Dit dus. Al heb ik nog wel genoeg te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef TheClown1 het volgende:
aftellen tot 17.00 om naar huis te kunnen.
te gretig geweest gisteren en daarom vandaag een rustige dag.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Al heb ik nog wel genoeg te doen
Voor mij andersomquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
te gretig geweest gisteren en daarom vandaag een rustige dag.
Geef dr maar een onmeunig dikke smakkerd dan !quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mama is de aller-allerliefste![]()
Huisje opgeruimd, strijk gedaan, broodje gesmeerd en boodschapje gedaan!
hahaha en foto's vd moeder krijgen jullie nietquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geef dr maar een onmeunig dikke smakkerd dan !
Inb4 pics van je moeder
Knap je al een beetje op? Las ik nou iets over allergische reactie op de AB?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mama is de aller-allerliefste![]()
Huisje opgeruimd, strijk gedaan, broodje gesmeerd en boodschapje gedaan!
bien, bienquote:
fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef TheClown1 het volgende:
aftellen tot 16.30 om naar huis te kunnen.
quote:
nee geen allergische reactie gelukkig!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knap je al een beetje op? Las ik nou iets over allergische reactie op de AB?
Uitslag dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee geen allergische reactie gelukkig!
Aaaaah nu is mn koffiepot ook verrot
Tja, dan wordt t lastig ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cryo, idd door mijn werk kan het niet, altijd lange mouwen kan ik niet tegen, ik stroop of sla mijn mouwen om zodra het kan.. en mijn overhemden schijnen sowieso door..
Maar waarom mag t dan wel? Aangezien t doorschijnt ? Of heb je daar dan schijt aan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cryo, idd door mijn werk kan het niet, altijd lange mouwen kan ik niet tegen, ik stroop of sla mijn mouwen om zodra het kan.. en mijn overhemden schijnen sowieso door..
Daarom max een halve.. alleen iid, weet ik ook nog niet met wat..al heb ik wel wat ideetjes in mn hoofdquote:
omdat mouwen van shirts onder mn overhemd het verhullen danquote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waarom mag t dan wel? Aangezien t doorschijnt ? Of heb je daar dan schijt aan?
Blame de Eon centrale om de hoek!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
in 1 week is mn laptop en senseo overleden! Whats next?
je kunt het combineren richting inboedelverzekering...ja fraude is slecht maar wie weet...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
Ah oke op die fiets.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
omdat mouwen van shirts onder mn overhemd het verhullen dan
De koelkast, of de huisdieren...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koortuitslag LoLa
ik wel want geen zin in zweetplekken...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke op die fiets.
Ik snapte het al niet want ik draag verder nooit wat onder m'n overhemden
Ah, dat verklaard het wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik wel want geen zin in zweetplekken...
We zijn niet getrouwdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, in voor en tegenspoed toch![]()
de koelkast is net n half jaar oud dus als die doodgaat heb ik garantie! Ik hou mn hart vast voor de tv of pc van liefquote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De koelkast, of de huisdieren...
Hier komt ook alles tegelijk
Klinkt goed, meer links?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
Hij is weer terug met een nieuw album.
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, is het wel weer lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |