abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117189229
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

deze truuk werkt allang niet meer, althans niet voor mij. Dit is ook de reden waarom ik minder op eBay (of andere forums) kijk.
Ik hoef bijna nooit te betalen, als het dan alsnog open gemaakt word en je extra taxes moet betalen nemen ze volgens mij ook een redelijk laag bedrag waar ze dat percentage over nemen. Heb nooit echt veel bij moeten betalen :)
Faka G
pi_117189401
Als je frees gaat gebruiken om te hardlopen kan het zelfs beter zijn om een hele maat of zelfs anderhalf maat groter te nemen. Voeten zetten uit tijdens het hardlopen ;)
pi_117189679
Anderhalf, de tering. Dan kan ik er andere schoenen in aandoen.
Vind het juist lekker als schoenen snug zitten tijdens het hardlopen, schoenen zetten toch ook wel ietsje uit naarmate je er langer in loopt.
Heb in runners ook gewoon een 7.

Nieuwe supreme x levi's collectie

Ik fap echt op die denim en zwarte broek en denim jacket.
Faka G
pi_117189995
Ik fap even niet...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117190191
Je ziet dat leopard bijna niet omdat het toch aan de binnenkant zit, als je het dan ziet terwijl je het draagt ziet het er nog subtiel uit. Bij de broek valt je shirt er meestal overheen dus is ook maar een heel klein stukje als je het ziet.
Als je het vanuit zo'n plaatje bekijkt lijkt het nogal een overkill.
irl is het
Faka G
pi_117190520
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Atta-boy het volgende:
Je ziet dat leopard bijna niet omdat het toch aan de binnenkant zit, als je het dan ziet terwijl je het draagt ziet het er nog subtiel uit. Bij de broek valt je shirt er meestal overheen dus is ook maar een heel klein stukje als je het ziet.
Als je het vanuit zo'n plaatje bekijkt lijkt het nogal een overkill.
irl is het
[ afbeelding ]
Zal best, maar dan is het nog niet echt mijn ding. Ik ben sowieso niet enorm van de logo kleding, en zonder logo en leopard is de broek dan niet zo bijzonder. Sommige Supreme shit vind ik gewoon dope, dit helaas niet zo.

Anyway, volgende week weer naar Houston. Zit nog te kijken of ik via Nike.com wat goedkope shit online laat bezorgen in het hotel. Tips zijn welkom, heb nog niks gezien waar ik echt warm voor loop.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  maandag 24 september 2012 @ 14:01:09 #132
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_117190803
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Zal best, maar dan is het nog niet echt mijn ding. Ik ben sowieso niet enorm van de logo kleding, en zonder logo en leopard is de broek dan niet zo bijzonder. Sommige Supreme shit vind ik gewoon dope, dit helaas niet zo.

Anyway, volgende week weer naar Houston. Zit nog te kijken of ik via Nike.com wat goedkope shit online laat bezorgen in het hotel. Tips zijn welkom, heb nog niks gezien waar ik echt warm voor loop.
Nieuwe gyakusou collectie.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_117190831
Ik ben op een of andere manier ook een sucker voor leopard dus zal wel aan mij liggen :9 broek is verder ook goed te doen vind ik, gewoon levi's broek verder.
Ik las op amerikaanse fora wel eens dat die roshe runs daar $60 waren in zumiez enzo. Zou zulke dingen proberen :+ heb verder geen idee hoe of waar je goedkoop schoenen kan halen.
gyakusou O+ vind die dingen altijd ultra ninja en wil het hebben terwijl ik zo goed als nooit hardloop
Faka G
  maandag 24 september 2012 @ 14:05:24 #134
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_117190940
Ik vind die supreme x levi's niet zo. Komt door het patroon en sowieso vind ik een wit denim jacket niet zo. De overhemden zijn leuk, zoiets zoek ik nog, maar had ze liever van levi's zelf gehad. Scheelt in de prijs en beschikbaarheid. :P
pi_117191096
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben op een of andere manier ook een sucker voor leopard dus zal wel aan mij liggen :9 broek is verder ook goed te doen vind ik, gewoon levi's broek verder.
Ik las op amerikaanse fora wel eens dat die roshe runs daar $60 waren in zumiez enzo. Zou zulke dingen proberen :+ heb verder geen idee hoe of waar je goedkoop schoenen kan halen.
gyakusou O+ vind die dingen altijd ultra ninja en wil het hebben terwijl ik zo goed als nooit hardloop
Die Gyakusou shit is dope, ben er gek op. Heb wat training shirts en een jack van de vorige collectie, erg fijn spul voor hardlopen en ook fietsen.
pi_117191778
Boks naar Don.
Kutzooi kut caliroots had al zo een gevoel :|W maar denk dat ik daar eens even gebruik van ga maken.
quote:
Hi

So sorry the shoes where oversold and you have been refunded.

We have also given you a 30% discount on you next purchase. (Not valid on sale and limited items)
Login to your account on our site to see the treat.

So sorry for the inconvinience.
abominable creation beats science today.
pi_117192197
Damn dat is kut acbs. Al enig idee waar je het nu voor gaat gebruiken?
Die witte broek en jacket zijn idd vreselijk lelijk. Zwart though O+
Broek en jacket komt dus in wit, denim en zwart.
Zo'n riem had m'n chick btw al. Nu heeft ze die supreme swag yo
Faka G
pi_117192352
Denk een winterjacket. Broertje heeft ook een nieuwe jas nodig.
Deze is wel nice. Nike goose down goretex jacket.
pi_117192912
Die dingen bij de handen zijn cool!
Faka G
pi_117193010
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Die dingen bij de handen zijn cool!
Die heb ik ook op mijn skikleding zitten, relaxed spul. Vind de fit op de foto vrij slecht, door goosdown en shape lijkt het wat oversized. Vond deze van Nike ook wel dope bij 290sqm, de Nike Saturday Men's Football Jacket.

pi_117193194
Als het hier dan toch over winterjassen gaat, iemand nog pics van aanraders?
404 - Not Found
pi_117193313
Ik heb nog niet echt rondgekeken, ben sowieso geen enorme fan van grote winterjassen. Heb voor in Stockholm een dikke Woolrich, maar die draag ik alleen daar in hartje winter.
pi_117193775
Heb meerdere pics gezien en de fit (vooral bij de armen) ziet er raar uit.
Het is ook meer een snowboard jacket. hmmm ventile jacket is ook sexy en fit is stuk nicer.
  maandag 24 september 2012 @ 15:35:54 #144
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_117193891
Ik heb deze nog:

Carhartt x Burton collab. 2,5 laags Goretex jas. Nike fleece destroyer eronder en ik heb het bij -15 nog steeds niet koud.
  maandag 24 september 2012 @ 15:43:30 #145
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_117194133
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb deze nog:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Carhartt x Burton collab. 2,5 laags Goretex jas. Nike fleece destroyer eronder en ik heb het bij -15 nog steeds niet koud.
Die kleur is nice :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 24 september 2012 @ 15:47:03 #146
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_117194258
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Die kleur is nice :9
Dat vind ik dus ook, je valt wel op 's winters tussen al het zwart. Ziet er grotendeels uit als de standaard traditional jacket van carhartt alleen dan vol met tech. De capuchon is afneembaar en de band aan de binnenkant ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door don-diablo op 24-09-2012 16:05:43 ]
pi_117194861
Voor de echte koud heb ik dus die Woolrich (fuck wat kan het koud zijn in Zweden), en voor de tech mijn Arcteryx shit... Ik geil als een malle op die Arcteryx spullen.
pi_117195590
Ik wil dat ook :+
Faka G
  maandag 24 september 2012 @ 16:26:42 #149
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_117195819
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de echte koud heb ik dus die Woolrich (fuck wat kan het koud zijn in Zweden), en voor de tech mijn Arcteryx shit... Ik geil als een malle op die Arcteryx spullen.
Trouwens heb jij nog tips voor leuke jassen die smart casual tot smart zijn? M.b.t. werk en (deels) privé.
  maandag 24 september 2012 @ 16:28:50 #150
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_117195912
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook, je valt wel op 's winters tussen al het zwart. Ziet er grotendeels uit als de standaard traditional jacket van carhartt alleen dan vol met tech. De capuchon is afneembaar en de band aan de binnenkant ook.
Jammer dat ik de zakken niet mooi vind en dat hij onverkrijgbaar is..

Ik wil ook een jas met duck :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')