SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Oh wacht, de software verandert het nummer al automatischMoet deel 185 zijn
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Dit suckt wel als het waar is..quote:Still pictures taken while recording video aren't shot using the normal 8-megapixel Webcam; they're screen captures of the video itself.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit suckt wel als het waar is..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel. Dat haalt een beetje alle waarde uit de functie om foto's te maken terwijl je filmt.quote:![]()
Ahh, zó slecht dat het niet eens 1MP isquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dude.. Missing the point.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahh, zó slecht dat het niet eens 1MP is![]()
Ik hoorde ook wat over het heel makkelijk aan en uit kunnen zetten van wifi, 3G e.d. Waar is dit? Ik merk eigenlijk geen verschil.sig verwijderd door FA![]()
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef stijn_ het volgende:
Hoe maak ik panorama's dan? Of is dat alleen maar voor 4s en hoger![]()
Kan dat alleen met de 5?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je tijdens het filmen dan geen fullres foto's kunt maken, maar alleen screenshots van nog geen megapixel. Dat haalt een beetje alle waarde uit de functie om foto's te maken terwijl je filmt.![]()
Ik heb een iPhone 4 en ik vind iOS6 eigenlijk tegenvallen. Voor iPhone 4 gebruikers is er alleen wat extra Facebook/Twitter integratie, Passbook en een nieuwe Maps app die eigenlijk niet kan tippen aan de vorige.![]()
Weet ik niet, ik draai nog geen iOS 6 op mijn 4S. Maar als het klopt wat in de cnet review staat, is het zelfs op de iPhone 5 een waardeloze feature.quote:![]()
Ik zie hier onder het filmen geen functie voor foto makenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik draai nog geen iOS 6 op mijn 4S. Maar als het klopt wat in de cnet review staat, is het zelfs op de iPhone 5 een waardeloze feature.![]()
Dat zegt dan al genoeg, he?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zie hier onder het filmen geen functie voor foto maken![]()
![]()
do not disturb optie is goed. de rest heb ik nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef Dalliance het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en ik vind iOS6 eigenlijk tegenvallen. Voor iPhone 4 gebruikers is er alleen wat extra Facebook/Twitter integratie, Passbook en een nieuwe Maps app die eigenlijk niet kan tippen aan de vorige.![]()
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.![]()
![]()
zonder dat het je werd gevraagd?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef braddofiel het volgende:
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.steve jobs wordt gemist.
![]()
Je kan alleen niemand taggenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef braddofiel het volgende:
Ik vind vooral de Facebook-integratie een beetje raar. Iedereen die zijn nummer openbaar op Facebook heeft staan staat nu ook gewoon in mijn WhatsApplijst.![]()
Ik vind dat knopje wanneer je gebeld wordt en kan kiezen voor 'send a text msg' een beetje te simpel over nagedacht.
Natuurlijk moest er gewoon een automatische boodschap zijn.
'Hallo, u spreekt met XXXX, momenteel ben ik druk bezig, ik bel u binnen 1 uur terug'
of bijvoorbeeld een knopje 2:
'Ik zit momenteel op de wC, ik bel u over 10 minuten terug'.
Dat had ik eerlijk gezegd verwacht van dat systeem. Een simpele knop kan iedereen wel verzinnen.![]()
Dat wat jij nu uit legt wat het had moeten zijn *is* het ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind dat knopje wanneer je gebeld wordt en kan kiezen voor 'send a text msg' een beetje te simpel over nagedacht.
Natuurlijk moest er gewoon een automatische boodschap zijn.
'Hallo, u spreekt met XXXX, momenteel ben ik druk bezig, ik bel u binnen 1 uur terug'
of bijvoorbeeld een knopje 2:
'Ik zit momenteel op de wC, ik bel u over 10 minuten terug'.
Dat had ik eerlijk gezegd verwacht van dat systeem. Een simpele knop kan iedereen wel verzinnen.
Je kunt zelf 3 vaste teksten instellen in Settings > Reply with Message, als je dat "knopje" omhoog schuift en op "Reply with message" drukt krijg je vervolgens 5 knoppen: de 3 voorgeprogrammeerde teksten, custom, of cancel om toch je gesprek aan te nemen.
Zie de screenshots bijvoorbeeld hier: http://www.gadgetreview.c(...)essage-features.html![]()
Dank, duidelijk. Moet het nog eens goed nagaan op de iPhone 5, want op de iPad kan ik geen mogelijkheid vinden om zelf teksten aan te maken.![]()
Hoe vaak wordt je gebeld op je ipad?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Dank, duidelijk. Moet het nog eens goed nagaan op de iPhone 5, want op de iPad kan ik geen mogelijkheid vinden om zelf teksten aan te maken.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt je gebeld op je ipad?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: