SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor een Sherlock ben je niet echt scherp.....quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
BF3
* SherlockHolmes pakt popcorn
Hoezo, MW2 is niet beter dan BF3, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
voor een Sherlock ben je niet echt scherp.....
I rest my casequote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoezo, MW2 is niet beter dan BF3, dat is duidelijk.
even voor de duidelijkheid 99% speelt hier bf3quote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Blijf maar komen, ik heb echt popcorn, dit wordt leuk
Oh.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid 99% speelt hier bf3
ja, slechtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente is gewoon slecht maar heeft een makkelijk programma gehad
Ze zijn niet slecht maar ze zijn ook weer niet zo goed als sommige zeggen. Ze hebben wel veruit het makkelijkste programma gehad van de top 4.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja, slechtvan PSV mag je dat zeggen. maar Twente speelt echt niet slecht.
Gelukkigquote:
sowiesoquote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering kut kut missie! Weer gerocked met je boy Bozz.
MW2 is de beste game OOITquote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Blijf maar komen, ik heb echt popcorn, dit wordt leuk
Krijg je dat bij elke versie?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:25 schreef Cliffy het volgende:
Hebben jullie ook dat Premiere Club spul? Is het iets?
Geen idee, sommige webwinkels hadden het als preorder bonusquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijg je dat bij elke versie?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 05:33 schreef Xblister het volgende:
Je boii blister is weer als laatste wakker!
Nice, welke mobiel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:54 schreef Fsmxi het volgende:
Zo, vandaag eindelijk nieuwe mobiel, broertje jarig, en toch maar borderlands 2 scoren om die lekker singleplayer vooral door te knallen
quote:Desondanks reizen mensen nu al naar Haren om zich op de foto te laten zetten voor het feesthuis. Cafés in Groningen kondigen al een afterparty aan.
Kip winkel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:46 schreef Rossdale het volgende:
Kusjes vanuit Jakarta! Heb zojuist een heuse rohit store gezienpica naar pjotr gewhatsappt
Yep, krijg je gouden key en wat wapens, character etc. Niks speciaals.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:25 schreef Cliffy het volgende:
Hebben jullie ook dat Premiere Club spul? Is het iets?
Nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sony Experia P, jwtz
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sony Experia P, jwtz
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2 is 40 keer beter dan battle faal 3. Niet kunnen quickscopen in een spel
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
BF3 gaat voor het realisme, niet voor de arcade.
Wat, kan je het niet aan?quote:
realisme zeggen, en toch gaan ventjes neit liggen als je ze in de knieen schietquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat, kan je het niet aan?
Gast, ik ga niet die punten behandelen, ik vergelijk CoD met BF3, en dan is het wel realistisch, en zulke kleine dingen ga je als gamemaker niet op letten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
realisme zeggen, en toch gaan ventjes neit liggen als je ze in de knieen schiet
dat is geen realisme
jawel, zie flashpointquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Gast, ik ga niet die punten behandelen, ik vergelijk CoD met BF3, en dan is het wel realistisch, en zulke kleine dingen ga je als gamemaker niet op letten.
Nokia Lumia 800 van Pierre.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sony Experia P, jwtz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |