SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik heb hem net voor 1.2k opgepiktquote:Op donderdag 20 september 2012 16:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ging zoeken voor een affelay, toen kreeg ik 1 resultaat bij 59,55 sec
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Longcat. het volgende:
Geef is wat ideetjes voor een nieuwe xbox account!
Longdog.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Longcat. het volgende:
Longcatquote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Longcat. het volgende:
Ik wil wel even op ze passen hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
uhm nee wil graag me xavi iniesta ozil en falcao veilig stellen
op de xbox werkte dit wel, zit in je gamedata ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Perdebal het volgende:
Iemand enige kennis van de PS3 online werking?
Als je een netwerk pass gebruikt, kan ik dan nog gewoon online FIFA 12 spelen op een nieuwe account na mijn ban? Of blokken ze zeg maar de online pass?
Probeer het gewoon uitquote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Perdebal het volgende:
Als je een netwerk pass gebruikt, kan ik dan nog gewoon online FIFA 12 spelen op een nieuwe account na mijn ban? Of blokken ze zeg maar de online pass?
hij doet het hier? Even cache legen of andere browser proberen?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
Die kop van Messi op de sorry pagina begint me behoorlijk te irriteren.
Het word steeds meerquote:
Ik kan gewoon online spelen met een nieuw account zonder daar iets voor te doen, op de xboxquote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Perdebal het volgende:
Hij doet het regelmatig, maar als ik dan uitlog en naar ander account wil weer niet en dan 10m later weer wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij doet het hier? Even cache legen of andere browser proberen?
je kan toch gewoon in de app van persona wisselenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij doet het regelmatig, maar als ik dan uitlog en naar ander account wil weer niet en dan 10m later weer wel.
Que?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan toch gewoon in de app van persona wisselen
quote:
Thanks, dus in principe moeten ze op FIFA 13 niet in staat zijn ineens mijn nieuwe account te blokken?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan gewoon online spelen met een nieuw account zonder daar iets voor te doen, op de xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |