SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ikea*quote:
quote:
Ja het gaat lekker, komt wel goed zoquote:Op donderdag 20 september 2012 14:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja het gaat echt prima zo.
Echt een mooi record en we kunnen het nog verbeteren ook.
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mocht je nog (wat) coins terug willen, moet je het maar zeggen hoor
Hoe vaak moet ik je nog vragen je niet zo kinderachtig te gedragen?quote:
Ik jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Wie zijn er allemaal hun hoofdaccount kwijt
Ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Roy sowieso.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog vragen, je niet zo kinderachtig te gedragen, of ben je vroeger door je papa geslagen?![]()
![]()
Rijmt btw![]()
Iedereen die HET gebruikt heeft.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Roy sowieso.
Iedereen die het heeft gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Roy sowieso.
Ik, en ik heb niet eens die hack gebruikt of er iets mee te makenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Roy sowieso.
Ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Roy sowieso.
ik ben gewoon booschquote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog vragen je niet zo kinderachtig te gedragen?![]()
![]()
Rijmt btw![]()
Ik heb het over hoofdaccount, mensen zoals Tim hebben het met een ander account gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Iedereen die het heeft gedaan
ikquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het over hoofdaccount, mensen zoals Tim hebben het met een ander account gedaan.
Idem voor TVJ!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mocht je nog (wat) coins terug willen, moet je het maar zeggen hoor
Ja, ik had het op mijn andere accounts gedaan en op m'n hoofdaccount ook gebandquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het over hoofdaccount, mensen zoals Tim hebben het met een ander account gedaan.
Zelfde email zeker?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja, ik had het op mijn andere accounts gedaan en op m'n hoofdaccount ook geband
Iemand loopt tijd te rekken in de chatquote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef TJV het volgende:
Mijn wachttijd loopt op, wat is dit nou.
Nee en ook geen subs want ik deed het niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef Longcat. het volgende:
Thorb is jou hoofd account gebanned?
Ik. Ben op stage en wist de gegevens van mijn tweede en derde acount niet uit mijn hoofd, dus toen maar gewoon op mijn main gegaan. Kan er niet echt mee zitten, though, ik had troep (max. 6k waarde of zo) uit al mijn packs en achievements e.d. maken mij echt niets uit. Xbox Live liep ook over een maandje af, volgens mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Roy sowieso.
Ook niet, de enige logische verklaring is dat ik maanden geleden op hetzelfde IP adres van Roy gespeeld heb en ze alles dat daarop gespeeld heeft bannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Feyenoord teamquote:Op donderdag 20 september 2012 15:00 schreef baswijchen het volgende:
hmm welk Land / competitie zal ik mee beginnen om mijn squad te builden? Tips spelers? en money make method ik weet de prijzen nog niet hoor :p
non rare BPL en later duurdere squads bouwenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:00 schreef baswijchen het volgende:
hmm welk Land / competitie zal ik mee beginnen om mijn squad te builden? Tips spelers? en money make method ik weet de prijzen nog niet hoor :p
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Ik, en ik heb niet eens die hack gebruikt of er iets mee te maken
Ik nietquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Iedereen die het heeft gedaan
haha geen bpl teveel mensen gaan dat doen en meestal dan te duur en heel veel spelers zijn op FUT 13 Non rare beetje raar vergeleken met fut12quote:Op donderdag 20 september 2012 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
non rare BPL en later duurdere squads bouwen
Mooi.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Dankzij al die hackers mag ik nu een captcha invullen, en werkt m'n autobuyer niet meer goed
Zaterdag al?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:02 schreef KrAlex het volgende:
FIFA13 begint voor mij met een schone lei. Zaterdag lekker FUT'en coins verdienen.
Je weet dat het gevolgen kan hebben dus had je het dan niet moeten doen...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat het werkelijk waar zin hebben voor mensen die hebben zitten kutten om nu EA daarover aan te spreken? Dat gaan ze echt niet terugdraaien hoor
Ja, ff een goede verzinnenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zullen veel nieuwe PSN's en Gamertags in de OP komen
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat het werkelijk waar zin hebben voor mensen die hebben zitten kutten om nu EA daarover aan te spreken? Dat gaan ze echt niet terugdraaien hoor
Proberen kan altijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
yup.. 1 pakje gedaan om te checken of het serieus was, staat nog unassigned.. dat was al genoeg voor ban blijkbaar.quote:
Nicequote:
Had niet verwacht van EA dat ze zo grondig bans zouden gaan uitdelen..quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
yup.. 1 pakje gedaan om te checken of het serieus was, staat nog unassigned.. dat was al genoeg voor ban blijkbaar.
Ze zullen wel kunnen zien wie er aan heeft gezeten, gaan echt niet voor elk geval kijken hoe en wat.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
yup.. 1 pakje gedaan om te checken of het serieus was, staat nog unassigned.. dat was al genoeg voor ban blijkbaar.
Ja, daardoor kon ik gisteren niet op de 59e minuut komenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:02 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie ook vaak last op de webapp ( wie er nog inkomt) dat wanneer je door de pagina's heen scrollt je soms dan heel vaak ziet dat er no matching results found, das dik irritant
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even op de Skype met ons Royke.
[ afbeelding ]
Shitstorm inbound.quote:
Die maakt gewoon een nieuwe account en kan weer verderquote:
ach ja... zolang ik met een nieuw account weer verder kan spelen.... zij kunnen niet elk geval op zich gaan onderzoeken...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Had niet verwacht van EA dat ze zo grondig bans zouden gaan uitdelen..
Volgens mij kunnen we allemaal gewoon fifa 13 gaan spelen, toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen consolebans voor de rest?
Nicequote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gister had ik Pogba voor 4.5K en nu is de goedkoopste BIN op de markt 15k.
Ja, nieuw account maken en klaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we allemaal gewoon fifa 13 gaan spelen, toch?
Thanksquote:
Kijk op je tradepile.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Timez het volgende:
Ik koop me net Song voor 2500 Buy now en is ie op eens weg... en het geld ook
Niet echt goede competitie of nationaliteit dus zal wel niet heel veel wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Thanks.
Had ook nog deze, weet niet of hij wat waard is, zal vast wel. Redelijke pace.
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef DannyDeko het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Met dat kut EA. Kut microsoft.
Net naar EA gebeld want kon zelf niet mn automatische verlenging stopzetten door iets gays op hun website. Dus nu maar gelijk helemaal mn account stopgezet.![]()
![]()
Die heb ik nog niet gehad en heb ook het season ticket op mijn PS3. Heb jij 360?quote:
304 308 312 316quote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
Wat is de discardwaarde van een nonrare 76, 77, 78 etc?
Hoe check je dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen consolebans voor de rest?
Check je club/unassigned etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Timez het volgende:
Ik koop me net Song voor 2500 Buy now en is ie op eens weg... en het geld ook
Iemand zonder smaakquote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke klootzak heeft een Feyenoordkit voor mijn neus weggehaald?
Geen een op de xbox atmquote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geen idee, maar ik vroeg het me af omdat ik niet meer aanwezig was geweest sinds gisteravondquote:
Heb ik een paar posts geleden al voor je gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:09 schreef baswijchen het volgende:
iemand nog tips voor competitie / land voor squad te builden? en moneymaking tips?
Ga maar een eredivisie elftal maken. Hou je dan op met deze post neer te zetten?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:09 schreef baswijchen het volgende:
iemand nog tips voor competitie / land voor squad te builden? en moneymaking tips?
quote:
Ja een ban. Op mn beide accounts. Op de ene niets gedaan 3.2k coinsquote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Check je club/unassigned etc.
@DannyDeko had je een ban en wil je season pass kwijt ofzo?
Omdat GJE een cheat had verzonnen waarbij Benzema uit pakjes van 400 coins kwam.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:09 schreef Coenehv het volgende:
Waarom zijn er bans? Sorry, ben tijdje niet in dit topic geweest.
Ziet eruit als iemand die wel van een Jos Brinkie houdtquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb het verdomme eerlijk bij elkaar gehandeld, en hiervoor ben ik beloondquote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Omdat GJE een cheat had verzonnen waarbij Benzema uit pakjes van 400 coins kwam.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ziet eruit als iemand die wel van een Jos Brinkie houdt
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:09 schreef Coenehv het volgende:
Waarom zijn er bans? Sorry, ben tijdje niet in dit topic geweest.
Ja, wat is het nou?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef Coenehv het volgende:
Sorry, kom net in dit topic. Waarom zijn er allemaal bans?
Die herken jij natuurlijk van een kilometer afstandquote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ziet eruit als iemand die wel van een Jos Brinkie houdt
Jammer.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, die staat nu weer voor 2k op de tradepile. Had hem ook willen hebben
Ja want ik wil daar zo min mogelijk in de buurt van zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die herken jij natuurlijk van een kilometer afstand
Ik heb er nu 2, plus een RvP en een Naniquote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het verdomme eerlijk bij elkaar gehandeld, en hiervoor ben ik beloond
omdat het je niet lukte....quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het verdomme eerlijk bij elkaar gehandeld, en hiervoor ben ik beloond
Komt op hetzeflde neer, kwam wel eens in het fut12 topic. 1e keer in fut 13 topic, maar wat is nu de reden?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou?
Gekoppeld aan hetzelfde Emailadres zeker.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja een ban. Op mn beide accounts. Op de ene niets gedaan 3.2k coinsEn op mn andere een poging tot die hack maar de 'procedure' niet afronden omdat mn FF crashte en daarna had EA de webapp down gegooid.
En sommige mensen nog steeds bakken met geld op andere accounts hebben..
Verkoop je coins?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2, plus een RvP en een Nani(en nog ergens een pepe Reina )
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want ik wil daar zo min mogelijk in de buurt van zijn
Eerlijk of deels geheeld geld?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2, plus een RvP en een Nani(en nog ergens een pepe Reina )
Neen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
omdat het je niet lukte....
Nee, ik houdt niet van een lul met poepquote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jou favoriet toch?????????
oh nee, je had niets gedaan.. kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerlijk of deels geheeld geld?
[..]
Neen.
Er was een soort 'hack' waardoor je gratis packs kon kopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Komt op hetzeflde neer, kwam wel eens in het fut12 topic. 1e keer in fut 13 topic, maar wat is nu de reden?
Pack glitch. Je kon oneindig veel packs openen, iedereen die dat gedaan heeft, heeft een ban.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Komt op hetzeflde neer, kwam wel eens in het fut12 topic. 1e keer in fut 13 topic, maar wat is nu de reden?
Of mensen die het probeerde maar faaldequote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pack glitch. Je kon oneindig veel packs openen, iedereen die dat gedaan heeft, heeft een ban.
Dus je houdt wel van schone lul? Goed om te wetenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik houdt niet van een lul met poep
80 miljoen DM's rondgegaan in 2 minutenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of mensen die het probeerde maar faalde
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of mensen die het probeerde maar faalde
Liever een mosselquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je houdt wel van schone lul? Goed om te weten
Zure sloot tochquote:
Oke bedankt! Gelukkig was ik toen niet aanwezig, weet zeker dat ik het ook had gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pack glitch. Je kon oneindig veel packs openen, iedereen die dat gedaan heeft, heeft een ban.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Iemand al een Robben gezien? Voor hoeveel gaat hij nu?
'me achtertuin'quote:
Dat kun je denk ik wel vergetenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:14 schreef UltimateTeam het volgende:
iemand nog een fut account met email enzo die ik mag hebben?
Iewlquote:
lolzquote:Op donderdag 20 september 2012 15:14 schreef UltimateTeam het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:14 schreef UltimateTeam het volgende:
Och je kan niet in de web app. Van de rest is er niks aan de handquote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef KrAlex het volgende:
Gister was het echt dubbel gevoel allemaal. Wel doen en hebben op kans op ban, maar balen achteraf dat je het niet gedaan hebt.
Ik heb nog een account met wat goede spelers alleen wil het graag op een nieuwe account zetten want dit account vertrouw ik niet echtquote:
Ik heb het ook niet gedaan maar ben toch gebannedquote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had het ook bijna geprobeerd toen die site werd gepost maar ben nu blij dat ik me in heb gehouden
Confetti heeft al een nieuwe manier gevonden waarschijnlijk.quote:
lol... goed over na gedachtquote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef KC.PSV het volgende:
Ik zat eens te denken is het straks ook niet mogelijk om met tamper een speler te kopen zonder daar coins voor te betalen. dat als je op een speler zit je gaat tamperen en dan iets veranderd en hij is binnen?
Wat zeg je?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef KC.PSV het volgende:
Ik zat eens te denken is het straks ook niet mogelijk om met tamper een speler te kopen zonder daar coins voor te betalen. dat als je op een speler zit je gaat tamperen en dan iets veranderd en hij is binnen?
Als ik op fifa kon welquote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef marcie216 het volgende:
Tering, ik kom maar niet van die Alderweireld afEen ajax fan die hem wilt kopen
Met Tamper Data kan je alles, dit ook wel als je goed doordenktquote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef KC.PSV het volgende:
ik wil hem wel kopenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef marcie216 het volgende:
Waarom zou je de beste verdediger van de eredivisie willen verkopen? Team omheen bouwen als een baassss #Alderweireldquote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef marcie216 het volgende:
Te ingewikkeld deze materiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met Tamper Data kan je alles, dit ook wel als je goed doordenkt
Beste verdedigerquote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je de beste verdediger van de eredivisie willen verkopen? Team omheen bouwen als een baassss #Alderweireld
Als een miljoenenbedrijf dit soort lekken al vertoont, moet het te doen zijnquote:
Hoeveel wil je er voor gevenquote:
En non rarequote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
NIF Vertonghen heeft nu wel dikke stats
Klopt, best wel een baasje nuquote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
non rarequote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
Hij heeft sowieso op zijn hoofdaccount al 2 teamsquote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef n0ir het volgende:
Ik ben benieuwd naar Tim z'n account, ik zie hem er wel voor aan dat ie op een of andere manier ergens een account met een miljoen coins onder de radar heeft verstopt.
Natuurlijk niks aan ons vertellen zodat we blijven geloven dat ie een trading-wonder is![]()
Geloof me, als ik die echt eentje zou hebben dan zou het wel zeggen hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef n0ir het volgende:
Ik ben benieuwd naar Tim z'n account, ik zie hem er wel voor aan dat ie op een of andere manier ergens een account met een miljoen coins onder de radar heeft verstopt.
Natuurlijk niks aan ons vertellen zodat we blijven geloven dat ie een trading-wonder is![]()
Wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:21 schreef baswijchen het volgende:
ik geef mn spelers weg (xbox) en geld voor FUT 12 moneyyyy
Correctie: 4quote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso op zijn hoofdaccount al 2 teams
Kan je zelf toch zo maken?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:22 schreef UltimateTeam het volgende:
Niemand dus ps3 psn account met ea account die hem wil geven ik geef er 10 k voor
Gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 20 september 2012 15:21 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Geloof me, als ik die echt eentje zou hebben dan zou het wel zeggen hoor
De enige logische reden zou een IP ban zijn omdat ik lang geleden een avondje heb gespeeld bij iemand die wel die hack heeft gebruikt.
Nogmaals, ik heb niet die hack gebruikt en ook niks van iemand gekregen
Kan je er zelf niet een aanmaken?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:22 schreef UltimateTeam het volgende:
Niemand dus ps3 psn account met ea account die hem wil geven ik geef er 10 k voor
Goede zinquote:Op donderdag 20 september 2012 15:21 schreef baswijchen het volgende:
ik geef mn spelers weg (xbox) en geld voor FUT 12 moneyyyy
Je kan niet op de webapp danquote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan je er zelf niet een aanmaken?
Nee omdat ik niet op de app kan dan want moet daarvoor fut hebben gespeeld en dat weet die dan niet. En bij een ander account van mij zou ik er op moeten kunnen maar moest ik beveiliningsvraag aanmaken via console dit gedaan en nu vraagt hij precies hetzelfde opnieuw, :Squote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan je er zelf niet een aanmaken?
Screenshotquote:Op donderdag 20 september 2012 15:25 schreef Roypsv het volgende:
you:
I got a big problem over here. My roommate used some kind of cheat yesterday and now I am getting banned for it also
Bharat:
Hello Roy.
Is best kutquote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
Al die goede silvers van vorig jaar zijn nu matige 75 nonrares
Wowquote:
Dit zeiden ze bij mijquote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Roypsv het volgende:
Bharat:
Would you mind holding for a couple of minutes while I fetch some relevant information?
maar Bharat is relaxquote:Op donderdag 20 september 2012 15:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit zeiden ze bij mij
Pradeep:
Would you mind holding for a minute or two while I retrieve your account in our database?
Ja, ik was van een plan een NL silver team te maken met anita, fer, dost, maar dat kan dus niet. Er zijn volgens mij ook veel meer non rare'squote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
Al die goede silvers van vorig jaar zijn nu matige 75 nonrares
we zulllen zienquote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef Longcat. het volgende:
Je krijgt deze antwoord:
Kuldeep:
I have checked the details and it your account has been banned for using a cheat engine to modify their server calls and steal content packs from FIFA Ultimate Team, and/or for storing and reselling stolen content within their accounts.
Fer heeft wel bazige statsquote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, ik was van een plan een NL silver team te maken met anita, fer, dost, maar dat kan dus niet. Er zijn volgens mij ook veel meer non rare's
Ja ik voor BF3quote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Zijn sommige ook voor andere spellen gebanned?
Rijke boiiquote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Xavi is nu al amper te krijgen onder de 100k
Alles van EA lijkt me. Als ik was gebanned bij BF3 was ik pas gaan huilenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Die gaat nog flink stijgen!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Xavi is nu al amper te krijgen onder de 100k
Ik kan niet meer op Origin inloggen want het account is gebanned, dus ik kan ook geen BF3 of SWTOR meer spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik voel je manquote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op Origin inloggen want het account is gebanned, dus ik kan ook geen BF3 of SWTOR meer spelen
Echt zondequote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, ik was van een plan een NL silver team te maken met anita, fer, dost, maar dat kan dus niet. Er zijn volgens mij ook veel meer non rare's
Die hebben 20 gesprekken open staanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:31 schreef Nickskuh het volgende:
Wat reageren die mensen sloom zeg
Ze moeten tegen 10 man pratenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:31 schreef Nickskuh het volgende:
Die zitten lekker te chillen en halen ondertussen een bak koffie terwijl jij met smart wachtquote:Op donderdag 20 september 2012 15:31 schreef Nickskuh het volgende:
Ze zijn al die cheatende pubers zatquote:Op donderdag 20 september 2012 15:31 schreef Nickskuh het volgende:
Beetje eten bestellenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die zitten lekker te chillen en halen ondertussen een bak koffie terwijl jij met smart wacht
Is ook een hondenbaan, allemaal woedende gamers te woord staanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:31 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ze zijn al die cheatende pubers zat
Zou ik graag willen zo een baan.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook een hondenbaan, allemaal woedende gamers te woord staan
Had jij gecheat dan? En heeft je vriend Ribery nog?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef Nickskuh het volgende:
Als ze me unbannen hebben ze geen last meer van me
Hij heet 5x warm per dag.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Zou Rob vandaag ook weer gaan eten?
En maar de contacterende mensen laten denken dat ze 15 gesprekken open hebben, terwijl ze gewoon alleen met diegene aan het praten zijn en rustig een zakje chips aan het eten zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die zitten lekker te chillen en halen ondertussen een bak koffie terwijl jij met smart wacht
Wtf? Kan je dat dan gewoon nooit meer spelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op Origin inloggen want het account is gebanned, dus ik kan ook geen BF3 of SWTOR meer spelen
Als alles verkoopt bijna 100k en dan heb ik nog een Benzema en Higuain om te verkopen als het spel in de winkel ligtquote:
Ondertussen leest er een NL EA medewerker mee hier en snitcht 'ie jequote:
Van Buyten?quote:
Bij mij lukt het ook niet echt. Er verkoopt ook bijna niksquote:Op donderdag 20 september 2012 15:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan niet handelen. Geen idee waar ik me op moet richten. Spelers die ik vorig jaar gebruikte, zijn nu al te duur of er zit amper marge op.
Pak dan die kleine marge, dan kun je je daarna op grotere marges gaan richten.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan niet handelen. Geen idee waar ik me op moet richten. Spelers die ik vorig jaar gebruikte, zijn nu al te duur of er zit amper marge op.
Marge van 100 coins is het risico niet waard als ik zo weinig coins hebquote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Pak dan die kleine marge, dan kun je je daarna op grotere marges gaan richten.
Overtoompje is ook ineens van Kameroenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
Leerdam is een surinamer in FUTdomme kut mongolen zijn het ook. Eerst Martins Indi 68 pace maar geven en nu Leerdam als Surinamer.
u mad brro?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
Leerdam is een surinamer in FUTdomme kut mongolen zijn het ook. Eerst Martins Indi 68 pace maar geven en nu Leerdam als Surinamer.
Nee, die heeft een pace upgradequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die heeft een pace upgradePace abuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat komt omdat hij daar zijn wedstrijden voor speelt. Leerdam speelt voor jong Oranjequote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Overtoompje is ook ineens van Kameroen
Nee niet ineens. Hij speelt gewoon sinds kort voor Kameroenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar speelt ie ook in het echt voor.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En Vilhena silver maken ipv bronzequote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
Dat is niet zo gek hequote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat hij daar zijn wedstrijden voor speelt. Leerdam speelt voor jong Oranje
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat hij daar zijn wedstrijden voor speelt. Leerdam speelt voor jong Oranje
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee niet ineens. Hij speelt gewoon sinds kort voor Kameroen.
Oke okequote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar speelt ie ook in het echt voor.
Van Persie rent een bejaarde met rollator er nog niet uitquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe verdedigers in verhouding zó sloom kunnen zijn. Alsof bijvoorbeeld Van Persie, Mertesacker er gemakkelijk uit rent.
Meer pace dan Huntelaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Persie rent een bejaarde met rollator er nog niet uit
Let een beetje op je woorden, jongemanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Persie rent een bejaarde met rollator er nog niet uit
Coins kopen? 50k voor 100 euroquote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef zerokil het volgende:
Ik kan amper handelen 224 coins...................
Zóquote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Coins kopen? 50k voor 100 euro
Mijn 50k.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Coins kopen? 50k voor 100 euro
MInder dan van Persiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar hoeft dan ook amper te sprinten die maakt gewoon goals.
bannedquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Incorrect Email/Password Combination
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Wat is deze?
Alleen Ajacieden kunnen nog inloggenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Wat is deze?
banquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Wat is deze?
Zeker of misschien?:Pquote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef Nickskuh het volgende:
Ze zeggen tegen mij je kunt er pas in met de game release
jaquote:
Ik had nog 8 maanden xbox livequote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dan maar een nieuwe gamertag maken (gold was toch op) en geen fut voor mij dit jaar.
Hoezo geen fut ?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dan maar een nieuwe gamertag maken (gold was toch op) en geen fut voor mij dit jaar.
Ik nog 2 wekenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik had nog 8 maanden xbox live
Je kan nog gewoon FUT spelen. Gewoon nieuw account aanmaken.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |