Most def.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet, geen muziek dus
[..]
Nah, ik red het denk ik met drie uurtjes, dus dat mag vast wel als ik wat mensen lief aan kijk
Sint wilde draaien maar de stream werkte niet mee?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sint wilde draaien maar de stream werkte niet mee?
Hrm. Anderen konden er wel gewoon in?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hrm. Anderen konden er wel gewoon in?
Hij staat toch echt in de 'namenlijst'. Wel met kleine letter, dus sint en niet Sint. Misschien is dat de oorzaak en klopte zodoende z'n password niet.quote:
Hmmm zou kunnen!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij staat toch echt in de 'namenlijst'. Wel met kleine letter, dus sint en niet Sint. Misschien is dat de oorzaak en klopte zodoende z'n password niet.
donequote:Op donderdag 20 september 2012 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm zou kunnen!Pleur anders ff een reeks DMmetjes zijn richting op!
Ik denk niet dat Hork morgen in mijn bed wil liggenquote:
Oh ik dacht: ik & massageolie & glittersquote:Op donderdag 20 september 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hork morgen in mijn bed wil liggen.
Loose the glitters and come to mamaquote:Op donderdag 20 september 2012 23:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht: ik & massageolie & glitters
That is fine with me, mama here i comequote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loose the glitters and come to mama.
ik ben al aan het voorbereiden voor het weekend, nog 3 kwartier, dan ben ik foetsie hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef Melting het volgende:
Nog 3,5 uur cursus en dan heb ik weekend.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Paniek is overgewaaid na oorzaak probleem
Volgende week dus de show, komt allen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |