Er staat toch klik hier voor de OP onderaan? Daar staat de originele OP dus opgeslagen en die heb ik gewijzigd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Je kan de op toch helemaal niet wijzigen als je het topic niet geopend hebt?
Oh chill dus iedereen kan altijd dingen toevoegenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Er staat toch klik hier voor de OP onderaan? Daar staat de originele OP dus opgeslagen en die heb ik gewijzigd.
Hoop het ook, hoor vandaag of ze een paar er tussenuit kunnen vissen. Nog mooier is eigenlijk dat als dit lukt, ik blijkbaar ook eindelijk een "hook up" heb...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef don-diablo het volgende:
Ik hoop voor je dat de Nikes voor je gaan kikker bajskorv.
Ja, zoiets. Een van de shops waar ik vaker kom, hopelijk werkt het.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen een shop zelf dan ofzo? Dat is wel super chill.
OT: Foamposites zijn binnen in Amerika![]()
![]()
![]()
prijs is wel gedaald though
Damn, die Amerikanen zijn ook ziek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:09 schreef Atta-boy het volgende:
Zou zelf nooit zoiets qua geld aan sneakers uitgeven dus ga ik echt niet doen200 euro is denk ik wel de max voor me, of het moeten echt hele erge grails zijn voor een hele lage prijs ofzo.
Denk dat dat wel anders kan worden als ik ineens veel geld heb ofzo maar nu is het lekker voor m'n vakantie
Voor m'n gevoel lijkt het alleen maar erger te worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Damn, die Amerikanen zijn ook ziek.
Zolang mensen als Atta er beter van worden, lijkt me dat prima. Zolang we hier maar geen rage onder rijke lui gaan krijgen om grails te gaan op kopen. Hier loopt een beetje rijke pik gewoon lekker op Gucci sneakers ofzo, hebben wij geen last van...quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel lijkt het alleen maar erger te worden.
Dat zie ik ook bij mensen op m'n werk. Ik ben op werk de enige die er in z'n vrije tijd erg casual bijloopt met goede sneakers e.d. De rest is allemaal redelijk conservatief met idd van die nettere sneakers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zolang mensen als Atta er beter van worden, lijkt me dat prima. Zolang we hier maar geen rage onder rijke lui gaan krijgen om grails te gaan op kopen. Hier loopt een beetje rijke pik gewoon lekker op Gucci sneakers ofzo, hebben wij geen last van...
PS: Wel grappig trouwens, ik ben hier onder mijn "soortgenoten" in de City ook echt de enige met beetje ok sneakers (al zeg ik het zelf). Elke keer dat ik de lui tegen kom in casual kleding zie ik meeste lelijke "nette" sneakers...
Het is vaak niet eens zo conservatief, het is gewoon focking lelijk. Ik bedoel, dit soort shit...quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zie ik ook bij mensen op m'n werk. Ik ben op werk de enige die er in z'n vrije tijd erg casual bijloopt met goede sneakers e.d. De rest is allemaal redelijk conservatief met idd van die nettere sneakers.
Maar das Prada weet toch wolla. Ik zie in Rotterdam ook veel lanvin sneakers voorbijkomen. Die Prada dingen zijn echt gruwelijk lelijk. Maar ook le coq sportif, pantofolo d'oro etc.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Het is vaak niet eens zo conservatief, het is gewoon focking lelijk. Ik bedoel, dit soort shit...
[ afbeelding ]
Exact. Gewoon strakke witte sneakers zijn vaak al nette. Ik draag voor informale meetings prima een paar nieuwe, spierwitte Adidas Courtstar's. Of die Nike Dunk Deconstruct in dat lekker buttery leer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Eigenlijk is het ook te gek dat mensen dit soort bedragen betalen. Wilde ze eerst gewoon voor mezelf winnen maar toen ik de ebay prijzen zag kon ik het toch niet laten om voor het geld te gaan.
En in principe doe je er met deze release verder ook niemand kwaad mee omdat je ze van niemand afpakt oid![]()
Als ze voor normalere prijzen gingen had ik ze lekker zelf gehouden.
Die nette sneakers zijn meestal om te huilen idd. Vind het andersom vaak beter lukken, als sneakermerken een wat netter model uitbrengen zoals vans bv wel vaker doet.
Daar heb ik deze voor, tevens wivah.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Exact. Gewoon strakke witte sneakers zijn vaak al nette. Ik draag voor informale meetings prima een paar nieuwe, spierwitte Adidas Courtstar's. Of die Nike Dunk Deconstruct in dat lekker buttery leer.
Ze komen eraan. Zo blij als een kind, eindelijk krijg ik eens iets dat lastig te krijgen is. Dope dope dope.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef don-diablo het volgende:
Ik hoop voor je dat de Nikes voor je gaan kikker bajskorv.
Fapfapfap @ deze. Gaat lekker met free runs, die met die hiking laces zijn ook hard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Om maar in de woven sfeer te blijven:
http://www.highsnobiety.c(...)ven-leather-tz-pack/
[ afbeelding ]
Da's hetzelfde woven spul als op dioe Nike Free 2 Liberty, en daar viel het me in het echt erg tegen. Het woven effect valt niet echt meer op, en dat is juiste het mooie. Nog steeds nette sneaker though.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Om maar in de woven sfeer te blijven:
http://www.highsnobiety.c(...)ven-leather-tz-pack/
[ afbeelding ]
Op je wivah 100x harder dan op die eerdere foto's, nice!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Fapfapfap @ deze. Gaat lekker met free runs, die met die hiking laces zijn ook hard.
En awesome bajskorv dat het gelukt is.
Vandaag pakketje opgehaald:
[ afbeelding ]
Tof dat je ze hebt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef Bajskorv het volgende:
Damn, vrijdag en all is good. Iedereen goed weekend gewenst, ik maak mijn laatste shit af en ga een pint halen. Paar nachtjes slapen en ik heb drie fijne sneakers erbij...
[ afbeelding ]
Ik zal mijn eerste wivah een keer posten. Zul je al het gezeik hier horen over mijn laces, pinrolls en wat niet meer... Wat dat betreft ben ik een complete noob en I just don't care enough...quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tof dat je ze hebt!![]()
![]()
daar moeten pics van getoond worden wanneer binnen.
nice mate.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef Bajskorv het volgende:
Damn, vrijdag en all is good. Iedereen goed weekend gewenst, ik maak mijn laatste shit af en ga een pint halen. Paar nachtjes slapen en ik heb drie fijne sneakers erbij...
[ afbeelding ]
Ik doe ook niet aan pinrolls, m'n veters probeer ik wel netjes te houden, alleen zijn vaak toch te lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik zal mijn eerste wivah een keer posten. Zul je al het gezeik hier horen over mijn laces, pinrolls en wat niet meer... Wat dat betreft ben ik een complete noob en I just don't care enough...
Ik heb ook nog een paar sneakers die ik een keer moet opknappen. Net wel 4 paar ouwe zooi ook afgevoerd, werd tijd voor wat ruimte. Moet binnenkort toch verhuizen,quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef Atta-boy het volgende:
Wat ik vanmiddag gedaan heb![]()
[ afbeelding ]
End. Betaal altijd met Cc en moet dan m'n reader hebben. Niet bij alle shops. Kan vanavond wel proberen, maar baal dan nog harder als ik ze niet krijg wegens ontbreken reader.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef acbs2 het volgende:
^
Waar was je van plan ze te bestellen?
M'n Cc aankopen worden een maand later afgeschreven en dat kwam goed uit wegens laag saldo.quote:
Kreeg ik de eerste keer ook gefronste wenkbrauwen van. Hoefde eerder ook nooit maar toen ineens wel, weet niet wat de reden was. Probeer het wel en zie wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef Bajskorv het volgende:
Vaag dat je bij je cc een reader nodig hebt, heb ik nooit eerder gezien.
Was ik van op de hoogte, maar bij caliroots had ik de laatste keer m'n reader nodig bij een bestelling en die beperkte releases lukken me daar sowieso nooit. Proberen kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:46 schreef thethoryd het volgende:
Je zou het hier nog kunnen proberen:
http://caliroots.se/sfd/product.asp?id=36512
Te klein en te groot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef SHOOOTO het volgende:
er is een 7, 8.5, 11 en 12 van de inneva's bij concrete den haag image store. First come, first serve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SHOOOTO op 22-09-2012 14:55:37 ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef SHOOOTO het volgende:
pickup: Nike Free Inneva Woven NRG
[ afbeelding ]
ook voor de loempiavouwer:Ik wil ook, zijn echt te Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wil ook, zijn echt te Nice.
Ik denk het. Ik probeer gewoon tts en zie wel. Hopelijk lukt het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:24 schreef acbs2 het volgende:
Hoe is de sizing van die krengen trouwens tts?
Ik zal toegeven dat ik baal. Had m'n betaling gewoon bevestigd en dan blijft de pagina hangen. Flikker dan maar op.quote:
Niet goed gezien dan. thanks. Fucking jaloers op die schoenen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Atta-boy het volgende:
Nice acbs! en jammer dd.
Zag vandaag een fitpic van een paar gasten die ze droegen en die was echt om te fappen.
230 als retailprijs though
vault de map van Londen staat in de OP als het goed is.
Ik hoop voor je dat je ze hebt. Jij hebt 10 toch? Als ze je te klein zijn, holla at your boy.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:03 schreef acbs2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze m niet cancellen om 1 of andere kutreden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef SHOOOTO het volgende:
pickup: Nike Free Inneva Woven NRG
[ afbeelding ]
ook voor de loempiavouwer:100 loempiacredits krijg je van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UKquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:49 schreef Nezhi het volgende:
Gebruikt size? uk of us maten? Ik weet het nooit zeker bij die engelse shops
Gaat erg moeilijk worden. Maar ik hou het in de gaten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:30 schreef don-diablo het volgende:
Ik geef het op.. Als iemand een 9,5 of 10 in de verkoop doet, of iemand weet die er één verkoopt voor een 'redelijke' prijs, let me know.
12 paar. (Met jouw maat zou het lastig zijn, 1x 10 en 2x 9.5 gingen naar de eerste mensen)quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef acbs2 het volgende:
@shooto
Hoeveel paar had concrete binnen gehad?
je hebt geluk dat wai van de Inneva afzag, er was maar 1 paar us8.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat erg moeilijk worden. Maar ik hou het in de gaten.
Als ik Shooto niet had als broeder dan had ik ook achter het net gevist..
Was dat Wai Kong?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je hebt geluk dat wai van de Inneva afzag, er was maar 1 paar us8.
Weet ik. Ik hoop ook nergens op, maar vragen kan altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat erg moeilijk worden. Maar ik hou het in de gaten.
Als ik Shooto niet had als broeder dan had ik ook achter het net gevist..
Geen grote fan van NB, maar desondanks een fijne colourway.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
rond de 1000 euro toch wel denk ik.
Ja, resell prijs is gewoon hoog. Mensen hebben minimaal een week voor een winkel gelegen. Ik zou geen fakes kopen want bij yeezy's zie je gelijk dat het fake is.quote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef quer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ze waren bij release goedkoper toch? het is zo duur vanwege limited edition?
Ik draag maar 20% van mijn schoenen, rest stock ik. Komt vooral omdat ik overal heen ga op mijn fixed gear fiets. Doe daardoor altijd de zelfde janoski's aan want dat fietst fijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef quer het volgende:
Dragen jullie Sneaker fanaten de sneakers ook, of worden ze veilig opgeborgen?
Ja, alles. Nee ik berg niets op.quote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef quer het volgende:
Ik draag alles.quote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef quer het volgende:
Draag je die andere dingen gewoon niet?quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik draag maar 20% van mijn schoenen, rest stock ik. Komt vooral omdat ik overal heen ga op mijn fixed gear fiets. Doe daardoor altijd de zelfde janoski's aan want dat fietst fijn.
Idem hierzo. Je hebt altijd wel sneakers die je lekkerder vind dan anderen, en lang niet alle sneakers zijn zover gevorderd dat ze mee de kroeg in gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 09:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Draag je die andere dingen gewoon niet?
Ik draag maar weinig schoenen om te werken en beaten maar draag wel alles.
Zag dat ze in de VS oké geprijsd zijn, maar dan komen de import kosten e.d. er nog bij. Dan kan het prijzig worden.quote:Op maandag 24 september 2012 12:25 schreef Bajskorv het volgende:
Ebay? Prijzen leken mee te vallen, maar kunnen nu wellicht omhoog gegaan zijn.
deze truuk werkt allang niet meer, althans niet voor mij. Dit is ook de reden waarom ik minder op eBay (of andere forums) kijk.quote:Op maandag 24 september 2012 12:39 schreef Atta-boy het volgende:
In Amerika waren ze $200 en toen ging iedereen al zeuren. Wij betalen hier rustig $260 ofzo.
Als je ze als gift marked, zegt dat het tweede hands schoenen zijn en je de waarde laag houd heb je meestal geen importkosten, en als die er wel zijn valt het best mee op zich.
Daarom bestel ik ook minder uit de VS.quote:Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
deze truuk werkt allang niet meer, althans niet voor mij. Dit is ook de reden waarom ik minder op eBay (of andere forums) kijk.
Ik hoef bijna nooit te betalen, als het dan alsnog open gemaakt word en je extra taxes moet betalen nemen ze volgens mij ook een redelijk laag bedrag waar ze dat percentage over nemen. Heb nooit echt veel bij moeten betalenquote:Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
deze truuk werkt allang niet meer, althans niet voor mij. Dit is ook de reden waarom ik minder op eBay (of andere forums) kijk.
Zal best, maar dan is het nog niet echt mijn ding. Ik ben sowieso niet enorm van de logo kleding, en zonder logo en leopard is de broek dan niet zo bijzonder. Sommige Supreme shit vind ik gewoon dope, dit helaas niet zo.quote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Atta-boy het volgende:
Je ziet dat leopard bijna niet omdat het toch aan de binnenkant zit, als je het dan ziet terwijl je het draagt ziet het er nog subtiel uit. Bij de broek valt je shirt er meestal overheen dus is ook maar een heel klein stukje als je het ziet.
Als je het vanuit zo'n plaatje bekijkt lijkt het nogal een overkill.
irl is het
[ afbeelding ]
Nieuwe gyakusou collectie.quote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zal best, maar dan is het nog niet echt mijn ding. Ik ben sowieso niet enorm van de logo kleding, en zonder logo en leopard is de broek dan niet zo bijzonder. Sommige Supreme shit vind ik gewoon dope, dit helaas niet zo.
Anyway, volgende week weer naar Houston. Zit nog te kijken of ik via Nike.com wat goedkope shit online laat bezorgen in het hotel. Tips zijn welkom, heb nog niks gezien waar ik echt warm voor loop.
Die Gyakusou shit is dope, ben er gek op. Heb wat training shirts en een jack van de vorige collectie, erg fijn spul voor hardlopen en ook fietsen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben op een of andere manier ook een sucker voor leopard dus zal wel aan mij liggenbroek is verder ook goed te doen vind ik, gewoon levi's broek verder.
Ik las op amerikaanse fora wel eens dat die roshe runs daar $60 waren in zumiez enzo. Zou zulke dingen proberenheb verder geen idee hoe of waar je goedkoop schoenen kan halen.
gyakusouvind die dingen altijd ultra ninja en wil het hebben terwijl ik zo goed als nooit hardloop
quote:Hi
So sorry the shoes where oversold and you have been refunded.
We have also given you a 30% discount on you next purchase. (Not valid on sale and limited items)
Login to your account on our site to see the treat.
So sorry for the inconvinience.
Die heb ik ook op mijn skikleding zitten, relaxed spul. Vind de fit op de foto vrij slecht, door goosdown en shape lijkt het wat oversized. Vond deze van Nike ook wel dope bij 290sqm, de Nike Saturday Men's Football Jacket.quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Die dingen bij de handen zijn cool!
Die kleur is nicequote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb deze nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carhartt x Burton collab. 2,5 laags Goretex jas. Nike fleece destroyer eronder en ik heb het bij -15 nog steeds niet koud.
Dat vind ik dus ook, je valt wel op 's winters tussen al het zwart. Ziet er grotendeels uit als de standaard traditional jacket van carhartt alleen dan vol met tech. De capuchon is afneembaar en de band aan de binnenkant ook.quote:
Trouwens heb jij nog tips voor leuke jassen die smart casual tot smart zijn? M.b.t. werk en (deels) privé.quote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de echte koud heb ik dus die Woolrich (fuck wat kan het koud zijn in Zweden), en voor de tech mijn Arcteryx shit... Ik geil als een malle op die Arcteryx spullen.
Jammer dat ik de zakken niet mooi vind en dat hij onverkrijgbaar is..quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, je valt wel op 's winters tussen al het zwart. Ziet er grotendeels uit als de standaard traditional jacket van carhartt alleen dan vol met tech. De capuchon is afneembaar en de band aan de binnenkant ook.
Nee, meestal wacht ik tot ik iets ga doen waarbij ik ze wel aan kan. Verjaardag, bbq etc. Mijn fiets heeft straps en daar je nieuwe schoenen in steken is niet zo heel fijn.quote:Op maandag 24 september 2012 09:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Draag je die andere dingen gewoon niet?
Ik draag maar weinig schoenen om te werken en beaten maar draag wel alles.
Daarom heb ik em in smallquote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik snap de hype om dat model niet zo, zal wel aan mij liggen.
Die jas van don heb ik ook nog eens in m'n handen gehad in de sale maar vond hem te bulky. Zou graag zo'n tech jas willen die gewoon redelijk strak zit zoals iets van tnf, acronyn, arctryx ofzo. Moet je wel flink wat voor neerleggen dus daar wacht ik nog wel ff mee
Ik leek er net een sneeuwpop in iddquote:Op maandag 24 september 2012 16:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daarom heb ik em in smalldan valt het voor mij nog mee. Jou zou die idd te groot zijn lijkt me.
Bij mij valt dat dus nog mee gelukkig en kan er nog een goede crewneck onder dragen en een fleece destroyer, maar ik zou nog wel een smallere jas willen voor de winter voor erbij.quote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik leek er net een sneeuwpop in idd![]()
Vind die janoski's er cool uitzien als beaters vault!
Id van je collega vind ik dan weer niet zo.
Train jezelf in een slim fit homie!quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef vault_tec het volgende:
mochten jullie nou een toffe winterjas zien (goretex liefst) voor de wat dikkere medemens pm mij dan even.
Ik ben wel weer gezond bezig de laatste tijd. Komt goed.quote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Train jezelf in een slim fit homie!
Niet echt, vrees ik. Voor smart draag ik gewoon iets nets, ik loop de hele dag strak in pak. En ik hou niet zo van strak in pak met een smart casual jas. Dus ik heb de onderstaande jas voor smart. En stiekem draag ik hem ook best van casual, dit soort jassen zitten er rete-relaxed. Prima met jeans en sneakers.quote:Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Trouwens heb jij nog tips voor leuke jassen die smart casual tot smart zijn? M.b.t. werk en (deels) privé.
Ik heb doordeweeks dus ook altijd een pak aan en heb op dit moment zo'n soort jas, maar wil gewoon wat korters en meer getailleerd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet echt, vrees ik. Voor smart draag ik gewoon iets nets, ik loop de hele dag strak in pak. En ik hou niet zo van strak in pak met een smart casual jas. Dus ik heb de onderstaande jas voor smart. En stiekem draag ik hem ook best van casual, dit soort jassen zitten er rete-relaxed. Prima met jeans en sneakers.
[ afbeelding ]
Vind ik lastig over een jasje, daar staat vaak alleen iets langs bij. Maar lang kan wel getailleerd zijn natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb doordeweeks dus ook altijd een pak aan en heb op dit moment zo'n soort jas, maar wil gewoon wat korters en meer getailleerd.
Ik heb trouwens een mooie van TNF gezien in de outdoor winkel. Redelijk normale fit met normale lengte en nog een uitneembare binnenjas. Ga anders een keer langs een Bever zwerfsport of zo.quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef vault_tec het volgende:
mochten jullie nou een toffe winterjas zien (goretex liefst) voor de wat dikkere medemens pm mij dan even.
Was een keer in een winkel van TNF en de prijzen waren best hoog. Sowieso een hekel aan jassen kopen omdat ze zo duur zijn,quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een mooie van TNF gezien in de outdoor winkel. Redelijk normale fit met normale lengte en nog een uitneembare binnenjas. Ga anders een keer langs een Bever zwerfsport of zo.
Dan wordt het geen goretex voor je.quote:Op maandag 24 september 2012 19:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was een keer in een winkel van TNF en de prijzen waren best hoog. Sowieso een hekel aan jassen kopen omdat ze zo duur zijn,
Nee, gewoon prijzen van jassen sowieso. Als ik een mooie goretex jas kan kopen heb ik tot 400 euro aan over.quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan wordt het geen goretex voor je.Dat spul is nou eenmaal duur, maar wel het geld waard.
Ik snap wat je bedoelt, zijn in het algemeen wel prijzig als je een beetje fatsoenlijke jas wilt. Gek genoeg heb ik een aantal jaren een jas gehad die me welgeteld 50 pond heeft gekost.quote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, gewoon prijzen van jassen sowieso. Als ik een mooie goretex jas kan kopen heb ik tot 400 euro aan over.
Hoi http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160882230431quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan wordt het geen goretex voor je.Dat spul is nou eenmaal duur, maar wel het geld waard.
Scheelt als je er veel mee doet. Een goeie goretex jas en bijbehorende lagen van Arcteryx gebruik ik ook intensief met skien/boarden/toerskien. Met name bij het laatste scheelt het enorm, en ik deed met mijn vorige dure goretex outfit ook 10 jaar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, gewoon prijzen van jassen sowieso. Als ik een mooie goretex jas kan kopen heb ik tot 400 euro aan over.
kheb die boardbroek ervan, goretex alles! Perfectquote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb deze nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carhartt x Burton collab. 2,5 laags Goretex jas. Nike fleece destroyer eronder en ik heb het bij -15 nog steeds niet koud.
Voor de regen zijn Quadici's de bestequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:00 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de echte sneeuw heb ik Swims![]()
[ afbeelding ]
Die Swims zijn echt vreselijk, maar retehandig als je veel werkt, in pak, in Stockholm. Fuck wat ligt dat veel sneeuw en blubber in herfst/winter/lente.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor de regen zijn Quadici's de beste
[ afbeelding ]
Kun je er ook mee op water lopen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor de regen zijn Quadici's de beste
[ afbeelding ]
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:33 schreef Atta-boy het volgende:
Er had iemand hier toch ook een paar adidas met gore tex? Die vond ik echt heel erg cool. Volgens mij was het aaw.
Deze nb zijn ook tof, maar die adidas....
Ik moet sowieso nieuwe Free 2 hebben omdat het zo'n beetje m'n favoriete schoenen zijn. Die city pack die ze opnieuw gaan uitbrengen en dan 't liefst die burgundyquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb wel die Nike Free H2 Shields, die gebruik ik reteveel op reis, handig als je door weer en wind toch wat wil hardlopen. Moet eigenlijk weer nieuwe hebben, deze zijn op.
Die heb ik aan vandaag ;D. Valt mee met het rocken, maargoed ik heb dan ook een kleine maatquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
heb ze weg gedaan, die neus is zo lomp, moeilijk te rocken.
Zou wel nice zijn voor je. Geluk bij ongeluk dan met 30% van Caliquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef acbs2 het volgende:
Alst goed is heb ik alsnog een paartje inneva woven. ¤160 ex shipping uit singapore. Mn nichtje laten bellen en ze hebben een 10,5 apart gezet. (Op advies een half maatje up gegaan)
Als je wil kan ik die free run 2 wovens ook voor je regelen cali. Zijn daar ¤126 ex shipping.
Hmmm, tempting.... erg tempting. Een Singapore proxy is fucking luxe man. Zijn ze daar al uit?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef acbs2 het volgende:
Als je wil kan ik die free run 2 wovens ook voor je regelen cali. Zijn daar ¤126 ex shipping.
Ja die bedoel ik. Op een of andere manier was ie in m'n gedachte veel mooier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Toen ik ze zag, brak mijn hart man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:27 schreef An_awesome_wave het volgende:
Mn favouriete regenschoenen blijven m'n schoellers, heb ze alleen (ook) al te hard getrashed
[ afbeelding ]
Binnenkort eens goed schoonmaken, dat verdienen ze wel.
nog nooit gevonden in mijn maat..quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:05 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ja ik moet er beter mee omgaan, die dingen zijn echt onvindbaar tegenwoordig.
Was ik al bang voor. Woven spul vond ik dus minder IRL op die Free Liberty for chicks, zelfde spul als hier op zit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:18 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze er zo toch minder uitzien denk ik.
Owh, hijs zwartquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:07 schreef acbs2 het volgende:
Ja free run wovens zijn daar al uit bij de limited edt keten.
Nichtje is mn hookup daar. (werkt in singapore)
[ afbeelding ]
Dat valt toch wel mee? Mooie schoen, moet een beetje bij je voet passen. Al heb ik nu de af1 duckboot voor de winter. Lekker warm en redelijk bestand tegen de weer elementen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef acbs2 het volgende:
Ze zijn onderweg. Me happy fapfap
[ link | afbeelding ]
Inneva_Woven by acbs2, on Flickr
Binnenkort handwassen ja. Ik post wel wat foto's danquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
Jouw wivah?
Ps post eens pics van je samurai.
Dit jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ben benieuwd, lange tijd geen Progress gezien
in hoeverre verschillen jullie met bijvoorbeeld sneakernews, hypebeast, (footbox, pattaas)? Content pluk je zo van de buitenlandse blogs, maar eigen content maken/schrijven is net zo belangrijk. En een trouwe achterban uiteraard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef v1tje het volgende:
Kennissen van mij zijn begonnen met een sneakerblog. Ze zijn nog niet zo lang bezig, maar hopen toch al wat lezers te trekken. Zouden jullie dit blog is willen checken?
Te vinden Hierr...
Op dit moment is het ook nog puur voor hun opbouwen van content inderdaad. Er staat een strak nieuw concept klaar, wat ik nog niet eerder gezien heb en wanneer het online staat zeer zeker het checken waard is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
in hoeverre verschillen jullie met bijvoorbeeld sneakernews, hypebeast, (footbox, pattaas)? Content pluk je zo van de buitenlandse blogs, maar eigen content maken/schrijven is net zo belangrijk. En een trouwe achterban uiteraard.
Wordt er ook een forum geïmplementeerd? Want een achterban bouwen met enkel een blog wordt steeds moeilijker tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:30 schreef v1tje het volgende:
[..]
Op dit moment is het ook nog puur voor hun opbouwen van content inderdaad. Er staat een strak nieuw concept klaar, wat ik nog niet eerder gezien heb en wanneer het online staat zeer zeker het checken waard is.
Ik ga nu, gelijk even supreme shit ophalen... Laat je dalijk weten. Nog bedankt voor de liefde.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:34 schreef Atta-boy het volgende:
Nice! Vooral die sabotages.
Hoeveel heb je er nu uiteindelijk voor betaald?
Je hebt pm mate. Maak van de week een foto. Heb nog pakketjes die binnen moeten komen. Net nike sb sabotage en tokyo mid (220 voor beide), 2 supreme shirtjes voor 30 euro, supreme dobbelstenen gekocht. Ook gelijk supreme mondharmonica en domino set besteld.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ymcmb
Laat ff weten wat hij nog meer heeft aub
Waarom in de verkoop??quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef vault_tec het volgende:
supreme shirtjes gaan de verkoop in. Als ik ze niet verkoop dan zijn ze voor verjaardagen. Clint eastwood shirtjes in maat M in wit en rood.
Dat zijn am lights.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:42 schreef Fruitsalade het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel een leuk setje dit. Vraag me alleen af of die AM1 en Toki mids nou meer grijs of olive zijn. Kan het niet goed herleiden uit het plaatje.
Oh dan heb ik uit een soort automatisme AM1 getypt denk ik, had wel gezien dat het lights waren. Maar kan je ook mijn vraag beantwoorden?quote:
Ja was ik al een beetje bang voor, zou ze toch een stuk vetter vinden als ze meer olive waren. Maar we zullen het morgen wel zien, komen er vast wel meer pics.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef Nezhi het volgende:
Volgens mij zo een soort kleur:
[ afbeelding ]
Net even in mijn handen gehad. Nette schoenen, maar niet impressed met materialen.quote:
Waar heb je deze in je handen gehad?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Net even in mijn handen gehad. Nette schoenen, maar niet impressed met materialen.
Caliroots / C-Store in Stockholm.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Waar heb je deze in je handen gehad?
ik had ze voor 40 euro uit de outlet.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Bajskorv het volgende:
Zijn deze woven chukka's nog iets waard? Zie ze al tijden te koop staan, en woven+lunar is altijd dope in mijn boekje.
[ afbeelding ]
Dank je, heb ik tenminste een idee.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik had ze voor 40 euro uit de outlet.
Dingen zijn awesome btw.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dank je, heb ik tenminste een idee.
Ik zag die chukka's dus op LB, daar staan ze echt al maanden op in mijn maat voor 75 euro...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:30 schreef Atta-boy het volgende:
Super chille prijs. Altijd als ik er ben ligt er bijna niks. Zou chill zijn als zoiets er een keer ligt voor die prijs.
Lunars etc wat er vaak ligt zit amper korting op![]()
Al zou je met Q nu miss wel wat kunnen fixenQ
Die gast is cool. Woont in rotterdam. Het is dat ik iffy ben met spullen versturen naar een ander land anders had ik ze wel voor je opgehaald.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:37 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand ook enig idee of deze verkoper beetje te pruimen is? En always money in the bank.
[ afbeelding ]
volgens jou zijn al jouw schoenen toch al beatquote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef Cpt. het volgende:
Begin maar vast met bedenken welke schoenen ik aan doe
Ik twijfelde, maar draag eig nooit meer af1. Vind de kleur eig wel nice. Heb zelf nu liever die footpatrol asics.quote:
Morgen, maar ik ga morgen lekker uitslapen en uitzieken. Veel belangrijker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:14 schreef Atta-boy het volgende:
Zijn die yotd toch? Zijn dope.
Als je die footpatrols wil moet je naar woei rennen don
Nevermind, copped!quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Supernice![]()
Fuuuu, helemaal uitverkocht zeker
Ninja/hooligan kleding pur sang.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:28 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, Acronym 2012![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hebben wel al wat vlekjes dus jeans kopen en daarna suf rocken. Af en toe schoonmaak beurtje moet een hoop goeds doen, hoop ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:41 schreef don-diablo het volgende:
Tokio mids.. Blijf ze erg Nice vinden.
Oeh, zo vind ik ze nog stukken nicer. Patroon komt veel beter uit zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef acbs2 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Nike_AF1_YOTD_3 by acbs2, on Flickr
Nu wil ik ze ook steeds meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:16 schreef acbs2 het volgende:
Details zijn idd sick, heel happy mee![]()
Footpatrols zijn van mn vriendin (werkt bij asics hq als color designer)
Ben zelf niet echt fan van de gel saga of asics in het algemeen maar laat die bricks & mortar gl3 maar komen
Lees hier verschillende dingen over.quote:Op zondag 30 september 2012 11:38 schreef Fruitsalade het volgende:
Zitten AM1 hetzelfde als AM lights qua maat?
Langs geweest bij Soleservice, beetje vergelijkbaar met SNS/Caliroots in Stockholm. De gebruikelijke Skandi merken, dus weinig onbekends, maar goeie shop. Dacht dat Stress ook wel ok zou zijn, maar da's meer een kleine Footlocker met wat Norse Projects shit in een hoekje. Niet echt de moeite waard. No pickups...quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, quick sneaker stop in Oslo. Heb niet echt iets gepland, dus probeer mobiel nog wat shops te vinden.
Man, heb al tijden Acronym jeuk... Zo'n Gore-Tex Pro shell...quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:28 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, Acronym 2012![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
High five.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef acbs2 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Nike_AF1_YOTD_3 by acbs2, on Flickr
Lijkt zo, de rode veters lijken wel gewaxed. Het patroon gaat ook over in de zool.quote:Op zondag 30 september 2012 16:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Veters zien er gewaxed uit? Mooi schoentje.
Vind deze mooier dan die anderequote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lijkt zo, de rode veters lijken wel gewaxed. Het patroon gaat ook over in de zool.
[ afbeelding ]
Ik ook absoluut, fitpic:quote:Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind deze mooier dan die andere![]()
Moet dit niet in het "Wat draag ik vandaag" topic?quote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Muts omdat ik geen zin had om haren te doen.
Iemand die ik "ken" werkt daar, hoezo?quote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef BDIL het volgende:
Is hier iemand ooit naar de outlet van Roermond geweest voor sneakers ?
Wou langsgaan volgende week of de week erop om te kijken of ze wat flexe sneaker's hadden liggen voor minder dan de gewone prijsquote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Iemand die ik "ken" werkt daar, hoezo?
Prijzen schelen naar mijn mening niet heel veel. Nog steeds prijzig en als er iets tofs ligt dan is dat meestal ook zo weer weg.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wou langsgaan volgende week of de week erop om te kijken of ze wat flexe sneaker's hadden liggen voor minder dan de gewone prijs
Hmmm gratis ov maakt het reizen sowieso geen probleemquote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Prijzen schelen naar mijn mening niet heel veel. Nog steeds prijzig en als er iets tofs ligt dan is dat meestal ook zo weer weg.
Maak je er een dagje uit van.quote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm gratis ov maakt het reizen sowieso geen probleemAlleen of er nu na de zomer wat binnen is gekomen is de vraag
quote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Muts omdat ik geen zin had om haren te doen.
Best wel veel poep wat ze daar hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wou langsgaan volgende week of de week erop om te kijken of ze wat flexe sneaker's hadden liggen voor minder dan de gewone prijs
Weekend van 26/27 konden jullie niet toch? Misschien binnenkort naar Leeuwarden voor een datequote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Best wel veel poep wat ze daar hebben.
Nik, binnenkort bacon doen jongeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |