SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja omdat mensen gingen bewaren en discarden he.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens een of andere dude op twitter is dat zo
Ging om 100000 spelers die op de markt waren gekomen, daarvan was er maar 1 ronaldo
Ik heb er gewoon schijt aan, Kut PSVquote:
Ja okequote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja omdat mensen gingen bewaren en discarden he.
Deze man weetquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon schijt aan, Kut PSV
Lekker uiteten ipv weer zon zaadpot kijken
En ik heb nog wel een seizoenskaartquote:
Tyton maakt de blits met 0 divingquote:
haha kut ventquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm waarom niet je Lavezzi LW zetten en je Silva op CM?
Zou je niet Bouma erin doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Roypsv het volgende:
ja wijnaldum kan ook nog maar voor wie ?
Dat zijn er wel meer, WIEISBOOS, Confetti, Tim ...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik ben dus alles kwijt. 3 accounts.Terwijl mijn eerste account op geen enkele manier ermee te maken had..
50k en Ghanassy dus ?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, ik ben dus alles kwijt. 3 accounts.Terwijl mijn eerste account op geen enkele manier ermee te maken had..
Narsingh speelt en Lens in de spits vanaafquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Roypsv het volgende:
Strootman in het midden, van bommel eruit en wijnaldum erin. Van bommel is te traag denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Roypsv het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Jij ook al, de tyfusquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ja + 2 trade piles met 50 spelers.quote:
Ga naar EA en smeek om je 1e account terugquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja + 2 trade piles met 50 spelers.
Wat is nu verstandig? Je kunt zeker niet op de webapp met een nieuw account?
Neen helaas nietquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wachten tot de releasequote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Effe 120 potjes achter elkaar winnen dan maar?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blijf ik wel samen met N0ir futten
Nope.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Confetti het volgende:
Kop op, jongens. Ik kan zo weer op de WebApp. Misschien vind ik wat.
Mag ik 50kquote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Confetti het volgende:
Kop op, jongens. Ik kan zo weer op de WebApp. Misschien vind ik wat.
NEE DAN WORDEN WIJ OOK GEBANDquote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Effe 120 potjes achter elkaar winnen dan maar?
Zelfde probleem, wachten tot het spel en dan pas met je nieuwe account beginnen..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe? Die customertroep werkt niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga naar EA en smeek om je 1e account terug
moet je ff naar die help pagina gaan en dan op engels zetten kan kan je naar live supprotquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe? Die customertroep werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |