Nee, ik ben geen apple fan.. heb alleen reclame achterop staanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hey dientjeOok apple fan? (en heb je een apple sticker achterop je vrachtwaggie?
)
ow. welke? die van heineken? (krijg ik altijd dorst vanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen apple fan.. heb alleen reclame achterop staan
Nee, ik sponsor geen heineken..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. welke? die van heineken? (krijg ik altijd dorst van)
het zijn wel mensen die ergens voor staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen met een apple sticker op hun auto vind ik altijd een beetje sneu
Het zijn trendy mensen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand die ik ken heeft ook een BMW met Apple-sticker. Wel een witte 1-serie dus dat past wel mooi opzich.
Hoezo, ze gaan toch niet met de trein of bus?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het zijn wel mensen die ergens voor staan.
Nou ze komen er rond voor uit dat ze Apple tof vinden. Mensen met een Windows logo zie je nooit.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo, ze gaan toch niet met de trein of bus?
Als het hun auto is, hoeven ze er toch niet voor te staan?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ze komen er rond voor uit dat ze Apple tof vinden. Mensen met een Windows logo zie je nooit.
Omdat houden van bedrijven, als je er geen aandelen in hebt, nogal sneu is.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ze komen er rond voor uit dat ze Apple tof vinden. Mensen met een Windows logo zie je nooit.
Je kan inderdaad voor sneue dingen staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het zijn wel mensen die ergens voor staan.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Omdat ik helemaal weg ben van BMW en apple, prijkt er bij mijn auto achterop een apple logo. De gekleurde versie uiteraad
[ afbeelding ]
Helaas geen foto van mijn auto met sticker atmWie hebben er nog meer een sticker een groet jij ook even met groot licht als je een medefan voor je hebt rijden (vlak voordat je hem inhaalt en je achterkant laat zien)?
ja, en dit is niet zieligquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:13 schreef fathank het volgende:
De eerste die ik met zo'n sticker tegenkom druk ik in de vangrail. Wat een droeftoeter ben je dan.
Ga er vooral serieus op inquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dit is niet zielig.
Dat het triest is ok, maar mensen zo haten vanwege een sticker heet gewoon een gedragsstoornis.
Je moet ze ergens opplakken van Apple. Dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb ze nog steeds op het velletje zitten omdat ik bij god niet zou weten wat ik ermee doen moest.
Waarom zou ik dat doen? Op alles wat ik van Apple heb zit al een appeltje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet ze ergens opplakken van Apple. Dat is toch logisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |