oh die wapens nee die zijn bagger, maar wel leuk om mee te startenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik bedoel die gele wapens die ik in het begin kreeg, die Sanctuary kist ben ik nog niet, aanmelden voor shift?
Hihi, ik whatsapp je nu.quote:
Moet toch beetje blaten met mijn halve liter Lech bier,quote:
TGIF bitchesssssquote:
Paupersquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:17 schreef PierreTT het volgende:
http://www.zie.nl/projectx/
Livestream
Sturenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef dreamzk het volgende:
Wil een van jullie 2en trouwens wat tasty naaktfotos van wat studentes?
Altijd down voor wat functioneel naakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef dreamzk het volgende:
Wil een van jullie 2en trouwens wat tasty naaktfotos van wat studentes?
Ok duurde tering lang bij pieter, gooi hem wel in die groepswhatsapp als iedereen daar nog inzit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Altijd down voor wat functioneel naakt.
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ok duurde tering lang bij pieter, gooi hem wel in die groepswhatsapp als iedereen daar nog inzit.
dat had ik dus ook, plus mensen die blijven kijken hoe hij in de bus zit richting een kut gehuchtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kijk ik ditFaggot presentator
beetje soevlaki suplexenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je ook Stef? Beetje bbqen etc
ik ben al aanwezig heb je mijn stream niet gezien?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je ook Stef? Beetje bbqen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |