quote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Scorpie het volgende:
2011 belde, ze wilden hun hype terug.
Alleen lamers doen er nog aan mee. Precies in TS zijn straatje dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Zoiets is eventjes grappig, maar deze grap begint nu wel een erg lange baard te krijgen.
Ja en dan kapotneuken en dan als ze boos worden zo van "heben we toch gekocht" enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef GekkePoes het volgende:
Wie doet er mee, om haar een verjaardagskaart te sturen? dan wel een briefje van 5 erin.
hoe kan een jaartal nou bellenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Scorpie het volgende:
2011 belde, ze wilden hun hype terug.
HAH ECHT NIETquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef LompeHork het volgende:
HALLO HALLO DIT IS 2011, GEEF MIJN TOPIC TERUG!!!11!!!EINZ
En iedereen maar lachen en wijzen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:32 schreef DragonBlade het volgende:
Even met 100 Fokkers aankomen zetten in Haren
Je stelt me teleur, Nestalgjen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
Weet niet eens waar dat pokke dorp ligt
Ergens in Friesland geloof ik, of Duitsland.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef Nestalgie het volgende:
Weet niet eens waar dat pokke dorp ligt
Zoiets is niet te stoppen, dus tuurlijk gaat het door.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Nestalgie het volgende:
Het gaat niet doorstaat zelfs op teletext
Dan hoop ik dat ze voor dit nog de "organisator" kunnen vinden, want dat meisje heeft er geen fuck mee te maken. Die is niet eens thuis meldde ze al, ergens best sneu.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Brah in Duitsland was dit ook en die organisator heeft een boete van 100k ofzo gekregen omdat hij de kosten voor alle politie-inzet moest betalen.
Pics?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:48 schreef CytiseChromatique het volgende:
Een wereldvreemde schizotypische autistische paranoïde anorexia-patiënt als ik heeft daar niets te zoeken
Gaat gek feestje worden, ik film wel voor julliequote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen die naar Haren gaat gelijk oppakken. Zo kun je de rotte appels uit de maatschappij halen.
Doen ze ook dacht ik. Politie controleert bij Haren Station je id. Als je niet uit de omgeving komt, word je opgepakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen die naar Haren gaat gelijk oppakken. Zo kun je de rotte appels uit de maatschappij halen.
Als ze een straatverbod o.i.d. hebben vanavond en jij loopt daar, mogen ze je oppakken. Hoewel ze waarschijnlijk iedereen alleen maar wegsturen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:46 schreef smitjew het volgende:
denken dat de politie je zonder reden op pakt
beetje logisch nadenkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als ze een straatverbod o.i.d. hebben vanavond en jij loopt daar, mogen ze je oppakken. Hoewel ze waarschijnlijk iedereen alleen maar wegsturen.
noodremquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:00 schreef TheClown1 het volgende:
de trein die normaal rondom dat tijdstip die kant op gaat stopt niet in haren. vanavond dus wel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Crimyclown op 21-09-2012 10:58:48 ]Anonieme tievesclown
Als jij een bedrijf was dat winst zou willen maken en zoiets doet zich voor waarom niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef TheClown1 het volgende:
Ns probeert er gewoon ook een beetje geld uit te slepen. leuk!!
Oh muh god ik was erbij Haren 21-9-12!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Volgens sommige berichten waren er al mensen in Haren gespot. Voor het huis foto's maken
Nog niets op internet gezien iig.
;-) probeer twitter eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Volgens sommige berichten waren er al mensen in Haren gespot. Voor het huis foto's maken
Nog niets op internet gezien iig.
ja da probleem heb ik ook, alleen heb ik totaal geen tijd vanavondquote:
Tijd heb ik wel maar geen vervoerquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:46 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja da probleem heb ik ook, alleen heb ik totaal geen tijd vanavond
twitter:TotalOV_Webcare twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 14:43:59#REISADVIES Gaat u naar #ProjectXHaren dan kunt u het beste reizen via Amersfoort <> Zwolle #NS reageer retweet
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 09:27:31Om de onverwachts grote groep reizigers richting #ProjectX af te schrikken overwegen wij de inzet van Nick&Simon op station #Haren. reageer retweet
Heeft de politie in Haren ook eens wat te doen...quote:
Ik ook. Gelukkig hoef ik maar een kwartier in die trein, want in Meppel ga ik er alweer uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft de politie in Haren ook eens wat te doen...
Ik moet via Zwolle naar het noorden straks, zal dat eerste stuk wel weer kunnen staan door alle klapjosti's die naar Haren gaan
JOIN THE REBELLIONquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Kijk al die stoere mensen eens! Wat een rebelse tieners! Boh!
Lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Je zal als student lekker in het weekend naar je ouders in haren terug willen.
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Kijk al die stoere mensen eens! Wat een rebelse tieners! Boh!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.
OT: jodduuhhhhh!11
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Even een serieuze reactie: als je er in Meppel uitmoet hou dan lekker je waffel.
OT: jodduuhhhhh!11
Wat is dat danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeente haalt bordjes al weg
Dan is Google Maps natuurlijk totaal de "weg kwijt" whehehehquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeente haalt bordjes al weg
De gemeente Haren is blijkbaar in de 20e eeuw blijven steken, die weten nog niet dat mensen mobieltjes met google maps hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is Google Maps natuurlijk totaal de "weg kwijt" wheheheh.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Kunnen ze die dingen gelijk schoonmaken, de namen zijn toch al niet meer te lezen
MAASKANTJE!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze halen die dingen gewoon weg zodat niemand ze als souvenirs steelt.
Dat geeft niks, dan passen ze gewoon de kaart en GPS aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
Ik lach me dood als ze straks niet meer weten waar ze moeten worden opgehangen.
Zal je zien dat niemand komtquote:
Kun je streamen vanaf je mobiel ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga over een half uurtje de deur uit. Eerst richting Zwolle en dan door!
#YOLO
Ik hou van internet. Dat bord langs de wegquote:
Zelf geplaatst door een user, kon dus net zo goed van een Nederlander zijn, gezien de slechte spelling is dat ook van een Nederlander.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:16 schreef GekkePoes het volgende:
CNN
http://ireport.cnn.com/docs/DOC-844085
Thnx brah!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Roellie80 het volgende:
Aan iedereen die naar het feest gaat;
Veel plezier! In de regen, in het donker, met 10 graden, zonder eten, zonder drinken, zonder muziek, zonder toilet, in de wind, in the middle of fucking nowhere!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Roellie80 het volgende:
Veel plezier! In de regen, in het donker, met 10 graden, zonder eten, zonder drinken, zonder muziek, zonder toilet, in de wind, in the middle of fucking nowhere!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aansteller
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
go fuck yourself princessquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Roellie80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Geen idee, maar dit is wel een prachtrel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Zouden die ouders nou trots zijn op hun domme dochter?
Zoiets kan zelfs jou nog overkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Zouden die ouders nou trots zijn op hun domme dochter?
Nee, want ik maak geen openbare evenementen aan op FBquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoiets kan zelfs jou nog overkomen.
Vergeet niet te flexxen voor dem chickz brah.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
BTW alle harengangers... vergeet niet alle verzamelde foto's, filmpjes, nummers, namen naderhand weer samen te brengen voor de project X bangalist die hier op fok wordt gehost.
vieze hommotjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Crimyclown het volgende:
14:20 uur - HEKKEN WORDEN GEBRACHT
De gemeente is zojuist begonnen met het plaatsen van hekken. De Stationsweg wordt compleet afgesloten.
Wat is dezequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Crimyclown het volgende:
14:20 uur - HEKKEN WORDEN GEBRACHT
De gemeente is zojuist begonnen met het plaatsen van hekken. De Stationsweg wordt compleet afgesloten.
Als ze hier slim op inspelen konden ze bakken met geld verdienen. Achterlijke zemmels!quote:
Beter wacht je tot de avond... Tegen deze rustieke achtergrond val je veel te veel op als je een paar ramen ingooit of iets aansteekt.quote:
Of nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:29 schreef Rodawa het volgende:
Welke baas gaat hier vannacht zijn shoarmatentje opzetten en goud geld verdienen?
Jij stoere boy! Lekker op Fok! je ei kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:28 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Beter wacht je tot de avond... Tegen deze rustieke achtergrond val je veel te veel op als je een paar ramen ingooit of iets aansteekt.
En hoe ga jij voorkomen dat ze je gewoon leegplunderen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef GekkePoes het volgende:
ik ga denk ik hamburgers halen bij de groothandel en broodjes, ik heb de gas bbq al aan de praat. Is 2 euro en schappelijk prijsje voor een broodje hamburger met curry en mayo ?
Gezien de samenstelling van het publiek is het ook weer om 22:30 afgelopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe laat zou het feest beginnen? 21:00?
Ik denk dat je beter 2,50 kan rekenenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef GekkePoes het volgende:
ik ga denk ik hamburgers halen bij de groothandel en broodjes, ik heb de gas bbq al aan de praat. Is 2 euro en schappelijk prijsje voor een broodje hamburger met curry en mayo ?
dan hebben ze rauwe hamburgers. haha. nee ik heb geen kar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe ga jij voorkomen dat ze je gewoon leegplunderen?.
Als iemand voor muziek kan zorgen scheelt dat al de helft. En weg met die fietsen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Gezien de samenstelling van het publiek is het ook weer om 22:30 afgelopen.
Ik doelde meer op de gemiddelde leeftijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als iemand voor muziek kan zorgen scheelt dat al de helft. En weg met die fietsen.
En interpunctie is een vreemd woord voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik ben onderweg met de trein en ben al helemaal de weg kwijt ik ga echt ontzettend uit mijn dak en ik ben niet alleen
Flauw hoortwitter:Faabiennne twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:34:07Haren is gesloten. #projectXHaren
reageer retweet
Lijkt mij ook erg vreemd als je alleen in de trein zit, dat gebeurt echt zelden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef baasvandemaffia het volgende:
ik ben onderweg met de trein en ben al helemaal de weg kwijt ik ga echt ontzettend uit mijn dak en ik ben niet alleen
En m'n 30 cm!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij stoere boy! Lekker op Fok! je ei kwijt kunnen.
Nou zeg, dat gaat mensen tegenhouden!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
Flauw hoortwitter:Faabiennne twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:34:07Haren is gesloten. #projectXHaren [ afbeelding ] reageer retweet
Onwetendequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef FL_Freak het volgende:
Mja dan sta je daar allemaal, zonder muziek en alcohol.
Echte boys kunnen ook zonder alcohol plezier hebben jeweetquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef FL_Freak het volgende:
Mja dan sta je daar allemaal, zonder muziek en alcohol.
twitter:Smitskie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:37:48Zoooo Bram krijgt me toch een klap voor ze kop van een Politieagent #Haren reageer retweet
Ik denk dat het bier daar wel op zal zijn, haal even wat in Utrechtquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik haal zo wel wat bier in Zwolle in de Jumbo. Dan door naar Haren
Heb je toevallig ook nog een radio met wat stampmuziek?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
bij de appie in haren is de heineken in de reclame:)quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Gekke bramquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:Smitskie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:37:48Zoooo Bram krijgt me toch een klap voor ze kop van een Politieagent #Haren reageer retweet
Mooi zo, dat ze al die koters maar neerhoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
u mad?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mooi zo, dat ze al die koters maar neerhoeken
We gaan met de trein!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een radio met wat stampmuziek?
Hoor haarquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
Vanmiddag met de bus vertrokken vanuit Leiden met 12 mede studenten.
Eerst huisfeest in Grunn en dan door naar Haren. 10 min fietsen vanuit Groningen City.
Vrienden vanuit Rotterdam en Utrecht waren ook opweg. Wordt moeilijk mooi !!
Als het niets is dan is er altijd Groningen nog.. Beetje boers maar prima te doen...
Hee stoere boy doe dat ff lekker op twitter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mooi zo, dat ze al die koters maar neerhoeken
Hij heeft wel geluk dat de machinist de weg weet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erg vreemd als je alleen in de trein zit, dat gebeurt echt zelden.
op t laatste momentquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef MrGuma het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)en-livestreamen.html
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.quote:
beutje boerrrrrs ja?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
Eerst huisfeest in Grunn en dan door naar Haren. 10 min fietsen vanuit Groningen City.
Als het niets is dan is er altijd Groningen nog.. Beetje boers maar prima te doen...
Dan trekken ze net zoals in de film terug en kan het feest de hele nacht aan de gangquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
Als daadwerkelijk 10000 man of meer komt_!
Die politie gaat zo hard in de minderheid zijn
Laat je gaan laat je nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan trekken ze net zoals in de film terug en kan het feest de hele nacht aan de gang
Jij bent ook een koter dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoor haarBeetje boers. Rot toch op man.
Gaan flesjes barleduc in dat waterkanon he, tegen de kalkaanslag. Denk je dat dat kost?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.
Je voelt je wel wat verheven he. Ik zou verdomme eens naar een concert gaan van Mooi Wark tuthola.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!
Vraag of ze ook komt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mobiele nummer van de moeder van merthe online verschenen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mobiele nummer van de moeder van merthe online verschenen
Ja mooi man echt prachtig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..], het is wel zielig voor die mensen. Maar aan de andere kant is het ook mooi om eens te zien hoe krachtig social media eigenlijk is.
Je bedoeld hypes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik hou van dit soort social media
Is een trol.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geef dat kind een negerlul ofzo.
Als er genoeg mensen op komen dagen wel ja. Ik gok dat er sowieso niet meer dan 2000 daadwerkelijk op komen dagen. Maar als het een nieuw record wordt, zal je zien dat ze het binnenkort in een ander land weer proberen te verbreken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef igottagun het volgende:
Beste promotiestunt ooit tot nu toe.
quote:De Gemeente Haren heeft een speciale informatie-pagina geopend op haar website. Daarop staat dat de koopavond in Haren vooralsnog doorgaat, maar de georganiseerde Vossenjacht en Hogehakkenrace niet.
Yellow Claw
De band Yellow Claw, bekend van de hit Krokobil, treedt vanavond op bij het Facebookfeest. De bandleden vroegen op Twitter om hulp bij het organiseren van een podium.
Dus koters zijn mensen die naar Haren gaan? Koters zijn kinderen en aangezien er mensen van jou leeftijd komen ben jij dus ook een kind.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga niet naar haren toe gelukkig.
Deze baas weet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je voelt je wel wat verheven he. Ik zou verdomme eens naar een concert gaan van Mooi Wark tuthola.
Oh muh god zie die redenatie van deze alpha manquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus koters zijn mensen die naar Haren gaan? Koters zijn kinderen en aangezien er mensen van jou leeftijd komen ben jij dus ook een kind.
Ik heb niet zo'n zin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geef dat kind een negerlul ofzo.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html
hahaha
Bitch pleasetwitter:LisaRoxannex twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:44:32wtf is dat project X haren fso ? reageer retweet
Lig je nog in bed zeker?quote:
Loefquote:
Hele nacht al in touw geweest met sophie94's moeder en zus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Lig je nog in bed zeker?
Godverdomme, geen hogehakkenrace?! Kut Project X.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html
hahaha
[..]
Ik voel mij zeker niet verheven maar ik kan met recht zeggen dat Groningen een kutdorp is.... Mooi voor de studenten die daar studeren maar er heerst wel degelijk een andere cultuur dan in Leiden.. Voor één avondje is het wel te doen...quote:
Just like youquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik voel mij zeker niet verheven maar ik kan met recht zeggen dat Groningen een kutdorp is.... Mooi voor de studenten die daar studeren maar er heerst wel degelijk een andere cultuur dan in Leiden.. Voor één avondje is het wel te doen...
Ga toch weer terug naar de hut van ome henne.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik voel mij zeker niet verheven maar ik kan met recht zeggen dat Groningen een kutdorp is.... Mooi voor de studenten die daar studeren maar er heerst wel degelijk een andere cultuur dan in Leiden.. Voor één avondje is het wel te doen...
quote:Vraag: De feesten in de horeca die al eerder zijn gepland, gaan die door?
Antwoord: De vossenjacht en de hogehakkenrace gaan niet door.
Houd je bek toch mens je weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel beter zijn juist. Lekker feesten met een paar 1000 man op een voetbalveld, podiumpje bouwen, muziek erbij. Nu nog een paar bedrijven die dit zien als perfecte promotiestunt en daar gratis eten en drank uit gaan delen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
Mja iedereen gaat dus massaal naar dat grasveld?
Dan zou ik wel willen gaan, maar retourtje kost mij veel geld om ff naar haren te gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel beter zijn juist. Lekker feesten met een paar 1000 man op een voetbalveld, podiumpje bouwen, muziek erbij. Nu nog een paar bedrijven die dit zien als perfecte promotiestunt en daar gratis eten en drank uit gaan delen.
Leiden een leukere stad vinden om te stappen watquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
In Haren kan het ook wel gezellig zijn hoorde ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Leiden een leukere stad vinden om te stappen wat
deden ze in '69 ook:quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel beter zijn juist. Lekker feesten met een paar 1000 man op een voetbalveld, podiumpje bouwen, muziek erbij. Nu nog een paar bedrijven die dit zien als perfecte promotiestunt en daar gratis eten en drank uit gaan delen.
OKÉ IS GOEDquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Monopoly het volgende:
Voor de duidelijkheid: geen privé gegevens etc.!!!
In alle opzichten. Leidenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Leiden een leukere stad vinden om te stappen wat
gewoon gaan danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil serieus naar dat veldje gaan
Haal mij op danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil serieus naar dat veldje gaan
Altijd ruzie daar met die vieze ballenquote:
Ho, we gaan niet het hele westen over 1 kam scheren he!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Houd je bek toch mens je weet niet waar je het over hebtEn dat blijkt wel weer. Blijf alsjeblieft in het westen.
Dat deed ik ook niet. Ik vroeg gewoon of zij in het Westen wilde blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, we gaan niet het hele westen over 1 kam scheren he!
Zolang ze maar bij mij uit de buurt blijft dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet. Ik vroeg gewoon of zij in het Westen wilde blijven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet. Ik vroeg gewoon of zij in het Westen wilde blijven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ziet ze er blij uit
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:00 schreef Crimyclown het volgende:
Stream is begonnen http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren .
Dat vind ik serieus gewoon zielig voor dat meisje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Merthe is een BN'er aan het worden
hehehhhehehquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef baasvandemaffia het volgende:
wuh gaan zow op stasjon aankomu
Eindhovuquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef baasvandemaffia het volgende:
wuh gaan zow op stasjon aankomu
Is het ook wel een beetje maarja daar is nu weinig meer aan te doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus gewoon zielig voor dat meisje.
Ik hoop eigenlijk dat de aanstichter nog een keer zelf zo wordt aangepakt, zal hij vast leuk vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje maarja daar is nu weinig meer aan te doen
Gefeliciteerd, Merthequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ziet ze er blij uit
Bron?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
HeadHunterz en Yellow Claw komen ook
Live verslag ouwequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Fuck it, ik ga er heen nu. Later. Loop nu naar station. Patje, SMS me dan!Ga mee.
Ze kunnen er ook gewoon het beste van maken... ze moet gewoon feestje aftrappen imo..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus gewoon zielig voor dat meisje.
Tsja, ze zal waarschijnlijk nu bij familie zijn. Is ook leuk om je verjaardag bij te vierenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat de aanstichter nog een keer zelf zo wordt aangepakt, zal hij vast leuk vinden
Mja, niks meer aan te doen, maar wel kut voor d'r dat ze nu ook gewoon niet thuis kan zijn op haar verjaardag.
Haha baasquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Fuck it, ik ga er heen nu. Later. Loop nu naar station. Patje, SMS me dan!Ga mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |