Eh, nee. Ik dans niet, ik zing welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit vraagt om een filmpje
daar heb je vast een filmpje vanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik dans niet, ik zing wel
Nee, ook al niet! Wat jammer nou..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar heb je vast een filmpje van
Nee dat was nog toen er geen SC was.quote:
owquote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, ook al niet! Wat jammer nou..
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
GODMILJAAR, WAAROM KUNDE U NIE DANSEN DAN!?!
Heb ik je nu teleurgesteld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Dan ga je een rondje rennen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
![]()
Ik zeg niet dat ik niet kan dansen, maar doe het liever niet
Ook niet als je een paar drankjes op hebt?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niet dat ik niet kan dansen, maar doe het liever niet
Op Facebook? Als een Live Event?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb volgens mij wel gepost wanneer ik geen maagd meer was
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb ik je nu teleurgesteld?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Op Facebook? Als een Live Event?
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet jequote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als je een paar drankjes op hebt?
Dat klopt, maar zeg nooit nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet je
jij injecteert de wodka gewoon met een injectienaald rechtstreeks in je bloed?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel, maar ik drink bijna nooit. Dat weet je
Ik zeg nooit nooit, ik zeg bijna nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zeg nooit nooit
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten benquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij injecteert de wodka gewoon met een injectienaald rechtstreeks in je bloed?
Na een paar biertjes zeg maar?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, ik zeg bijna nooit
Nee, op FOK!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Op Facebook? Als een Live Event?
ach, prima tochquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee. Ik drink bijna nooit, en het resultaat is dat ik nogal snel aangeschoten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |