SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik heb hem net voor 1.2k opgepiktquote:Op donderdag 20 september 2012 16:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ging zoeken voor een affelay, toen kreeg ik 1 resultaat bij 59,55 sec
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Longcat. het volgende:
Geef is wat ideetjes voor een nieuwe xbox account!
Longdog.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Longcat. het volgende:
Longcatquote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Longcat. het volgende:
Ik wil wel even op ze passen hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
uhm nee wil graag me xavi iniesta ozil en falcao veilig stellen
op de xbox werkte dit wel, zit in je gamedata ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Perdebal het volgende:
Iemand enige kennis van de PS3 online werking?
Als je een netwerk pass gebruikt, kan ik dan nog gewoon online FIFA 12 spelen op een nieuwe account na mijn ban? Of blokken ze zeg maar de online pass?
Probeer het gewoon uitquote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Perdebal het volgende:
Als je een netwerk pass gebruikt, kan ik dan nog gewoon online FIFA 12 spelen op een nieuwe account na mijn ban? Of blokken ze zeg maar de online pass?
hij doet het hier? Even cache legen of andere browser proberen?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
Die kop van Messi op de sorry pagina begint me behoorlijk te irriteren.
Het word steeds meerquote:
Ik kan gewoon online spelen met een nieuw account zonder daar iets voor te doen, op de xboxquote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Perdebal het volgende:
Hij doet het regelmatig, maar als ik dan uitlog en naar ander account wil weer niet en dan 10m later weer wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij doet het hier? Even cache legen of andere browser proberen?
je kan toch gewoon in de app van persona wisselenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij doet het regelmatig, maar als ik dan uitlog en naar ander account wil weer niet en dan 10m later weer wel.
Que?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan toch gewoon in de app van persona wisselen
quote:
Thanks, dus in principe moeten ze op FIFA 13 niet in staat zijn ineens mijn nieuwe account te blokken?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan gewoon online spelen met een nieuw account zonder daar iets voor te doen, op de xbox
dat zag ik kent tenminste doen, in de app zit rechtsonder een knopje om van account te wisselen. Weet niet hoe het werktquote:
Ja ik had gewoon de makkelijke goals moeten nemen en wat minder skills en shit moeten proberenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ging wel eindelijk lekkerVerdedigen blijft poep maar toch
Ik deed een paar keer sweaty, en dan bedacht ik me dat ik niet online was dus dan probeerde ik het nog goed te maken, maar dan verneukte ik het altijdquote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon de makkelijke goals moeten nemen en wat minder skills en shit moeten proberen
Nee, we beginnen allemaal opnieuwquote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gaat EA hier ook nog wat aan doen? Ik speel verdomme al sinds '10.
[ afbeelding ]
Niet op ps3, xbox wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zag ik kent tenminste doen, in de app zit rechtsonder een knopje om van account te wisselen. Weet niet hoe het werkt
Wat is je gamertagquote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Timmy/Litmanen wil 1 van jullie tegen mij? H2H.
Unique BrawlZquote:
ik zie dat knopje niet hoooooooooooooorquote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat sowieso niet want xbox kan het sowieso wel.
Andere keer, morgen ofzo ke?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Timmy/Litmanen wil 1 van jullie tegen mij? H2H.
Prima.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Andere keer, morgen ofzo ke?
Ha, ik twijfelde nog om hem te verpatsen vandaagquote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Verdomme als ik mijn Benzema nog had gehouden en niet gister had verkocht had ik hem voor 2x zoveel kunnen verkopen vandaag.
Duh...quote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Verdomme als ik mijn Benzema nog had gehouden en niet gister had verkocht had ik hem voor 2x zoveel kunnen verkopen vandaag.
nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef byah het volgende:
iemand idee of ik toegang kan krijgen tot FUT13 als ik in Fifa12 een nieuwe online pass invoer?
Als je dan nog een week zou wachten zou je er meer dan 100K voor krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dan heb je maar 1 account zekerquote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik zie dat knopje niet hoooooooooooooor
Yup. Pittig dom natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je dan nog een week zou wachten zou je er meer dan 100K voor krijgen.
Koop hem terugquote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Yup. Pittig dom natuurlijk.
Ik heb Sneijder, Falcao, Sanchez en Hulk ook nog en die worden ook veel meer waardquote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Yup. Pittig dom natuurlijk.
is FUTHEAD13 al uit?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Futhead is veel chiller dan Futwiz trouwens
Nee, maar vind de opmaak enzo van futhead chillerquote:
ik ook, binnenkort komt futhead13 als het goed is.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar vind de opmaak enzo van futhead chiller
De banhamer is langs geweest. Ook bij helden als Tim86 en Confettiquote:Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef Reemi het volgende:
Nog nieuws sinds vanochtend, behalve dat de webapp het weer doet?
Je moet ook gewoon een vast wachtwoord nemen als antwoord op de security questionquote:Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef JacobDubbel het volgende:
Wie weet waar je die security question kan wijzigen op xbox.com ?
Ja me moeders geboorte plaatsquote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een vast wachtwoord nemen als antwoord op de security question
Op hun mainaccounts? Alleen mijn tweede account (daarop kocht ik de pakjes) ben ik verbannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De banhamer is langs geweest. Ook bij helden als Tim86 en Confetti
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:04 schreef GuRBuH het volgende:
Is GTA eigenlijk leuker op PC of PS3?
Wij zijn allemaal op al onze accounts gepakt. Ook diegenen waar we niks mee gehackt hebben en ook geen geld hebben ontvangen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op hun mainaccounts? Alleen mijn tweede account (daarop kocht ik de pakjes) ben ik verbannen.
Sommige zijn op hun main account ook gebanned ook al deden ze niks.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op hun mainaccounts? Alleen mijn tweede account (daarop kocht ik de pakjes) ben ik verbannen.
Bij mij zit rechtsonder een knop om te schakelen naar full screen. Ik zie nergens iets van personaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zag ik kent tenminste doen, in de app zit rechtsonder een knopje om van account te wisselen. Weet niet hoe het werkt
opdonderen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef baasvandemaffia het volgende:
iemand de stekel kopen voor 50.000-100.000
gr
Moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom kan ik niet op Live Chat drukken bij EA?
Nee maar ik kan je wel coins geven, zet er maar 20 spelers op.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef baasvandemaffia het volgende:
iemand de stekel kopen voor 50.000-100.000
gr
Same here.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij mij zit rechtsonder een knop om te schakelen naar full screen. Ik zie nergens iets van persona
Dan is het waarschijnlijk alleen als je meerdere accounts op hetzelfde mailadres hebt ofzo. Of je webapp is kapotquote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij mij zit rechtsonder een knop om te schakelen naar full screen. Ik zie nergens iets van persona
Al je posts zijn bedelposts.quote:
Dan heb ik wel heel veel geluk, alleen mijn hackaccount is verbannen en mijn main account waar ik 89k naar heb overgezet, niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal op al onze accounts gepakt. Ook diegenen waar we niks mee gehackt hebben en ook geen geld hebben ontvangen.
Oh ja die van mij zijn allemaal aparte emails.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk alleen als je meerdere accounts op hetzelfde mailadres hebt ofzo. Of je webapp is kapot
ja kom nou, ik ben een arme sloeber gun mij een keer watquote:Op donderdag 20 september 2012 17:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Al je posts zijn bedelposts.
Van mij ookquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja die van mij zijn allemaal aparte emails.
Post evenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb mijn FUT Beast lijstje even wat overzichtelijker gemaakt
Baas, mijne staat alles kris kras. Maar als ik 10k heb kan ik pas echt beginnen met winst makenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Misschien maakt het iets overzichtelijker als je hem naar mij DM'tquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Je voegt niks toe, zaait alleen onrust, net als gisteren die kut posts van je. Tyf op, niemand mag je.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
ja kom nou, ik ben een arme sloeber gun mij een keer wat
Ik heb die knop nog gewoon.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Confetti het volgende:
Persona knop is inderdaad disabled.
Snap nu ook waarom ik geen loyalty packs kreeg op mijn andere accounts. Ik kan niet switchen naar mijn Xbox live persona.
Jouw PSN vond ik altijd zo coolquote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Dat word dus wachten totdat de game uit is en dan een nieuwe gamertag + EA account aanmaken
Ik denk dat ik geen FIFA meer ga kopen en mn PS3 wegdoequote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Dat word dus wachten totdat de game uit is en dan een nieuwe gamertag + EA account aanmaken
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je voegt niks toe, zaait alleen onrust, net als gisteren die kut posts van je. Tyf op, niemand mag je.
niemand mag mijquote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je voegt niks toe, zaait alleen onrust, net als gisteren die kut posts van je. Tyf op, niemand mag je.
Dat was ie' ookquote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jouw PSN vond ik altijd zo cool
Wallyson en Agbonlahor zijn duur.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Ik wil:
RvP
Ronaldo
Wallyson
Kelvin
Agbonlahor
Voor de rest eigenlijk geen wensen
Hoezoquote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen FIFA meer ga kopen en mn PS3 wegdoe
DOwnloadenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.2shared.com/file/nkjrQtb6/FUT_Beasts_By_Kevin.html
hier, veel plezier.
FUT12 of FUT13? Of beide.quote:
nou dan niet he.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOwnloaden
RvP is gedowngrade dat is wel jammer. Zijn 88 in FUT 12
Z'n nif was 86quote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOwnloaden
Niet zijn TOTY hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOwnloaden
Als ik er over nadenk: FIFA irriteert me de helft van de tijd enorm. FUT neemt eigenlijk teveel van mijn tijd in beslag en het is eigenlijk elk jaar hetzelfde. Zo lang ik geen ontwenningsverschijnselen krijg koop ik zelf geen FIFA. Bij vrienden speel ik het toch wel af en toe.quote:
Dat klopt maar die is volgens mij van hetzelfde niveau als de 88 nu!quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
FUT12 of FUT13? Of beide.
Combinaties van Kagawa met Nani gisterenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Kagawa zijn passing zo slecht is
1* skillsquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
https://www.futwiz.com/player-data/7547
NL keeper van 1.97
85 strength
75 jumping
say wut
Ex-Ajax hequote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
https://www.futwiz.com/player-data/7547
NL keeper van 1.97
85 strength
75 jumping
say wut
Nee joh, laat je niet kutten hierdoorquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga denk ik ook stoppen met FUT en fifa 13 alleen halen voor h2h + met vrienden.
Kagawa speelt steeds beter, niet verwacht van hemquote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Combinaties van Kagawa met Nani gisteren![]()
Wat een match tussen die 2.
Niet clubbenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga denk ik ook stoppen met FUT en fifa 13 alleen halen voor h2h + met vrienden.
Zal wel beter zijn dan die pogo stick neger die nu in goal staatquote:
Clubben is ook alleen tijd verslindend, kan ik beter euroshopper bier drinken van mijn stufi.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet clubben
Ligt webapp er nou weer uit
Kan je eenmalig gratis veranderen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef Johnbon het volgende:
Ik maak een nieuw profiel aan en wou als naam johnbon dus alles ingesteld. Maak die zelf een naam aan met manycookie61258.. Weet iemand waarom?
Je krijgt een naam die je daarna 1 keer gratis kan aanpassen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef Johnbon het volgende:
Ik maak een nieuw profiel aan en wou als naam johnbon dus alles ingesteld. Maak die zelf een naam aan met manycookie61258.. Weet iemand waarom?
Je billetjes doen vast heel veel pijn door mijquote:
Dat filmpje.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die TOTY spelers die ik had op mijn account had ik ook nog voor flink wat FUT13 coins kunnen lozen de komende tijd. Ironisch dat ik nu veel minder heb dan toen ik aan dit gedoe begon
Heb er meteen ook helemaal geen zin meer in zo
Is Fut 12 ook helemaal weg?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die TOTY spelers die ik had op mijn account had ik ook nog voor flink wat FUT13 coins kunnen lozen de komende tijd. Ironisch dat ik nu veel minder heb dan toen ik aan dit gedoe begon
Heb er meteen ook helemaal geen zin meer in zo
Lekker met je keeper tot aan de middenlijn en vieze sweaty goals maken....quote:Op donderdag 20 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je billetjes doen vast heel veel pijn door mij
#nohomo
Ik speel echt kut vandaag kon ook niets tegen Ibra doenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je billetjes doen vast heel veel pijn door mij
#nohomo
Jaquote:
Is niet zo raar hoor, Rooney is nog steeds Engels en Van Persie niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Doublepain het volgende:
Raar trouwens dat de beste verkozen speler van BPL een 88 rating heeft en die dikke 89
Geen sweaty's en mijn keeper is niet eens buiten zijn 5 geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker met je keeper tot aan de middenlijn en vieze sweaty goals maken....
²quote:Op donderdag 20 september 2012 17:24 schreef Longcat. het volgende:
Ik krijg een proxy error als ik naar fifa 13 UT gaat?
& Rooney is een Fifa posterboyquote:Op donderdag 20 september 2012 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is niet zo raar hoor, Rooney is nog steeds Engels en Van Persie niet.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:24 schreef Longcat. het volgende:
Ik krijg een proxy error als ik naar fifa 13 UT gaat?
Werkt gewoon. Wel even f5'je gedan.quote:
Ik zit er nog opquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet clubben
Ligt webapp er nou weer uit
Daar gaan ibra, IF Ben arfa etc..quote:
Klopt toch ook, je account moet tussen 7 maart/april en 7 september zijn aangemaakt.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:26 schreef Longcat. het volgende:
Hmm ik beschik niet over een fifa ultimate team?![]()
WELKOM!
Zo te zien beschik je niet over een FIFA Ultimate Team. Sluit je nu aan bij de community! Beheer je team en deel het met vrienden, ruil online met anderen en maak met elk nieuw pakket kans op spelers van het Team van de week!
Deze man snapt het.quote:
Dan heb ik voor niks mijn nieuwe account gemaaktquote:Op donderdag 20 september 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt toch ook, je account moet tussen 7 maart/april en 7 september zijn aangemaakt.
Klopt, had ik je meteen wel kunnen vertellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:27 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dan heb ik voor niks mijn nieuwe account gemaakt
Laagste bin is 2.5quote:Op donderdag 20 september 2012 17:27 schreef Maver24 het volgende:
Castaignos voor 1.8k, netjes netjes, toch ?
zo dan !!! nice nice !!!, kijk daar houden we vanquote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
Dafuq![]()
[ afbeelding ]
Zocht even op sneijder, stond deze er met nog 59:nogwat te gaan.
Omg die is makkelijk 30k.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
Dafuq![]()
[ afbeelding ]
bossquote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
Dafuq![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef StijnDa het volgende:
Dafuq![]()
[ afbeelding ]
Best duur jaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omg die is makkelijk 30k.
30kquote:Op donderdag 20 september 2012 17:35 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel denken jullie dan Lahm gaat worden in prijs?, wel echt goede stats
Mijn glazen bol zegt 60kquote:Op donderdag 20 september 2012 17:35 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel denken jullie dan Lahm gaat worden in prijs?, wel echt goede stats
Doe mij maar coins.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:36 schreef baswijchen het volgende:
iemand h2h match doen xbox? of FUT
4-3-3quote:Op donderdag 20 september 2012 17:35 schreef baasvandemaffia het volgende:
welke opstelling gebruiken je het meest met fut??
Waarom zou EA je xbox account laten bannenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:34 schreef JacobDubbel het volgende:
Net een chick aan de lijn gehad bij Xbox, die kan niks voor de doen tot EA mijn Xbox account laat bannenZe raad aan met EA contact op te nemen of niet meer EA spellen spelen
Denk het 2e
Het is bij andere wel gebeurd kneusquote:Op donderdag 20 september 2012 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou EA je xbox account laten bannen?
Die match net met Rijst
Niemand zijn complete account is geband kneusquote:Op donderdag 20 september 2012 17:39 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Het is bij andere wel gebeurd kneusLees een keer wat op het forum, hetzelfde geld voor de PSN
Dan heb je wat gemistquote:Op donderdag 20 september 2012 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niemand zijn complete account is geband kneus
Wat ik heb gelezen alleen EA account, zodat je neit meer op EA spellen kanquote:
Bij jou is toch ook alleen je EA account gebannen? niet je hele xbox account?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:41 schreef Tim86 het volgende:
Nou, met Govind in de chat, ben benieuwd. Uiteindelijk heeft de eigenaar van mijn main account niets fout gedaan, die heeft alleen wat spelers verkocht voor te dure prijzen
Ik zit in de EA chatquote:Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij jou is toch ook alleen je EA account gebannen? niet je hele xbox account?
Geldt dan toch alleen voor EA spellen?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef Cubewood. het volgende:
Waarschijnlijk als het een ander PSN ID was, dan heb je deze beide gekoppeld gehad aan 1 EA account. Dus dan kan je wel 3 verschillende PSN ID's hieronder hebben staan, als je EA account gebanned is, kan je geen gebruik meer maken van deze accounts.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit in de EA chat
Met een teringtroll
[ afbeelding ]
ja er is weer iets foutquote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wtf ik heb nu alleen maar pagina's met expired auctions__
Niet deze shit weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wtf ik heb nu alleen maar pagina's met expired auctions__
3de keer al rond deze tijdquote:Op donderdag 20 september 2012 17:45 schreef Maver24 het volgende:
ik zet te denken, iets gaat niet goed op de webapp
Het deels bannen is doorgeslagen in heel veel bannenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef poker4lifee het volgende:
pff 5 topics al gemist vandaag, dat ga ik niet teruglezen. Nog wat gemist sinds vanmorgen?
Het deels bannen heb ik meegekregenWEbapp is er weer zo te zien.
alleen de directe tamper accounts toch, en verder niks.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het deels bannen is doorgeslagen in heel veel bannen
Alle accounts op ipquote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen de directe tamper accounts toch, en verder niks.
Nee, alles. Main accounts ookquote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen de directe tamper accounts toch, en verder niks.
omg, kutzooiquote:
Kroos CM?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
vul aan, nog 9k over
Ja, tenzij EA de informatie ook aan Sony/Microsoft heeft gegeven, en zei ook besluiten om je Gamertag of PSN ID te bannenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geldt dan toch alleen voor EA spellen?
Kan niet eens, PSN en XBL hebben hier niets mee te maken. Je wordt toch ook niet gebannen omdat je een Spel steelt in de winkel?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:51 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ja, tenzij EA de informatie ook aan Sony/Microsoft heeft gegeven, en zei ook besluiten om je Gamertag of PSN ID te bannen
Het is EA wat had je verwachtquote:Op donderdag 20 september 2012 17:52 schreef TJV het volgende:
Helaas is uw EA account gebanned wegens het gebruik maken van een exploit in de Fifa Ultimate Team Webapp. Aangezien deze ban is uitgevoerd door de Fifa Studio's is dit helaas ook niet meer terug te draaien. U kunt in appeal gaan tegen deze ban door een case te openen op help.ea.com. Het is dan belangrijk dat u dit in het engels doet, aangezien dit door een ander team word behandeld.
Wat een IT-faal.
Heeft geen nut. Ik kwam er een half uurtje geleden nog wel in.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Probeer je cache eens te legen?
Die van mij en diverse anderen hier zijn gebanned..als die van jou nog leeft heb je blijkbaar geluk.,quote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef poker4lifee het volgende:
oh Tim het klopte niet wat je zei over maina ccounts? of moet dat nog gebeuren?
ik zie het nu ook, al die auctions expired en ik kon niet eens uitloggenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Ik kwam er een half uurtje geleden nog wel in.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef Roypsv het volgende:
Volgens mij kan je neit eens een nieuw account aan maken om fut 13 te spelen
Alive and kickingquote:Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef poker4lifee het volgende:
ahh dat is wel klote dan Tim :s van wie zijn de main accounts gebanned op ps3? Toefjes leeft nog hoop ikj
Schijt aan formatiesquote:Op donderdag 20 september 2012 17:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
vul aan, nog 9k over
Vind het wel slecht dat je gelijk van alle spellen geweerd wordt.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:52 schreef TJV het volgende:
Helaas is uw EA account gebanned wegens het gebruik maken van een exploit in de Fifa Ultimate Team Webapp. Aangezien deze ban is uitgevoerd door de Fifa Studio's is dit helaas ook niet meer terug te draaien. U kunt in appeal gaan tegen deze ban door een case te openen op help.ea.com. Het is dan belangrijk dat u dit in het engels doet, aangezien dit door een ander team word behandeld.
Wat een IT-faal.
Nee je kan nooit meer een nieuw account maken. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand als je gebanned bent of je dan nog een nieuw account kunt maken? zo ja hoe zonder weer gebanned te worden..
quote:
Zijn alle auctions niet expired?quote:
Ik zou proberen eerst een nieuw PSN te maken, op je playstation, en van daaruit een nieuw Fifa account te maken. Als dat niet werkt, dan ben je vrees ik wel de lul.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand als je gebanned bent of je dan nog een nieuw account kunt maken? zo ja hoe zonder weer gebanned te worden..
Dat hadden ze van te voren ook kunnen weten. Als je xbox gebanned wordt, dan kan je ook geen spel meer spelen. Althans niet online. EA account is hetzelfde, want die gebruik je voor alle spellen van EA.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vind het wel slecht dat je gelijk van alle spellen geweerd wordt.
Nopequote:Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zijn alle auctions niet expired?
Vind het wel logisch. Eens kijken hoe ver ik kan komen, unban zit er niet in maar vind het wel leuk om ze bezig te houden.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vind het wel slecht dat je gelijk van alle spellen geweerd wordt.
Handelen is inderdaad het leukste ding van FUT, maar met een startkapitaal wordt het handelen nog leuker.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:59 schreef bombmannl het volgende:
Opzich best terecht dat mensen gebannend zijn, tevens word het spel er voor jezelf niet leuker op en gaat eerder vervelen als je zelf alle goede spelers al voor de release heb verkregen. Het is toch veel leuker als iedereen op 0 begint en je de beste handelaar probeert te worden?
Te minste dat lijkt mij het leukst
Zolang je 100K voor 15 euro kunt verkopen op marktplaats zal dat weinigen boeien denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 17:59 schreef bombmannl het volgende:
Opzich best terecht dat mensen gebannend zijn, tevens word het spel er voor jezelf niet leuker op en gaat eerder vervelen als je zelf alle goede spelers al voor de release heb verkregen. Het is toch veel leuker als iedereen op 0 begint en je de beste handelaar probeert te worden?
Jupquote:Op donderdag 20 september 2012 17:59 schreef bombmannl het volgende:
Vind het juist leuk om van het begin te beginnen. Gewoon met niks noppes nadaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Handelen is inderdaad het leukste ding van FUT, maar met een startkapitaal wordt het handelen nog leuker.
Dan begrijp ik er wel. Als je het echt voor het geld doet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang je 100K voor 15 euro kunt verkopen op marktplaats zal dat weinigen boeien denk ik
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik een stelling voor de Uni over Afrika honger en oorlog, reageert er zon idioot met:
Ja dat contintent is toch niet meer te redden.
Krijg ik de laagste rating, gaat mijn punt er ff aan. Wat een kneusjes op de studie
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik een stelling voor de Uni over Afrika honger en oorlog, reageert er zon idioot met:
Ja dat contintent is toch niet meer te redden.
Krijg ik de laagste rating, gaat mijn punt er ff aan. Wat een kneusjes op de studie
Dit heb ik een uur terug gedaan. En kon weer H2H spelen en een nieuwe FUT12 team beginnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou proberen eerst een nieuw PSN te maken, op je playstation, en van daaruit een nieuw Fifa account te maken. Als dat niet werkt, dan ben je vrees ik wel de lul.
je kan je xbox live trandferrwnquote:Op donderdag 20 september 2012 18:04 schreef Confetti het volgende:
Van alles geprobeerd maar EA heeft iets gedaan zodat je niet op je juiste EA persona komt. De WebApp kom je niet op.
Dan maar wachten op de 22e, FIFA 13+ xbox live gold+ season ticket![]()
Heb spijt.
Ik heb intussen in de chat gehangen, maar ben ook weinig wijzer geworden.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:04 schreef Confetti het volgende:
Van alles geprobeerd maar EA heeft iets gedaan zodat je niet op je juiste EA persona komt. De WebApp kom je niet op.
Dan maar wachten op de 22e, FIFA 13+ xbox live gold+ season ticket![]()
Heb spijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |