SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Oh wacht, de software verandert het nummer al automatischMoet deel 185 zijn
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Dit suckt wel als het waar is..quote:Still pictures taken while recording video aren't shot using the normal 8-megapixel Webcam; they're screen captures of the video itself.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit suckt wel als het waar is..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel. Dat haalt een beetje alle waarde uit de functie om foto's te maken terwijl je filmt.quote:![]()
Ahh, zó slecht dat het niet eens 1MP isquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dude.. Missing the point.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahh, zó slecht dat het niet eens 1MP is![]()
Ik hoorde ook wat over het heel makkelijk aan en uit kunnen zetten van wifi, 3G e.d. Waar is dit? Ik merk eigenlijk geen verschil.sig verwijderd door FA![]()
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef stijn_ het volgende:
Hoe maak ik panorama's dan? Of is dat alleen maar voor 4s en hoger![]()
Kan dat alleen met de 5?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel. Dat haalt een beetje alle waarde uit de functie om foto's te maken terwijl je filmt.![]()
Ik heb een iPhone 4 en ik vind iOS6 eigenlijk tegenvallen. Voor iPhone 4 gebruikers is er alleen wat extra Facebook/Twitter integratie, Passbook en een nieuwe Maps app die eigenlijk niet kan tippen aan de vorige.![]()
Weet ik niet, ik draai nog geen iOS 6 op mijn 4S. Maar als het klopt wat in de cnet review staat, is het zelfs op de iPhone 5 een waardeloze feature.quote:![]()
Ik zie hier onder het filmen geen functie voor foto makenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik draai nog geen iOS 6 op mijn 4S. Maar als het klopt wat in de cnet review staat, is het zelfs op de iPhone 5 een waardeloze feature.![]()
Dat zegt dan al genoeg, he?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zie hier onder het filmen geen functie voor foto maken![]()
![]()
do not disturb optie is goed. de rest heb ik nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef Dalliance het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en ik vind iOS6 eigenlijk tegenvallen. Voor iPhone 4 gebruikers is er alleen wat extra Facebook/Twitter integratie, Passbook en een nieuwe Maps app die eigenlijk niet kan tippen aan de vorige.![]()
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.![]()
![]()
zonder dat het je werd gevraagd?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef braddofiel het volgende:
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.steve jobs wordt gemist.
![]()
Je kan alleen niemand taggenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef braddofiel het volgende:
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.![]()
Ik vind dat knopje wanneer je gebeld wordt en kan kiezen voor 'send a text msg' een beetje te simpel over nagedacht.
Natuurlijk moest er gewoon een automatische boodschap zijn.
'Hallo, u spreekt met XXXX, momenteel ben ik druk bezig, ik bel u binnen 1 uur terug'
of bijvoorbeeld een knopje 2:
'Ik zit momenteel op de wC, ik bel u over 10 minuten terug'.
Dat had ik eerlijk gezegd verwacht van dat systeem. Een simpele knop kan iedereen wel verzinnen.![]()
Dat wat jij nu uit legt wat het had moeten zijn *is* het ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat knopje wanneer je gebeld wordt en kan kiezen voor 'send a text msg' een beetje te simpel over nagedacht.
Natuurlijk moest er gewoon een automatische boodschap zijn.
'Hallo, u spreekt met XXXX, momenteel ben ik druk bezig, ik bel u binnen 1 uur terug'
of bijvoorbeeld een knopje 2:
'Ik zit momenteel op de wC, ik bel u over 10 minuten terug'.
Dat had ik eerlijk gezegd verwacht van dat systeem. Een simpele knop kan iedereen wel verzinnen.
Je kunt zelf 3 vaste teksten instellen in Settings > Reply with Message, als je dat "knopje" omhoog schuift en op "Reply with message" drukt krijg je vervolgens 5 knoppen: de 3 voorgeprogrammeerde teksten, custom, of cancel om toch je gesprek aan te nemen.
Zie de screenshots bijvoorbeeld hier: http://www.gadgetreview.c(...)essage-features.html![]()
Dank, duidelijk. Moet het nog eens goed nagaan op de iPhone 5, want op de iPad kan ik geen mogelijkheid vinden om zelf teksten aan te maken.![]()
Hoe vaak wordt je gebeld op je ipad?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Dank, duidelijk. Moet het nog eens goed nagaan op de iPhone 5, want op de iPad kan ik geen mogelijkheid vinden om zelf teksten aan te maken.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt je gebeld op je ipad?!
![]()
Ik heb zojuist iOS6 geïnstalleerd. Daarbij moest ik Whatsapp toegang geven tot mijn contacten. Ik dacht dus, dat doe ik lekker niet. Dat was alleen een best domme actie want nu zie ik geen namen meer bij de gesprekken maar alleen nummers. Het liefst zou ik dus hebben dat ik Whatsapp ergens alsnog toegang kan geven tot mijn contacten maar ik kan dit in Whatsapp in ieder geval niet vinden. Weet iemand of dit kan en waar dit dan kan? Anders kan ik misschien proberen om Whatsapp opnieuw te installeren maar ben ik dan alle gesprekken kwijt of komen die gewoon weer terug na het opnieuw installeren?![]()
Boeiend... Ik zou echt willen dat mensen stoppen met nieuwsberichten daarover te plaatsen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef very het volgende:
Zucht...
http://www.nu.nl/gadgets/(...)samsungpatenten.html
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
In de algemene Settings van iOS kan dat, bij Privacy - Contactsquote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef joorrn het volgende:
Ik heb zojuist iOS6 geïnstalleerd. Daarbij moest ik Whatsapp toegang geven tot mijn contacten. Ik dacht dus, dat doe ik lekker niet. Dat was alleen een best domme actie want nu zie ik geen namen meer bij de gesprekken maar alleen nummers. Het liefst zou ik dus hebben dat ik Whatsapp ergens alsnog toegang kan geven tot mijn contacten maar ik kan dit in Whatsapp in ieder geval niet vinden. Weet iemand of dit kan en waar dit dan kan? Anders kan ik misschien proberen om Whatsapp opnieuw te installeren maar ben ik dan alle gesprekken kwijt of komen die gewoon weer terug na het opnieuw installeren?❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Lekker boeiend wat jij wiltquote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boeiend... Ik zou echt willen dat mensen stoppen met nieuwsberichten daarover te plaatsen.
People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef joorrn het volgende:
Ik heb zojuist iOS6 geïnstalleerd. Daarbij moest ik Whatsapp toegang geven tot mijn contacten. Ik dacht dus, dat doe ik lekker niet. Dat was alleen een best domme actie want nu zie ik geen namen meer bij de gesprekken maar alleen nummers. Het liefst zou ik dus hebben dat ik Whatsapp ergens alsnog toegang kan geven tot mijn contacten maar ik kan dit in Whatsapp in ieder geval niet vinden. Weet iemand of dit kan en waar dit dan kan? Anders kan ik misschien proberen om Whatsapp opnieuw te installeren maar ben ik dan alle gesprekken kwijt of komen die gewoon weer terug na het opnieuw installeren?![]()
![]()
thanx ! geluktquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de algemene Settings van iOS kan dat, bij Privacy - Contacts![]()
![]()
Ik hoefde m'n wachtwoord niet in te voeren bij de updates van apps. Ook nieuw?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik hoefde m'n wachtwoord niet in te voeren bij de updates van apps. Ook nieuw?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nieuw ja. Bij het installeren van gratis apps zou het ook niet hoeven, maar dat moest ik de eerste keer wel, al was dat inloggen in itunes.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik hoefde m'n wachtwoord niet in te voeren bij de updates van apps. Ook nieuw? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Waarom krijg ik het overgrote deel van mijn FB-vrienden ineens in mijn lijst met contacten?!?Ik wil ze verwijderen maar dat gaat niet.
Iemand een oplossing?
![]()
![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)vervuiling-in-ios-6/quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef fratsman het volgende:
Waarom krijg ik het overgrote deel van mijn FB-vrienden ineens in mijn lijst met contacten?!?Ik wil ze verwijderen maar dat gaat niet.
Iemand een oplossing?
People assume too much.![]()
Opgelost!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:14 schreef very het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)vervuiling-in-ios-6/![]()
![]()
Iemand met een iPhone 5, of te wel de zwarte rand verkleurd snel.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
iPhone 5. Zwart of wit? En waarom.![]()
Ik heb al een zwarte sinds de release. Maar ik vind de witte er ook wel 'tof' uit zien. Wat vinden jullie?![]()
Geweldigquote:.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Hmm, ik heb ook een iphone 4 maar ik vind de kaarten app juist mooier geworden. Het ziet er mooier uit naar mijn mening en het werkt veel vloeiender dan eerst.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef Dalliance het volgende:
Haha, same problem here... ik dacht hetzelfde. In settings > privacy > contacten kun je whatsapp weer toegang geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef joorrn het volgende:
Leuk, maar allemaal functies die ik niet zou gebruikenquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
&featureHahaquote:.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
Verkleurd is een groot woord, het ziet er uit als slijtage van alu, en das niet heel gek om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 20 september 2012 23:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand met een iPhone 5, of te wel de zwarte rand verkleurd snel.
[ afbeelding ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: