Niet eerst douchen en omkleden nee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij en dan ga ik richting poolcentrum
Van users die ik interessant vind heb ik daar meestal in t begin wel eens op geklikt. Maar verder ga ik echt niet kijken/zoeken. Zou t ook vreemd vinden als een ander dat bij mij deed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Of iig de topichistory van de ander lezen. Dit is tevens een tip, maar waarschijnlijk te laat...
Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet eerst douchen en omkleden nee?
Als ik uit me werk kom en moet ergens heen gaat ik toch echt eerst douchen en omkleden voor ik de deur uit gaat! Zelfs als dat inhoud dat ik te laat gaat komen.
Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van users die ik interessant vind heb ik daar meestal in t begin wel eens op geklikt. Maar verder ga ik echt niet kijken/zoeken. Zou t ook vreemd vinden als een ander dat bij mij deed.
Heb dat zelf eens meegemaakt; dat te laat komen. Ik eerst een uur rijden. Perfect op tijd. Belt ze op dat ze 20 minuten later komt. Ok, kan nog, maar was eigenlijk al pissed. Na de date zegt ze: "oh heb je hier geparkeerd, das toevallig. Ik woon hier 50 meter vandaan...".quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.
Douchen/omkleden is niet altijd perse nodig.
Niet altijd...heb nu ook al wel wat fokkers "ontmoet/leren kennen" die niet helemaal overeen komen met hun posthistory. Internet is toch een bijzonder medium waar mensen hele andere kanten van zichzelf kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....
En trouwens het zegt mij echt wel iets als iemand veel in KPD/Brave New World/Weertopic zit om maar eens wat te noemen.
Ligt er maar net aan wat ze posten. En vaak komt dat dan ook wel boven in de gesprekken met die persoon lijkt mequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....
En trouwens het zegt mij echt wel iets als iemand veel in KPD/Brave New World/Weertopic zit om maar eens wat te noemen.
Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.
Douchen/omkleden is niet altijd perse nodig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.
Kan me weinig momenten voorstellen wanneer je niet even onder de douche moet of omkleden.
ligt net hoe of wat er is afgesproken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.
Kan me weinig momenten voorstellen wanneer je niet even onder de douche moet of omkleden.
Alleen al voor mn haar zou ik t willenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Silenus het volgende:
Dat doe ik echt nooit, werk ook niet op de bouw ofzo.
Mag ik hopen dat dat op het etiket van hun bodywash staatquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee dan stink je niet om 6 uur, maar dan ruik je ook niet als een fris lentebriesje wanneer je bij je date aankomt. En ik hou van mannen die als een fris lentebriesje ruiken als ze bij me aankomen
Gewoon een lekker luchtje opdoen en er is niks aan de hand. Bovendien zit je toch vaak in de kroeg, na zo'n hele avond bier en gezelligheid ruik je toch allebei hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee dan stink je niet om 6 uur, maar dan ruik je ook niet als een fris lentebriesje wanneer je bij je date aankomt. En ik hou van mannen die als een fris lentebriesje ruiken als ze bij me aankomen
Daar zit natuurlijk een wereld aan mogelijkheden tussen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Silenus het volgende:
Ik heb echt het tegenovergestelde. Hou ook niet van die totaal opgedirkte vrouwen die met 2 kilo make up op hun gezicht en moeilijk lopende hakken...in hun allerfavoriete jurkje helemaal aan komen dartelen alsof ze op het huwelijksfeest van hun zusje zijn.
Gewoon effe de kroeg in en een biertje drinken. Lekker belangrijk allemaal verder.
Waarheid als een koe. Wanneer iemand je vriendje of wat vastere scharrel is kun je daar prima uit je werk al naar toe rijden. Maar het mag toch ook allemaal wel een beetje leuk en spannend en bijzonder zijn in de datefase?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
Beetje afhankelijk van wat je gaat doen ook. Voor een etentje kom ik ook fris en leuk gekleed voor de dag. Maar wanneer je wat meer bekend met elkaar bent en gewoon bij elkaar over de vloer komt dan word ik daar wel wat makkelijker in. Goed excuus om samen even onder de douche te springen
O, maar dat bedoel ik inderdaad ook helemaal niet nee! Maar gewoon even douchen, tandjes poetsen, schoon kleedje aan, vind ik een kleine moeite.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:
Tuurlijk, maar dat kan op verschillende manieren. Hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je altijd maar helemaal opgedoft zou moeten zijn. Soms gaat het "less is more" principe op.
Maar het valt juist WEL op als hij de moeite WEL doet. Ik vind het niet vanzelfsprekend, maar als ik merk dat mijn date die moeite heeft genomen zie ik dat als enequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef Sekhmet het volgende:
Fris ruiken vind ik ook belangrijk...
Maar moet eerlijk toegeven dat het niet altijd lukt. Bijv met dates op lange afstand. Lang in de auto zitten of ik kom ergens anders vandaan en heb al een drukke dag achter de rug.
Ja ik weet dat de meesten hier niet op afstand daten...maar ik dus wel
Meestal geef ik het dan ook wel aan en indien mogelijk maak ik bij hem gebruik van de douche...of nog liever van een bad
Daarbij heb je mensen die gewoon (snel) zweten. Gespannen voor de date, warm weer, hard gefietst om optijd te komen etc. Of ruiken naar sigaretten rook, alcohol of dieren. Zolang ik er geen kotsneigingen van krijg ga ik er niet zo moeilijk over doen. Als je iemand niet leuk vind, kans dat het dan iets is wat je toevoegt aan je lijstje waarom je hem niet leuk vindt...en als je hem wel leuk vindt dan valt het vaak geeneens op.
Mee eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar het valt juist WEL op als hij de moeite WEL doet. Ik vind het niet vanzelfsprekend, maar als ik merk dat mijn date die moeite heeft genomen zie ik dat als enemomentje
.
Als mijn date overigens 2 uur voor mij in de auto zou zitten zouden dat drie![]()
![]()
's zijn. Daar valt die ene voor naar een lentebriesje ruiken bij in het niet
En hoe is dat toen afgelopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:15 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb een keer een date gehad die zo gespannen was...hij had gedoucht en alles, maar kreeg het nog voor elkaar om flink naar (angst)zweet te ruiken toen hij bij mij kwam
"Zullen we samen fijn douchen?"quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En hoe is dat toen afgelopen?
Stop jij ook met je FB te neuken na een succesvolle eerste date?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen... Ik vind het ook leuk om me leuk te kleden voor mijn date en lekker fris voor de dag te komen. En ik stel het op prijs wanneer het wederzijds is. Sterker nog, ik zou het teleurstellend vinden wanneer dit niet wederzijds blijkt te zijn.
Dit klinkt heel melodramatisch, maar ies respekt! Van mij uit zegt het "ik vind jou leuk genoeg (/verwacht jou leuk genoeg te vinden) om deze moeite voor te doen" en ik vind het leuk dat terug te krijgen.
Ja. Mijn FB en ik batsen ook niet wekelijks/maandelijks oid. Eens in de zoveel tijd nemen we contact met elkaar op. Soms doen we het dan 1 nacht, soms hebben we even "een periode". Daar is geen ruimte voor als ik aan het daten ben. Ik neem aan dat dat voor mijn FB ook geldt. Maar daar praten we niet overquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stop jij ook met je FB te neuken na een succesvolle eerste date?
Second date bij eefje, die dan kookt. Woensdag neukverslag dus.quote:
10-0 voor mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:
Leuk dat het zo geslaagd was! Heeft ze je nog ingemaakt met poolen?
Nou! Misschien dat als we het vriendelijk vragen we de rondvliegende zaadklodders mogen volgen via een stream her of der.quote:
Okay, uit nieuwsgierigheid; wat was er dan specifiek leuk aan hem? Waar ging de lol zoal om? Wie kwam er met het idee voor de tweede date aan, jij of Hiergaanwedan? En, men claimt dat een vrouw binnen vijf minuten na een eerste impressie al weet of ze er seks mee wil hebben. Ga je daarin mee? Zo ja, is de kookmeet bij jou of bij hem?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef eefje801 het volgende:
Djeez wat een gedoe over douchen, ik rook naar bloemetjes. Tuurlijk had ik een schoon kleed aan en was ik fris achter mijn oortjes en had ik mijn tanden gepoetst. Maar ik werk idd niet in de bouw.
Kan het met mijn date eens zijn, was een leuke date! leuke man en heel veel lol gehad. En ook nog eens een tweede date op de eerste date gepland, het moet niet gekker worden![]()
En het was 3-2 voor HiergaanwedanHeb hem laten winnen
En beter rondvliegende zaadklodders via livestream dan rellen in Haren
Dit zal ik onthoudenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef eefje801 het volgende:
En beter rondvliegende zaadklodders via livestream dan rellen in Haren
Glad to be of help, bro.quote:
Nou ja ik stelde dat van woensdag voor volgens mij en de rest wil ik ook wel weten jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay, uit nieuwsgierigheid; wat was er dan specifiek leuk aan hem? Waar ging de lol zoal om? Wie kwam er met het idee voor de tweede date aan, jij of Hiergaanwedan? En, men claimt dat een vrouw binnen vijf minuten na een eerste impressie al weet of ze er seks mee wil hebben. Ga je daarin mee? Zo ja, is de kookmeet bij jou of bij hem?
Vragen, vragen...
Leuk: donkere krullen, mooie ogen, leuke humor. Kon ook aardig dansenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay, uit nieuwsgierigheid; wat was er dan specifiek leuk aan hem? Waar ging de lol zoal om? Wie kwam er met het idee voor de tweede date aan, jij of Hiergaanwedan? En, men claimt dat een vrouw binnen vijf minuten na een eerste impressie al weet of ze er seks mee wil hebben. Ga je daarin mee? Zo ja, is de kookmeet bij jou of bij hem?
Vragen, vragen...
Ja bij mannen wel, ik wist dat vanaf minuut 1 alquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk: donkere krullen, mooie ogen, leuke humor. Kon ook aardig dansenLol ging om meest uiteenlopende dingen, was gewoon relaxte date en geen ongemakkelijke momenten.
Ehm, goede vraag. Volgens mij kwamen we beide met dat idee.
Ik kan je in alle eerlijkheid nee zeggen want volgens mij werkt dat juist andersom bij mannen zo. Bij mij werkt het in ieder geval niet zo dat ik dat binnen vijf minuten weet.
En hoef ik nu niet te zeggen waar de kookmeet is?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk: donkere krullen, mooie ogen, leuke humor. Kon ook aardig dansenLol ging om meest uiteenlopende dingen, was gewoon relaxte date en geen ongemakkelijke momenten.
Ik kan je in alle eerlijkheid nee zeggen want volgens mij werkt dat juist andersom bij mannen zo. Bij mij werkt het in ieder geval niet zo dat ik dat binnen vijf minuten weet.
Ik zou iets doen wat niet UREN erna nog zwaar op de maag ligt. Orientaals bijvoorbeeld. Just in case.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja bij mannen wel, ik wist dat vanaf minuut 1 alNou ja woensdag gewoon een gerecht doen wat in wijn gemarineerd moet worden en dan weet je het wel
![]()
Ach laat een man dromen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Sekhmet het volgende:
Want jij denkt dat het zo gemakkelijk gaat? Nette meisjes hebben geen seks op een tweede date
Zo is dat. Je lichaam is een tempel en dat hoor je te eerbiedigen opdat dit op de huwelijksnacht geconsumeerd kan worden. Immersch, hebben wij niks geleerd van Sodom en Gomorra?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Sekhmet het volgende:
Want jij denkt dat het zo gemakkelijk gaat? Nette meisjes hebben geen seks op een tweede date
En Adam en Eva before thatquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo is dat. Je lichaam is een tempel en dat hoor je te eerbiedigen opdat dit op de huwelijksnacht geconsumeerd kan worden. Immersch, hebben wij niks geleerd van Sodom en Gomorra?
Hmm, dan hangt seksuele aantrekkingskracht voor jou erg samen met iemands innerlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja toch Eefje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dan hangt seksuele aantrekkingskracht voor jou erg samen met iemands innerlijk?
Nee, maar je bent wel meer dan alleen je sixpack hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat trouwens dus niet betekent dat ik lichamelijk afschuwelijk ben hoor!toch?
toch Eefje?
toch toch?
lolololoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel meer dan alleen je sixpack hoor
Okay, next subject. Wat vond jij eigenlijk van Eefje? Je eerste indruk? Rook ze lekker en zat er een vlotte babbel in? Geen awkward moments? Kon ze poolen als een pro? Waar hebben jullie het allemaal over gehad? Beviel haar kledingkeuze je? Wat hebben jullie gegeten en wie heeft er afgerekend?quote:
Leuke meid, supergezellig en heel fijn in omgangquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, next subject. Wat vond jij eigenlijk van Eefje? Je eerste indruk? Rook ze lekker en zat er een vlotte babbel in? Geen awkward moments? Kon ze poolen als een pro? Waar hebben jullie het allemaal over gehad? Beviel haar kledingkeuze je? Wat hebben jullie gegeten en wie heeft er afgerekend?
Jouw huis of het hare, woensdag?
Met extra sausbakjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef Sekhmet het volgende:
Bij de macJij weet hoe je een vrouw moet verwennen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Leuke meid, supergezellig en heel fijn in omgangEerste indruk gewoon goed, bedoel ken haar verder dan nog niet dus ja. Niet echt op gelet hoe ze rook
praten ging gemakkelijk en prettig de hele tijd. Vlot hoeft niet eens, maar we waren naast het poolen wel de hele tijd aan het praten. Geen awkward moments, ging leuk en relaxt. Ze poolde netjes maar ja uiteindelijk wint toch de winnaar he
Over heel veel dingen gehad, vriendengroep, fok, gedachtes van alles. Kledingkeuze goed, rokje is altijd een pré
We hebben bij de mac een menu gehad en ik betaalde. Het hare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's nog geen antwoord. Hoe verliep het afscheid? Had jij bijvoorbeeld het idee dat het wel kon, een move maken?quote:
Ik dm je zo wel weer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef Sekhmet het volgende:
Ik krijg mijn info van een bron die anoniem wenst te blijven.![]()
Maar je mag HJ zijn vragen best beantwoorden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eef en ik zitten wel op 1 lijn wat zoenen betreft enzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt goedMaar er zijn dus nog geen tongen bij elkaar achterin de huig geduwd? Zo nee, waarom niet? Heb je het idee dat dat woensdag gaat gebeuren en heb je een plan van aanpak?
Wat voor saus had ze bij haar nuggets?
Helaas zegt dat dan weer niets over waarop het allemaal niet stuk kan lopen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef Sekhmet het volgende:
Match made in heaven....kan weinig meer mis gaan als je beide dezelfde sausjes eet.
Hou het godenverdomme een beetje positief, ja!quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas zegt dat dan weer niets over waarop het allemaal niet stuk kan lopen...
Ik moet hier ook niet posten als ik weer een bui als deze heb, eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hou het godenverdomme een beetje positief, ja!
He kut, die tip komt dan net te laat hé!quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:08 schreef Sekhmet het volgende:
Tip: vrouwen houden van mannen met initiatief en die een gezonde mate van zelfverzekerd zijn uitstralen.
Jij mocht kiezen, dan kies ik wel wat we eten. Zolang het maar geen romantische komedie is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Geen probleem Capstan, alles kan kapot enzo, maar op dit moment is dat geen moment in me opgekomenMisschien loopt het wel stuk op mijn filmkeuze van woensdag
Of althans ik mag toch uitkiezen Eefjuh? (so the onderdanigheid begins)
Er hoeft van mij helemaal niets kapot, hoor, zo was het niet bedoeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Geen probleem Capstan, alles kan kapot enzo, maar op dit moment is dat geen moment in me opgekomenMisschien loopt het wel stuk op mijn filmkeuze van woensdag
Of althans ik mag toch uitkiezen Eefjuh? (so the onderdanigheid begins)
Dat hoor ik vaker. Maar in mijn huidige gemoedstoestand heb ik daar best wat moeite mee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:08 schreef Sekhmet het volgende:
Tip: vrouwen houden van mannen met initiatief en die een gezonde mate van zelfverzekerd zijn uitstralen.
En geen gruwelijke hostel film ofzo, check. Komt goed, je weet welke film ik had voorgesteld héquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij mocht kiezen, dan kies ik wel wat we eten. Zolang het maar geen romantische komedie is.
The horror! (juist welquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En geen gruwelijke hostel film ofzo, check. Komt goed, je weet welke film ik had voorgesteld hé
Ongetwijfeld. Ik sta dan ook nergens ingeschreven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:11 schreef Sekhmet het volgende:
Dan misschien even niet het juiste moment om te daten?!
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:08 schreef Sekhmet het volgende:
Niet te langdradig van stof zou ik zeggen. Als het goed is moeten jullie toch de helft missen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En geen gruwelijke hostel film ofzo, check. Komt goed, je weet welke film ik had voorgesteld hé
Een korte film of documentaire zou dus ideaal zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe.
[..]
Niet te langdradig van stof zou ik zeggen. Als het goed is moeten jullie toch de helft missen.
Ja ik heb ook een tijdelijke black-out wat dit betreft. We gaan gewoon een saaie docu zien op discovery ofzo en dan komt alles goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een korte film of documentaire zou dus ideaal zijnMaar dat was niet de film waar Hgwd over sprak.. ik ben de titel alleen kwijt..
Niet erg als je wat van porno mist?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef Sekhmet het volgende:
Porno?
Kan kort en het is niet zo erg als je er wat van mist
Ow ja ik ook niet en Eefje ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:35 schreef Sekhmet het volgende:
Sorry, is ook een genre waar ik niet in thuis ben verder.
Wat zeg jij Eefje? Let's give it a try?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:40 schreef Sekhmet het volgende:
Mooi moment om ermee bekend te raken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |