Dit dus. Al heb ik nog wel genoeg te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef TheClown1 het volgende:
aftellen tot 17.00 om naar huis te kunnen.
te gretig geweest gisteren en daarom vandaag een rustige dag.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Al heb ik nog wel genoeg te doen
Voor mij andersomquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
te gretig geweest gisteren en daarom vandaag een rustige dag.
Geef dr maar een onmeunig dikke smakkerd dan !quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mama is de aller-allerliefste![]()
Huisje opgeruimd, strijk gedaan, broodje gesmeerd en boodschapje gedaan!
hahaha en foto's vd moeder krijgen jullie nietquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geef dr maar een onmeunig dikke smakkerd dan !
Inb4 pics van je moeder
Knap je al een beetje op? Las ik nou iets over allergische reactie op de AB?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mama is de aller-allerliefste![]()
Huisje opgeruimd, strijk gedaan, broodje gesmeerd en boodschapje gedaan!
bien, bienquote:
fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef TheClown1 het volgende:
aftellen tot 16.30 om naar huis te kunnen.
quote:
nee geen allergische reactie gelukkig!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knap je al een beetje op? Las ik nou iets over allergische reactie op de AB?
Uitslag dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee geen allergische reactie gelukkig!
Aaaaah nu is mn koffiepot ook verrot
Tja, dan wordt t lastig ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cryo, idd door mijn werk kan het niet, altijd lange mouwen kan ik niet tegen, ik stroop of sla mijn mouwen om zodra het kan.. en mijn overhemden schijnen sowieso door..
Maar waarom mag t dan wel? Aangezien t doorschijnt ? Of heb je daar dan schijt aan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cryo, idd door mijn werk kan het niet, altijd lange mouwen kan ik niet tegen, ik stroop of sla mijn mouwen om zodra het kan.. en mijn overhemden schijnen sowieso door..
Daarom max een halve.. alleen iid, weet ik ook nog niet met wat..al heb ik wel wat ideetjes in mn hoofdquote:
omdat mouwen van shirts onder mn overhemd het verhullen danquote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waarom mag t dan wel? Aangezien t doorschijnt ? Of heb je daar dan schijt aan?
Blame de Eon centrale om de hoek!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
in 1 week is mn laptop en senseo overleden! Whats next?
je kunt het combineren richting inboedelverzekering...ja fraude is slecht maar wie weet...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
Ah oke op die fiets.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat mouwen van shirts onder mn overhemd het verhullen dan
De koelkast, of de huisdieren...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
ik wel want geen zin in zweetplekken...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke op die fiets.
Ik snapte het al niet want ik draag verder nooit wat onder m'n overhemden
Ah, dat verklaard het wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik wel want geen zin in zweetplekken...
We zijn niet getrouwdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, in voor en tegenspoed toch![]()
de koelkast is net n half jaar oud dus als die doodgaat heb ik garantie! Ik hou mn hart vast voor de tv of pc van liefquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De koelkast, of de huisdieren...
Hier komt ook alles tegelijk
Klinkt goed, meer links?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
Hij is weer terug met een nieuw album.
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, is het wel weer lekker
Zekerquote:
Yeshquote:Op donderdag 20 september 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GoedemiddagLekker dutje gedaan?
Bekijk het van de goede kant: Jij krijgt toch wel betaaldquote:Op donderdag 20 september 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
God alle pc's moeten uit en ze weten niet hoe lang t gaat duren.
Mooizoquote:
Truequote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bekijk het van de goede kant: Jij krijgt toch wel betaald
Wat heb jij met je takenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owja, tijd voor de laatste taak.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, nou, t hoeft niet hoor...
Jaaa heerlijk. Alleen zondag weer werken om half 7.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Jij gaat lekker de laatste tijd
Dat duurt nog 3 dagenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk. Alleen zondag weer werken om half 7.
lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het thee-seizoen maar aangekondigd... Te koud om 2 liter water per dag te drinken
Eensquote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het thee-seizoen maar aangekondigd... Te koud om 2 liter water per dag te drinken
russische melangequote:Op donderdag 20 september 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Heb nu white blossom ofzo....
Echthet gaat nergens over
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef Cryothic het volgende:
Gewoon engelse melange... want zo ben ik nou eenmaal...
Bijvoorbeeld, en heb ik wat te doen op dit soort momenten. Ik kan gewoon helemaal niksquote:Op donderdag 20 september 2012 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
om collega's mee te irriteren?
Ik ga kapot hierquote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan bij elke slechte grap een badum- tsh er uit gooien ?
Daar helemaal?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga richting Enschede, uiteten![]()
Ja, want daar kom ik vandaanquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar helemaal?
Eetsmakelijk alvast
Smakelijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga richting Enschede, uiteten![]()
Lolwatquote:
Weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want daar kom ik vandaan![]()
Gelukkig ben je niet de enige met slechte ervaringenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De trein was kut vandaag. Kwartier vertraging in een overvolle trein op de heenweg. Terugweg weer overvol, maar nu een coupé schreeuwende Turken en stinkende backpackers.
Je zou dat elke dag hebben zegquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De trein was kut vandaag. Kwartier vertraging in een overvolle trein op de heenweg. Terugweg weer overvol, maar nu een coupé schreeuwende Turken en stinkende backpackers.
Het toppunt is toch echt wel krijsende koters. Of hondenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je zou dat elke dag hebben zeg![]()
Nog erger: krijsende Somaliers.
Ow noesquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gloeiende godver de grrrmlb
zitplekken worden gewijzigd.. nu kom ik straks op een zitplek waarbij mijn coaches op mijn beeldscherm kunnen kijken
nee dat wordt weer beter opletten en geen vieze praat houdenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow noesGeen FOK meer, dat wordt afkicken.
Dat is een troost, ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige met slechte ervaringen
Sowieso mensen die niet normaal kunnen praten.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je zou dat elke dag hebben zeg![]()
Nog erger: krijsende Somaliers.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat wordt weer beter opletten en geen vieze praat houden
Wordt moeilijk hier in SEXquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat wordt weer beter opletten en geen vieze praat houden
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een troost, ja.
[..]
Sowieso mensen die niet normaal kunnen praten.
nou gelukkig heb ik whatsapp voor vieze praatquote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
wat heeft het leven dan nog voor nut?
ah, zolang ze daar niet bij mee kunnen kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou gelukkig heb ik whatsapp voor vieze praat
nou.. dat kan ik nog redelijk verbergen denk ik.. al whatsapp ik wel stukken minder de laatste tijd..quote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ah, zolang ze daar niet bij mee kunnen kijken
ik merk tquote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou.. dat kan ik nog redelijk verbergen denk ik.. al whatsapp ik wel stukken minder de laatste tijd..
Is alleen maar beter voor je werk tochquote:
Ik zit ook in de trein, op zich wel chill. Ik heb ook wel eens elke dag met een veolia stoptrein gemoeten. Te korte treinen voor t traject, weinig zitplaatsen, dus altijd staan 's ochtends.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
tuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is alleen maar beter voor je werk tochkrijg je meer af
is dat erg dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Alleen zit ik nu heel veel hier
Heuj, ben ik jou?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Alleen zit ik nu heel veel hier
Opzich niks mis met treinen, alleen jammer dat ik altijd moet staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook in de trein, op zich wel chill. Ik heb ook wel eens elke dag met een veolia stoptrein gemoeten. Te korte treinen voor t traject, weinig zitplaatsen, dus altijd staan 's ochtends.
dat je vaker hier komtquote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat jij minder Whatsapped? Of dat ik hier vaker kom?
ik vermaak me hier best jaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat je vaker hier komt![]()
das toch alleen maar gezellig
Zo, aardappels weer kaal in het pannetje?quote:
Jep, en ik frisgewassen aan t werk.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik vermaak me hier best ja
al gaat t waarschijnlijk idd wel tenkoste van wat werk-efficientie
[..]
Zo, aardappels weer kaal in het pannetje?
Werksequote:Op donderdag 20 september 2012 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, en ik frisgewassen aan t werk.
Suikerspiegel. Snel even wat eten voordat je nokkie gaat. Dus een banaan of iets dergelijks.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkse
Ik krijg opeens zo'n honger aanval... of hoe je zoiets ook noemt.
Slap gevoel, alsof m'n benen opeens heel zwaar zijn, en trillende handen...![]()
Waarom komt dat zo opeens?
Suiker te kort.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkse
Slap gevoel, alsof m'n benen opeens heel zwaar zijn, en trillende handen...![]()
zojuist een sultana crunch weg gewerkt... ff kijken of ik nog dextro ofzo hebquote:Op donderdag 20 september 2012 15:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Suikerspiegel. Snel even wat eten voordat je nokkie gaat. Dus een banaan of iets dergelijks.
Half uurtje en 40 min met de bus. Daar moet ik af en toe wel staan en dat is pas kut.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opzich niks mis met treinen, alleen jammer dat ik altijd moet staan.
Moet je lang in de trein?
T is nog rustig.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkse
ja, wie heeft er nou om 3 uur al een taxi nodigquote:
Nog iets meer dan een uur...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thuis
Nog één dagje en het is weer weekend
ik niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, wie heeft er nou om 3 uur al een taxi nodig
[..]
Nog iets meer dan een uur...![]()
Cool, vliegtuigjes kijken in het donkerquote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
ik niet.![]()
Misschien vannacht ook nog wel weer schiphol.
Jeeeeeeeej, weer wat knipperende lampjesquote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Cool, vliegtuigjes kijken in het donker
Nog niet thuisquote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thuis
Nog één dagje en het is weer weekend
knipperende lampjes doen het altijd goedquote:Op donderdag 20 september 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej, weer wat knipperende lampjes
Yeah, gelukkig heb ik ze op m'n metalgitaarquote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
knipperende lampjes doen het altijd goed
lijkt me ook wel eens tof.quote:
groningen airport heeft mooie aanbiedingen op dit moment naar barcelona en milano...altijd leuk voor ons in het noorden. collega gaat voor 29 euro 4 dagen naar milaan.quote:
Dat is geen geldquote:Op donderdag 20 september 2012 15:33 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
groningen airport heeft mooie aanbiedingen op dit moment naar barcelona en milano...altijd leuk voor ons in het noorden. collega gaat voor 29 euro 4 dagen naar milaan.
Doe mij maar n Cougar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De party Chinook is hier !
ik vlieg redelijk vaak naar belgrado vanaf eindhoven. retourtje voor 40 tot 50 euro zolang je maar de maanden juni/juli/augustus, eind dec en begin jan vermijd. heerlijk. sure beats driving 1600km.quote:
Ja maar hier kan een zwembad inquote:
Ja maar dan heb je nog geen hotelquote:Op donderdag 20 september 2012 15:33 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
groningen airport heeft mooie aanbiedingen op dit moment naar barcelona en milano...altijd leuk voor ons in het noorden. collega gaat voor 29 euro 4 dagen naar milaan.
nee inderdaad maar dat kan ook redelijk geregeld worden. het is maar wat je eisen zijn....quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog geen hotel
Lastig met 2 kinderenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik vlieg redelijk vaak naar belgrado vanaf eindhoven. retourtje voor 40 tot 50 euro zolang je maar de maanden juni/juli/augustus, eind dec en begin jan vermijd. heerlijk. sure beats driving 1600km.
ja inderdaad zoals ik zei, het is wat je eisen zijn maar inderdaad met kids wordt het plannen wat moeilijker.quote:
Het plannen zelf maakt niet uit, de prijzen maakt het zo duur aangezien je aan het hoogseizoen vast zitquote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ja inderdaad zoals ik zei, het is wat je eisen zijn maar inderdaad met kids wordt het plannen wat moeilijker.
inderdaad en vroeg boeken levert amper korting op. geleerd via kassa en radar. altijd lastig..quote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het plannen zelf maakt niet uit, de prijzen maakt het zo duur aangezien je aan het hoogseizoen vast zit
Ach heb afgelopen vakantie erg genoten van duitslandquote:Op donderdag 20 september 2012 15:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
inderdaad en vroeg boeken levert amper korting op. geleerd via kassa en radar. altijd lastig..
En op de Ring geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach heb afgelopen vakantie erg genoten van duitsland
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach heb afgelopen vakantie erg genoten van duitsland
quote:
Boek een rondje met Sabine.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ken t gevoel... ik wil nog een keer!
Maar nu iets harder
quote:
Nee, niet zo hard... wel gewoon zelf rijden (eigen auto, huur auto's zijn me iets te duur... 160 euro voor 2 rondjes in een licht-aangepaste Swift).quote:
Circuits zijn niet om zuinig op te rijden neequote:Op donderdag 20 september 2012 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, niet zo hard... wel gewoon zelf rijden (eigen auto, huur auto's zijn me iets te duur... 160 euro voor 2 rondjes in een licht-aangepaste Swift).
Maar dan gewoon wat gedurfder zeg maar. Nu nog wel wat foutjes met verkeerde versnelling enzo.
Teveel denken als op de weg... te snel een hogere versnelling. En dat moet je niet doen op een circuit
toeren maken met dat ding!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, niet zo hard... wel gewoon zelf rijden (eigen auto, huur auto's zijn me iets te duur... 160 euro voor 2 rondjes in een licht-aangepaste Swift).
Maar dan gewoon wat gedurfder zeg maar. Nu nog wel wat foutjes met verkeerde versnelling enzo.
Teveel denken als op de weg... te snel een hogere versnelling. En dat moet je niet doen op een circuit
Mannen héquote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef niet harder.... Over de ring
Nou misschien als ik meer oefen dan wel weet hoe hard ik kan gaan....quote:
Dan zet ik jou wel af in die bocht waar we eerst stonden te kijken, kan je een mooie foto maken hoe ik de heuvel af rosquote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef niet harder.... Over de ring
Heb je schoenen nodig?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Woont er iemand van jullie in de buurt van haren?
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Zeg ik altijdquote:
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou misschien als ik meer oefen dan wel weet hoe hard ik kan gaan....
Eerst wil ik nog een slipcursus doen
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Wutquote:
Nee hij heeft zin in een feestje denk ikquote:
wel bij een VAN harenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Dat probeer ik mijn baas ook al een poosje wijs te maken. Of verhoogde rijvaardigheid ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou misschien als ik meer oefen dan wel weet hoe hard ik kan gaan....
Eerst wil ik nog een slipcursus doen
Koning!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Joh ik ben net terug van duitsland om even wat vuurwerk te scoren voor het feest.
Komt in de winterperiode misschien wel van pasquote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat probeer ik mijn baas ook al een poosje wijs te maken. Of verhoogde rijvaardigheid ofzo.
Dat vraagt ie toch ook?quote:
gewoon de deur intrappen toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat vraagt ie toch ook?
Feestje in Haren gaat niet door, meisje en d'r mama zijn niet thuis...
Ik ben morgen jarigquote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
MorgenEr is er een jarig hoera hoera
Goh wat gekquote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat vraagt ie toch ook?
Feestje in Haren gaat niet door, meisje en d'r mama zijn niet thuis...
Dat zou toch best een vet festival kunnen wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En de burgemeester heeft een noodverordening afgegeven, waardoor er morgen massa's politie en ME in Haren zijn
ik woon in de buurt van haren. het hele bedrijf praat over dat feestje. er zijn mensen die er heen gaan heb ik begrepenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Grijsbaard het volgende:
als ik in de buurt zou wonen zou ik ook wel ff een kijkje nemenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik woon in de buurt van haren. het hele bedrijf praat over dat feestje. er zijn mensen die er heen gaan heb ik begrepen
Haha neehoor..quote:
Lol..quote:Op donderdag 20 september 2012 16:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Joh ik ben net terug van duitsland om even wat vuurwerk te scoren voor het feest.
Dan houden we een feestje in Drachten... als alle ME toch in Haren zit...quote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En de burgemeester heeft een noodverordening afgegeven, waardoor er morgen massa's politie en ME in Haren zijn
ik twijfel nog. misschien dat ik even langs rij om de chaos te zienquote:Op donderdag 20 september 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik in de buurt zou wonen zou ik ook wel ff een kijkje nemen
in de file waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik twijfel nog. misschien dat ik even langs rij om de chaos te zien
sta ik meestal rondom julianaplein. kan dat er wel even bij.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in de file waarschijnlijk
Er gaan echt superveel mensen heenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik woon in de buurt van haren. het hele bedrijf praat over dat feestje. er zijn mensen die er heen gaan heb ik begrepen
Dat huis gaat in de fik oidquote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef Grijsbaard het volgende:
Merthe en haar moeder zijn niet thuis, omdat het huis dan voor ons als feestgangers beschikbaar is!!!:D:D:D:D
Echt he?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wie zet er dan ook zoiets op facebook... al 21.000 aanmeldingen
quote:
welquote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Grijsbaard het volgende:
dikke tetten, dat welquote:Op donderdag 20 september 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is die Merthe toevallig ook erg knap ofzo?
Lol. Ik ga toch nietquote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
MorgenEr is er een jarig hoera hoera
nog tips voor een noorderling die voor het eerst naar rotterdam gaat? ik ga er namelijk zaterdag heen.....quote:
En ook al ga je niet is er toch één jarigquote:
Grote kansquote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
En ook al ga je niet is er toch één jarig
Misschien wel meer!
Laat je AJAX sjaal thuisquote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nog tips voor een noorderling die voor het eerst naar rotterdam gaat? ik ga er namelijk zaterdag heen.....
neem alvast een shotgun mee, er lopen hier veel trollen rondquote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nog tips voor een noorderling die voor het eerst naar rotterdam gaat? ik ga er namelijk zaterdag heen.....
Ja, maar alles afgeschermdquote:Op donderdag 20 september 2012 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
In dat filmpje staat haar volledige naam, dus dat typ je gewoon in op FB
nah, cupje B, misschien net C schat ik zoquote:Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]snap ik ook wel
Maar serieus heeft ze dikke tieten?
Zij inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
3de hit met google images... toepasselijk
Ohh, alvast gefeliciteerd, hou jong ga je worden?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik ben morgen jarig
en met jou?
Thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 16:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohh, alvast gefeliciteerd, hou jong ga je worden?
Ik ben nu thuis van werk en ben moe
Dan heb je toch vakantie?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JazekerHalf uurtje dan vrij.
En mijn tijd nuttig besteed vandaag
Bij jou?
Serieus ?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet wel de fap/sop-afdeling van fok
Dat is wat minder.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan heb je toch vakantie?
Moe, omdat gisteren het systeem plat lag vandaag dubbel werk gedaan
Haal dat pakketje eerst maar op, de postkantoren sluiten om zes uurquote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik wil nu gewoon even helemaal niks meer doen. Maar ik moet eigenlijk nog een filmpje monteren en een pakketje ophalen bij het postkantoor.
Een paar maanden terug wenste ik een druk leven ... Ik heb het geweten.
Nee, morgen en maandag nog een dagjequote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan heb je toch vakantie?
Moe, omdat gisteren het systeem plat lag vandaag dubbel werk gedaan
Alvast gefeli!quote:
Klopt helemaal, en seks maakt jongerquote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt
Ook als het bij een supermarkt in zit?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Haal dat pakketje eerst maar op, de postkantoren sluiten om zes uur
Donderdag, koopavond hier, sluiten pas om 9 uurquote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Haal dat pakketje eerst maar op, de postkantoren sluiten om zes uur
Ohhh ja, dat zit tegenwoordig allemaal in de supermarkt. Ruimere tijden dus. Dat is dan wel weer goed van PostNL.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als het bij een supermarkt in zit?
Zoiets was hier ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik wil nu gewoon even helemaal niks meer doen. Maar ik moet eigenlijk nog een filmpje monteren en een pakketje ophalen bij het postkantoor.
Een paar maanden terug wenste ik een druk leven ... Ik heb het geweten.
hmmquote:Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nah, cupje B, misschien net C schat ik zo
Geloof het of niet, maar ook in kutdorpen heb je koopavondenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donderdag, koopavond hier, sluiten pas om 9 uur
Maar ze woont in een kutdorp geloof ik dus dat zal wel niet
ow, ik dacht juist ouderquote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en seks maakt jonger
Ja, dus ik kan er tot 8 uur terecht.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohhh ja, dat zit tegenwoordig allemaal in de supermarkt. Ruimere tijden dus. Dat is dan wel weer goed van PostNL.
quote:
Met name voor werkenden die pas na zes uur thuis zijn is dat een uitkomst.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dus ik kan er tot 8 uur terecht.Ik zal voor de zekerheid wel even checken.
Ouder? rare jongenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, ik dacht juist ouder
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik nu sex heb voel ik me echt geen 17 hoor
Fijne avondquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Cryothic het volgende:
Ik ga weer eens richting huis.
Menschen, tot laterz
ik al vanaf mijn 14equote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook nietIk had nog geen seks op mijn 17e
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik al vanaf mijn 14e
gelukkig is dit Sex SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik nu sex heb voel ik me echt geen 17 hoor
Zeg ik ook altijd als ik een meisje probeer te regelen die ouder isquote:Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe oud dan?
Age is just a number
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd als ik een meisje probeer te regelen die ouder is
ik ga dit weekend even mijn wintercollectie aanvullenquote:
Moet ik ook nog doen eigenlijk ... Ik heb serieus echt weinig, ik loop er nu bij als n halve pauper. Ben ik ook, want veel geld heb ik niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga dit weekend even mijn wintercollectie aanvullen
Same here, student, stufi allesquote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen eigenlijk ... Ik heb serieus echt weinig, ik loop er nu bij als n halve pauper. Ben ik ook, want veel geld heb ik niet.
Ja, daarin kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Same here, student, stufi alles
32quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe jong ben jij dan als ik vragen mag?
Echt zo'n uitspraak voor mijn vader, wat gewoon synoniem staat voor: "Je moet niet zo zeiken".quote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ach ja het studenten leven is de mooiste periode van je leven
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daarin kunnen we elkaar de hand schudden.
dit jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt zo'n uitspraak voor mijn vader, wat gewoon synoniem staat voor: "Je moet niet zo zeiken".
Ik had ook gespaard, maar vakantie en school hebben alles opgevreten. En nu moet ik binnenkort ook nog eens verhuizen.quote:
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen eigenlijk ... Ik heb serieus echt weinig, ik loop er nu bij als n halve pauper. Ben ik ook, want veel geld heb ik niet.
Mooi tochquote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja winterkleding... Ik moet wel want 4/ 5 maten afgevallen ten opzichte van vorig jaar
en dan is de 1e maand extra duur, want boeken etcquote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ook gespaard, maar vakantie en school hebben alles opgevreten. En nu moet ik binnenkort ook nog eens verhuizen.
Leben ist nicht fair.
die heeft ze nietquote:Op donderdag 20 september 2012 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan is de 1e maand extra duur, want boeken etc
Ja, die teringboeken. En de eerste week OV moest ik ook zelf dokken.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan is de 1e maand extra duur, want boeken etc
Ik ook ja. Maar ik wacht evenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja winterkleding... Ik moet wel want 4/ 5 maten afgevallen ten opzichte van vorig jaar
hoe dat dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die teringboeken. En de eerste week OV moest ik ook zelf dokken.
Jawel, het laatste beetje is vandaag dus geleverd op 't postkantoor. Maar vier weken geleden al voor betaald.quote:
echt he, scholenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, het laatste beetje is vandaag dus geleverd op 't postkantoor. Maar vier weken geleden al voor betaald.
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
Kun je boeken niet gespreid betalen?
[..]
Waarom als ik vragen mag?
Niet op tijd aanvragen/veranderenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe dat dan?Ben je 1e jaars ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |