Een voordeel voor PSV is dat Hamsik niet meedoet als ze tegen Napoli moeten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus wat liepen ze er alweer gemakkelijk doorheen
Het ging over de verdediging van Twente..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Een voordeel voor PSV is dat Hamsik niet meedoet als ze tegen Napoli moeten.
Bij PSV liepen ze er anders ook gemakkelijk doorheenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het ging over de verdediging van Twente..
Mja, wordt het 2-5 ipv 2-7.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Een voordeel voor PSV is dat Hamsik niet meedoet als ze tegen Napoli moeten.
Klinkt in stadion normaal beter..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Omroeper gebruikt zijn telefoon voor muziek?
Beter gewoon geen goaltune, onzinnig gedoequote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt in stadion normaal beter..
Nog 82 minuten de tirade van Dickie aanhoren?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kalm jong.. moeten nog 82 minuten
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter gewoon geen goaltune, onzinnig gedoe
Zondag zal blijken of dat ook zo is (zonder van bommel en willems), waarom speelt wijnaldum trouwens zo weinig?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV heeft een uit-syndroom...thuis winnen ze wel alles
behalve van Twentequote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Zul je zien dat ze eerst volgende thuiswedstrijd verliezenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat is dan ook niet de minste he.quote:
Weer eens wat anders dan Jalalalalala, Twente. Of Olé Olé Olé Olé FC Twente. Of natuurlijk de klassieker Twente Enschede Olé.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Jalalalalala, Twente. Of Olé Olé Olé Olé FC Twente. Of natuurlijk de klassieker Twente Enschede Olé.
Wij hebben heel veel liedjes man.. we zouden een album kunnen uitbrengen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Jalalalalala, Twente. Of Olé Olé Olé Olé FC Twente. Of natuurlijk de klassieker Twente Enschede Olé.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan creativiteit geen gebrekquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de nummers met meer dan drie volzinnen op een halve bladzijde.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel liedjes man.. we zouden een album kunnen uitbrengen.
Trots daw veur Twente bintquote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de nummers met meer dan drie volzinnen op een halve bladzijde.
normale Nederlandse volzinnen, geen Duits gebrabbel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trots daw veur Twente bint
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt
lacht ons maar uut nee dat dut oons nig wat
Enschede is onze stad joaaaa
Rood is onze vestequote:Op donderdag 20 september 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
normale Nederlandse volzinnen, geen Duits gebrabbel.
Wist niet eens dat die Braafheid al speelde.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trots daw veur Twente bint
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt
lacht ons maar uut nee dat dut oons nig wat
Enschede is onze stad joaaaa
niet altijd blijkbaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ook prachtig, ik zing altijd uit volle borst mee
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben dit jaar naar nog geen enkel europees duel geweest
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weetje wat voor eind het is Groningen Enschede![]()
Zondag ben ik er weer
Waardeloze supporters hier zeg.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben dit jaar naar nog geen enkel europees duel geweest
Netjesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ben alle EL wedstrijden nog geweest dit seizoen, op deze na dan.
Zondag ook weer aanwezig
Ja ik heb het zelfde, vandaag had ik in principe gekund omdat een leraar ziek was.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Netjes
donderdag is voor mij echt een ontzettende kutdag ivm colleges en OV
Heb je dik 3 uur om naar het stadion te komen, moet in Nederland toch wel lukken lijkt me zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelfde, vandaag had ik in principe gekund omdat een leraar ziek was.
Maar normaal gesproken zit ik tot half 6 op school.
Jepquote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die Schilder nou basisspeler bij jullie of niet?
Ja, doet het wel netjes. Speelde bij nac ook altijd wel aardig, maar past zich prima aan.quote:
Schilder is basis ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je dik 3 uur om naar het stadion te komen, moet in Nederland toch wel lukken lijkt me zo.
Is die Schilder nou basisspeler bij jullie of niet?
Allemaal kutsmoesjes natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schilder is basis ja.
Maar ik red dat allemaal net niet. En qua tijd red ik het niet.
Brama blijft altijd een nuttige kracht hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
En Woutje Drama is helemaal buiten beeld?
Beetje gooien over en weer had ik gehoord.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef theguyver het volgende:
http://112twente.nl/6155/
gezellig nou weet ik niet of duitsers of tukkers waren :S
Zijn tukkers, vanuit de oude 3 gezustersquote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef theguyver het volgende:
Gestoordenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef theguyver het volgende:
Prettig gestoord is wat andersquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kijk niet, dus misschien is dat al verteld. Wat moet het voorstellen?
Nee natuurlijk, elke stad haar wapens staan in mijn geheugen gegrift, waarom zag ik dit niet eerderquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, elke stad haar wapens staan in mijn geheugen gegrift, waarom zag ik dit niet eerder
kater... moest aan de kant rennen vlogen stoelen over mijn hoofdquote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zijn tukkers, vanuit de oude 3 gezusters
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ongelooflijk slecht zeg.
Heb de wedstrijd niet gezien, was het terecht?
Letterlijk van een historisch laag niveau.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ongelooflijk slecht zeg.
Heb de wedstrijd niet gezien, was het terecht?
Gastquote:
Heb de eerste helft gekeken maar Udinese-Anzhi viel ook vies tegen, leek wel alsof je de bal niet 2 seconden bij je mocht houden.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef Thas het volgende:
Als PSV tegen Anzhi had gemoeten in de voorronde hadden ze geen schijn van kans gehad. Wat een geluk hebben die gehad met Zeta zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
Levante - Helsingborg IF:Oke bedankt man dat je nog even een keer beide ploegen opnoemt, de stand alleen was niet afdoende geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
Levante - Helsingborg IF:Godverdomme dat zet m'n avond ff op z'n kop zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke bedankt man dat je nog even een keer beide ploegen opnoemt, de stand alleen was niet afdoende geweest.
Jezus man.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Boehehoehoeh en ik ben nog wel zo braaf geweest
Was anders penal tochquote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Mazzelgoaltjewel nice voor Twente.
Maar goed dat je geen cabaretier bentquote:Op donderdag 20 september 2012 22:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sorry, je slaat wel eens door in het extreme (slechte)
Beetje Freek de jonge niveau ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen cabaretier bent
Och zelfs zij die het grote publiek bespelen hebben hun slechte momentenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen cabaretier bent
Heb niet de indruk dat hij volluit speelt .. maar ik zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 20 september 2012 22:24 schreef Krunsj het volgende:
Die Castaignos loopt eigenlijk alleen maar te prutsen
Castaignos is maar 19 hoor, Wilfred had het verkeerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Thas het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat het nog iets wordt met Castaignos.
Waar ligt zijn kracht? Ik zie het niet.
Kijk naar Altidore, die is maar 1 jaar ouder dan Castaignos.
Oh ok dan slaat m'n post inderdaad nergens op, dan is er nog genoeg tijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:38 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Castaignos is maar 19 hoor, Wilfred had het verkeerd.
Altidore is trouwens wel beter, in ieder geval op dit moment.
Ben je niet voor Nederlandse clubs ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef Thas het volgende:
Prachtige avond dit, wat een leedvermaak
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Twente is gelukkig veel beter dan PSV
thuisvoordeelquote:
Ik ben voor de beste, meestal, in ieder geval in dit geval. Dus elke uitslag vind ik goed. Maar als Wisgerhof z'n 10e (overdrijving) eigen goal maakt in Europa vind ik dat toch wel erg komischquote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ben je niet voor Nederlandse clubs ofzo?
Dnepjr nec niveauquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben voor de beste, meestal, in ieder geval in dit geval. Dus elke uitslag vind ik goed. Maar als Wisgerhof z'n 10e (overdrijving) eigen goal maakt in Europa vind ik dat toch wel erg komisch
Tsja en PSV gewoon omdat die zo veel geld uit geven vergeleken met de rest van de Eredivisie en dan bij een NEC-niveau club met 2-0 verliezen en echt dramatisch spelen, dat vind ik dan ook wel grappig om te zien.
PSV geeft niet meer uit dan Twente?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben voor de beste, meestal, in ieder geval in dit geval. Dus elke uitslag vind ik goed. Maar als Wisgerhof z'n 10e (overdrijving) eigen goal maakt in Europa vind ik dat toch wel erg komisch
Tsja en PSV gewoon omdat die zo veel geld uit geven vergeleken met de rest van de Eredivisie en dan bij een NEC-niveau club met 2-0 verliezen en echt dramatisch spelen, dat vind ik dan ook wel grappig om te zien.
Is wel, hele beperkte club.quote:
qua spelersmateriaal is het eerder een club als Vitesse of Azquote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel, hele beperkte club.
nee alleen Twente verkoopt meer en leent niets.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV geeft niet meer uit dan Twente?
Dan moet je dat zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee alleen Twente verkoopt meer en leent niets.
In totaal over de laatste 2 seizoenen aan spelers welquote:Op donderdag 20 september 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV geeft niet meer uit dan Twente?
Psv heeft ook niets geleend.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee alleen Twente verkoopt meer en leent niets.
Absoluut niet, die zijn beiden beter.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
qua spelersmateriaal is het eerder een club als Vitesse of Az
Onzin.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Absoluut niet, die zijn beiden beter.
Tadic, Castaignos, Gutierrez, Bjelland en Fer zijn voor 3 euro binnengehaald inderdaad.quote:
Dat zeg ik niet, geen idee waarom je dat roept.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tadic, Castaignos, Gutierrez, Bjelland en Fer zijn voor 3 euro binnengehaald inderdaad.
Twente heeft gewoon voor een vergelijkbaar bedrag geshopt de afgelopen 2 seizoenen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, geen idee waarom je dat roept.
Waardeloos gewisseld mag je rustig zeggen..quote:
Dat kan niet meer sinds Ruiz weg is.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan maar op z'n duits twents duits twents duits twents?
hebben geen spelers als Aliev , Konoplyanka en Giulianoquote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Absoluut niet, die zijn beiden beter.
Ik zeg lager bedrag en het is een lager bedrag.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente heeft gewoon voor een vergelijkbaar bedrag geshopt de afgelopen 2 seizoenen.
Het is dan ook een automerk.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Mclaren is een slechte trainer...
Van te voren had je hier ook geen genoegen mee moeten nemen als Twente.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
Van te voren had ik het goed gevonden, maar er zat veel meer in
Hannover heeft een groter budget dan Twente en speelt in een veel grotere competitie mee in de subtop.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van te voren had je hier ook geen genoegen mee moeten nemen als Twente.
Maar Lewis wordt gewoon WKquote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Mclaren is een slechte trainer...
Ja, en ze hebben minder goede spelers.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hannover heeft een groter budget dan Twente en speelt in een veel grotere competitie mee in de subtop.
WK botsautootjes misschienquote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Lewis wordt gewoon WK
Nou.. het is in ieder geval geen Dnjepr Dnjepropetrovskquote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben minder goede spelers.
Da's Romain.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WK botsautootjes misschien
Uh, oke.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nou.. het is in ieder geval geen Dnjepr Dnjepropetrovsk
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef RijstNatie het volgende:
Als psv tege twente sppelt zul je zien dat het4 0 voor psv word
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef Breekfast het volgende:
Wanprestatie van Castaignos. Verder speelde Twente gewoon goed en had het hier moeten winnen.
goeie spelert.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over dat castaignos pas over een week 20 werd
En ik zei dat Luuk wel 3x zou scoren en Johan maakt er even Bulykin vanquote:Op donderdag 20 september 2012 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over dat castaignos pas over een week 20 werd
is beter dan die PSV verdediging bij elkaarquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Wanneer sodemieteren ze die waardeloze drol Wisgerhof uit de selectie ?
niveautje Roda/Nek hoor
Zijn vervanger, Bjelland, was al binnen. Maar die is meteen langdurig geblesseerdquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Wanneer sodemieteren ze die waardeloze drol Wisgerhof uit de selectie ?
niveautje Roda/Nek hoor
Boyata is een lompe houten klaasquote:Op donderdag 20 september 2012 23:20 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Zijn vervanger, Bjelland, was al binnen. Maar die is meteen langdurig geblesseerd
Boyata is ook gehaald, kan ook CV, maar die viel vandaag een beetje tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |