TS is een huisman met 2 dochtersquote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die ellende als rechtgeaarde jongeman?
Dus homoseksuelen kijken vanwege hun geaardheid RTL Boulevard? Terwijl ze een roze tutu dragen zeker? En met een hoog stemmetje ove modieuze kleding en lipstick enzo praten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mwah, ik zie het verschil tussen die 2 ook niet hoor, tenzij ze naast elkaar zitten. De vraag is wel waarom jij als man - uitgaande van dat je heteroseksueel bent - troep als RTL Boulevard kijkt.
Eerste is Frank de tweede Ronald (en niet vanwege het Ajax jasje), dacht dat Ronald langer was.quote:
Helemaal goed, ja het jasje geeft het inderdaad ook wel een beetje weg, maar het was de enige foto die ik kon vinden waarbij ze allebei een bril op hadden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerste is Frank de tweede Ronald (en niet vanwege het Ajax jasje), dacht dat Ronald langer was.
Ronald heeft een iets grotere neus en Frank kijkt wat raarder uit z'n ogen.quote:
Wie van de twee zou vaker uuuhuuuuh zeggen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ronald heeft een iets grotere neus en Frank kijkt wat raarder uit z'n ogen.
Zo haal je ze uit elkaar.
Dat zou ik om in voetbaltermen te blijven spreken als een gelijkspel bestempelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie van de twee zou vaker uuuhuuuuh zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |