Wat is het percentage?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Yondaime het volgende:
maar kan die rente in 1 jaar meteen bijna 1000 euro verschil maken?
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Deetch het volgende:
Geld lenen kost geld en snel aflossen levert geld op kost iets minder geld
geen idee, maar is er een lease rente dat neer komt op ongeveer 20%? dus ze gaan die laatste 2 jaar nog bijna 2000 euro extra verekenen?quote:
Levert nog steeds niks op hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Deetch het volgende:
Rente loopt natuurlijk wel door in die periode. Dus de rente over een jaar over een bedrag van 4475.44 zou dan ongeveer 860 euro zijn (=19% op jaarbasis). Dat komt ongeveer uit op een maandrente op de lening van 1.5%. Lijkt dus wel te kloppen.
Geld lenen kost geld en snel aflossen levert geld op
Zeker wel ten opzichte van je aan de afbetalingsregeling houden.quote:
Bij 20% klopt het inderdaad wel ongeveer.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Yondaime het volgende:
[..]
geen idee, maar is er een lease rente dat neer komt op ongeveer 20%? dus ze gaan die laatste 2 jaar nog bijna 2000 euro extra verekenen?
leasecontract was 3 jaar...
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Mark het volgende:
Geld lenen kost geld en snel aflossen levert geld op kost iets minder geld, maar nog steeds een hoop.
Kun je niet versneld aflossen?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Yondaime het volgende:
[..]
geen idee, maar is er een lease rente dat neer komt op ongeveer 20%? dus ze gaan die laatste 2 jaar nog bijna 2000 euro extra verekenen?
leasecontract was 3 jaar...
ik ben echt fucked up! ik dacht dat ik al totale rente betaald op het moment dat ik die bus leased...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Deetch het volgende:
Rente loopt natuurlijk wel door in die periode. Dus de rente over een jaar over een bedrag van 4475.44 zou dan ongeveer 860 euro zijn (=19% op jaarbasis). Dat komt ongeveer uit op een maandrente op de lening van 1.5%. Lijkt dus wel te kloppen.
Geld lenen kost geld en snel aflossen levert geld op
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Yondaime het volgende:
maar kan die rente in 1 jaar meteen bijna 1000 euro verschil maken?
johquote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Yondaime het volgende:
[..]
ik ben echt fucked up! ik dacht dat ik al totale rente betaald op het moment dat ik die bus leased...
geen idee dat dit zo gewerkt heeft...
notitie, nooit meer een auto of product leasen...
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Yondaime het volgende:
[..]
ik ben echt fucked up! ik dacht dat ik al totale rente betaald op het moment dat ik die bus leased...
wil ik wel, maar als de economie tegen valt en je moet omzet belasting betalen en overige vaste lasten...wat houdt er dan nog over?quote:
Financiering....op brief leningovereenkomst van Alpha credit nederlandquote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel.
Maar wat is het nou geweest? Lease? Of een lening? Want dat zijn totaal verschillende dingen.
In die overeenkomst staat ook de rente (en het soort lening dat je afgesloten hebt) vermeld lijkt mij. Kijk dat eerst eens na.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef Yondaime het volgende:
[..]
Financiering....op brief leningovereenkomst van Alpha credit nederland
Het was een dure maar goede les. Laten anderen hier direct ook even lering uit trekken.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Yondaime het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |