Een voordeel voor PSV is dat Hamsik niet meedoet als ze tegen Napoli moeten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus wat liepen ze er alweer gemakkelijk doorheen
Het ging over de verdediging van Twente..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Een voordeel voor PSV is dat Hamsik niet meedoet als ze tegen Napoli moeten.
Bij PSV liepen ze er anders ook gemakkelijk doorheenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het ging over de verdediging van Twente..
Mja, wordt het 2-5 ipv 2-7.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Een voordeel voor PSV is dat Hamsik niet meedoet als ze tegen Napoli moeten.
Klinkt in stadion normaal beter..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Omroeper gebruikt zijn telefoon voor muziek?
Beter gewoon geen goaltune, onzinnig gedoequote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt in stadion normaal beter..
Nog 82 minuten de tirade van Dickie aanhoren?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kalm jong.. moeten nog 82 minuten
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter gewoon geen goaltune, onzinnig gedoe
Zondag zal blijken of dat ook zo is (zonder van bommel en willems), waarom speelt wijnaldum trouwens zo weinig?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
PSV heeft een uit-syndroom...thuis winnen ze wel alles
behalve van Twentequote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Zul je zien dat ze eerst volgende thuiswedstrijd verliezenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat is dan ook niet de minste he.quote:
Weer eens wat anders dan Jalalalalala, Twente. Of Olé Olé Olé Olé FC Twente. Of natuurlijk de klassieker Twente Enschede Olé.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Jalalalalala, Twente. Of Olé Olé Olé Olé FC Twente. Of natuurlijk de klassieker Twente Enschede Olé.
Wij hebben heel veel liedjes man.. we zouden een album kunnen uitbrengen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Jalalalalala, Twente. Of Olé Olé Olé Olé FC Twente. Of natuurlijk de klassieker Twente Enschede Olé.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan creativiteit geen gebrekquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de nummers met meer dan drie volzinnen op een halve bladzijde.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel liedjes man.. we zouden een album kunnen uitbrengen.
Trots daw veur Twente bintquote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de nummers met meer dan drie volzinnen op een halve bladzijde.
normale Nederlandse volzinnen, geen Duits gebrabbel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trots daw veur Twente bint
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt
lacht ons maar uut nee dat dut oons nig wat
Enschede is onze stad joaaaa
Rood is onze vestequote:Op donderdag 20 september 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
normale Nederlandse volzinnen, geen Duits gebrabbel.
Wist niet eens dat die Braafheid al speelde.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trots daw veur Twente bint
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt
lacht ons maar uut nee dat dut oons nig wat
Enschede is onze stad joaaaa
niet altijd blijkbaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ook prachtig, ik zing altijd uit volle borst mee
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben dit jaar naar nog geen enkel europees duel geweest
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weetje wat voor eind het is Groningen Enschede![]()
Zondag ben ik er weer
Waardeloze supporters hier zeg.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben dit jaar naar nog geen enkel europees duel geweest
Netjesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ben alle EL wedstrijden nog geweest dit seizoen, op deze na dan.
Zondag ook weer aanwezig
Ja ik heb het zelfde, vandaag had ik in principe gekund omdat een leraar ziek was.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Netjes
donderdag is voor mij echt een ontzettende kutdag ivm colleges en OV
Heb je dik 3 uur om naar het stadion te komen, moet in Nederland toch wel lukken lijkt me zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelfde, vandaag had ik in principe gekund omdat een leraar ziek was.
Maar normaal gesproken zit ik tot half 6 op school.
Jepquote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die Schilder nou basisspeler bij jullie of niet?
Ja, doet het wel netjes. Speelde bij nac ook altijd wel aardig, maar past zich prima aan.quote:
Schilder is basis ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je dik 3 uur om naar het stadion te komen, moet in Nederland toch wel lukken lijkt me zo.
Is die Schilder nou basisspeler bij jullie of niet?
Allemaal kutsmoesjes natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Schilder is basis ja.
Maar ik red dat allemaal net niet. En qua tijd red ik het niet.
Brama blijft altijd een nuttige kracht hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
En Woutje Drama is helemaal buiten beeld?
Beetje gooien over en weer had ik gehoord.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef theguyver het volgende:
http://112twente.nl/6155/
gezellig nou weet ik niet of duitsers of tukkers waren :S
Zijn tukkers, vanuit de oude 3 gezustersquote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef theguyver het volgende:
http://112twente.nl/6155/
gezellig nou weet ik niet of duitsers of tukkers waren :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |