronddraaien en random schieten en een kill hebben, ja lekker realistisch ;')
BF3 is veul realistischer, al heeft elk spel zijn onrealistische kanten, maar dat heeft CoD veeeeuuul meer.
u tell em titty!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Open maar een topic in klb, doei.
Classic titty, ze komt hard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Open maar een topic in klb, doei.
Wat is deze, livestream?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:59 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb nu college over internet,het gaat over lolcats
nog steeds verveeld, kut nummerquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Classic titty, ze komt hard.
En hitje voor de mensen die zich vervelen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
En denken dat CoD realistisch is
Ik zou jou eens hard laten komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Classic titty, ze komt hard.
En hitje voor de mensen die zich vervelen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou jou eens hard laten komen.
Damn girl, wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou jou eens hard laten komen.
Serieus,gaat over rage faces,rickrollen,star wars kid etc etc. Maar ook over internetforaquote:
Hard geschreeuwd dat je fervent FOK!ker bent en een van de peetvaders van een SC?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus,gaat over rage faces,rickrollen,star wars kid etc etc. Maar ook over internetfora
dus jij "m'neer,m'neer, ik ben expert forum user, m'neer!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus,gaat over rage faces,rickrollen,star wars kid etc etc. Maar ook over internetfora
Uiteraard!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hard geschreeuwd dat je fervent FOK!ker bent en een van de peetvaders van een SC?
Wie ben jij dan weer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Gast, van 10 hoog springen, 5 keer ronddraaien en random schieten en een kill hebben, ja lekker realistisch ;')
BF3 is veul realistischer, al heeft elk spel zijn onrealistische kanten, maar dat heeft CoD veeeeuuul meer.
Uit een jet springen, 180 graden draaien, RPG pakken en een andere jet uit de lucht schieten om daarna weer in je eigen jet te springen en verder te vliegen is realistisch wil je zeggen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
is standaard oefening voor elke majoor vlieger, jwsquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Uit een jet springen, 180 graden draaien, RPG pakken en een andere jet uit de lucht schieten om daarna weer in je eigen jet te springen en verder te vliegen is realistisch wil je zeggen?
OH SNAP!!! Awesome die moet in de OPquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:30 schreef PierreTT het volgende:
Pringles! Hier de foto van Niels uit Jakarta,je bent gespot!
[ afbeelding ]
100%quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
OH SNAP!!! Awesome die moet in de OP
jawel, old school grinden om op lvl 18 uit te komen, plus een beetje side-questjes doen. (die trouwens ook al moeilijk hard zijn)quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer jonge!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel, old school grinden om op lvl 18 uit te komen, plus een beetje side-questjes doen. (die trouwens ook al moeilijk hard zijn)
Geniaal!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Rossdale zijn smatjequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vooral vanwege de twijfelmilf op de achergrond
Chick with dicks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vooral vanwege de twijfelmilf op de achergrond
Moet zeggen dat ik verdomd veel ben betast door ladyboys daar, vermoeiende lui. Ook nog beroofd door of een ladyboy of een normale hoer.quote:
Vind jou niet meer lekker nu je je haren kort hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Damn girl, wanneer kom je langs?
No stress dushi, ze groeien redelijk hard. Sinds gisteren kan ik het weer in model doen dus de soepele haartjes komen eraan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind jou niet meer lekker nu je je haren kort hebt.
Djogobar: wij schenken Parbo!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We openen samen wel een Djogoboy.
Je moet inderdaad je mat weer terugkrijgen,je lijkt nu wel weer 16quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
No stress dushi, ze groeien redelijk hard. Sinds gisteren kan ik het weer in model doen dus de soepele haartjes komen eraan.
Tasty, kan ik de jongere dushi's hosselen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moet inderdaad je mat weer terugkrijgen,je lijkt nu wel weer 16
Hou ze kort aardappel echte G's hebben geen lang haarquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tasty, kan ik de jongere dushi's hosselen.
Moet toch die dreadlocks krijgen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou ze kort aardappel echte G's hebben geen lang haar
Alleen posers hebben dreads. Ik merk wel dat je nog veel te leren hebt over het echte straatleven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet toch die dreadlocks krijgen?
Hanenkam ftwquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet toch die dreadlocks krijgen?
Nice,goede reden voor een meetquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef dreamzk het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)fone-gebruikers.html
Klote kk hoeren ding, nog 6 maanden en ik steek dit ding ritueel in brand.
niet, wordt HET nieuwe festivalquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hard het gaat falen
En over 2 jaar als ze 18 wordt, weer een feestje PROJECT GANGBANG.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
En over 2 jaar als ze 18 wordt, weer een feestje PROJECT GANGBANG.
Geboren op 14 april 1979quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
En over 2 jaar als ze 18 wordt, weer een feestje PROJECT GANGBANG.
Genoeg te doen dit najaar. BL2,FIFA 13,BO2quote:
Avond programma 25 november: (ik noem maar wat)quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Genoeg te doen dit najaar. BL2,FIFA 13,BO2Nachtbrigade wordt nice
Shiiit ik ga die games ook allemaal halen behalve AC3 daar ga ik een Zjozz mee doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wil die ook wel keer gaan halen.
Maar goed eerst nog FIFA 13, MoH, AC3 en BO2.
Deed jij ook voor je Macbook, anaalriddertje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker op je vrije middag uren in de rij staan voor een telefoon... wat een mafkezen. Slaven van de consumptiemaatschappij
Die heb ik twee maanden na de release gekocht...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deed jij ook voor je Macbook, anaalriddertje.
Ik hoopte op picca haren station, jammerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker op je vrije middag uren in de rij staan voor een telefoon... wat een mafkezen. Slaven van de consumptiemaatschappij
Nice, hoeveel damage? Show me!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb een pratende shotgun gefixt mister
De mensen die daar naartoe gaan zijn net zo goed mongolen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik hoopte op picca haren station, jammer
Altijd baas boven baas hequote:Op vrijdag 21 september 2012 05:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En je kan je stoma-ritme A diploma ook vergeten.
Ben erbij! Je vergeet alleen:quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Avond programma 25 november: (ik noem maar wat)
- 21:00 tot 22:00 FIFA 13
- 22:00 tot 22:05 Rookpauze
- 22:05 tot 22:45 FIFA 13
- 22:45 tot 23:00 Pauze (eten, drinken en roken)
- 23:00 tot 01:00 Black Ops 2 Domination
- 01:00 tot 01:05 Rookpauze
- 01:05 tot 02:00 Black Ops 2 S&D
- 02:00 tot 03:00 Black Ops 2 Domination en Demolition
- 03:00 tot 03:05 Rookpauze
- 03:05 tot 03:30 Black Ops 2 afsluiting (Groundwar)
Zo ging het wel altijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben erbij! Je vergeet alleen:
- 04:00 tot 04:10: laatste potje BO2
- 05:30 tot 05:40: officieel laatste potje BO2
Ons eerste potje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben erbij! Je vergeet alleen:
- 04:00 tot 04:10: laatste potje BO2
- 05:30 tot 05:40: officieel laatste potje BO2
fixedquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
En over 2 jaar als ze 18 wordt, weer een feestje PROJECT GANGBANG XXX.
Cool, volgende zomer multiplayer achievements boosten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiit ik ga die games ook allemaal halen behalve AC3 daar ga ik een Zjozz mee doen.
Met die nieuwe classes shit gewoon geen primary weapon maar wel een RPG en extra perks voor explosieven en extra granaten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BO wordt weer zo terror,bommen gooien,alles
Goede herinneringen aan die woordenquote:
Cloak enhance, armor enhance erop zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met die nieuwe classes shit gewoon geen primary weapon maar wel een RPG en extra perks voor explosieven en extra granaten.
Of gewoon alle run perks aan en dan als een debiel door de map rushen met een rpg.
is een quest award, dus kan je ook krijgen. moet je wel weer die kut dam overquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nice, hoeveel damage? Show me!
hoe hoger jij je level hebt hoe beter de wapens zijn die er uitkomen, dus aanmelden voor shift, krijg je een nieuwe sleutel en kan je het zodra je lvl 45-50 ben opnieuw proberenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Cliffy het volgende:
Nou die Premiere Club wapens zijn ook maar meuk lol
mooie prijs ik had 60equote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef Pixell het volgende:
http://www.4gaming.nl/sho(...)s-2-premiere-edition
¤43 btje goedkoop?
Ik bedoel die gele wapens die ik in het begin kreeg, die Sanctuary kist ben ik nog niet, aanmelden voor shift?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is een quest award, dus kan je ook krijgen. moet je wel weer die kut dam over
[..]
hoe hoger jij je level hebt hoe beter de wapens zijn die er uitkomen, dus aanmelden voor shift, krijg je een nieuwe sleutel en kan je het zodra je lvl 45-50 ben opnieuw proberen
oh die wapens nee die zijn bagger, maar wel leuk om mee te startenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik bedoel die gele wapens die ik in het begin kreeg, die Sanctuary kist ben ik nog niet, aanmelden voor shift?
Hihi, ik whatsapp je nu.quote:
Moet toch beetje blaten met mijn halve liter Lech bier,quote:
TGIF bitchesssssquote:
Paupersquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:17 schreef PierreTT het volgende:
http://www.zie.nl/projectx/
Livestream
Sturenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef dreamzk het volgende:
Wil een van jullie 2en trouwens wat tasty naaktfotos van wat studentes?
Altijd down voor wat functioneel naakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef dreamzk het volgende:
Wil een van jullie 2en trouwens wat tasty naaktfotos van wat studentes?
Ok duurde tering lang bij pieter, gooi hem wel in die groepswhatsapp als iedereen daar nog inzit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Altijd down voor wat functioneel naakt.
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ok duurde tering lang bij pieter, gooi hem wel in die groepswhatsapp als iedereen daar nog inzit.
dat had ik dus ook, plus mensen die blijven kijken hoe hij in de bus zit richting een kut gehuchtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kijk ik ditFaggot presentator
beetje soevlaki suplexenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je ook Stef? Beetje bbqen etc
ik ben al aanwezig heb je mijn stream niet gezien?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je ook Stef? Beetje bbqen etc
Nee? www.bbqtv.net/stream/satestef ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ik ben al aanwezig heb je mijn stream niet gezien?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ik ben al aanwezig heb je mijn stream niet gezien?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee? www.bbqtv.net/stream/satestef ?
Saté is wel manne lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee? www.bbqtv.net/stream/satestef ?
Klopt. Gister nog eend en eendenlever gegeten, ook goed te doenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddomme Piet dat is een maaltijd voor een god
Check je app even piet btw.quote:
Oh die je gister stuurde. Kan wel ja. Doe ik vanavond even, ok?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check je app even piet btw.
Ik heb alweer 5 minuten van mijn leven verkloot door naar die kut stream te kijken
Chill mattie!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh die je gister stuurde. Kan wel ja. Doe ik vanavond even, ok?
Ik kijk nog steedsquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check je app even piet btw.
Ik heb alweer 5 minuten van mijn leven verkloot door naar die kut stream te kijken
DMquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien mag ik het niet zeggen van Michiel maar deze kerel is wel een echte tata
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien mag ik het niet zeggen van Michiel maar deze kerel is wel een echte tata
Inderdaad, pak gewoon een taxiquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Bozz187 het volgende:
die gast loopt te klagen over het verre lopen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef dreamzk het volgende:
Die opa is gewoon de grinder app aan het gebruiken en dacht dat ie uiteindelijk een lekker jongetje kon meenemen.
niks is in de amoquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso dat Nick er naar toe is die is de hele dag nog niet op FOK geweest
Hij was net in Amersfoort, intercity naar Groningen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het wel wat voor FS. Zie je die kerel daar straks keihard zuipen en kapot gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NEVER!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bozz op de motor in kostuum gespot
Pipa Pierre doet het niks. Wat is dit voor mongool trouwens? Ga ik voor die auto langs, doe ik het niet, wtf gastquote:
Ik ben aan het werk, no stressquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De popo heeft zijn camera gedjoekt
Live GANGBANG orgie met paarden.quote:
Precies. Wij zouden het wel weten Stef. Barbecuestandje ernaast, hamburgers verkopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik daar zou wonen ging ik echt wel bier verkopen daar ergens. Kratje 25 euro let's go
Pringles met een shaormarol. Cashen als een gek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Wij zouden het wel weten Stef. Barbecuestandje ernaast, hamburgers verkopen
Goud geld verdienen daar nu. Kennen jullie LSD dag nog op de middelbare school dat was ook altijd te gekquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Wij zouden het wel weten Stef. Barbecuestandje ernaast, hamburgers verkopen
Dat kan Merthe zelf mooi betalen moest die kerel in Duitsland ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godsakker, weet je wat dat allemaal kost man
Zeker, en dan niet die gast, maar zijn ouders. Huppa 2e hypotheek afsluiten om deze shit af te sluiten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan Merthe zelf mooi betalen moest die kerel in Duitsland ook
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was echt wel een vette meet geweest daar. Zolang ze maar ergens kip verkopen ben ik tevreden
En vergeet de breezersletjes niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Als we daar echt hadden gestaan als meet, mijn godIdoParvMcSkAse keihard gaan daar, Lexie pillen verkopen, wij bier en hamburgers verkopen
Tamara 15-jarige jochies hosselen en ze geld afhandig makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En vergeet de breezersletjes niet.
Tevens, wat een paupers die gasten
Respect Weert een beetje wil je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
net als mensen die in weert wonen
Vond ze allebei goed te doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:20 schreef dreamzk het volgende:
Die blonde op de achtergrond is wel tasty
die dude is 21 goed voor aardappelquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
16 - 21 goed te doen toch Potatoe?
Mijn range begint bij de 14.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
16 - 21 goed te doen toch Potatoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |