SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Oh wacht, de software verandert het nummer al automatischMoet deel 185 zijn
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Dit suckt wel als het waar is..quote:Still pictures taken while recording video aren't shot using the normal 8-megapixel Webcam; they're screen captures of the video itself.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit suckt wel als het waar is..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel. Dat haalt een beetje alle waarde uit de functie om foto's te maken terwijl je filmt.quote:![]()
Ahh, zó slecht dat het niet eens 1MP isquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dude.. Missing the point.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahh, zó slecht dat het niet eens 1MP is![]()
Ik hoorde ook wat over het heel makkelijk aan en uit kunnen zetten van wifi, 3G e.d. Waar is dit? Ik merk eigenlijk geen verschil.sig verwijderd door FA![]()
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef stijn_ het volgende:
Hoe maak ik panorama's dan? Of is dat alleen maar voor 4s en hoger![]()
Kan dat alleen met de 5?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel. Dat haalt een beetje alle waarde uit de functie om foto's te maken terwijl je filmt.![]()
Ik heb een iPhone 4 en ik vind iOS6 eigenlijk tegenvallen. Voor iPhone 4 gebruikers is er alleen wat extra Facebook/Twitter integratie, Passbook en een nieuwe Maps app die eigenlijk niet kan tippen aan de vorige.![]()
Weet ik niet, ik draai nog geen iOS 6 op mijn 4S. Maar als het klopt wat in de cnet review staat, is het zelfs op de iPhone 5 een waardeloze feature.quote:![]()
Ik zie hier onder het filmen geen functie voor foto makenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik draai nog geen iOS 6 op mijn 4S. Maar als het klopt wat in de cnet review staat, is het zelfs op de iPhone 5 een waardeloze feature.![]()
Dat zegt dan al genoeg, he?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zie hier onder het filmen geen functie voor foto maken![]()
![]()
do not disturb optie is goed. de rest heb ik nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef Dalliance het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en ik vind iOS6 eigenlijk tegenvallen. Voor iPhone 4 gebruikers is er alleen wat extra Facebook/Twitter integratie, Passbook en een nieuwe Maps app die eigenlijk niet kan tippen aan de vorige.![]()
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.![]()
![]()
zonder dat het je werd gevraagd?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef braddofiel het volgende:
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.steve jobs wordt gemist.
![]()
Je kan alleen niemand taggenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef braddofiel het volgende:
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.![]()
Ik vind dat knopje wanneer je gebeld wordt en kan kiezen voor 'send a text msg' een beetje te simpel over nagedacht.
Natuurlijk moest er gewoon een automatische boodschap zijn.
'Hallo, u spreekt met XXXX, momenteel ben ik druk bezig, ik bel u binnen 1 uur terug'
of bijvoorbeeld een knopje 2:
'Ik zit momenteel op de wC, ik bel u over 10 minuten terug'.
Dat had ik eerlijk gezegd verwacht van dat systeem. Een simpele knop kan iedereen wel verzinnen.![]()
Dat wat jij nu uit legt wat het had moeten zijn *is* het ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat knopje wanneer je gebeld wordt en kan kiezen voor 'send a text msg' een beetje te simpel over nagedacht.
Natuurlijk moest er gewoon een automatische boodschap zijn.
'Hallo, u spreekt met XXXX, momenteel ben ik druk bezig, ik bel u binnen 1 uur terug'
of bijvoorbeeld een knopje 2:
'Ik zit momenteel op de wC, ik bel u over 10 minuten terug'.
Dat had ik eerlijk gezegd verwacht van dat systeem. Een simpele knop kan iedereen wel verzinnen.
Je kunt zelf 3 vaste teksten instellen in Settings > Reply with Message, als je dat "knopje" omhoog schuift en op "Reply with message" drukt krijg je vervolgens 5 knoppen: de 3 voorgeprogrammeerde teksten, custom, of cancel om toch je gesprek aan te nemen.
Zie de screenshots bijvoorbeeld hier: http://www.gadgetreview.c(...)essage-features.html![]()
Dank, duidelijk. Moet het nog eens goed nagaan op de iPhone 5, want op de iPad kan ik geen mogelijkheid vinden om zelf teksten aan te maken.![]()
Hoe vaak wordt je gebeld op je ipad?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Dank, duidelijk. Moet het nog eens goed nagaan op de iPhone 5, want op de iPad kan ik geen mogelijkheid vinden om zelf teksten aan te maken.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt je gebeld op je ipad?!
![]()
Ik heb zojuist iOS6 geïnstalleerd. Daarbij moest ik Whatsapp toegang geven tot mijn contacten. Ik dacht dus, dat doe ik lekker niet. Dat was alleen een best domme actie want nu zie ik geen namen meer bij de gesprekken maar alleen nummers. Het liefst zou ik dus hebben dat ik Whatsapp ergens alsnog toegang kan geven tot mijn contacten maar ik kan dit in Whatsapp in ieder geval niet vinden. Weet iemand of dit kan en waar dit dan kan? Anders kan ik misschien proberen om Whatsapp opnieuw te installeren maar ben ik dan alle gesprekken kwijt of komen die gewoon weer terug na het opnieuw installeren?![]()
Boeiend... Ik zou echt willen dat mensen stoppen met nieuwsberichten daarover te plaatsen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef very het volgende:
Zucht...
http://www.nu.nl/gadgets/(...)samsungpatenten.html
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
In de algemene Settings van iOS kan dat, bij Privacy - Contactsquote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef joorrn het volgende:
Ik heb zojuist iOS6 geïnstalleerd. Daarbij moest ik Whatsapp toegang geven tot mijn contacten. Ik dacht dus, dat doe ik lekker niet. Dat was alleen een best domme actie want nu zie ik geen namen meer bij de gesprekken maar alleen nummers. Het liefst zou ik dus hebben dat ik Whatsapp ergens alsnog toegang kan geven tot mijn contacten maar ik kan dit in Whatsapp in ieder geval niet vinden. Weet iemand of dit kan en waar dit dan kan? Anders kan ik misschien proberen om Whatsapp opnieuw te installeren maar ben ik dan alle gesprekken kwijt of komen die gewoon weer terug na het opnieuw installeren?❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Lekker boeiend wat jij wiltquote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boeiend... Ik zou echt willen dat mensen stoppen met nieuwsberichten daarover te plaatsen.
People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef joorrn het volgende:
Ik heb zojuist iOS6 geïnstalleerd. Daarbij moest ik Whatsapp toegang geven tot mijn contacten. Ik dacht dus, dat doe ik lekker niet. Dat was alleen een best domme actie want nu zie ik geen namen meer bij de gesprekken maar alleen nummers. Het liefst zou ik dus hebben dat ik Whatsapp ergens alsnog toegang kan geven tot mijn contacten maar ik kan dit in Whatsapp in ieder geval niet vinden. Weet iemand of dit kan en waar dit dan kan? Anders kan ik misschien proberen om Whatsapp opnieuw te installeren maar ben ik dan alle gesprekken kwijt of komen die gewoon weer terug na het opnieuw installeren?![]()
![]()
thanx ! geluktquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de algemene Settings van iOS kan dat, bij Privacy - Contacts![]()
![]()
Ik hoefde m'n wachtwoord niet in te voeren bij de updates van apps. Ook nieuw?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik hoefde m'n wachtwoord niet in te voeren bij de updates van apps. Ook nieuw?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nieuw ja. Bij het installeren van gratis apps zou het ook niet hoeven, maar dat moest ik de eerste keer wel, al was dat inloggen in itunes.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik hoefde m'n wachtwoord niet in te voeren bij de updates van apps. Ook nieuw? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Waarom krijg ik het overgrote deel van mijn FB-vrienden ineens in mijn lijst met contacten?!?Ik wil ze verwijderen maar dat gaat niet.
Iemand een oplossing?
![]()
![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)vervuiling-in-ios-6/quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef fratsman het volgende:
Waarom krijg ik het overgrote deel van mijn FB-vrienden ineens in mijn lijst met contacten?!?Ik wil ze verwijderen maar dat gaat niet.
Iemand een oplossing?
People assume too much.![]()
Opgelost!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:14 schreef very het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)vervuiling-in-ios-6/![]()
![]()
Iemand met een iPhone 5, of te wel de zwarte rand verkleurd snel.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
iPhone 5. Zwart of wit? En waarom.![]()
Ik heb al een zwarte sinds de release. Maar ik vind de witte er ook wel 'tof' uit zien. Wat vinden jullie?![]()
Geweldigquote:.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Hmm, ik heb ook een iphone 4 maar ik vind de kaarten app juist mooier geworden. Het ziet er mooier uit naar mijn mening en het werkt veel vloeiender dan eerst.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef Dalliance het volgende:
Haha, same problem here... ik dacht hetzelfde. In settings > privacy > contacten kun je whatsapp weer toegang geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef joorrn het volgende:
Leuk, maar allemaal functies die ik niet zou gebruikenquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
&featureHahaquote:.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
Verkleurd is een groot woord, het ziet er uit als slijtage van alu, en das niet heel gek om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 20 september 2012 23:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand met een iPhone 5, of te wel de zwarte rand verkleurd snel.
[ afbeelding ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kijk eens naar gekleurd-geannodiseerde aluminium voorwerpen, die krijgen altijd krassen op de randen die schuring kennen. Dit ook: gewoon een plek die ontstaat als je daar veel wrijving hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:35 schreef Braddie het volgende:
Niet?.. een telefoon die net in de winkel ligt....I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
1e krasje na bijna twee jaar opgelopen, en een week later viel ie uit mijn zakquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef RoW_0 het volgende:
Precies. had het ook op mijn iPhone 4, een maand nadat ik 'm had.
En dan heb ik het over het glas, het staal heeft namelijk nergens last van want is A- metaalkleurig en B- harder dan aluminium.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oh. Ik heb geen probleem met het glas. Maar hier door.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1e krasje na bijna twee jaar opgelopen, en een week later viel ie uit mijn zak
En dan heb ik het over het glas, het staal heeft namelijk nergens last van want is A- metaalkleurig en B- harder dan aluminium.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=985869
Maar jongens, de vraagiPhone 5 in het zwart of wit?
![]()
Dat bumperverhaal heb ik nooit zo begrepen om eerlijk te zijn, maar ik meen me jouw verhaal te herinneren, en dan nog vind ik het dan de fout van de gebruiker, niet van apple, aangezien het niet de bumper is die beschadiging veroorzaakt, maar materiaal wat tussen bumper en metaal komt, zoals zand en stof.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh. Ik heb geen probleem met het glas. Maar hier door.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=985869
Maar jongens, de vraagiPhone 5 in het zwart of wit?
Mijn verhaal te herinneren? Ik heb het nooit aan iemand verteldquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat bumperverhaal heb ik nooit zo begrepen om eerlijk te zijn, maar ik meen me jouw verhaal te herinneren, en dan nog vind ik het dan de fout van de gebruiker, niet van apple, aangezien het niet de bumper is die beschadiging veroorzaakt, maar materiaal wat tussen bumper en metaal komt, zoals zand en stof.Volgens mij verwar je mij met iemand anders want ik ga niet met jou in discussie. ik ben zelfs met je eens. Kijk eens goed met wie je een gesprek ondergaat.
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn verhaal te herinneren? Ik heb het nooit aan iemand verteldVolgens mij verwar je mij met iemand anders want ik ga niet met jou in discussie. ik ben zelfs met je eens. Kijk eens goed met wie je een gesprek ondergaat.
quote:menen werkw.
Uitspraak: ['menə(n)]
Verbuigingen: meende (verl.tijd enkelv.)
Verbuigingen: heeft gemeend (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen
1) denken dat iets zo is
Voorbeelden: `Het begint om half acht, meen ik.`,
`Ik meende u te herkennen.`
Synoniem: veronderstellen
2) werkelijk/ernstig vinden wat je zegt
Voorbeeld: `Het klonk als een grapje, maar zij meende het echt!`I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee fout, het is geen slijtage. Zou ook heel tegenstrijdig zijn voor een smartphone dat vandaag pas uitgekomen is in de US. Het is verkleuring in combinatie met andere factoren zoals lichte schade.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verkleurd is een groot woord, het ziet er uit als slijtage van alu, en das niet heel gek om eerlijk te zijn...Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Verkleuring door wat, zonlicht? GTFOquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee fout, het is geen slijtage. Zou ook heel tegenstrijdig zijn voor een smartphone dat vandaag pas uitgekomen is in de US. Het is verkleuring in combinatie met andere factoren.
Het zit precies op het randje van het metaal, daar moet meer mee aan de hand zijn.Betrekkingswaantje? Ik zeg dat ik meen dat ik jou als user herkende met dit verhaal, MAW: prove me wrong. En dat doe je, om vervolgens keihard van je af te gaan liggen bijten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heel fijn dat je begrijpt wat je verkeerd doet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
GTFO zelf. Jouw argument over het gegeven dat het slijtage zou zijn raak kant noch wal. En zoals ik al in mijn edit aangaf, kan het het ook door lichte schade veroorzaakt zijn, echter zou het dan niet zo snel af moeten geven. Zijn genoeg zaken die ook gekleurd zijn en die niet bij een licht krasje het aluminium meteen tonen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verkleuring door wat, zonlicht? GTFO
Het zit precies op het randje van het metaal, daar moet meer mee aan de hand zijn.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ik heb heel je edit niet gezien, zie quotequote:Op vrijdag 21 september 2012 01:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
GTFO zelf. Jouw argument over het gegeven dat het slijtage zou zijn raak kant noch wal. En zoals ik al in mijn edit aangaf, kan het het ook door lichte schade veroorzaakt zijn, echter zou het dan niet zo snel af moeten geven. Zijn genoeg zaken die ook gekleurd zijn en die niet bij lichte krasje het aluminium tonen.
Lichte schade = vorm van slijtage. Aluminium is nu eenmaal zachter dan het RVS waar de 4 en 4S mee omgeven waren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://www.ifixit.com/Teardown/iPhone-5-Teardown/10525/4#s38314
Niet het aluminium maar de rand erop.![]()
Welk deel van unibody zorgt voor verwarring?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:39 schreef Snoepje5 het volgende:
http://www.ifixit.com/Teardown/iPhone-5-Teardown/10525/4#s38314
[ afbeelding ]
Niet het aluminium maar de rand erop.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
tweede deel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Welk deel van unibody zorgt voor verwarring?![]()
Zelfs in je gegeven link hebben ze het over de rand, maar dan wel het gechamferde deel.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Idd. Ik hou het wel op mijn 4 zo te zien, de vinkentering... zelfs sim-only is bij verlenging gewoon maar 6 euro goedkoper dan mijn huidige aboquote:
Heeft iemand al templates voor een Bonus-kaart in Passbook te zetten? Zat al op Passsource te kloten, maar het lukt me niet echt.![]()
![]()
Zou zomaar kunnen, maar zou ook een scheve synch kunnen zijn van een vorige poging?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:40 schreef Saninl het volgende:
Op m'n iPhone4 net iOS6 gezet. En opeens heb ik 500MB meer geheugen vrij op mijn iPhone?!
Wtf?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Yup, kunnen niet afgeronde installaties van apps zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar zou ook een scheve synch kunnen zijn van een vorige poging?![]()
Ik mis op het moment nog niets? De meest "oude recente" whatsapp gesprekken enzo heb ik ook nog gewoon..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar zou ook een scheve synch kunnen zijn van een vorige poging?
Wat kan ik missen?
![]()
Die prijzen icm 1-jarig abo
Vorig jaar volgens mij 300 euro bij moeten betalen voor een 16Gb iPhone 4s bij een 1-jarig i-500...nu moet je 410 euro bijbetalen voor een 16Gb iPhone 5. En toen was de maandprijs 50 euro ofzo? Nu gewoon 75 euro per maand!
WTF hey! Echt klaar met die achterlijke prijzen. Mooi toestel hoor, maar de groeten!People assume too much.![]()
Zie reactie boven jequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik mis op het moment nog niets? De meest "oude recente" whatsapp gesprekken enzo heb ik ook nog gewoon..
Wat kan ik missen?
Echt zwaar debiele prijzen inderdaad. Mocht ik alsnog voor de iPhone gaan, dan sluit ik wel een 1-jarig abonnement af met een goed Android-toestel voor een prikkie om die door te verkopen. Op die manier hield ik er vorig jaar 625 euro aan over terwijl ik voor mijn abonnement en toestelkosten in totaal 530 kwijt was.
Toch denk ik dat ik liever voor de nieuwe Touch ga. Het nadeel van twee toestellen weegt in mijn ogen niet op tegen de voordelen: meer geheugen, meer batterij, zelfde nieuwe scherm en bijna 500 euro goedkoper.![]()
quote:Ah, ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, kunnen niet afgeronde installaties van apps zijn.
Dan zal ik straks eens kijken als ik hem weer aan m'n computer hang
![]()
Wil Maps weer terug
Valt toch wel mee?????quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Echt zwaar debiele prijzen inderdaad. Mocht ik alsnog voor de iPhone gaan, dan sluit ik wel een 1-jarig abonnement af met een goed Android-toestel voor een prikkie om die door te verkopen. Op die manier hield ik er vorig jaar 625 euro aan over terwijl ik voor mijn abonnement en toestelkosten in totaal 530 kwijt was.
Toch denk ik dat ik liever voor de nieuwe Touch ga. Het nadeel van twee toestellen weegt in mijn ogen niet op tegen de voordelen: meer geheugen, meer batterij, zelfde nieuwe scherm en bijna 500 euro goedkoper.
Los kopen of abo ( voor 2jaar ) scheelt toch niet zo extreem veel ( 300min ) voor de 32gb
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 11:35:26 ]![]()
Hier kom ik op uit
Vorig jaar 4S 32gb 300min 2jr Tmobile
¤280
3mnd gratis
21mnd 45
¤1225
Nu 5 32gb 300min 2jr Tmobile
¤250
6mnd ¤29.75
18mnd ¤59.95
¤1507
Totaal verschil: ¤282 = ¤11.77 pm meer
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 11:42:03 ]![]()
Nee, het valt niet mee. Maar ik hoef mijn keuze tegenover jou niet te verantwoorden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?????
Los kopen of abo ( voor 2jaar ) scheelt toch niet zo extreem veel ( 300min ) voor de 32gb![]()
2 jaar terug
iPhone 4
i150 met ongelimiteerd snel internet
aanschaf 170 euro
per maand 30 euro
Kan ik nu niet meer voor kiezen, ook niet met online verlengen
Dus bijna 300 euro verschil voor exact hetzelfde model. Dat is een prijsinflatie van bijna 25%. In minder dan een jaar! Vind jij dat maar meevallen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:41 schreef Estolan het volgende:
Hier kom ik op uit
Vorig jaar 4S 32gb 300min 2jr Tmobile
¤280
3mnd gratis
21mnd 45
¤1225
Nu 5 32gb 300min 2jr Tmobile
¤250
6mnd ¤29.75
18mnd ¤59.95
¤1507
Totaal verschil: ¤282 = ¤11.77 pm meer![]()
Het is niet exact hetzelfde modelquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus bijna 300 euro verschil voor exact hetzelfde model. Dat is een prijsinflatie van bijna 25%. In minder dan een jaar! Vind jij dat maar meevallen.
En de prijsstijging heeft daar niks mee te maken, dat is de telecom sector
Die prijzen waren er begin dit jaar al![]()
iPhones zitten van binnen echt goed in elkaar. iPhone 5 ook weer. Mooi om te zien.2000 light years from home![]()
Zit met hetzelfde inderdaad. Vertik het om voor het nagenoeg zelfde abo bijna 45 euro te betalen voor een apparaat waar ik eigenlijk alleen maar mee mail, whatsapp en surf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:
2 jaar terug
iPhone 4
i150 met ongelimiteerd snel internet
aanschaf 170 euro
per maand 30 euro
Kan ik nu niet meer voor kiezen, ook niet met online verlengen![]()
Sim-only voor soortgelijk product is ook echt 24,50quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde inderdaad. Vertik het om voor het nagenoeg zelfde abo bijna 45 euro te betalen voor een apparaat waar ik nagenoeg alleen maar mee mail, whatsapp en surf.Fucking sad.
300min? Why the fuck would I bother als ik met 150 al prima uitkom?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is wel exact hetzelfde model. Dat het een ander toestel is, maakt niet uit: de prijsgeving zou hetzelfde moeten zijn, omdat de toestellen gelijk gepositioneerd worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Het is niet exact hetzelfde model
En de prijsstijging heeft daar niks mee te maken, dat is de telecom sector
Die prijzen waren er begin dit jaar alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is wel exact hetzelfde model. Dat het een ander toestel is, maakt niet uit: de prijsgeving zou hetzelfde moeten zijn, omdat de toestellen gelijk gepositioneerd worden.Juist. De generaties verschillen wel, maar qua marktsegment blijft het gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit bedoel ik dus. En aangezien de iPhone al jaren in het absolute topsegment zit, is het echt belachelijk dat de prijzen nog meer verhoogd worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Juist. De generaties verschillen wel, maar qua marktsegment blijft het gelijk.![]()
Dat is het ook, want nu wordt je dubbel getild: abo-kosten en telefoon zelfquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. En aangezien de iPhone al jaren in het absolute topsegment zit, is het echt belachelijk dat de prijzen nog meer verhoogd worden.
Abo-prijzen zijn echt niet van deze planeet meer overigens...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: