SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja omdat mensen gingen bewaren en discarden he.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens een of andere dude op twitter is dat zo
Ging om 100000 spelers die op de markt waren gekomen, daarvan was er maar 1 ronaldo
Ik heb er gewoon schijt aan, Kut PSVquote:
Ja okequote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja omdat mensen gingen bewaren en discarden he.
Deze man weetquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon schijt aan, Kut PSV
Lekker uiteten ipv weer zon zaadpot kijken
En ik heb nog wel een seizoenskaartquote:
Tyton maakt de blits met 0 divingquote:
haha kut ventquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm waarom niet je Lavezzi LW zetten en je Silva op CM?
Zou je niet Bouma erin doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Roypsv het volgende:
ja wijnaldum kan ook nog maar voor wie ?
Dat zijn er wel meer, WIEISBOOS, Confetti, Tim ...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik ben dus alles kwijt. 3 accounts.Terwijl mijn eerste account op geen enkele manier ermee te maken had..
50k en Ghanassy dus ?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik ben dus alles kwijt. 3 accounts.Terwijl mijn eerste account op geen enkele manier ermee te maken had..
Narsingh speelt en Lens in de spits vanaafquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Roypsv het volgende:
Strootman in het midden, van bommel eruit en wijnaldum erin. Van bommel is te traag denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Roypsv het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Jij ook al, de tyfusquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ja + 2 trade piles met 50 spelers.quote:
Ga naar EA en smeek om je 1e account terugquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja + 2 trade piles met 50 spelers.
Wat is nu verstandig? Je kunt zeker niet op de webapp met een nieuw account?
Neen helaas nietquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wachten tot de releasequote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Effe 120 potjes achter elkaar winnen dan maar?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blijf ik wel samen met N0ir futten
Nope.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Confetti het volgende:
Kop op, jongens. Ik kan zo weer op de WebApp. Misschien vind ik wat.
Mag ik 50kquote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Confetti het volgende:
NEE DAN WORDEN WIJ OOK GEBANDquote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Effe 120 potjes achter elkaar winnen dan maar?
Zelfde probleem, wachten tot het spel en dan pas met je nieuwe account beginnen..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe? Die customertroep werkt niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga naar EA en smeek om je 1e account terug
moet je ff naar die help pagina gaan en dan op engels zetten kan kan je naar live supprotquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe? Die customertroep werkt niet.
Jij had dit gewoon nooit moeten doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ZE WERDEN GEHERSENSPOELD DOOR CONFETTIquote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Maver24 het volgende:
er stond nergens dat jullie moesten doen van Confetti deed
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Confetti het volgende:
Eerder 5 fantastische urenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef byah het volgende:
maarre, het waren 2 fantastische dagen boys
Damnit, waarom heb ik niet hetzelfde gedaan als jijquote:
WAARROMOMVEMOVEMA?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Eerder 5 fantastische urenHeb nog nooit zoveel packs geopend/
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ook maar kun jij wat zoeken of niet ?
Die lijken wel van Playdohquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
Chamberlain draagt GJE'tjes
[ afbeelding ]
Gaat hier prima hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ook maar kun jij wat zoeken of niet ?
Nice!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat maar 39 ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet. Doe eens een linkje. Er staat dat ik in moet loggen, maar dat gaat niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ff naar die help pagina gaan en dan op engels zetten kan kan je naar live supprot
Wat zijn die lelijk zegquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar je auctions doen het niet zeker...
Ga the walking dead spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef over_hedge het volgende:
Ik had alleen 16euro nog op mijn psn account staan wat ik aan pakjes wilde besteden omdat ze er anders toch maar op stonden voor niksNu eens kijken wat ik nu met die 16 euro kan.
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van jou wel, lekker oranje
Sowieso Nike Airmax
Mm, ik zag killzone3. Is ook wel leuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga the walking dead spelen
The Walking Deadquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga the walking dead spelen
Die autobuyer die iedereen heeft zekerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand nog een Xbox account voor mij? In ruil voor autobuy programma!
Nike is prima maar pak dan Janoski's of team edition. Blazers zijn ook prima te doen trouwensquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van jou wel, lekker oranje
Sowieso Nike Airmax
Ha, nog Prova afgerost?quote:
Nee een die niemand heeft, mijn eigen!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die autobuyer die iedereen heeft zeker
nee is mattie meboiiquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ha, nog Prova afgerost?
Echt?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef fetss het volgende:
[..]
Nee een die niemand heeft, mijn eigen!
neejoh, Lindgren net ook al dikke ban gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
Heb het idee dat xbox gebruikers harder gestraft worden dan ps3 gebruikers
Het zelfde. Alleen omdat je voor xbox live betaald dus eigenlijk harder.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
Virtual cafequote:
autohotkey, gebruikte het bij FUT12 ook, minimaal 50K winst per dagquote:
Aight, eens ff naar kijken dan, thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef fetss het volgende:
[..]
autohotkey, gebruikte het bij FUT12 ook, minimaal 50K winst per dag
Zoekt standaard 5-10 spelers op BIN prijs
Volgens mij is dat vrij evenredig verdeeld in dit topic?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
paas me die ff dan ok ps3quote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef fetss het volgende:
[..]
autohotkey, gebruikte het bij FUT12 ook, minimaal 50K winst per dag
Zoekt standaard 5-10 spelers op BIN prijs
Tja en was het wel gelukt dat vond je het kut dat je niks gedaan hadquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef stoereboii het volgende:
We hadden beter gewoon niks gedaan, kon ik nu en dit weekend tenminste spelen
Jij snapte het toch niet? Of heeft je broertje het toch gedaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef stoereboii het volgende:
We hadden beter gewoon niks gedaan, kon ik nu en dit weekend tenminste spelen
Laten we zeggen dat ik een pakje heb geopend en nu gewoon zou willen spelen...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij snapte het toch niet? Of heeft je broertje het toch gedaan?
Verbras je geld aan van die klotepacksquote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef KrAlex het volgende:
PSN Card gekocht van 50¤ kan zaterdag lekker gamen.
Doet de web app het bij jou wel weer?quote:
Niemand?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand nog een Xbox account voor mij? In ruil voor autobuy programma!
Vind het nog altijd leuk om af en toe te spelen. Ultimate Edition heb ik toch al zo goedkoop.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verbras je geld aan van die klotepacks
ik ging dus alleen barca zoeken en zag IF Adriano met nog 10 sec met 10k start en niemand die boodquote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doet de web app het bij jou wel weer?
Zo'n season ticket pack is toch gewoon een premium gold pack of niet? Ik heb nog geen season ticket gekocht (en de ultimate edition ook niet)
In ruil voor 100kquote:
Nee maar je kan het beter gebruiken dan klotepacks, koop dan gewoon punten.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind het nog altijd leuk om af en toe te spelen. Ultimate Edition heb ik toch al zo goedkoop.25¤ in totaal ben ik 75¤ kwijt bij FIFA13. Vind ik geen groot bedrag. Enige spel die ik het hele jaar door speel.
Wat voor punten?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar je kan het beter gebruiken dan klotepacks, koop dan gewoon punten.
Ps3 spelers kunnen gratis nieuw account aanmaken. Voor Xbox moet je nieuw abo afsluiten..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vrij evenredig verdeeld in dit topic?
9Kquote:
Coinsquote:
Kan het proberen, dit is een redelijk "normaal" programma waar EA nooit achter kan komenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Autybuy kan je gewoon van internet halen volgens mij...dus met is niet zo happig
Kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ps3 spelers kunnen gratis nieuw account aanmaken. Voor Xbox moet je nieuw abo afsluiten..
Correct me if i'm wrong
Ligt eraan of je nog abo had.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ps3 spelers kunnen gratis nieuw account aanmaken. Voor Xbox moet je nieuw abo afsluiten..
Correct me if i'm wrong
Een soort tamper data? Klinkt interessantquote:Op donderdag 20 september 2012 19:25 schreef fetss het volgende:
[..]
Kan het proberen, dit is een redelijk "normaal" programma waar EA nooit achter kan komen
Heb wel nog 50¤ op dat account. Maar gebruik ik alleen voor singstar of sonic episode 2 als dier in de aanbieding gaatquote:
Ja, zelfde als in 12quote:
Binnekort kan je echt wel van iemand coins kopenquote:
Meh Gibbs en Henry. Straks natuurlijk nergens meer te krijgen :squote:Op donderdag 20 september 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
Wist niet dat Gibbs een IF had, dacht dat er een IF Gervinho zou komen.
In dat geval 10kquote:
Nee, tamper data kan EA redelijk eenvoudig achterhalen zijn we nu achtergekomen..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Een soort tamper data? Klinkt interessant
Henry krijgt er sowieso nog wel een, Gibbs misschien ook wel maar kans is wel kleiner.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Meh Gibbs en Henry. Straks natuurlijk nergens meer te krijgen :s
Als het 9K was, zou het ook nog een goede deal zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
In dat geval is dit een goede deal
[ afbeelding ]
het 9200 coinsquote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het 9K was, zou het ook nog een goede deal zijn
We zijn er allemaal stil vanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef Maver24 het volgende:
dik hoor Van der Vaart voor 2k, haha, wow !!! ben helemaal in extase
zeker nice !!,quote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
In dat geval is dit een goede deal
[ afbeelding ]
meid dat meen je nietquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef Maver24 het volgende:
dik hoor Van der Vaart voor 2k, haha, wow !!! ben helemaal in extase
Wel raar. Het was een openbid. en er staan er nu nog 2 op voor <13k. Ik wacht wel even met het verkopenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Van 1 miljoen op de bank naar 1 euro in de bank![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
![]()
hahahaquote:Op donderdag 20 september 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Hahaha, ik ben echt hard aan het lachen nuquote:Op donderdag 20 september 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Scherpquote:Op donderdag 20 september 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een Ward-Prowse voor 550 in 4-4-2 (de BIN was 600 maar niemand kon in de web app komen) en binnen 3 minuten verkoop ik hem voor 2k.
Die wordt nog veel meer waard. Ongeveer enige fatsoenlijke BPL bronze cmquote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een Ward-Prowse voor 550 in 4-4-2 (de BIN was 600 maar niemand kon in de web app komen) en binnen 3 minuten verkoop ik hem voor 2k.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben echt hard aan het lachen nu![]()
![]()
Ik ga ook upgraden maar dezen kon ik goedkoop oppikken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoveel betere opties voor Wilshere en Milner.
Diaby bijvoorbeeld.
yaya tourequote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Diaby bijvoorbeeld.
Diaby vorig jaar was goed, dit jaar speelde die bij mij als pure strontquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Diaby bijvoorbeeld.
Ach, en anders speelt hij vast ook wel fijnquote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel is die toch niet waard?
Oh je hebt alweer fut 13 gespeeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Diaby vorig jaar was goed, dit jaar speelde die bij mij als pure stront
Zijn stats zijn niks bijzonders, er zijn veel betere Engelse bronze CMs. Alle goede BPL bronzes zijn volgens mij 0 weight.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die wordt nog veel meer waard. Ongeveer enige fatsoenlijke BPL bronze cm
De methode van voor 3 uur kaarten erop zetten werkt dit jaar ook weer gewoonquote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Wat ben je toch ook een koning.
Wat is de trick?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn stats zijn niks bijzonders, er zijn veel betere Engelse bronze CMs. Alle goede BPL bronzes zijn volgens mij 0 weight.
[..]
De methode van voor 3 uur kaarten erop zetten werkt dit jaar ook weer gewoon
Zaterdagquote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Met de season ticket kun je morgen spelen?
Nope zaterdag pasquote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt er aan of het bij jou morgen zaterdag isquote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Zaterdag, maar ik zou ff afwachten wat er nog gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Overmorgen xboxers ps3 woensdagquote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
Dan heb je gelijk, maar toure is best goed:Pquote:
quote:
quote:
lolquote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Overmorgen xboxers ps3 woensdag
FIFA13 is al actief in de season ticket app op de console. Je kan hem pas zaterdag downloaden.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dat van ps3 woensdag is onzin. Hij staat al in de store je kan er alleen nog niet in.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lindgren volgens mij komt de webapp zaterdag uit heb je het gelezen?
ohquote:
Gewoon kaarten voor 3 of 6 uur erop zetten, dan verkopen ze meestal voor meer dan wanneer je ze er voor 1 uur op zet (vooral bij bronzes en silvers)quote:
Net ook gebanned? Baal je meer van je spelers of je achievement-account?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
Mijn main account is niet ook gebanned, terwijl ik daar niet op getamperd heb. Nu zijn de rapen gaar!
CE gebruiken. Zoeken naar 3600 als je een uur hebt ingesteld, dan verhogen naar 6 uur en zoeken naar 21600. Zo kan je alle tijden instellen die je wilt, variërend van een uur tot 3 dagen.quote:
Is er een app van?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
FIFA13 is al actief in de season ticket app op de console. Je kan hem pas zaterdag downloaden.
19:00 geloof ikquote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef Greenpeas het volgende:
Zaterdag om 0:00? Of pas later op de dag?
Niet=nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Net ook gebanned? Baal je meer van je spelers of je achievement-account?
Dat werkt toch niet of wel? Dan kun je toch ook kaarten voor minder dan een uur erop zetten als dat zou werkenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
CE gebruiken. Zoeken naar 3600 als je een uur hebt ingesteld, dan verhogen naar 6 uur en zoeken naar 21600. Zo kan je alle tijden instellen die je wilt, variërend van een uur tot 3 dagen.
Que.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
CE gebruiken. Zoeken naar 3600 als je een uur hebt ingesteld, dan verhogen naar 6 uur en zoeken naar 21600. Zo kan je alle tijden instellen die je wilt, variërend van een uur tot 3 dagen.
Lees de laatste zin nog eens opnieuw.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet of wel? Dan kun je toch ook kaarten voor minder dan een uur erop zetten als dat zou werken
ook echt net gebanned of keek je net pas vandaag\?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet=nu.
Geen EA spellen meer voor mij.
Vanochtend nog niet, nu wel. Eigenlijk is dit alleen maar goed nieuws... voor iedereen. Te moeilijk om uit te leggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook echt net gebanned of keek je net pas vandaag\?
en kut man
Dat stond er eerst nog niet, dat heb je er net bij getypt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lees de laatste zin nog eens opnieuw.
is je google kapot?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef fetss het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die season shit werkt dan op de Xbox? Kun je dan al vanaf zaterdag spelen?
*steekt hand omhoog*quote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef n0ir het volgende:
Iedereen die gebanned is en nu beweert geen Fifa te gaan spelen: steek aub even je hand op, dan schrijf ik even je naam op en stuur ik je een stickervel als het je lukt.
Had je beide PSN/Gamertags onder 1 account staan? (logde je in met 1 email adres of fut of verschillende)quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
Mijn main account is niet ook gebanned, terwijl ik daar niet op getamperd heb. Nu zijn de rapen gaar!
Probeer het.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vanochtend nog niet, nu wel. Eigenlijk is dit alleen maar goed nieuws... voor iedereen. Te moeilijk om uit te leggen.
Zal ik als deadline 1 november doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
*steekt hand omhoog*
Zo'n stickervel wil ik wel.
Als ik marcie zou zijn had ik er al lang een einde aan gemaakt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, dat heb je er net bij getypt.
Nee, ik las er overheen. Gelukkig ben je geen marcie die 100x zegt dat iemand beter moet lezen.
Hier staat alles: http://www.ea.com/uk/foot(...)icket-fifa-13-faq-02quote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef fetss het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die season shit werkt dan op de Xbox? Kun je dan al vanaf zaterdag spelen?
download hier marketplace.xbox.com/.../66acd000-77fe-1000-9115-d8024541096cquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef fetss het volgende:
Die zijn natuurlijk bang dat één van de laatste 14 spelers ook naar FIFA overstapt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
PES bant geen mensen [ afbeelding ]
HAHA... neequote:Op donderdag 20 september 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk bang dat één van de laatste 14 spelers ook naar FIFA overstapt.
Verschillende. Het goede nieuws is dus dat ze niet bannen gebasseerd op tamper-verzoeken, nóg een lek dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Had je beide PSN/Gamertags onder 1 account staan? (logde je in met 1 email adres of fut of verschillende)
Dankquote:Op donderdag 20 september 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier staat alles: http://www.ea.com/uk/foot(...)icket-fifa-13-faq-02
Wat proberen? Ik denk niet dat wij hetzelfde bedoelen, tenzij jij gedachte kunt lezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Probeer het.
Ik denk dat wij hetzelfde bedoelen. Ik ben wel blij met het strengere toezicht.
Doe maar 31-12-2999.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zal ik als deadline 1 november doen?
Mijn accounts zijn dood hoor..die van confetti ookquote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef n0ir het volgende:
Tim86 en Confetti zaten achter TOR en proxys en lachen stiekem in hun vuistje.
*Zet aluhoedje op*
ze hebben een hack dat je fifa op een disc kan doen en dan in je ps3 stoppenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef ertdop het volgende:
Weet iemand waarom sommige mensen al match coins hebben?
Echt, of onwaar? Ik heb er nog aan gedacht.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef n0ir het volgende:
Tim86 en Confetti zaten achter TOR en proxys en lachen stiekem in hun vuistje.
*Zet aluhoedje op*
Proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat proberen? Ik denk niet dat wij hetzelfde bedoelen, tenzij jij gedachte kunt lezen.
Nee, dat wordt een te technisch verhaal. De meeste wisten niet eens wat tamperen was, dus ik laat het hier maar bij.quote:
Vorig jaar waren ze ook al handlangers in crime, en ze komen over het algemeen intelligent genoeg over om te beseffen dat er iets zoals IP adressen bestaat. Bezorgd genoeg om hun imago om te willen doen voorkomen dat ze er geen profijt van hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt, of onwaar? Ik heb er nog aan gedacht.
hmm oke:S ik speel x box:Pquote:Op donderdag 20 september 2012 19:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ze hebben een hack dat je fifa op een disc kan doen en dan in je ps3 stoppen
Dat dat bij sommigen al fout ging, daar sta ik nog steeds van te kijken ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een te technisch verhaal. De meeste wisten niet eens wat tamperen was, dus ik laat het hier maar bij.
Proxy's helpen niet, ze bannen namelijk niet op IP. Als ik nu via TOR zou inloggen, lukt het me ook niet, terwijl m'n IP dan wel anders is.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze ook al handlangers in crime, en ze komen over het algemeen intelligent genoeg over om te beseffen dat er iets zoals IP adressen bestaan. Genoeg bezorgd om hun imago om te willen doen voorkomen dat ze er geen profijt van hebben.
Ik open wel een topic in BNW
Ik blijf hier gewoon posten hoor. Ik ga er ook geen drama van maken. Dit is de schuld van EA en een beetje domheid van mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat dat bij sommigen al fout ging, daar sta ik nog steeds van te kijken ja.Makkelijker kon niet.
Pascal.Ik mis je hybrids nu al.
Ze kwamen er achter dat je main-account en je tamper-account vanuit hetzelfde huis worden bestuurd door IP-adressen te vergelijken, zonder die link tussen de accounts lukte het ze waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Proxy's helpen niet, ze bannen namelijk niet op IP. Als ik nu via TOR zou inloggen, lukt het me ook niet, terwijl m'n IP dan wel anders is.
Is niet lastig maar gewoon niet kosten-efficiënt, zal toch geen reet uitmaken voor de verkopen en opbrengsten.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb er vrij weinig verstand van,hoor.
Maar is het nou zó lastig om een fatsoenlijk werkende Web App te maken zonder bugs waardoor je 5x per dag maintenance moet verrichten?
En dat er meer dan 14 mensen tegelijk op kunnen.
Koop een xbox.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan trouwens ook niet inloggen met mijn nieuwe PSN. Fijn.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze zijn weer aan het cheaten. Echt belachelijk dit.
[ afbeelding ]
Kinderspel.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht gewoon tot de release, dan kan je 1 gekke CB halen. Nu een LB op CB zetten is zonde.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Maver24 het volgende:
Heb Alaba maar gekocht voor de CB Positie
Prachtig,verdomme.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat die na 7 september is aangemaakt, of bedoel je niet FUT?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan trouwens ook niet inloggen met mijn nieuwe PSN. Fijn.
Ik ging gewoon 20x F5'en en toen deed 'ie hetquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat die na 7 september is aangemaakt, of bedoel je niet FUT?
@Mensenwaarbijdewebappniet werkt, ik kwam er net weer gewoon in...
Ik zit er ook gewoon in hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon bij EA?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Onderbouw?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil niemand kwellen met mijn acties. Mijn enige advies is: koop geen packs met echt geld.
ik schreef het verkeerd, ik heb gewoon die op LB gezetquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wacht gewoon tot de release, dan kan je 1 gekke CB halen. Nu een LB op CB zetten is zonde.
ik zoeken op spelers tot 500c BIN. Bij pagina 7 snapte de webapp het al niet meer. Pagina, terug, vooruit, en hij deed het weer. tot pagina 11. Wat een armoede.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ging gewoon 20x F5'en en toen deed 'ie het.
Er gaan miljoenen coins rond die illegaal zijn verkregen en dan pomp jij er echt geld in. Ik doe het ook voorlopig niet.quote:
O in dat geval is het primaquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik schreef het verkeerd, ik heb gewoon die op LB gezet
Werkelijk waar te triest voor woorden eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zoeken op spelers tot 500c BIN. Bij pagina 7 snapte de webapp het al niet meer. Pagina, terug, vooruit, en hij deed het weer. tot pagina 11. Wat een armoede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |