Ik heb ook nog een paar sneakers die ik een keer moet opknappen. Net wel 4 paar ouwe zooi ook afgevoerd, werd tijd voor wat ruimte. Moet binnenkort toch verhuizen,quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef Atta-boy het volgende:
Wat ik vanmiddag gedaan heb![]()
[ afbeelding ]
End. Betaal altijd met Cc en moet dan m'n reader hebben. Niet bij alle shops. Kan vanavond wel proberen, maar baal dan nog harder als ik ze niet krijg wegens ontbreken reader.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef acbs2 het volgende:
^
Waar was je van plan ze te bestellen?
M'n Cc aankopen worden een maand later afgeschreven en dat kwam goed uit wegens laag saldo.quote:
Kreeg ik de eerste keer ook gefronste wenkbrauwen van. Hoefde eerder ook nooit maar toen ineens wel, weet niet wat de reden was. Probeer het wel en zie wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef Bajskorv het volgende:
Vaag dat je bij je cc een reader nodig hebt, heb ik nooit eerder gezien.
Was ik van op de hoogte, maar bij caliroots had ik de laatste keer m'n reader nodig bij een bestelling en die beperkte releases lukken me daar sowieso nooit. Proberen kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:46 schreef thethoryd het volgende:
Je zou het hier nog kunnen proberen:
http://caliroots.se/sfd/product.asp?id=36512
Te klein en te groot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef SHOOOTO het volgende:
er is een 7, 8.5, 11 en 12 van de inneva's bij concrete den haag image store. First come, first serve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SHOOOTO op 22-09-2012 14:55:37 ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef SHOOOTO het volgende:
pickup: Nike Free Inneva Woven NRG
[ afbeelding ]
ook voor de loempiavouwer:Ik wil ook, zijn echt te Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wil ook, zijn echt te Nice.
Ik denk het. Ik probeer gewoon tts en zie wel. Hopelijk lukt het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:24 schreef acbs2 het volgende:
Hoe is de sizing van die krengen trouwens tts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |