SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort in dit Theater:
De Tranentrekkers Top 50
Help mee met het samenstellen van de lijst en PM jouw favoriete Tranentrekkers naar Symphonic![]()
Ik probeerde de stream wakker te schudden zodat het Sint kan overnemen.quote:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
Ja klote, man!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dan maar volgende week![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Luie modjes hier, zet ik hem wel weer centraal![]()
SuperWormJim moet hard gespanked worden!
![]()
Ja, en die ToT ookquote:Op donderdag 20 september 2012 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]SuperWormJim moet hard gespanked worden!
dat dit kan op FOK!
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en die ToT ookdat dit kan op FOK!
![]()
![]()
Een garpertje zwom voor mijn beeld langsquote:
Nog steeds bezig met m'n filmsoundtrack-playlist trouwens, veel te veel wat echt goed is![]()
![]()
Whehehe iets voor meerdere shows?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een garpertje zwom voor mijn beeld langs
Nog steeds bezig met m'n filmsoundtrack-playlist trouwens, veel te veel wat echt goed is![]()
![]()
Niet, geen muziek dusquote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Hey! Waar staat de R49 stage morgen op Project x?Nah, ik red het denk ik met drie uurtjes, dus dat mag vast wel als ik wat mensen lief aan kijkquote:![]()
![]()
Most def.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet, geen muziek dus
[..]
Nah, ik red het denk ik met drie uurtjes, dus dat mag vast wel als ik wat mensen lief aan kijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Skatjes, wat is er gebeurd?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Sint wilde draaien maar de stream werkte niet mee?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sint wilde draaien maar de stream werkte niet mee?![]()
![]()
Hrm. Anderen konden er wel gewoon in?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hrm. Anderen konden er wel gewoon in?![]()
![]()
Hij staat toch echt in de 'namenlijst'. Wel met kleine letter, dus sint en niet Sint. Misschien is dat de oorzaak en klopte zodoende z'n password niet.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hmmm zou kunnen!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij staat toch echt in de 'namenlijst'. Wel met kleine letter, dus sint en niet Sint. Misschien is dat de oorzaak en klopte zodoende z'n password niet.Pleur anders ff een reeks DMmetjes zijn richting op!
![]()
![]()
donequote:Op donderdag 20 september 2012 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm zou kunnen!Pleur anders ff een reeks DMmetjes zijn richting op!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik denk niet dat Hork morgen in mijn bed wil liggenquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh ik dacht: ik & massageolie & glittersquote:Op donderdag 20 september 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hork morgen in mijn bed wil liggen.
![]()
Loose the glitters and come to mamaquote:Op donderdag 20 september 2012 23:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht: ik & massageolie & glitters.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
That is fine with me, mama here i comequote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loose the glitters and come to mama.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Fout is bekend.... volgende week de langverwachte show:')![]()
Nog 3,5 uur cursus en dan heb ik weekend.
Ain't it funny how it is
ik ben al aan het voorbereiden voor het weekend, nog 3 kwartier, dan ben ik foetsie hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef Melting het volgende:
Nog 3,5 uur cursus en dan heb ik weekend.
Juin uit Eigen Tuin!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Paniek is overgewaaid na oorzaak probleem
Volgende week dus de show, komt allen luisteren
:')![]()
whehe Dashi Pls – Ghostnam Style 2 (Psy vs. Deadmau5) klinkt nog best oké.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Paniek is overgewaaid na oorzaak probleem
Volgende week dus de show, komt allen luisteren
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: