Dit dus. Al heb ik nog wel genoeg te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef TheClown1 het volgende:
aftellen tot 17.00 om naar huis te kunnen.
te gretig geweest gisteren en daarom vandaag een rustige dag.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Al heb ik nog wel genoeg te doen
Voor mij andersomquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
te gretig geweest gisteren en daarom vandaag een rustige dag.
Geef dr maar een onmeunig dikke smakkerd dan !quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mama is de aller-allerliefste![]()
Huisje opgeruimd, strijk gedaan, broodje gesmeerd en boodschapje gedaan!
hahaha en foto's vd moeder krijgen jullie nietquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geef dr maar een onmeunig dikke smakkerd dan !
Inb4 pics van je moeder
Knap je al een beetje op? Las ik nou iets over allergische reactie op de AB?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mama is de aller-allerliefste![]()
Huisje opgeruimd, strijk gedaan, broodje gesmeerd en boodschapje gedaan!
bien, bienquote:
fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef TheClown1 het volgende:
aftellen tot 16.30 om naar huis te kunnen.
quote:
nee geen allergische reactie gelukkig!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knap je al een beetje op? Las ik nou iets over allergische reactie op de AB?
Uitslag dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee geen allergische reactie gelukkig!
Aaaaah nu is mn koffiepot ook verrot
Tja, dan wordt t lastig ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cryo, idd door mijn werk kan het niet, altijd lange mouwen kan ik niet tegen, ik stroop of sla mijn mouwen om zodra het kan.. en mijn overhemden schijnen sowieso door..
Maar waarom mag t dan wel? Aangezien t doorschijnt ? Of heb je daar dan schijt aan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cryo, idd door mijn werk kan het niet, altijd lange mouwen kan ik niet tegen, ik stroop of sla mijn mouwen om zodra het kan.. en mijn overhemden schijnen sowieso door..
Daarom max een halve.. alleen iid, weet ik ook nog niet met wat..al heb ik wel wat ideetjes in mn hoofdquote:
omdat mouwen van shirts onder mn overhemd het verhullen danquote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waarom mag t dan wel? Aangezien t doorschijnt ? Of heb je daar dan schijt aan?
Blame de Eon centrale om de hoek!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
in 1 week is mn laptop en senseo overleden! Whats next?
je kunt het combineren richting inboedelverzekering...ja fraude is slecht maar wie weet...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
Ah oke op die fiets.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat mouwen van shirts onder mn overhemd het verhullen dan
De koelkast, of de huisdieren...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
ik wel want geen zin in zweetplekken...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke op die fiets.
Ik snapte het al niet want ik draag verder nooit wat onder m'n overhemden
Ah, dat verklaard het wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik wel want geen zin in zweetplekken...
We zijn niet getrouwdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, in voor en tegenspoed toch![]()
de koelkast is net n half jaar oud dus als die doodgaat heb ik garantie! Ik hou mn hart vast voor de tv of pc van liefquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De koelkast, of de huisdieren...
Hier komt ook alles tegelijk
Klinkt goed, meer links?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
Hij is weer terug met een nieuw album.
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, is het wel weer lekker
Zekerquote:
Yeshquote:Op donderdag 20 september 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GoedemiddagLekker dutje gedaan?
Bekijk het van de goede kant: Jij krijgt toch wel betaaldquote:Op donderdag 20 september 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
God alle pc's moeten uit en ze weten niet hoe lang t gaat duren.
Mooizoquote:
Truequote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bekijk het van de goede kant: Jij krijgt toch wel betaald
Wat heb jij met je takenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owja, tijd voor de laatste taak.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, nou, t hoeft niet hoor...
Jaaa heerlijk. Alleen zondag weer werken om half 7.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Jij gaat lekker de laatste tijd
Dat duurt nog 3 dagenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk. Alleen zondag weer werken om half 7.
lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het thee-seizoen maar aangekondigd... Te koud om 2 liter water per dag te drinken
Eensquote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het thee-seizoen maar aangekondigd... Te koud om 2 liter water per dag te drinken
russische melangequote:Op donderdag 20 september 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Heb nu white blossom ofzo....
Echthet gaat nergens over
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef Cryothic het volgende:
Gewoon engelse melange... want zo ben ik nou eenmaal...
Bijvoorbeeld, en heb ik wat te doen op dit soort momenten. Ik kan gewoon helemaal niksquote:Op donderdag 20 september 2012 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
om collega's mee te irriteren?
Ik ga kapot hierquote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan bij elke slechte grap een badum- tsh er uit gooien ?
Daar helemaal?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga richting Enschede, uiteten![]()
Ja, want daar kom ik vandaanquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar helemaal?
Eetsmakelijk alvast
Smakelijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga richting Enschede, uiteten![]()
Lolwatquote:
Weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want daar kom ik vandaan![]()
Gelukkig ben je niet de enige met slechte ervaringenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De trein was kut vandaag. Kwartier vertraging in een overvolle trein op de heenweg. Terugweg weer overvol, maar nu een coupé schreeuwende Turken en stinkende backpackers.
Je zou dat elke dag hebben zegquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De trein was kut vandaag. Kwartier vertraging in een overvolle trein op de heenweg. Terugweg weer overvol, maar nu een coupé schreeuwende Turken en stinkende backpackers.
Het toppunt is toch echt wel krijsende koters. Of hondenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je zou dat elke dag hebben zeg![]()
Nog erger: krijsende Somaliers.
Ow noesquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gloeiende godver de grrrmlb
zitplekken worden gewijzigd.. nu kom ik straks op een zitplek waarbij mijn coaches op mijn beeldscherm kunnen kijken
nee dat wordt weer beter opletten en geen vieze praat houdenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow noesGeen FOK meer, dat wordt afkicken.
Dat is een troost, ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige met slechte ervaringen
Sowieso mensen die niet normaal kunnen praten.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je zou dat elke dag hebben zeg![]()
Nog erger: krijsende Somaliers.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat wordt weer beter opletten en geen vieze praat houden
Wordt moeilijk hier in SEXquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat wordt weer beter opletten en geen vieze praat houden
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een troost, ja.
[..]
Sowieso mensen die niet normaal kunnen praten.
nou gelukkig heb ik whatsapp voor vieze praatquote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
wat heeft het leven dan nog voor nut?
ah, zolang ze daar niet bij mee kunnen kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou gelukkig heb ik whatsapp voor vieze praat
nou.. dat kan ik nog redelijk verbergen denk ik.. al whatsapp ik wel stukken minder de laatste tijd..quote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ah, zolang ze daar niet bij mee kunnen kijken
ik merk tquote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou.. dat kan ik nog redelijk verbergen denk ik.. al whatsapp ik wel stukken minder de laatste tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |